normal Siegecrafter Blackfuse HC

Több
10 éve 8 hónapja #18410

Azon felül, hogy mindennek sokkal több a HP-ja, és nagyobbat sebez a következő különbségek vannak a normál módhoz képest:
A futószallagon megmaradó 2 fegyverből az egyik Overcharged lesz, amitől extra képességet kap, ezek a következők:
Overcharged Electromagnets : Nem csak szív, hanem fúj is. Ide oda lökdös mindenkit a pengéket is beleértve. Mikor eltünik, elviszi az összes pengét, ugyanúgy mint a normál verzió.
Overcharged Crawler Mines : A kis bombák mellé spawnol 2 nagy bombát is, ami halála után 2 kicsire esik szét.
Overcharged Missile Turrets : 3 Missile Turretet idéz be, amelyeket le kell ölni, amíg nincsenek leölve, addig lövik a raidet.
Overcharged Laser Turrets : Három koncentrikus tűzkört rak le a platformra, amelyek fájnak. A körök közti sávokban lehet mozogni.

A meghagyott fegyverek az alábbi prioritási lista szerint lesznek Overcharged-ek. Fontos tudni, hogy kétszer egymás után nem lesz egy fegyver Overcharged, ilyenkor a következő kerül kiválasztásra a listán.
1. Electromagnet
2. Crawler Mines
3. Missile Turret
4. Laser Turret

Ezen felül a szallagon levő tűzeken nem fix helyeken lehet átmenni, hanem folyamatosan változik a luk helye.

A fentiek fényében a végrehajátsban az alábbiakra kell figyelni:
2 DPS kell a szallagra, mert nem megy le időben a fegyver. Mivel ezek a DPS-ek debuffot kapnak, ezért 2-2 embernek kell feljárkálni (ez a kitétel nem vonatkozik a hunterekre, akik Disengage-el fel tudnak ugrani a szalagra debuff nélkül!)
A megjelenő Missile Turretekre a rangednek ki kell váltania.
Az Overcharged Laser Turrets által szabadon hagyott helyekre nem szabad pakolni semmit (normál Laser, Sawblade), hogy ott szabadon lehessen mozogni.
A Mine-ok miatt a bosst célszerű a másik oldalon tankolni (sok mine jön, azokba kell a melee cleave-je is, hogy lemenjenek!)


A szalagon érkező fegyverek az alábbi sorrendben jönnek:

1: Crawler Mines, Missile Turret, Laser Turret
2: Crawler Mines, Missile Turret, Laser Turret
3: Electromagnet, Missile Turret, Laser Turret
4: Crawler Mines, Missile Turret, Laser Turret
5: Electromagnet, Crawler Mine, Missile Turret
6: Crawler Mines, Crawler Mines, Laser Turret
7: Crawler Mine, Missile Turret, Laser Turret
8: Electromagnet, Crawler Mines, Missile Turret
9: Crawler Mines, Laser Turret, Laser Turret
10: Crawler Mines, Missile Turret, Laser Turret
11: Electromagnet, Missile Turret, Missile Turret
12: Crawler Mines, Electromagnet, Laser Turret


Hogy melyiket kell leölni, nos, az majd kiderül.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Utolsó szerkesztés: 10 éve 8 hónapja Írta: Dögrovás.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 8 hónapja #18417

Dögrovás írta: 2 DPS kell a szallagra, mert nem megy le időben a fegyver. Mivel ezek a DPS-ek debuffot kapnak, ezért 2-2 embernek kell feljárkálni (ez a kitétel nem vonatkozik a hunterekre, akik Disengage-el fel tudnak ugrani a szalagra debuff nélkül!)

khm, igen, ez egyszerűbb, mint amilyen bénák vagyunk (5-ből 1x biztos melléugrottam :D).
amúgy goblin faji cipő-rakéta-ugrással nem lehet felmenni?
vagy warrior ugrással (szintén a cső tetejéről indítva) ?


This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 8 hónapja #18419

Ki kell próbálni, Lock teleportot, Mage Blink-et, meg a hasonlókat.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 8 hónapja #18420

Warrior ugrásra azt fogja mondani, hogy 'no path available'.
Miden kis szaron megakad. Ezt tuti nem eszi meg.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 8 hónapja #18421

lock teleport biztos hogy nem mukodik.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 8 hónapja #18430

Ami viszont működik, az enginerek EMP Generatora (belt enchant) stunnolja a mineokat. Minden enginek must have erre a fightra.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 8 hónapja #18432

Egy részletes tank guide:

http://www.mmo-champion.com/threads/1442024-Siegecrafter-25-Man-Heroic-Prot-War-Guide

A lényeg, hogy az egyik tankon fel kell stackelni a debuffot 7-re, hogy simán tudjon ölni egymás után 3 Shredder-t, a másik tankon pedig a 4-ikre gyűlik fel elég stack. Ez 25-ösre van, elvileg 10-esben kicsit könnyebb lesz, de a taktika ugyanez lehet.

Ezen kívül úgy érdemes pozícionálni a bosst, hogy az aknákat tudjuk egyből sebezni, vagyis a másik oldalra, mint ahol szoktuk.


Charge debuff-ok kezelése:

Charge 1: Tank 1 (1)
Charge 2: Tank 1 (2)
Charge 3: Tank 1 (3)
- Tank 1 goes to kill Shredder 1
Charge 4: Tank 2 (1)
Charge 5: Tank 2 (2)
Charge 6: Tank 1 (4)
Charge 7: Tank 1 (5)
- Tank 1 goes to kill Shredder 2
Charge 8: Tank 2 (3)
Charge 9: Tank 2 (4)
Charge 10: Tank 1 (6)
Charge 11: Tank 1 (7)
- Tank 1 goes to kill Shredder 3
- Tank 1 allows stacks to fall off
Charge 12: Tank 2 (5)
Charge 13: Tank 2 (6)
Charge 14: Tank 2 (7)
- Tank 2 goes to kill Shredder 4

At this point, you restart the process. Tank 2 allows stacks to drop, while Tank 1 builds up to 3 again.

Utolsó szerkesztés: 10 éve 8 hónapja Írta: Naderb.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Towanda

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 8 hónapja #18563

1 healeres verzió bátraknak,csak 5:40-ig kell kb. kibírni,ez a Druida nem lehet normális az fix! :D

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.087 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum