normal Siegecrafter Blackfuse

Több
10 éve 10 hónapja #15899

A raid 12. bossa: Siegecrafter Blackfuse

A boss random playerre lovoldoz korfureszeket, ezek 500k-t sebeznek mindenbe(robotokba is lasd kesobb) + knockbackel. Ezek a lapok addig fognak ott lebegni amig meg nem szuntetjuk egy elektromagnessel.

Protective Frenzy: Ha a boss egy robotja meghal, megno 100%-kal az attackspeedje es 50%-kal a dmg-e 10secre.

Electrostatic Charge: 250k dmg +100% dmg taken a kovi chargokbol. Stackel.

Automatic Repair Beam: a 35y-on beluli robotjait 3 secenkent 5% maxhp-val healeli.


Automated Shredders(robotok): idokozonkent idez a fight folyaman.

Reactive Armor: -90% dmg taken. Ezek az addok viszont sebezhetoek a boss kulonbozo kepessegeivel(Serrated Slash, Shockwave Missile, Detonate! és Superheated, ezeket lasd lentebb)

Death from Above: a robot felugrik a levegobe, majd becsapodaskor 475k-t sebez, viszont 5 secig 300% dmg takent kap.

Overload: idokozonkent kasztolja, 200k dmg azokba a playerekbe akik nincsenek a szallitoszalagon(lasd lentebb).


The Assembly Line: idokozonkent, a boss belekezd egy fegyver gyartasba a futoszalagon. A szetszerelt fegyverek a szallitoszalagon jonnek a terem eszak-nyugati fala mentén. Keresztul mennek az osszeszerelo gepen az eszak-keleti falnal. Vegul a del-keleti futoszalagon osszeszerelve mennek. A playerek hasznalhatjak a szallito csoveket, hogy elerjek a futoszalagon a meg ossze nem szerelt fegyvereket. Amint szetverunk egy fegyver a tobbi immunis lesz.

Transport Pipes: a terem nyugati reszen vannak amivel a playerek elmehetnek az eszaknyugati oldalra. Percenkent egy player 1x hasznalhatja.

Matter Purification Beam: ha hozzaer vki az meghalJ (9,999,999dmg)

Shockwave Missile Turret: toes 1. boss/ragna tancolos skill, 375k dmg ha benne allunk.

Laser Turret: random player uldoz egy beam, ami a talajt Superheatedde teszi 60secig. Ez a fold 75k/sec-et sebez barkibe aki belep(robot is) 10 secig. 50x stackelheto.

Electromagnet: besziv mindent 75k dmg/sec.

Crawler Mine: a futoszalagrol ugranak le, random playerre fixalnak, ha elerik azt 275k-t sebeznek 300y-on belul(tehat raid-wide).
Ezek az addok stun/root/snarelhetoek 60 secing miutan csatlakoztak a fighthoz. 60 sec utan már nem es + speedet kapnak.


Doh.
Utolsó szerkesztés: 10 éve 7 hónapja Írta: Mlnrmt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 9 hónapja #16176

Nemkill-taktikmagyarazos vid:

http://www.youtube.com/watch?v=gDBvEC2yusw


Doh.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 7 hónapja #16879

2 tank, 2-3 heal
2tank a stackelodo debuff ill. az addok miatt, 1 tank a bosson, a masik tank a shredderen.
a shreddert nem kell dpselnie senkinek, eleg ha az aktualis tank belehuzza a lezer altal hagyott tuzbe, v. a fureszlapokba.
1 dps eleg a futoszalagra, celszeru a crawler mine-t deaktivalni, de raidje valogatja, kinek mi a jo
dps csak a bosson, lezer kite, tancolas.

https://www.youtube.com/watch?v=fXaKQyfCbfo tankpov, crawlermines deactive, kill-vid


Doh.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 7 hónapja #16922

Egy dolog nem világos: milyen gyakran kell deaktiválni 1-1 fegyvert?
Ok, hogy több lehetőség is van, ebből választunk egyet, azt szétütjük.
Ez a fight végéig így marad, vagy időről időre megint elindul a gyártósor, és megint meg kell ezt tenni? ( én utóbbira tippelek, kérdés, hogy ez milyen gyakorisággal is történik ).

A fight egyik kulcseleme a helyezkedés lesz, a bosst fix helyen kell tankolni, ahol a föld alól jövő fúrófejek határa lesz, a raid is itt helyezkedjen, több okból is.
1: könnyebben el tud mozogni
2: ide lövi majd ki a fűrészlapokat, így ide tudja vinni az offtank az addokat -> azok is kapnak majd a fúrófejekből és az offtank is egyszerűbben tud majd elugrani a fúrófejek elől.


Ha ez megvan, akkor kill, nagyobb bonyolultságot nem látok benne.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 7 hónapja #16923

tankolni elvileg a platformja szelen, az eszak-nyugati atjaro szar mellett kell a bosst. az addok ugye 35 yardnal kozelebbre nem kerulhetnek a bosshoz, erre nagyon kell majd figyelni.
jelezni kell a bosstanknak, hogy meghal egy add, hogy a 10 seces frenzyt tulelje, arra kell vmi CD.
a gyartosoron 40 secenkent jon uj add, es egy ember egy percenkent mehet fel a gyartosorra a debuff miatt. szoval ket csapat kell. ide csak dps-ek mennek, se tank, se healer nem kell itt. elvileg egyszerre ket ember kell ide, de majd meglatjuk, van ra esely hogy egy ember is eleg lesz nalunk. szoval az elso par pullon ketto ket fos csapat lesz, ezek felvaltva mennek. alapvetoen az aknak levereset ajanljak. mindenesetre rendszeresen legyen kint magnet, mert neha takaritani kell a sawbaldeket a terembol es ezt csak ezzel tudjuk megtenni.
soha ne alljuk a magnes es a sawblade koze mert at fogja huzni rajtunk a cuccokat a magnes. :)
a lezeres tocsakat probaljuk meg ugy lerakni hogy ne zarjunk be hulye helyekre vele mas playereket, tippre ezen fogunk szivni majd. :)
BL a pullkor van.
masok mondjuk azt irjak hogy az aknak nagyon benak es siman verhetoek, viszont a ragnarosos missile eleg idegesito, ugyhogy ok inkabb azt szoktak verni. ezt majd meglatjuk hogy nalunk melyik jobb, igy latatlanban ez szamomra szimpatikusabb magunkat ismerve. :)
a futoszalagon az adott hullamoknal fix sorrend van, de erre meg nem talaltam rendes osszefoglalot, ha ez megvan, akkor siman lehet majd tudni, hogy mikor hanyadik mobot kell leverni es nem kell kapkodni, nem tudom ez segit-e majd valamiben.
a nagy add kb. 30 sec-kel a pull utan majd azutan nagyjabol ket percenkent jon.
a futoszalagon levo moboknak 3.3 millio hp-je van, azt most nem tudom megnezni hogy mennyi ido alatt kell ezeket leverni, valaki ranezhetne es kimatekozhatna, hogy kell-e 2 dps ide. az aktivalodott aknaknak 1.2 millio hp-je van, azt is nezze meg valaki, hogy mennyi jon beloluk. :) koszi!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 7 hónapja #16963

Leírom a tapasztalatokat további theorycraftoláshoz:
Az első futószalagon a második cucc az akna, ide elég egy ember, mert még ketyeg rajtunk a prepoti és a BL.
A harmadik futószalagon az első a lézer (amit érdemes ölni).
Az ötödik szalagon a harmadik az akna.

Két emberrel pikkpakk lemegy, de volt a tryok alatt, hogy egyedül mentem fel és dps potival le tudtam verni a cuccost.
Látszik, hogy ha esik még 1-2 loot (pl fegyver, trinket), akkor onnantól egy emberes lesz a futószalagos rész.

A szalagról le lehet jönni képességgel is (disengage, teleport, ugrás), ez gyorsabb mint a cső, csak arra kell még figyelni, hogy a szalag melletti részt, ahova leérkezünk ne fossuk tele mindenféle csúnyasággal.

Az addra ki kell fordulni a rangednek, mert ha 2x tolja a nagy aoe-jét az majdnem biztosan 1-2 halál.


This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 7 hónapja #16979

Pár jó tanács:

- mivel nem annyira dps fight a dolog, simán lehet 3 healerrel tolni (mind2x így mentünk és 1000x ízibb volt egész)
- 3. healerünk ütögetős monk, övé volt az összes kis bomba (majdnem mindig megölte őket, néha kellett csak besegíteni)
- 1-2 dps vitte nagy adott, többi bosst
- szalagon valóban lehet 1 emberrel menni (poti, BL, cdk mellett), de nem hiszem hogy szükség van rá, időben így is, úgy is beleférsz és inkább ne kockáztass (minden szalagra menjen a kijelölt 2-2ember, mert könnyen wipe lehet belőle)
- szalagon prio a missle turret majd a laser turret volt (ha elsőként a laser jött ki, levittük fél hpra, addig kijött utolsó add is szalagon, ha az volt missle fordultunk rá, ha nem akkor maradtunk laseren és megöltük)

Ezek mellett elég könnyűre sikeredett a boss.

<The Covenant>

Ui.: aki szalagozik, nem tudom mennyire figyeltétek meg, a szembe futás gázos, de ha végig ugráltok sokkal könnyebb

Utolsó szerkesztés: 10 éve 7 hónapja Írta: Pyrorc.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 7 hónapja #17001

Nos a szalagot poti nélkül is simán lehet vinni hunterrel egyedül - igaz, hogy így valahol a recount alján leszek, de a másik dps, akinek így nem kell feljönnie a szalagra összességben többet ad, mintha ketten ugrálnánk.
Az 1,5 fázisban az aknákat vertem le, mert könyebb helyezkedni, ha nem kell az aknákat kitolni, kifordulni rájuk, stb, a 3. fázisban nincs akna, így ott a lézert.
Az addot nem érdemes belehúzni a tűzbe, mert az többet sebez a tankon, mint az addon, ellenben a fűrészlapokba bele kell vinni. A fűrészlapokkal egyébként lehet trükközni, mert amikor kiirja addon, hogy te kapod, akkor van pár másodperced mozogni. Így ellehet vinni olyan helyre ahol nem darálod le vele a többieket (vagy ha nagyon pro vagy, odarakhatod add segge alá).
és mivel a tűz nem segit, el lehet vele oldalt szaladni, ahol nem zavar senkit.
A táncikálás se nehéz (rangedként), mert felváltva sávban sebez: látod hol fog felbukkanni, odaállsz mellé, amikor eltűnt beleállsz ahol eltűnt, mert oda nem fog újra feljönni.
Én elég jól elfoglaltam magam a szalagra ugrálással, úgyhogy egyszercsak azt vettem észre, hogy a boss 20% alatt van, szóval ha megvan, hogy ki menjen a szalagra és melyik képesség kiiktatásával jártok a legjobban, akkor elég könnyűnek tűnik.


This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 7 hónapja #17003

a masodik szalagon az elso volt a bomba, siman szolozhato, de biztos ami biztos alapon meghagytam ide az ascendence-t. a negyediken az utolsot vertuk, ide ket ranged ment, a hatodikon pedig a masodik volt a bomba (ha jol emlekszem a sorrendekre). ide is nyomtam ascendence-t.
elfelejtettem viszont potizni, tuzelemental sem volt lent es mehetett volna megegy berserking is. :D
szoval ha rendesen beosztja a futoszalagos ember a CDket, vagy csak jol atgondolja hogy mit kell csinalni, akkor egyedul is kezelheto.
ha nincs ra valami specko kepesseged, akkor nem fontos eroltetni a leugrast, amugyis lerant a boss a szalagrol egy ido utan. ez az animacio gyorsabb amugy, mint ha a csoveken keresztul jonnenk le es jobb helyre is kerulunk.
a szalagos dps-eknek fokozottan erdemes figyelni a fureszlapokra, rendszeresen ram rakta mikor mentem volna a csovekhez, ilyenkor fussunk kicsit arreb, ne oda rakjuk le ha egy mod van ra.
ha 10% kornyeken van a boss es ilyenkor kellene valakinek csoveznie, akkor inkabb maradjon a bosson, mire pajzsozna magat, valoszinuleg el is fekszik. persze ahogy javul a gear, ez a hatar egyre magasabb lesz.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.119 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum