normal Immerseus

Több
10 éve 10 hónapja #15888

A raid 1. bossa: Immerseus

A fight 2 fázisból áll.

Első fázisban a boss Tsulonghoz hasonlóan lefújja a jelenlegi targetre(600k shadow dmg) és egy debuffot tesz fel mely növeli a shadow dmg takent 100%al. => Tankcsere.(vagy 1 tank, aki resetelni tudja a debuffot, kár hogy nincs 1 palánk se)
Az első fázisban még 3 képességet fog használni:

Sha Bolt: 75k dmg minden playerre és a player helyén egy pacát hagy ami 75k/sec-et sebez(durumu pacákhoz hasonlóan).

Swirl: Temple of the Jade serpent vizes bossahoz hasonloan egy viz sugarat tol maga ele(kb a terem 1/3-ig kasztolja). 30k dmg + knockback.

Seeping Sha: Ezzel érintkezve 100k shadow dmg-et szenvedünk el és ez is ellök minket. A videoban jol latszanak a mozgo pacak, ezek lennenek a Seeping Sha-k.

A második fázis akkor kezdődik, amikor a boss eléri a 0 HP-t. Ekkor a boss szétrobban 2 féle addra, melyek megpróbálnak újra összeállni középen.

1. add: Minden 4 corruption után 1 db ilyen addot idéz. Az add halála 1 corruptiont szed le a bossról. Ha megöltük az addot, 8 yardon belül 75k-t sebez, de kapunk egy stackelhető +25% dmg boostot a maradék első típusú addok ellen.

2. add: Minden 4. eltávolított corruption után 1 db ilyen addot idéz. Az add „halála” 1 corruptiont szed le a bossról. Ezt az addot a healereknek kell felhealelni. Az előző addhoz hasonlóan az add halalával itt is buffolódunk: 25% manát kapunk vissza es 75%al nő a healing done 10 yardon belül. Az add sebessége csökken minél többet healeltünk rajta.

Másrészről, ha ezek az addok elérik a bosst akkor 75k-t sebeznek raid-wide. Ha egy felhealelt add éri el a bosst(már pedig ez elfogja érni) 30k frost dmg raid-wide.


Par PTR try utan, ami még +-ba lejott:

A boss a corruption alapjan nyeri vissza a HP-jat is. 90 corruption 90% hp a p2 utan, 50 corruption 50% hp stb. Ez az jelenti, hogy egyre gyakrabban valtakoznak a fazisok(nyilvan ezt befolyasolhatjuk DPS stoppal ha akarjuk) és ahogy haladunk elore a fight folyaman egyre tobb healelos add lesz => egyre tobb fix raid dmg.

P1 => P2 transition soran a boss magaba szivja a p1-ben kirakott Sha boltok altal keletkezett pacakat, ezek ugyanugy tickelnek ha atmegyunk rajta.


Doh.
Utolsó szerkesztés: 10 éve 10 hónapja Írta: Mlnrmt.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Adorján, Colwyn

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #16079

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #16093

Sokat nem kell magyarázni ezen a bosson - talán csak annyit, hogy láthatóan a pacák lassíthatóak / ellökhetőek, kérdés, hogy a DK grip működik -e rájuk, mert ha igen, akkor akár az elején össze is lehet többet rántani, AoE lassítás, és ennyi volt.

HC-ban biztos kell majd trükközni a mindenféle lassítás / stun kombóval ( ha ott is működik rájuk ), normálban inkább csak az lesz a gond, hogy a végén a pacázás felé tolódik majd el a fight.

Kicsit hosszú a fight, legalábbis ebben a gearban, 9-10 percet ezekkel a nem túl érdekes mechanizmusokkal elég unalmas letolni, bár a jobb gear ezt is erősen lecsökkenti majd értelemszerűen.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #16095

Lassitani 100% hogy lehet, nekem a totem lassitotta, grip is mukodik, gondolom akkor mas ilyen cc-k is. vmi 291k hp-ja volt ezeknek a pacaknak, en 3-4-et(3mat fixen legyurtem).


Doh.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 7 hónapja #16702

Klasszikus healer UI-nál problémás lehet elsőre a Contaminated Puddle -ök kezelése. Friendlyk, de az UI-n nem látszanak (tudomásom szerint se a VuhDo, se a HealBot, se az alap UI nem emeli be őket a raidbe), azaz targetelni kell őket a healelésükhöz. Lenne egy-két tippem a LFR-ben és Flexben szereplő (off)healereknek - a raidereknek ez nyilván nem lesz újdonság :):
- A könnyebb targeteleséhez/kiválasztáshoz jelenítsük meg a friendlyk healthbarját.
- Ha egérre van bindelve a spelljeink nagy része, akkor készítsük fel az actionbarunkat, rendezzük el ésszerűen a spelleket rajta, hogy könnyen elérhetők/használhatók legyenek.

Megjegyzések:
- Clique-kel elég targetelni, a TargetFrame-en is működnek a heal spellek (ez talán mouseover makrók használat esetén is igaz).
- 10 helyett 12 yardon belül kell állni a mana és heal buffhoz.

A következő felhasználók mondtak köszönetet: Rundingo, Adorján

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 7 hónapja #16713

szept 5. PTR szerint sebzések:

Phase 1
Corrosive Blast: tankokra, 35 secenként castolja, maga elé coneban, 600k shadow sebzés és +300% shadowdmg taken 45 secre
Sha Bolt: 15k direct shadow sebzés 5 yardos körben, hátrahagyott Sha Pool 75k shadow dmg / sec
Swirl: körbe mozgó pocsolyák, amik érintéskor 30k shadow dmg-t sebeznek, és felrepít a levegőbe + a boss órajárásnak megegyező írányba körbelő, ami 30k shadow dmg és knockbach
Seeping Sha: (az nem a körbemozgó paca, hanem az a Swirl egyik komponense) közvetlenül Immerseus körül lévő zóna, ami 100k shadowdmg-t sebez, és hátralök, ha túl közel vagy

Phase 2
PTR nem írja (épp), hogy az add felhealelése vagy megölése 12 ill 10 yardon belül sebezne is a buff felrakása melett

edit: phase 2es addok lassíthatók (single+területi is), stunolhatók, rootolhatók, knockbackelhetők, deathgripelhetők (valszeg a friendlykre hat a priest anti-grip :D )

edi2: magyarázós video

Utolsó szerkesztés: 10 éve 7 hónapja Írta: Levadászlack.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Colwyn

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 7 hónapja #16808

Kb azt se tudtam hol vagyok....

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 7 hónapja #16814

Ide egyértelműen 3 healerrel kell majd menni, és kb. egyetlen dologba lehet meghalni, ha lefúj a boss.
Egyébként tipikus beugró boss.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.129 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum