normal Garrosh Hellscream

Több
10 éve 10 hónapja #15901

A raid utolso bossa: Garrosh Hellscream

P1: 30% Hp-ig tart, ebben a fazisban addok is jonnek, egyre gyakrabban ahogy az ido telik.
Garrosh idokozonkent eldobja a fegyveret, mely egy void-zone-t hoz letre, a fegyver hp-janak csokkenesevel a voidzone merete is csokken.
Hellscream’s Warsong: addok dmg-et noveli 25%-kal es a hp-jukat 50%-kal.

Addok:

Kor’kron Grunt: egyszeru melee add, egy kepessege van ami lassit es 75k-t sebez.

Farseer Wolfrider: Ha interruptoljuk noveli a casting speedjet 25%-kal. Stackel.
Két képességet hasznal: Greater Healing Wave: 500k heal és Chain Lightning: 250k nature dmg.

Siege Engineer: ok nem tamadnak minket, hanem 15secig feltoltenek egy Iron Start. Ha sikerul feltolteniuk(nem halnak meg addig), akkor egy nagy vascsillag fog vegig gurulni a palyan, mely sebez minket es minden Kor’kron egyseget is. Ha eleri a falat 2M-t sebez, minel távolabb vagyunk annál kevesebbet.

Koztes fazis: Idokozonkent Y’shaarj Garrosht es a raidet a Realm of Y’shaarj-ban teleportal 60 secig. Itt Garrosh energiat sziv el a Heart of Y’shaarj-bol, amig meg nem olunk minden addot. Miutan megszakitottak Garrosh-t 2,5M-t fog sebezni maga elé.

Ha az addokat megoljuk Garrosh-rol lekerul az immunitast ado pajzs.

P2: amint magaba szivta Y’shaarj erejet, Garrosh fullra healelodik es uj kepessegeket kap.

Whirling Corruption: Porogni kezd 50k dmg/ 5 sec. Minel messzebb vagyunk, annal kevesebbet sebez. Ha Garrosh eleri a 25 energiat, ez a kepessege erosodik. Idokozonkent ki lo egy 250k-s sha boltot, mely egy addot is idez. Ha egy ilyen addot megolunk, a kornyezo osszes ilyen addok felhealeli es megnoveli a dmg-et 100%-kal.

Touch of Y’shaarj: Dot, ami 10k HP-n leesik(A leiras alapjan egy vmi CC lehet, amiben megprobaljuk tovabb osztani ezt a dotot, gondolom le kell dps-elni 10k HP-ra az illetot). Ha Garrosh eleri az 50 energiat, a dotolt embereket atvaltoztatja egy Sha-vá, melyek immunisak a CC-kre es tobb HP-juk van.

Desecrate: P1-es fegyo eldobas, ami 75 energianal erosodik, ekkor a fegyver elpusztithatatlan es folyamatosan healelodik.

Gripping Despair: 20k dmg/sec 15 secig. 100 energian erosodik. Ha lejar ez a dot, v. eltavolitjak, Explosive Despairt okoz, ez a Gripping Despair teljes dmg-et besebzi, es egy debuffot hagy fennt, ami 10%/Gripping Despair stack-kel noveli a dmg takent a robbanasbol.

P3: ismet 30% HP alatt kezdodik, itt minden kepesseget erositve hasznalja.


Doh.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 7 hónapja #16981

Sziasztok!

Ahogy mi öltük:
2healer (monk, shaman), monk ölte a Siege Engineert P1ben (~600k hp 2-3 lövés)
Miután a másik "vascsillag" beér az MT kibaszott nagyot kap (~350k + 200-300k sima ütés )
Ha bossal szemben állunk 2 markot tettünk le, bosstól jobbra közel és jobbra távol, e két markon rohantunk oda-vissza
ha közel volt P1 vége berohantuk Garrosh trónja mellé, maradék addot megöltük
addok közül Farseer instant prio (healt szakítani fixen), többi Garrosh mellett aoeból
kidobott fegyókat lockunk dotjai és hunterünk kezelték

fázisváltás: 2 grp, amikor lehetett kettéváltunk balanszolt dpssel és rohanás megállás nélkül
kis sárga gömbökbe álljatok be (-50% dmg taken), nagyon kell garrosh aoehoz

p2: stackelés színeken, aoe heal, aoe alatt jönnek a mobok, spread kell, és instant vedd fel magadra mint Animuson
figyelj, hogy ne húzd másikra, mert azzal megölöd magad
nálunk volt, hogy az X mobból 4 ráfordult az OTra (gőzünk nincs miért, sokszor volt ilyen) és le se tudtuk venni

fázisváltások: egyre jobban begyakoroltuk, és egyre többet húztunk, nem volt vészes, nagyon kell sietni ezekkel a váltásokkal

p2 tovább: MCk .... hát ez szopás volt, 1.6 milla talán 2.5secig castolja kövi MCt az MCzett, még itt van stun és egyébek, de gáz az egész, azonnali prio, bármi is van

p3: nah és itt már semmi heal CD, raid mentő CDnk nem volt
BLt lehet tolni a bossfight elején, de elég jó volt a dpsünk, és 9perc alatt jutottunk p3hoz
úgyhogy mi ide tartogattuk és azonnal toltuk is
itt aztán minden elszabadult, 25helyett volt hogy 28%ra healelődött boss (meg hasonlók jóságok)
MC mindenek felett (nagyobb hp, stun NINCS!!!, csakis rendes szakítás), ha ezt nem kezelitek jól bukta az egész
elment BL, MCt kiütöttük, kis addok miatt spread, minden maradék heal ami csövön kifért/mentés
kis addokat leszartuk, full nuke a bossba ment
MT hp a max és a 0 között mozgott minden secben ...

Hatalmas fight, élveztem, nem mondanám nehéznek, de jó össze van rakva

Sok szerencsét nektek is :)

<The Covenant>

A következő felhasználók mondtak köszönetet: Norval

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 7 hónapja #17004

Amit tegnapi tryokon tapasztaltam - survi hunter jó ide, mert így nem a pet adja a sebzésed javát, ezért jól rá lehet küldeni a kidobott fegyverre, ha meg nem is öli, a harapdálással csökkenti a fegyver által rakott pacát.
Az engineer kb 3 lövés, de mivel elég messze van, sok időm ment el a rohangálással (glyphelt hátraugrás prio, + hétfőn áttalentelek rá, hogy hátraugrás után kapjak gyorsfutást (tegnap nem jutott eszembe ;)).
Kb annyi időm volt két engineer között, hogy bossra, addokra, fegyverre feldobáljam a dotokat, de látszólag az össz dpsünk megvan a fázisra.
Peeeeersze ha lenne egy lock kapunk a raid és az engineer között az segítene ;)

Ami nagyon hasznos és nagyon kell, az a jól időzített hátralökés, amivel az iron star jól eltakarítja az addokat. Nem tudom ki fogja tankolni az addokat, de kell a hp, mert jó sokan lesznek mire ez bekövetkezik és rögtön utána jön az iron star felrobbanása ami így együtt már sok lehet a tanknak.
Papi nagy bubi hány perces cd? (kb az egész raid elfér alatta mikor robban az ironstar).
(deterrence amúgy megvéd a robbanástól, úgyhogy amig van rá CD-m nem fogok nagyon eltávolodni az engineertől, annál kevesebbet kell futkosnom...)

Szív fázisokból is láttunk párat:
Temple of the red crane - egy lépcső vezet le a szobából, amely ketté válik - itt 2 csapat kell, mert mindkét levezető lépcső végén áll 1-1 nagy add. Raidtől elfordítani, raid beleáll a seggébe, mert mikor meghal hátrahagy egy buffot (védelmet valami dot ellen?). Garrost betankolni, nuke, aoejából kiállni.

Terrace of endless spring - egy út - egy csapatban. Kurva sok add, aoe. Itt is hagynak az addok hátra kis védelmet adó gömböcöket, azt fel kell venni (egy ember/egy gömböc).

Temple of the jade serpent - nagy terem, addok hármasával kétoldalt, dpst kétoldalra kiosztani. Gömböcöket felvenni.

P2: Mikor visszajövünk a ranged jó ha kifut valamelyik oldalra (bejárat vagy trón), hogy odadobja a fegyvert (amit jól lehet dotolni, hagy csökkenjen a pacája), de rögtön utána stackelni érdemes egyrészt, hogy majd mikor valakit MC-zik a boss azt gyorsan leüssük, másrészt könyebb kihealelni a pörgését.
Pörgés után megint szét kétoldalra a következő fegyver miatt. Közben pedig ölni az addokat, amit pörgés alatt idéz.

Ezt a pörgés után kifutást - utána összefutást kell jó ritmusban csinálni, a következő szives fázisig.

P3-at nem láttuk, videóból annyit vettem ki, hogy MC helyett átváltoztat 2 embert, ezeket ugyanúgy le kell verni instant mintha MC lenne, de kell rájuk tank. Továbbra is dobálja ki a fegyvert de gyorsabban és nem lehet leölni őket, ergo fogy a hely. Még mindig pörög, de nem lehet stackelni, mert közben idézi az addokat is (pörgő lila cucc a földön - kiszaladni belőle).
5% alatt totemek, CD-k, minden ami van, nuke a bossba.

http://www.youtube.com/watch?v=NJSc32pUjJI


This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.159 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum