normal Malkorok

Több
11 éve 5 hónapja #15896

A raid 9. bossa: Malkorok

Pullnal Ancient Miasma tolti meg a termet, mely 30k-t sebez/ 2secenkent és absobol minden bejovo healt, mely egy pajzsot kepez a playeren(max 100% hp).(Tortos HC)

Endless Rage: ha boss vmely kepessegevel akkora dmg-t sebez vkibe, hogy az HP-t veszitsen, Rage-t kap a sebzes alapjan. Ha eleri a 100 Rage-t, akkor beszivja az Ancient Miasma-t.
Viszont amint elerte a 100 rage-t, Blood Rage allapotba kerul, minden melee tamadasa 3,5M-t sebez ami osztodik a playerek kozt.

Amig Blood Rage-ben van, addig egy debuffot dobal ki. Ez 250k dmg 3secenkent 9 secig.
Amint lejar ez a debuff, 8 yardon belul, akin nincs debuff az 450k-t sebzodik.

Masokpercenkent 5 Rage-t veszit, ha eleri a 0 Rage-t abbahagyja a split uteseket és kifolyik belole az Ancient Miasma és egy +35% dmg buffot kap, ami stackelodik.


Arching Smash: random player fele fordul es tolcseralakban 500k-t sebez.

Seismic Slam: foldre ut, random player korul 5y-ra a levegobe dob mindenkit.

Breath of Y’Shaarj: Azok a teruletek amiket a Seismic Slammel sebzett, instant felrobbannak es 1,2M-t sebeznek.

Imploding Energy: 3 pacat tesz a foldre, ami 3 mp utan 800k-t sebez 5y-on belul. Ha ez a robbanas nem sebez senkit, akkor 800k dmg raid-wide.

Fatal Strike: 10%+ dmg taken debuff. Stackelodik.


Szimpla dps check, nemi wasd-dal fuszerezve. 1,05M raid-dps kell a killhez. P1-ben spread, pacakat soakolni. P2-ben tankon stack, debuffal kifutunk. (Majordomo2?)


Doh.
Utolsó szerkesztés: 11 éve 2 hónapja Írta: Mlnrmt. Indoklás: Fatal Strike mar nem 1M-t sebez, hanem stackelodo debuff.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 4 hónapja #16175

Doh.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #16868

fatboss guide :


Doh.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #16870

2 tank, 2-3 healer, dps
tankokra feltesz egy bekapott sebzést növelö debuffot
mivel tök random időközönként teszi (néha tök sokáig semmit, aztán meg kettőt egyszerre), ezért TS-en le kell kommunikálni a tauntot.
(nem tudom pala bubival lehet-e trükközni és egytankolni).
mindenkire automatikusan felkerül egy pajzs - kb mint tortosnál, kivéve, hogy ez a pajzs nem tűnik el és nem fog fel sebzést.
Annyi hpja van mint neked, ha ennél többet kapsz akkor fogy a hp-d, amit nem lehet visszahilelni, mert a pajzsba megy bele a heal.
Kb minden pajzsot maximumra kell healelni ahogy csak tudjátok.
idéz 3 lila pörgö-forgószart - abba bele kell állni. Nem osztódik a sebzés, mindenki aki beleáll megkapja, tehát 1 ember/1 lilapaca
(ha nem állunk bele raidsebzés)
időnként belecsap a földbe - cone sebzés - kb olyan mint lei shen ostorja. Instant kill - ki kell belőle futni.
ahová lecsapta, oda kell tenni egy markert, mert 3 lecsapás után csinál egy 3-as kombót, egyszerre csap ki abba a 3 irányba, ahová az előző
3 ment - és mivel ezt nem jelzi semmivel, hogy hova teszi, ezért kellenek a markerek.
3 ostor, 1 kombó
3 ostor, 1 kombó után jön:
P2
összeállunk boss előtt, mert osztódik a sebzés, mindenkit healelünk mert nincs pajzs
akire kiteszi az energy debuffot, kifut a raidből, ledobja, visszafut
P2 végén összekuporodik, ilyenkor kell mindenkit maxra healelni, mert jön újra P1 és vele a heal elnyelő pajzs.
ez a két fázis váltakozik, de minden újabb P1-ben sebzésbuffot kap a boss, szóval minél tovább tart a fight annál többet kell healelni...
6 perc után enrage


This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #16880

Omni kill:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #16899

gyakorlatilag egy dolog miatt lehet wipe-olni: a lila orvenyeket nem szedjuk fel. p2 eleg semmi, bar teny hogy nem art, ha mindenkinek feltunik hogy ki kell futnia a raidbol. :)
az hogy 2 vagy 3 healer van, kb tok mindegy, az enrage eleg nagy, de healelni sem kell sokat. szoval talan a 2 healer jobb egy fokkal. ha dobalunk le raid markereket az ostorok helyere, akkor az hasznos tud lenni.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #16936

tl;dr verzió:

Tankok cserélnek a Fatal Strike debuff függvényében.
P1-ben (2perc) mindenki szórodik (5+ yard). A boss által kidobált void zone-okba a kijelölt emberek beleállnak (3 darab van 10-esben). Lehetőleg olyanoknak kell beleállni, akiknek a shieldjük maxon van.
Figyelni kell, hogy hova teszi az Arcing Smash-t és onnan mindenki eltakarodik, mert a Breath of Y'Shaarj ott agyonüti.
P2-ben (20sec) Displaced Energy-vel raidből kifutni, healerek ledispellezik. (ala Jin'Rokh), itt nagy raid sebződés van, mindenki összeáll, healer CD-ket ide kell időzíteni.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #17249

A Sha of Fearhez hasonlóan egy Assist addon , amely jelöli, hogy mely nyolcadba csapott már le a boss.
Mivel pl. HC-ban nem fog menni a jelölgetés, mivel minden DPS-re szükség lesz, ezért MINDENKI tegye fel az addont, és tanulja meg használni is, lőjje be, stb., mire HC-ban ideérünk, addigra már ezt használjuk kisujjból.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #17270

Classrun írta: A Sha of Fearhez hasonlóan egy Assist addon , amely jelöli, hogy mely nyolcadba csapott már le a boss.
Mivel pl. HC-ban nem fog menni a jelölgetés, mivel minden DPS-re szükség lesz, ezért MINDENKI tegye fel az addont, és tanulja meg használni is, lőjje be, stb., mire HC-ban ideérünk, addigra már ezt használjuk kisujjból.

Sajnálatos módon az addon nem elég megbízható - tippre úgy lenne csak tökéletesen működő, ha mindenki, akire kiüthet a boss, mindig úgy helyezkedne, hogy 1-1 nyolcad közepén helyezkedjen el, ellenben előfordulhat az, hogy 'átlóg' egyik nyolcadból a másikba az ütés, és elvben biztonságos helyen állsz, de mégis meghalsz.

Itt majd ki kell találni, hogy erőltessük -e még ezt, vagy marad a markolós módszer, érzésre inkább ez utóbbi lesz, és erre keresünk valamilyen módszert, hogy hotkeyre téve, instant markokat le lehessen dobni.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #17273

Megnéztem az addon kódját, és következőt csinálja:
Miután elkezdi castolni a spellt Malkorok 4.5 seccel megnézi, hogy melyik szeletben állnak a legkevesebben, és azt bejelöli, hogy oda ütött. Ez azért valljuk be 10-esben messze van az ideálistól…


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #17274

Dögrovás írta: Megnéztem az addon kódját, és következőt csinálja:
Miután elkezdi castolni a spellt Malkorok 4.5 seccel megnézi, hogy melyik szeletben állnak a legkevesebben, és azt bejelöli, hogy oda ütött. Ez azért valljuk be 10-esben messze van az ideálistól…

Vmi 25ös progress guild videóján láttam az addont működés közben, és ott meggyőzőnek tűnt; de akkor most már érthető, hogy miért is volt ott ez jó ( vagy legalábbis jobb ).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.186 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum