normal Gruul

Több
9 éve 1 hónapja #21259

2 fázisú harc, az egyetlen ellenfél maga Gruul.
Phase 1:
Az első fázis 70 másodpercig tart, eközben Gruul-t tanoklni kell, a következő képességeket használja:
Inferno Slice : 10 másodpercenként használja, amint a rage-e eléri a maximumot. Ez a képesség nagy tűzsebzést okoz a tankon, és mindenkin aki a boss előtt áll. Ezen felűl egy debuffot tesz mindenkire akit eltalál, ami miatt a következő Inferno Slice-ok nagyobbat sebeznek. A sebzése osztódik azok között akik benne állnak.
Overwhelming Blows szintén a tankjára üti, nagy fizikai sebzéssel jár a tankon, és annak 10 yardos körzetében. Szintén feltesz egy debuffot amitől a következő Overwhelming Blow nagyobbat fog sebezni.
Petrifying Slam: hátralöki a raidet és szépen fokozatosan „befagyasztja”. Amint befagytak, elnyomja a Shatter nevű képességet, ami leveszi a fagyasztást, de 8 yardon belül mindenkit sebez.
Overhead Smash : maga elé lecsap a földre, és aki benne áll, abba belesebez.
Phase 2:
30 másodpercig tart, Gruul bemegy a terem közepébe, és elnyomja a retro Cave In képességét. Kis örvények jelzik a földön, ahová a kövek esnek, mindenki kiáll belőle, akinek nem sikerül, az stunnolódik. Ahogy ennek vége elnyomja a Destructive Rampage -et, majd kitombolja magát az Overhead Smash -el. 

Amit csinálni fogunk:
Phase 1-ben, 4 csapatra oszlunk. A 2 tank külön, és 2 egyenlő csoportra osztjuk a dps/heal karaktereket. A tankok a boss átellenes oldalán, a ranged/heal rész ehhez képest 90°-ban elfordítva áll. Mielőtt az Inferno Slice-ot elnyomja az aktuális tank befut az egyik csapatba, hogy az Inferno Slice-t túlélje, majd visszafut a helyére, mielőtt az Overwhelming Blows-t nyomja a boss. A Petrifying Slam előtt mindenki szóródik, elkerülendő a Shatter sebzését.
Phase 2-ben, mindenki kiáll a leeső sziklákból. A követendő eljárás, hogy az első körben leeső kövek alól mindenki kiáll, majd oda fut. Ezek után csak el kell állni az ütései elől.
BL-t a fight elején tolunk.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 1 hónapja #21273

Heroic live kill:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 9 hónapja #22765

Ide jöhet az infó a mythic verzió különbségeiről. A hétfői biztató Oregorger próbák után remélhetőleg nagyon hamar szükség lesz rá.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 9 hónapja #22769

Mythic-ben kap egy Flare nevű képességet, ez azt csinálja, hogy a terem szélein levő kazánokból tűzlabdák indulnak el, és átmennek a termen, valahogy így:


Ezekbe nem szabad beleállni, mert megsüt, illetve, amikor elérik a szembe oldali falat, akkor is sebeznek.
A további apró változások:
- Gyorsabban kapja a rage-et
- Ha az Inferno Slice nem ér el legalább 4 embert, akkor 50 Rage-et kap Gruul, ezen felül sokkal gyorsabban nyomja. (Értsd nem esik le mikor a 2.-at üti)
- A Petrifying Slam-et mindenki kapja, nem csak pár random karakter

Úgy kell helyezkedni, hogy a tűzgömbök senkit ne csapjanak el. Ezt csinálhatjuk úgy hogy középen tankoljuk ahogy eddig, csak azokra az oldalakra állunk, ahol nincs kazán. Petrifying Slam-nél mindenkinek figyelni kell a 8 yardra. Mindkét csapat 2-2 Infernót fog kiállni.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Mellékletek:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 9 hónapja #22770

Közben én is elolvastam icy-veins-t.
Mintha Lagger mondott volna olyan taktikát, hogy 3 inferno slice-os csapat van, és akkor mindegyik csak egyet kell, hogy felvegyen. Csak akkor meg a tankoknak nehezebb a mozgás (gondolom én).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 9 hónapja #22771

Több helyen azt írják, hogy 2-2-1, 2-1-2 vagy 1-2-2-ben kell felvenni az Infernót, hogy leessen, 3 stacknél már nagyon brutális lesz a dot-ból kapott sebzés. Viszont ha jól látom, akkor 12 secnél korábban nem nyomja, így viszont 2-2 stack elég lehet, és 30 secet van fent, legalábbis a logokból ezt látom.
Azzal lehet sok healt spórolni, hogy csak 4 ember kapja, azaz igazából 4 csapat van, így nem ketyeg mindenkin a debuff 2 stackel.
Annyit kell csinálni, hogy az adott csapatból az első inferno slice-előtt kifut 4-5 ember, a következőre pedig a bagázs másik fele. (Feltéve, hogy így meg az alapsebzés még healelhető marad)


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 9 hónapja #22779

Itt a FatBoss guide hozzá:



A lényeg:
3 tank, 3 csapat.
csapatok: 6-6-4 fő
  • a 6 fős csapatok 2 slice-t kapnak, a 4fős csapat 1-et
  • a tankok 2-2-2 slice-t kapnak, a 2. után marad rajtuk a boss.
  • 9 slice van minden fázisban
  • A 4 fős csapatba olyan class kell, ami lehetőség szerint teljesen negálni tudja a sebzést (pl mage Evanesce, hunter Deterrence), mert böszme nagyot üt.
  • a kővé változtatás a tankokon kívül mindenkire hat
  • új képesség: ~15 secenként a 4 kazán kiköp magából pár tűzgömböt, ami sebez, és feltesz egy stackelő debuffot, ami növeli a bekapott tűz sebzést 20%-kal (flare, inferno slice)
A bonyodalom akkor kezdődik, amikor a 4 fős csapat megkapta a slice-t, mert onnantól eltolódik a tank-csapat slice párosítás.
pl:
  • csapatok: 1: 6 fő 2: 6 fő 3: 4 fő
  • tankok A, B, C
  • félkövérrel szedve a tank-csapat slice taunt párok
C tankol, A1, A1, A-n marad a boss
A tankol, B2, B2, B-n marad a boss
B tnakol, C3, C1, C-n marad a boss
C tankol, A1, A2, A-n marad a boss
A tankol, B2
Rampage: a slice debuffok leesnek, A-ról az Overwhelming debuff valószínűleg nem (45 sec)
B tankol, C1, C1, C-n marad a boss
C tankol, A2, A2, A-n marad a boss
A tankol, B3, B1, B-n marad a boss
B tankol, C1, C2, C-n marad a boss
C tankol, A2
rampage

ui: most találtam egy elvetemült 4 tankos taxot, ahol a tankok egyedül soakolják a slice-okat :) Íme

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 9 hónapja #22842

Én biztosan nem mondtam taxot :) kicsi vagyok és jelentéktelen úgy is :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.165 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum