Oregorger
The Blast Furnace
Hans'gar and Franzok
Flamebender Ka'graz
Kromog
Beastlord Darmac
Operator Thogar
The Iron Maidens
Blackhand
Oregorger
- Dögrovás
- Témaindító
- Nem elérhető
- Moderátor
- Ha folyik ne legyen a te véred
Szintén kétfázisú harc, az első fázis addig tart, amíg Oregorger ki nem fogy a manából. A második fázisban körbe körbe gurulva a teremben megpróbálja újratölteni a manáját. Ha ez sikerül, akkor ismét az első fázis következik.
Phase 1-ben a következő képességei vannak:
Acid Maw
egy stackelődő debuff, amit a tankra tesz. Folyamatos Nature sebzést okoz.
Acid Torrent
ez egy ranged irányába kiköp egy gömböt, ami az első olyanon akin áthalad belesebez egy nagyot, ez fizikai sebzés, majd mindenki más, akit eltalál már Nature sebzést kap, de ennek mértéke annál kisebb, minél nagyobb sebzéscsökkentés volt az első áldozaton. Akit sebez, az kap egy debuffot is, ami miatt 20 secig több sebzést kap az Acid Torrentből.
Retched Blackrock
a rangedek alá pakol egy-egy voidzone-t, ki kell állni belőle, ellenkező esetben sebez. Viszonylag sokáig fentmarad.
Explosive Shard
ezt a melee-re dobálja, aki benne áll, azt stunnolja, és sebzi amikor felrobban (3sec után)
Blackrock Barrage
ezt a képességét meg lehet szakítani (kell is), az egész raidet sebzi. Ha megszakítják, akkor nem fogyasztja a manát.
Phase 2
Gyorsan körbegurul a szobában, és megpróbálja feltölteni a manáját, ez úgy történik hogy a megjelenő Ore Crate-eket szétcsapjuk, amiből Blackrock Ore-ok lesznek, ha ezeket felveszi a boss, az tölti a manáját.
Rolling Fury
akit eltalál abban durván sebez, és ellöki. Nem állunk elé.
Earthshaking Collision
ahogy végzett egy-egy gurulással, mindenkibe sebez a raidben
Hunger Drive
folyamatosan növeli az előző képesség által okozott sebzést
Amit csinálni fogunk:
P1: A ranged/heal messze egyben áll a könyebb heal, és a voidzone-ok jobb lepakolása érdekében, a melee lazán szóródva körülállja a bosst. A ranged/heal figyel, hogy kiálljon a Retched Blackrock-ból, de azt a lehető legszorosabban pakolja egymás mellé.
A melee figyeli az Explosive Shard-ot, és kifut belőle.
A tankok az Acid Maw miatt folyamatosan cserélnek. Az Acid Torrentet ugyan nem a tankra üti automatikusan, de ezt is a tanknak kell felvennie, ezért figyelni kell, hogy a melee ne álljon bele, és az offtank a ranged és a boss között álljon. Hogy minél kevesebb sebzést legyen ilyenkor defenzív CD-ket kell használnia a tanknak, és a tankon.
A Blackrock Barrage-et szakitjuk folyamatosan.
P2-ben a DPS megpróbálja minél előbb szétcsapni a ládákat, és mindenki eláll a boss útjából. Segítség lehet a kikerülésben, hogy közvetlenül soha nem gurul ugyanarra visszafelé, ahol az előző körben gurult. A terem közepén levő „sziget”-et érdemes körbefutni, ugyanis annak mentén nem kanyarodik sohasem.
BL-t a fight elején nyomunk.
A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Proktor
- Nem elérhető
- Stone Guard
- Hozzászólások: 325
- Köszönetek: 27
Heroic live kill:
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Kapszlock
- Nem elérhető
- Stone Guard
- Hozzászólások: 622
- Karma: 19
- Köszönetek: 56
Tekintve, hogy a bossfight helyszíne 4 irányba (nagyjából) szimmetrikus, nagyban megkönnyíti a helyezkedés betanulását, ha a gurulós fázis jön.
Röviden, tömören összefoglalva ennyi:
Bővebben:
Látszik az, hogy alapvetően két lehetőség van a mozgását tekintve. Az egyik a „belső pálya”, ahol a középen lévő négyzet alapú ore pile-t kerülgeti, valamint a „külső pálya”, ahol a téglalap alapú ore pile-okat kerüli meg.
A boss a gurulására az alábbiak jellemzőek:
- SOHA nem gurul abba az irányba, amerről jött
- Ha ore pile-nak (a négyzet alakú vagy téglalap alakú fekete részek a map-en) ütközik, mindig megáll
- Ha a pálya széléig megy, nem áll meg, hanem elkanyarodik, teszi mindezt addig, amíg ore pile-nak nem ütközik
- És ugyanez igaz visszafelé is: CSAK abban az esetben kanyarodik, HA a pálya szélének ütközik. ORE PILE ÜTKÖZÉS ESETÉN VAGY
ÜTKÖZÉS NÉLKÜL NEM VÁLT IRÁNYT!
Biztonságos helyek:
Mivel a pálya szimmetrikus, nem mutatnám be minden irányból a lehetséges safe spotokat, tessék gondolatban (vagy valami képnézegetőben) elforgatni a pályát.
Első lehetőség:
1-es pont irányából érkezett a boss, vagy ott spawnolt
Vagy a 2-es vagy a 3-as nyíl irányába fog menni a rózsaszínű pöttyig (vagy paladin pötty, kinek hogy tetszik)
Minden hely safe spot, ami nem a 2-es vagy 3-as nyílútvonala, de leginkább a 4-essel és 5-össel jelölt zónákat javaslom.
Ha a 2-es nyíl felé megy, akkor az 5-ös zónából gyakorlatilag végig DPS-elhető a Rangednek a boss (természetesen a ládák lekezelése után/mellett)
Ha a 3-as nyíl felé megy, akkor az érkezési helyét tekintve tök ugyanaz lesz a helyzet, mint ahonnan indult, csak 90 fokkal elforgatva a pályát.
Ha a 4-es zónában voltál, akkor akármerre gurult a boss, akövetkező gurulásnál is biztonságban leszel.
Ha az 5-ös zónában állsz, és a boss a „külső pályán”, azaz a3-as nyílnál mozgott, a következő gurulását tekintve potenciális célpont lehetsz, ezért javasolt átmozogni a 4-es zónába vagy a 2-es nyíl hegyéhez, vagy
gyakorlatilag bárhová, ahová a boss következő gurulására nem érhet el.
Mi van akkor, ha a 2-es nyíl irányába gurult? Akkor bizony új helyről indul az előzőekhez képest.
Második lehetőség:
Ugye, milyen rettentően bonyolult?
Szinte full ugyanaz a helyzet csak egy kicsit arrébbról indul a boss.
1-es irányból jött. Mivel erről jött, nyugodtan állhatunkide, visszafelé nem fog jönni.
Ha a 2-es úton megy, ugyanolyan érkezési pontot generál,mint ahonnan most indult.
Ha a 3-as úton megy, ugyanolyan érkezést generál, mint ahogya start volt.
Safe spotok kb ugyanúgy, mint az előbb. Gyorsabb reagálásúakvagy kalandvágyók állhatnak az 5-ös zónában, de ott figyelni kell, mert az a következőre potenciális útvonal.
Biztonságosabb helyezkedésre törekvőbbek inkább álljanak a 4-es zónába vagy az 1-es nyílra (amerről jött, mert az mindig beválik, csak sok
rohangálást igényel).
És ezzel ki is merítettük a lehetséges alternatívákat.
Optimisták reménykedhetnek abban, hogy talán lesz egy addon, ami a safe spotok bejelölésére (vagy a veszélyzónákéra) szolgál, mint ahogy volt hasonló Malkorokra.
Jó betanulást kívánok!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Dögrovás
- Témaindító
- Nem elérhető
- Moderátor
- Ha folyik ne legyen a te véred
Mythic-ben a következők változnak:
P1-ben 5 Blackrock Barrage-et kasztol egymás után a 3 helyett, ezeket szakítani kell.
P2-ben amikor a falnak ütközik otthagy egy tojást, ami felrobban, és tüzet enged ki magából, ha a boss megint ott csapódik a falnak, vagy egy másik felrobbanó tojás tüze eléri. Ez a tűz annyira nem sebez dúrván, de ha látod, hogy el fog érni, akkor szembe kell vele szaladni.
P1-ben az Acid Torrent-re be well osztani a healer CD-ket, mert nagyobbat sebez. P2-ben pedig a belső négyzet élein rohangál a csapat, hogy könyebb legyen healelni, és csak akkor megyünk ki ládát leverni, ha tuti biztonságos.
A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Colwyn
- Nem elérhető
- Stone Guard
- Idegbeteg Officiál
- Hozzászólások: 755
- Karma: 7
- Köszönetek: 103
Azt gondolom, hogy a tegnapi tryok végül elég szépen alakultak, még ha a számokon nagyon nem is látszik.
A Phase 1-et tulajdonképpen összeraktuk, kicsit több odafigyelés a (ki)mozgásra, valamint a healerek még egy picit erősebben nyomják a gombjaikat (nem nagyon kell, csak picit, mert már tegnap is fasza volt a végén), akkor teljesen stabilan tudunk beleindulni Phase 2-be.
Phase 2-ben célszerű lehet szétválni két groupra, mert tudomásom szerint minél többször fejeli le a falat, a következő AoE annál
nagyobb
. Talán a szétválással nyerünk egy kis időt. Plusz itt arra gondoltam, hogy a vége felé egy fox mellett (amíg van, hehe) eldurranthatnánk egy healer CD-t, hogy a tolókocsis félhulla embereket ne vigye el az első Acid Torrent.
Keresgéltem logokat. Ők például ugyanolyan kutyaütők, mint mi. :D
www.warcraftlogs.com/reports/GgCFj6xrypQ...fight=10&view=replay
Esnek-kelnek, meghalnak folyamatosan és szerintem enrage-ben ölik. 60%-nál van phase-váltás és Oregoreger 11x koccolja a falat.
www.warcraftlogs.com/reports/BPd67LrRpbW...#fight=3&view=replay
Ők 66%-nál fordulnak, 11 kocc van itt is.
www.warcraftlogs.com/reports/KMTk1RtgaGZ...#fight=1&view=replay
57%-nál ütik át és szintén 11 headbang.
Nálunk a legjobb trynál talán 14-szer ütközött a fallal a boss.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Proktor
- Nem elérhető
- Stone Guard
- Hozzászólások: 325
- Köszönetek: 27
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- kempf
- Nem elérhető
- Admin
- Hozzászólások: 1888
- Karma: 5
- Köszönetek: 296
Szerintem egyáltalán nem vészes.
És mindenkinek csak a saját feladatát kell tudnia. Rangednek 4 dobozt kell szétverni, melee-nek 3x2-t. És fontos az időzítés. Ennyi.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Futurepunk
- Nem elérhető
- First Sergeant
- Hozzászólások: 220
- Karma: 5
- Köszönetek: 16
De ez a mozgás csak akkor jó ha a boss első rollja hátrafelé megy. Tehát pont ellenkezőleg annak amerről mi kezdjük a fightot (rangedek), tegnap este én nem azt láttam,hogy ez mindig fixen arra történt volna.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Dögrovás
- Témaindító
- Nem elérhető
- Moderátor
- Ha folyik ne legyen a te véred
Ez a mozgás mindkét esetre jó. Ha az elején 5 felé indul, és ha a 4 felé, akkor is.
A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- kempf
- Nem elérhető
- Admin
- Hozzászólások: 1888
- Karma: 5
- Köszönetek: 296
Nézd meg a videót. Látszik, hogy a két fajta kezdés összeér.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Drak
- Nem elérhető
- Senior Sergeant
- Hozzászólások: 81
- Karma: 2
- Köszönetek: 15
Elso acid torentet megvarjak, es utana rangatjak vissza a bosst (2p50mp-nel).
Ele sámi PoV video a taktikarol:
Tank PoV:
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Smasszer
- Nem elérhető
- First Sergeant
- Hozzászólások: 283
- Köszönetek: 46
En azt nem ertem, hogy mi miert nem keresztezodesben utjuk a bosst? Pontosan mi is annak az oka, hogy elbujunk az erckupac moge? Egy kicsit konnyebb lenne healelni a meleet ha a keresztezodesben allnank.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Kaellial
- Nem elérhető
- First Sergeant
- Hozzászólások: 167
- Köszönetek: 36
Szerintem azért, mert ha a boss a kereszteződésben van akkor nem tudunk előtte elfutni hogy a negyedik pocsolyát letegyük. Az eddigi try-okon beszoptuk hogy ha túl közel ment a ranged csapat a bosshoz akkor az agyonütött minket.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Smasszer
- Nem elérhető
- First Sergeant
- Hozzászólások: 283
- Köszönetek: 46
Na de mivel ut agyon? Csak mert a fenti videokban is latszik, hogy ez megoldhato.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Drak
- Nem elérhető
- Senior Sergeant
- Hozzászólások: 81
- Karma: 2
- Köszönetek: 15
Alapvetően nem az volt a baj, hogy, hogy elfutottunk előtte, hanem ha a kereszteződésben van, akkor neccesen jön ki a végén az utolsó pocsolya, hogy ne zárjon el, ha meg közel állunk a 4. pocsolya miatt, akkor megvan a veszélye, hogy ránk teszi a robbanó shardot, és nem a melee-re.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!