Iron Reaver
Hellfire High Council
Kormrok
Kilrogg Deadeye
Gorefiend
Shadow-Lord Iskar
Fel Lord Zakuun
Xhul'horac
Socrethar the Eternal
Tyrant Velhari
Mannoroth
Archimonde
Iron Reaver
- kempf
- Témaindító
- Nem elérhető
- Admin
- Hozzászólások: 1888
- Karma: 5
- Köszönetek: 296
(A leírást Kapszlocknak köszönhetjük, én csak bemásoltam ide, illetve korrektúráztam, formáztam.)
Egy csajszi van egy bazinagy fémpáncélban, és így tör az életünkre… vagy mi az övére... részletkérdés.
Alapvetően két fázisú fight, mint pl Sindragosa. Van egy Ground phase és egy Air phase. A Ground phase kicsivel több, mint 2 percig tart, az Air phase pedig pontosan 1 percig.
Ground phase:
A képességeinek kötött sorrendje van: Barrage - Pounding - Barrage - Barrage - Blitz - Pounding - Barrage - Pounding - Blitz
Barrage:
A boss egy random irányba fordul és elkezdi castolni a Barrage-t, ami cone-ban egy bazi nagy tüzet tol. A barrage baromifra fáj, szóval ki kell mozogni belőle. Szerencsére elég sokáig castolja és jól látható, hogy merre fogja tolni. Fontos, hogy durván abba az irányba fogja tolni, amerre a bal lába néz, szóval ne a törzsét figyeljük ilyenkor! Hátrafelé ne próbáljunk menekülni out of range
célzattal, tehát oldalirányba kell elmozogni előle. A tűzbe, amit hátrahagy a Barrage, nem szabad beleállni, mert stackelő Immolationt pakol fel, úgyhogy lehetőleg kerüljük.
Pounding:
Raid-wide aoe, mintha csak Ulduarban Deconstructor tolná a maga hülyeségét. Egyszerűen ki kell healelni. A Pounding ereje az Immolation foltokat néhány yardra eltaszítja a bosstól, úgyhogy érdemes ilyenkor közelebb menni a bosshoz. Azoknak a healereknek, akik épp nem heal CD-t tolnak, elsősorban az Immolation és/vagy az Unstable Orb miatti dottal „fertőzött” csapattársaikra kell figyelniük.
Blitz:
Egy Ground phase alatt kétszer elnyomja a Blitz nevű képességét. Gyakorlatilag az történik, hogy random irányba nyom egy charge-ot, és aki az útjában van, azt jól pofánvágja, és rajtuk hagyja a Blitz dotot. Ugyanezt megcsinálja visszafelé is, szóval két futásra kell odafigyelni. A Blitz dispelezhető. Amúgy kikerülhető a történet, csak figyelni kell a lábát. Amire oda kell még figyelni ezzel kapcsolatban, az az, hogy az Immolation foltokat, ami az újába kerül, oldalra eltolja, szóval könnyen alánk söpörheti, ha nem vigyázunk. Melee DPS-nek az a legegyszerűbb, ha nem rohangál a boss után a Blitz során. Majd visszajön, ha akar valamit.
Ezeken kívül két mechanika van még, amivel foglalkozni kell:
Artillery:
A boss Artilleryvel jelöl fel egy tankot. 13 másodperccel később egy rakétát lő ki a tankra, ami a teljes raidet sebezni fogja. A sebzés mértéke csökkenthető: minél messzebb fut a tank a többiektől, annál kisebb lesz a bekapott raid sebzés. 40 yard fölötti távnál már a minimum sebzést kapjuk be. A tankoknak arra kell itt figyelni, hogy csak akkor kezdjen el futni, amikor a másik tank már visszaért.
Unstable Orb:
A ranged játékosokra dobálja ki ezt a boss. Egyrészt elég jó sebzést okoz, másrészt egy stackelődő dotot hagy hátra. A 8 yardon belüli csapattársakra átcsapódik, szóval tartani kell a 8 yardot. Ennek a becsapódása is elmozdítja az Immolation foltokat... mily meglepő.
Air phase:
Kb 2 perc 15 sec után eléri a boss a 100 energyt és elindul az Air phase. Ez idő alatt nem lehet támadni, de a rajta ketyegő dotok továbbra is sebzik.
Ebben az 1 percben 3 abilityt tol.
Artillery:
Ugyanaz, amivel a tankokat szopatja Ground phase-ben, csak most 3 DPS-t fog feljelölni. A 3 DPS-nek a terem távolabbi részébe kell futni minimum 40 yardra a többiektől.
Fuel Streak:
Továbbá a boss Fuel Streak-et spriccel a földre, ami a benne állókat és a lelocsoltakat belassítja. Gyorsan ki kell futni belőle, mert utána jól begyújtja ezt az egész cuccot, és ha még benne állunk, az rohadtul fog fájni.
Firebomb:
Ebben a fázisban még eltolja a Firebomb képességét, ami során 5 db Volatile Firebomb-ot hajít le a földre. Ezeket 25 secen belül le kell ütni, különben elég komoly raid-wide sebzést nyalunk be. Relatíve kevés hp-jük van, nem egy űrprojekt ezeket leölni, de azért mégiscsak figyelni kell, mert lesz belőlük egyszerre 5 db. Alapvetően a teljes raidnek a terem közepén kell szétszóródni, és akkor jó eséllyel mindegyik firebomb-ot eléri legalább néhány DPS.
Miután lejárt az 1 perces Air phase, a boss leszáll a Falling Slam abilityvel. Egy bazi nagy kör jelenik meg alatta, abból ki kell futni, mert mégis ki az a nem normális, aki szeretné, hogy ráugorjon egy hatalmas robot?
Alapvető feladat:
Ground phase:
- BL-lel kezdünk
- a tank és a boss a terem közepén
- Ranged és Healer a boss mögött félkörben szóródik min. 8 yardra
- az Artilleryvel feljelölt tank kifut a feljelölt helyre, messze a ranged DPS-től és a healerektől
- ki kell mozogni a Barrage-ből és a Blitz-ből
- Healerek a Blitz-et dispelezik
- Ranged és Healer befut a Poundingnál a bosshoz hogy az Immolation foltokat elkerüljék
- mindhárom Poundingra Raid CD-ket kell beosztani
Air phase:
- szóródni kell, hogy minden Volatile Firebomb ki legyen nyírva
- akik Artilleryt kapnak, fussanak jó messzire
- ki kell állni a Fuel Streak-ből és a Flash Fire-ből (ez az, ami begyújtja a Fuel Streak-et)
- Falling Slam alól eltűnni baromi gyorsan
Tank feladatok:
- amikor valaki megkapja az Artilleryt, a másik tank tauntol
- a legelső Artillery átfedésben lesz a másik tankéval, a másik tank várja meg, amíg az első visszaér.
- ez azt jelenti, hogy a második tanknak kb 5 secje lesz 40 yardra eltávolodni. szóval gyorsfutás, minden ilyesmi szar kelleni fog
- mitigation mehet az Artilleryre csökkenteni a bejövő sebzést.
- Air phase alatt lehet segíteni a Volatile Firebomb-okat ölni
DPS feladatok:
- ütni a bosst, mint a barom, amíg lent van, mert fent úgyis csak a dotok tudják rágni
- Barrage-t és Blitz-et elkerülni
- Rangednek szóródni kell, hogy az Unstable Orb ne menjen másra
- földön lévő tűzfoltokat kerülgetjük
- Air phase alatt a Firebombokat lecsapni
- ha Artilleryt kap valaki az Air phase-ben, akkor 40 yardra futni mindenkitől
Healer feladatok:
- mivel a tankok sokat fognak rohangálni az Artillery miatt, sok hot és absorb kell rájuk
- amikor nincs Pounding, a sebzés leginkább az Unstable Orb-ból fog bejönni, valamint a raid-wide artillery sebzésből
- CD-ket beosztani a Pounding-okra
- Blitz-et dispelezni
- Barrage és Blitz elől kifutni
- szóródni az Unstable Orb miatt
- Air phase alatt artilleryvel jelölteket hotolni és absorbot pakolni
- ha healer artilleryt kap, fusson min. 40 yardra a többiektől
Mythic infókat egyelőre kihagyom. Nem tűnik még fontosnak.
Fatboss PTR video:
Heroic kill live-ról:
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- kempf
- Témaindító
- Nem elérhető
- Admin
- Hozzászólások: 1888
- Karma: 5
- Köszönetek: 296
Mythic nehézségi fok:
- Minden jobban fáj és több élete van.
- P1-ben is potyognak bombák, pont olyanok, mint normal és HC P2-ben.
- P2-ben viszont újfajta bombák potyognak:
- 4 db 12 sec alatt robbanó, top prio
- 3 db 40 sec alatt robbanó, debuffot stackelő (őt érdemes olyannak ölnie, aki ritkábban támad, de akkor nagyot sebez)
- 3 db tank által eltaposandó
- 1 db 85 sec alatt robbanó, sok hp-s
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Smasszer
- Nem elérhető
- First Sergeant
- Hozzászólások: 283
- Köszönetek: 46
A gyors bomba feher/sarga tuzben eg.
A tuzeses debuffos bomba zold tuzben eg.
A raugros bomba kek tuzben eg.
A sok eletes bomba pancelozott.
Jo lenne ha mindenki nezhetne legalabb 1 videot, hogy egyszer lassa oket, elkerulendo az elso 5 "nem tudtam, hogy melyik bomba melyik" jellegu wipe-ot.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Drak
- Nem elérhető
- Senior Sergeant
- Hozzászólások: 81
- Karma: 2
- Köszönetek: 15
Fatboss guide:
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Drak
- Nem elérhető
- Senior Sergeant
- Hozzászólások: 81
- Karma: 2
- Köszönetek: 15