normal Fel Lord Zakuun

Több
8 éve 9 hónapja #22973

Alapvetoen ket fazizu harc. Az elso egy hosszabb fazis, amikor baltaval probal meg felapritani minket a boss, a masodik fazis rovidebb, amikor is a boss a baltajat a foldre dobja, es puszta kezzel lapitja ki a tankokat. Ebben a fazisban eleg eros sebzes porog. Teljesen logikus, fegyverrel a kezeben sokkal gyengebb a boss. Raadasul a pusztekezes resz utan ismet felkapja a fegyveret, hatha majd most jobban fog menni. Mondjuk a vegen tenyleg. De ne szaladjuk ennyire elore.

P1

A fazis 90 masodpercig tart

Rumbling Fissures  - Zold orvenyeket rak le a foldre a boss, amibe ha beleallunk, sebeznek ( Rumbling Fissure ). Az orvenyek idezesekor az egesz raid sebzodik. 10 masodperc utan egy  Fel Crystals  tor elo az orvenybol. Ha valaki beleall egy orvenybe 5 masodpercig, akkor eltunik ( Rumbling Fissure ), es nem idez kristalyt. Aki beleallt, az kap egy Latent Energy  debuffot. Ugyanez a debuff rajta van az idezett kristalyokon is. Mindegyiket absorbolnia kell egy jatekosnak, kiveve egyet, mivel az utolsobol mindenkeppen kristaly lesz.
Fel Crystals  - 90 masodpercig tart, az egesz raidet sebzi aoeben. Kicsi, konnyen healelheto sebzes, kiveve, ha kozel allunk hozza, akkor eleg nagy (pontos yardot nem tudok).
Latent Energy  - 30 masodpercig tarto debuff, aminek a "gazdaja" felrobban ( Unleashed Energy ), ha eltalalja egy  Wake of Destruction  vagy beleall egy ujabb  Rumbling Fissure -be. Ugyanez igaz a kristalyokra is, mivel azokon is fenn van a debuff.
Unleashed Energy  - Raid wide aoe, eleg massziv. Ha 1-nel tobb robban egyszerre, konnyen wipeot okozhat. Egynek sem kellene robbanni.
Cavitation  - A boss egy combos suhintassal elereszt 4  Wake of Destruction -t.
Wake of Destruction  - a "caster" felol lila szinu energiacsik vagy hullam (kinek melyik tetszik) indul meg kifele. Komoly sebzes annak akit eltalal. Ki kell kerulni, foleg annak, akin  Latent Energy  van. Ha egy  Wake of Destruction  egy kristaly fele halad, azt valakinek, akin nincsen  Latent Energy , soakolnia kell, hogy ne robbanjon be a kristaly. Ehhez praktikus, ha a boss minel messzebb van a kristalyoktol.

Soul Cleave  - A tankra castolja a boss. Igazan nagyot ut es felrak egy  Cloven Soul  debuffot. Ezen kivul a tankot egy arnybirodalomba viszi, tauntolni kell. Az arnybirodalomban van egy  Residual Energy  nevezetu add, ami sok kicsi  Wake of Destruction -t es  Ring of Destruction -t kasztol. Ha a tankon van  Latent Energy , az itt is ugyanugy mukodik, viszont amikor kijon, akkor leesik rola. Arrol, hogyan kell kijonni, semmi infot sem talaltam, ezek alapjan feltetelezem, hogy egyszeruen idore megy, csak tul kell elni. PTR footage alapjan nehany masodpercrol van szo. Amikor a tank kijon, akkor 8  Wake of Destruction -t fog castolni. Fontos meg, hogy amikor kijon a tank, akkor a shadow realmben hatrahagy egy  Residual Energy -t, igy a kovetkezo alkalommal mar 2 lesz. majd vegul 3.
Ring of Destruction  - Egy tagulo gyuru, ami sebez. At lehet ugrani. Gyakorlatilag mint a tuzvirag everbloomban, csak lila.
Cloven Soul  - Noveli a bekapott shadow damage-t 90 masodpercig,

Foul  - Random playereket debuffol  Befouled -dal.
Befouled  - healabsorb shield, amit le kell healelni, amikor, elfogy, akkor berobban ( Foul Explosion ) 6 yardon (azt nem sebzi, akin van). Ki kell vele szaladni, a csapatbol, es agyon kell healelni.

P2

Ez a fazis 30 masodperces. Massziv raid es tank sebzodes, ide kell a heal es def cdket beosztani,

Throw Axe  - A boss ledobja a fegyeret a foldre, es az aoeban sebez Fel Explosion -nel 3 masodpercenkent.
Disarmed  - A boss 30% hastet kap.
Heavy Handed  - A boss utesei duplan szamitanak, ha a tank mellett all meg valaki 5 yardon belul, akkor oszlodik, ha nincs senki, akkor a tank kapja mindkettot. Gyakorlatilag a ket tanknak egymason kell allni.
Seed of Destruction  - Aki ilyet kap, az 5 masodperc utan 8  Wake of Destruction -t fog castolni. 5 ember kapja, ki kell fele szaladni a raidtol tavol, a kristalyoktol tavol, egymastol tavol, Mi sem konnyebb. Arra erdemes figyelni, hogy a cast pillanataban ne mozogjunk, mert konnyeden bele lehet szaladni a sajat hullamunkba.

Enrage

35%-nal vagy a masodik P2 utan (amelyik elobb jon), enrage-el a boss. Majdnem az osszes kepesseget hasznalja. Ami kimarad az  Soul Cleave  illetve a  Disarmed  (tehat a tank nem megy mar shadow realmbe, es nincs haste a bosson).  Szoval jo kis tuzijatek lesz az eredmeny. Amire figyelni kell, hogy a  Seed of Destruction  gyorsabban (3 mp utan) triggerelodik. Ertelemszeruen itt kell elloni a BL-t.

Tax

A harc elott world markerekkel feljeloljuk a terem oldalait vagy sarkait, Az elso  Rumbling Fissures -nel egy kelloen bolcs jatekos, kivalaszt egy kellokeppen a terem szelen levo orvenyt, es bemondja, hogy azt hagyjuk meg. Az osszes tobbibe gyorsan beleall valaki absorbolni (ezt lehet erdemes elore kiosztani, hogy ne legyen kavarodas). Innentol kezdve a tovabbi fissure-ket ugy absorboljuk, hogy az eddigi kristalyok kozeleben jojjon mindig az uj kristaly. Akin debuff van, az nem absorbol fissuret. A boss a kristalyoktol legalabb 30 yardra tankoljuk a terem kozepe fele. Az lenne a legpraktikusabb, hogy a boss kozepen all, a kristalyok az egyik sarokban, es minden massal a masik iranyba futunk ki. A kristalyok kozelebe nem megyunk mert az faj. A  Wake of Destruction  utjabol kiallunk, ha van olyan hullam, ami kristaly fele tart, azt soakolja egy player, akin nincs Latent Energy . Erre megintcsak praktikus lenne elore kijelolni 2-3 embert, aki mindig a kristalyok fele (de biztos tavolsagban) van, nem szed debuffot, es vegig soakol.  Soul Cleave -nel az offtank tauntol, aki a shadowrealmbe van, az Super Mariot porig gyalazo WASD-vel kikerul mindent. A shadowrealmbe ugy kellene pozicionalodni, hogy kijovetelnel, a kristalyoktol minel messzebb (celszeruen a szembelevo szelen a teremnek) legyen az illeto a  Wake of Destruction  miatt.  Befouled -dal legkesobb sarga szinnel kifutunk a raidbol, amig a healerek le nem healelik.
P2-ben a ket tank egymasra stackel, mindenki mas mashova stackel. Porognek a heal/def cdk. Aki  Seed of Destruction -t kap, az elfut a raidtol, elfut a kristalyoktol, elfut egymastol, es figyel arra, hogy ne nyalja be a sajat hullamjat.. Talan az a legpraktikusabb ha elhsel, Akin debuff van, az tovabbra is kikerul minden hullamot.
Enrage alatt mindent csinalunk tovabb, ahogy P1ben + a tankok stackelnek + Seeddel kifutunk + BL + minden, ami maradt.

Utolsó szerkesztés: 8 éve 9 hónapja Írta: Smasszer.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Dögrovás

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 9 hónapja #23027

Heroic live kill (hunter pov):

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 7 hónapja #24065

Kicsit kaotikusnak érzem ezt a bosst, és nem igazán találtunk rá kidolgozott taktikát, általában csak erőből szoktuk megölni.
Találtam egy videót, mythic kill ugyan, de hc-ban is tökéletesen lehet alkalmazni úgy gondolom. Csak röviden pár szót róla, a többi szépen látszódik a videókon. A ranged stackel a terem egyik oldalán, a másikon a boss és a melee. Az oszlop kristályokat a bejáratnál hagyjuk meg szépen sorban, a seed-es emberek pedig az előre feljelölt helyekre (3-4 ilyet kell lerakni, létszámtól függően), futnak és pontosan rá állnak a jelekre. Ha szépen rááll mindenki a jelekre, akkor a lila hullámok úgy fognak jönni, hogy könnyen lehet őket soakolni, mivel az egész raid ott lesz az oszlopok és a jelek között. Mythicben gondolom már kijelölt emberek kellenek a soakolásra, mert elég nagyot sebezhetnek.

Ranged pov:



Melee pov:

A következő felhasználók mondtak köszönetet: Colwyn

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.128 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum