normal Tyrant Velhari

Több
8 éve 9 hónapja #23034

A csajszika egy antipaladin. Ennek megfeleloen a kepessegei is a paladin mechanikok korul mozognak. A harc harom fazisbol all, 70%-nal es 40%-nal valt a boss. Vannak olyan kepessegei, amik az egesz harc soran megvannak. Ezen felul van neki egy auraja, ami minden fazisban mas. Illetve van neki holy power/finisher jellegu kepessege (csak nem holy power, hanem corrupt power), ami szinten minden fazisban mas. Ezen kivul minden fazisban miutan levertunk rola 10%-ot idez egy addot. Hc-n az addok hatraloknek mindenkit, amikor megjelennek, ez kicsit megzavarhatja a helyezkedest.

Allando kepessegek

Touch of Harm - Nagyon nagy heal absorb (de tenyleg), 1 random jatekosra teszi. Lehet dispellezni, ilyenkor atugrik masra, de amit mar lehealeltunk belole, azt nem kell ujra. Celszeruen akkor kell dispellezni, amikor a kisgazdaja mar alacsony hpn van. Nagyjabol percenkent castolja, ennyi ido van le healelni, hogy ne legyen kint egynel tobb.
Edict of Condemnation - Random kitargetel valakit a boss, es a target feje felett megjelenik egy lassan leszallo kalapacs, ami aoe-be sebez 3 masodpercenkent 3-szor. A sebzes oszlodik, tehat minel tobb embernek kell beleallni. Minden egyes tikk egyre kisebb sugaru korben hat. Az elso meg meglehetosen nagy, az utolso talan 10 yard korul lehet. Heal/def cdk hasznalata ajanlott.
Seal of Decay - tank debuff, minden healing es absorb effectet csokkent 10%-kal stackenkent. 2-3 stacknel kell valtani.

P1

Aura of Oppression - Mozgas kozben sebzodik mindenki (blood princes shadow prison). A sebzes idore megy, nem tavolsagra, tehat a sebessegnovelo kepessegek hasznalata fontos. Ertelemszeruen senki sem mozog feleslegesen. Eleg kemeny, amikor kozben jon az Edict of Condemnation kepessege, mivel ilyenkor nagyon sokat kell mozogni, Ilyenkor stampeding roar/demon gate/stb nagyon hasznos.
Annihilating Strike - Ez a Corrupt power generalo kepesseg, ebben a fazisban. Random kitargetel valakit, es cone-ban sebez eleg nagyot, raadasul akiket elkapott, azoknak a helyen egy tuzfolt keletkezik ( Searing Blaze ). Akit, kitargetel, annak el kell mozognia a csapat felol. Neha jon egyszerre az Edict of Condemnation -nel. Ilyenkor, aki kapja, az nem stackelhet
Searing Blaze - 3 masodperc utan gejzirben tor ki, es 3 yardon belul sebez mindenkit.
Infernal Tempest - Ez a finisher, 3 corrupt powerrel castolja. mindenki a sajat 2 yardos korzetere rarobban 1.5 masodpercenkent 6 masodpercig (tehat osszesen 4-szer). Minden robbanas utan egy Searing Blaze marad mindenki utan, ami ugyanugy mukodik, mint az Annihilating Strike eseteben. Mivel ez 3 masodperc utan elesedik, igy kettot le lehet tenni egymasra. A lenyeg, hogy a csapat 5-6 yardra szorodjon, es igy mindenkinek lesz helye a tuzeket pakolni. 2 perc korul ez a kepesseg egyszere jon az Edict of Condemnation -nel, ezert celszeru ez elott atutni P2-be. Ha valami miatt ez megsem sikeult, akkor az Edict of Condemnation aldozatot hagyni kell meghalni. Kulonben wipe.

Ancient Enforcer - Ezt az addot idezi P1-ben 90%-hpnal. Az offtank felveszi. Ez a legkevesbe veszelyes az addok kozul. Neha racsap a foldre ( Enforcer's Onslaught ), amivel idez egy tuzlabdat ( Roaring Flames ), ami eloremegy, aztan vissza, es utkozben sebez mindenkit. A tank fele castolja, nagyon egyszeru kezelni, csak kifele kell forditani a raibol. Mivel egyaltalan nem veszelyes, nem kell prioban olni. Eleg ha cleave-kben es dotokban elkopik. Viszont, ha P2-ig nem hal meg, akkor P2 elejen meg kell olni. Hc-n hatralok, mikor megjon, a hatralokes mozgasnak szamit, mindenki sebzodni fog az aura miatt.

P2

Aura of Contempt - Minden jatekosnak legfeljebb a maximalis hp-janak a 80%-a lehet. Ez 13 masodpercenkent 5%-kal tovabb csokken. Tehat 80 sec utan mar mindenki max fel hp lehet. Ide kell tartogatni a sebzescsokkentos/hp novelos raid cdket. Jobban kell figyelni a tankokra a debuff miatt, illetve a Touch of Harm targetre.
Tainted Shadows   - Corrupt power generator. Sebzi a tankot, a tank pedig 5 yardos aoe-ben robban ( Corrupted Blast ).
Font of Corruption - Finisher. Aki megkapja ezt a debuffot, az onnantol kezdve szinten sebzodik a Tainted Shadows -bol, es robban is, viszont akiken rajta van a debuff, nem sebzodiknek a robbanastol. Ezert ezeknek a jatekosoknak valahol stackelni kell, hogy konnyebb legyen oket healelni. Ugy lenne jo stackelni, hogy a jatekosok meg beleerjenek az Edict of Condemnation -be is.

Ancient Harbinger - 60%-nal idezi a boss. Tankolni kell. Harbinger's Mending -gel probalja healelni a bosst. Interruptolni kell. Nem olyan rettenetesen veszelyes heal, szoval nincs vilagvege, ha beer egy, meg purgeolni is lehet, de inkabb ne erjen be. Erre az esetre healcsokkentok menjenek a bossra. Prioba kell olni.

P3

Aura of Malice - Vegre ujra fel lehet healalni mindenkit 100%-ra. Mindenkinek elkezd novekedni a bekapott es a kitolt sebzese (a healing sajnos nem). A bekapott sebzes 5 secenkent 20%-kal, a kitolt 10%-kal.
Bulwark of the Tyrant - Corrupt power generator. A boss random kitargetel par embert + a tankot, sebzi oket, es mindenki aki sebzodott, egy lilas/rozsaszines szmotyit/gozolgo, repedezo foltot ( Despoiled Ground ) hagy maga utan, amibol ki kell allni ertelemszeruen, mert faj.
Gavel of the Tyrant - Finisher. Mindenkit sebez instantba, majd 2 secenkent 8 secig. Az elejen hatralok, figyelni kell, hogy ne a lila/rozsaszin szmotyikbe lokjon hatra. Ha egyszerre Edict of Condemnation -nel, a healereknek fel kell kotni a gatyat.

Ancient Sovereign - 30%-nal idezi a boss. Shieldeli a bosst ( Sovereign's Ward ), ami 90%-kal csokkenti a bekapott sebzest. Prioba le kell olni.

Tax

A legelejen kell nehany world marker (legalabbis hasznos). Kell 1 amivel jeloljuk, hogy hova allunk ossze Edict of Condemnation -nel. Ennek jo, ha valami kozponti helyen van. Kell egy marker arra, hogy P2-ben a Font of Corruption targetek hol stackelnek. Ennek 5-10 yardra kellene lennie az elozo markertol. Es meg egy marker kell, hogy P1-ben hova fusson ki, aki Annihilating Strike -t kap.
P1-ben szorodik a csapat mondjuk 6 yardra, az mar valoszinuleg eleg. Meleeben lesz majd ez erdekes, de en bizom benne, hogy megoldjuk. Senki sem mozog feleslegesen. Aki Annihilating Strike -t kap, az kifut a markerre (alternativ megoldas lehet normalon, hogy aki kapja, nem mozdul, hanem a korulotteallok lepnek odebb). Mindenki, akit elkapott figyel arra, hogy kialljon a Searing Blaze -bol. Edict of Condemnation -nel osszefutunk a jelre, kozben mennek a healcdk. Mozgassebsseg novelok/instant teleportok menjenek, blink/transcendence/sprint stb. Alternativ taktika, normalon lehet elegendo annyi, hogy az aki megkapta a kalapacsot, befut meleebe. A tankok 2-3 stackenkent cserelnek. Az addot felveszi az offtank, es kifele forditja a raidbol mondjuk az Annihilating Strike markeretol ellentetes iranyba. Melee racleavel, multidotterek multidotoljak. Healerek vegig figyelnek a Touch of Harm -ra, es lehealelik azt megfelelo ido alatt, illetve dispellezik arrol, akinek keves hpje van. Infernal Tempest -nel a masodik tikk utan mindenki odebb lep 3 yardot, majd a negyedik utan meg 3-at. Ezzel a fazissal vegzunk 2 perc alatt, mert ha nem, akkor nem fogunk jot erezni.
P2 elejen megoljuk a P1-es addot, ha meg el. Ebben a fazisban mar nem szukseges szorodni. A ranged stackelhet az Edict of Condemnation markon. Aki Font of Corruption -t kap, az atstackel a masik markerre. Az addot felveszi az offtank, es prioba leutjuk, A healeket szakitjuk/purgeoljuk. A healerek kulonosen figyelnek a tankra, es a Touch of Harm targetre, mivel folyamatosan csokken a max hp. Edict of Condemnation alatt kiabalas, smoke, devo aura, meg ilyenek menjenek.
P3 elejen a healerek ugyesen fehuzzak a csapatot max hpra. a Tankok kihuzzak a bosst a terem szerelere. Mindenki a tankok mogott stackel, igy nem leszunk a szmotyibe belelokve, es huzzuk korbe a bosst, amikor jon a Bulwark of the Tyrant . Amikor kijon az add, az offtank felveszi., BL, agyonverjuk, megoljuk a bosst, lootolunk.

Utolsó szerkesztés: 8 éve 9 hónapja Írta: Smasszer.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 9 hónapja #23045

Heroic live kill (guardian druid pov):

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 9 hónapja #23054

Mi úgy tapasztaltuk, hogy a p2 a legrondább fázis a max hp csökkentő hülyesége miatt, úgyhogy mi itt nyomtuk a Herot/BL-t.  és még így is 40% max hp-ra levitt minket, pedig addal kb semmit nem foglalkoztuk BL alatt.  A p1-es addot mi még p1-ben leöltük. Erősen DPS check a fight.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja #25204

Mythicben mi az alábbiak szerint csináljuk:
 
P1:
okosan-ügyesen szóródunk, de alapvetően álljunk közel a bosshoz. Ha valaki megkapja az Annihilating Strike-ot, marad a seggén, nem kezd el ész nélkül rohangálni vele, a többiek, akik belelógnak a nyílba, azok mennek
arrébb.
 
Ha kijön az add, DPS-eljük, mint a barom, P2-re lehetőleg már ne éljen, vagy max 10% körül maradjon.
 
Ha jön a Tempest, akkor 2 karikát lerak mindenki ott aholáll, aztán arrébb megy 5 yardot, oda is lerak kettőt, aztán vissza, ahol állt. Összesen 2 kör Tempest lesz.
 
Edict-nél ha megkapja valaki, befut a szélsebes -2 km/h tempójával a melee-be.
 
Mire kijön a 2. edict, már p2-ben kell lenni. A DPS jónak mondható, ha akkor megy át a boss 70%-on a P2-be, amikor a 2. edict-ig kb 10sec van még.
 
P2:
 
P2-höz már csatoltam fantasztikus grafikát is.



 
Mindenki a zöld jelen gyűlik össze, bosst a group melléhúzzuk. Ha valaki megkapja a fontot, átfut a kék jelre. Mielőtt valakiről lejár a debuff, 5-6 secnél kifut a sárgára, és ha leesett, akkor vissza a zöldbe. Ez azért kell, mert a mythicben a pukkanások eléggé fájhatnak, szóval biztonságosabb megtenni ezt a kis kitérőt.
 
Ha a fight elején elnyomott gyűrű visszajön, mehet a poti,BL, gyűrű, minden DPS CD és a boss ütjük, mint a répát. Add csak a cleave-ből kap dmg-t. Meg persze fontos az addot szakítani.
 
Korábban olyan max hp 35 vagy 40% volt a tendencia, hogy ottsikerült átütni a bosst p3-ba. Most már 45-50%-kal is elég jól le lehet hozni. P2-ben fog elmenni a 2. és a 3. edict is. Az előre beosztottheal CD-k mellett a p3-ban mennek el a self túlélők is.
 
P3:
 
Ha átütöttük, akkor mindenki vissza a zöldre azonnal. A P2-bőlmegmaradt addot gyorsan kinyírjuk.
 
A p3-ra is raktam csodálatos rajzot, talán még durvább, minta p2-es rajz. Zölddel jelöltem az útvonalat, amit a p3-ban bejárunk.
 



Fontos
 
Nagyban megkönnyíti a fightot, ha a p3-ban lévő edict-etkapó emberkéket beáldozzuk. Ennek céljából lock csillagkapuk kerülnek elhelyezésre a pályán (cs1 és cs2 jellel). Ha van 2 lock a groupban, akkor könnyű téma, de ha csak
1 van, akkor a p3-as első edict után a locknak szépen menni kell, és le kell rakni a csillagkaput az új helyre két földretaknyotrakós időpont között. (ha 1 lock esetén pont a lockot kell áldozni, az cumi, akkor a második áldozásnál kurvára észen kell lenni a healereknek, hogy valamit varázsoljanak a maradék manából). Aki megkapja az edictet, instant (értsd: a reakcióidő lehetőleg 1 másodperc alatt legyen) rákattint a csillagkapura, plusz még mozog is el kattintás után a raidtől, és így talán már az edict első tickjét is meg lehet úszni.
 
Fontos, hogy p3-ban úgy kell ütemezni a körbemenést, hogyfigyelni kell az edict timerjét és ha kell, körbe kell táncolni a csillagkaput, hogy instant lehessen rá kattintani.
 
Addról annyit, hogy prio, ha add meghalt, mehet a boss.
 
Még két fontos dolog: amikor a Gavel-t nyomja a boss, azugye hátralökéssel jár, szóval érdemes a segget a falhoz nyomni (és emiatt így pozícionálni a csillagkapuk elhelyezését is), valamint ha elég gyorsan van ütve
a boss, akkor 30%-nál (még a p3-as első, összességében a negyedik edict előtt) kijön a P3-as add, ami szintén hátralökést csinál.
 
A Gavel sebez is, és az elsőnél még low hp-n van a banda,szóval kötelező a Shieldtronic Shield használata. Mivel közös CD-n van a healing potival, így azt erre a fightra el is lehet felejteni.

Egyéb infók.

A többi nehézségi foktól eltérően afázis-specifikus debuffok nem esnek le fázisváltásnál, csupán folyamatosan gyengülnek. Ez a p2-p3 miatt a legviccesebb. Ezért fontos, hogy amikor p3-ban kijön a Gavel, nyomjunk azt a Shieldtronicot, mert rohadtul fog kelleni. a második Gavelnél már elég jól visszamászik a max hp.
 
Combat ress: p1-ben nem halhat senki. sőt, p2-ben se. Ha ap2-ben mégis meghal 1 ember, akkor épp fel lehet szedni, viszont a p3-as első edict után 10-15 seccel lesz csak második CR, úgyhogy ha korábban elment egyCR, akkor az első beáldozott embert akkor se szedjük fel, ha healer.
 
Legalább 1 CR-t mindig tartogassunk arra, hogy a p3-bantankot kell szedni. Mocskosul nagy maflásokat fognak kapni. Pl Druid tank Cenarion wardot használjon, minél több, minél gyakoribb self-heal és túlélő legyen elérhető.  P3-ban DPS-t nem resselünk.
 
Ha a bossnak már csak 6-7% körül hp-ja van, és csücskös afight kimenetele, nyugodtan lehet szóródni, onnan már le lehet hozni a fightot.

Mellékletek:
Utolsó szerkesztés: 8 éve 2 hónapja Írta: Kapszlock.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: kempf, Zogi

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja #25205

Exorsus raid tools note a fighthoz.

ez a miénk, de kiindulásnak hasznos lehet, nem kell tök elölről írni

|cff00ff00Phase 1|r
1. {spell:185241} Edict: |cffc79c6eRally Rhan|r + AMZ + Gyűrű
|cff00ff00Phase 2|r
2. {spell:185241} Edict:   |cffc79c6eTorda rally|r + Papci bubi
3. {spell:185241} Edict: |cff0070deSheene Spirit Link|r + Self CD|r + |cffff7d0aTranq|r + Gyűrű
|cff00ff00Phase 3|r
4. {spell:185241} Edict: |cfff58cbaDevo |r+ |cffff0000FELÁLDOZÁS|r
1. {spell:180608} Gavel: |cffc79c6eRhan Rally|r +  AMZ + Shieldtronic + |cff0070deSheene tide|r
2. {spell:180608} Gavel: |cffff7d0aTranq|r + Papci bubi
5. {spell:185241} Edict:  |cffff0000FELÁLDOZÁS|r + |cff0070deSheene Spirit link|r +|cffc79c6eMellor|r
3. {spell:180608} Gavel: MINDEN maradék CD
|cff00ff00Szakítás P2-ben|r
1. Aktuális tank + random melee 1 + random melee 2
2. Aktuális tank + random melee 3 + random melee 4

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.242 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum