normal Kilrogg Deadeye

Több
9 éve 5 hónapja #22915

1 fázisú, de 2 helyszínen játszódó harc, megspékelve a szokásos korrupciós elemmel (ha eléred a 100 corruptiont, akkor mind control és heló). A korrupciót itt  Fel Corruption -nak hívják, azon felűl hogy a 100-at nem szabad elérnie, még sebez is, viszont ha az ember nem áll semmi disznóságba bele, akkor szépen lassan csökken magától.

A bossnak a következő képességei vannak:
Shred Armor : ezt a tankra üti, és egy Shredded Armor -nevű stackelődő debuffot kap a tank cserébe. Ha a tank használ valamilyen aktiv mitigation-t az ütéskor, akkor nem kapja meg a debuffot.
Heart Seeker : kiválaszt valakit a raidből, 5 sec múlva beledobja a kését, ami mindenkit sebez, aki Killrog és a célpontja között áll. Aki sebződik bele, az kap egy debuffot, meg egy  Blood Splatter  nevű void zone-t maga alá, amely rögtön megidéz egy Blood Globule  vagy egy  Fel Blood Globule  nevű addot, majd eltűnik (persze előtte belesebez egy nagyot abba, aki benne állt). Ezek az addok CC-zhetőek, de nincs aggrójuk, és a boss felé haladnak. Ha odaérnek, akkor egy nagy pukkanás keretében belesebeznek az egész raidbe. A Fel verzió még healeli is a bosst.
Death Throes : tűzzel sebzi a raidet, minél messzebb áll valaki a bosstól annál kevésbé. Ezen felül még tűzgolyókat is lő ki, amelyeknek a becsapodási helyét zöld körök jelzik. Ezekből ki  kell állni. Az már csak egy apró adalék, hogy minden alkalommal ahogy ezt használja kap egy buffot ( Death's Door ) amitől egyre durvábbak lesznek a Death Throes-ok.
Visions of Death : kijelöl egy kúp alakú területet, és letesz bele két rúnát. Ha a runában áll valaki, akkor az 0 HP ra kerül, és átkerül a Death Realm-be (erről lentebb). Ha senki sem áll a runába, akkor az egész raid kap egy brutális fire sebzést.

A bosson felül kb. 45 másodpercenként jönnek addok. Minden hullámban jön pár  Salivating Bloodthirster , (és 1-1 Hulking Terror , ez a durva gyerek…).
Salivating Bloodthirster : nem tankolható, de CC-zhető (viszont nem stunnolható), és elindulnak arrafelé ahol Killrog állt amikor megjelennek (ezt a helyet egy zöld tócsa jelzi). Ha elérik a tócsát akkor Hulking Terror -á alakulnak. Mivel egy add mindíg instant a tócsában jelenik meg, és azonnal átváltozik, ezért mindíg lesz legalább 1 Hulking Terror.
Hulking Terror : tankolható, de nem CC-zhető. Van egy  Savage Strikes -nevű képessége, amivel 9 yardon belül, 90fokban maga előtt mindenkibe sebez, és ez 16 Fel Corruption-t ad mindenkinek, aki benne áll. A melee ütésével 2 Fel Corruption-t ad, és amikor meghal, akkor mindenkinek a közelében 30 Fel Corruption-t ír fel ( Fel Rupture ) természetesen egy kis sebzés kiséretében. Illetve van egy  Rending Howl  nevű képessége, ami megszakítható, ellenkező esetben egy 10 seces debuffot kap mindenki, ami sebzi az egész raidet. Ha ezt megszakítják, akkor a következőt gyorsabban fogja castolni.

Death Realm:
Ide úgy lehet átkerülni, hogy a boss Visions of Death képességének használatakor a lerakott rúnákba kell állni. Ezen a helyen folyamatosan addok jönnek, egyre gyorsuló sebességgel. Amint egy add meghal, minden a Death Realm-ben tartozkodó DPS karakter kap egy   Undying Resolve  nevű buffot (a healerek pedig  Undying Salvation -t), ezek +10% heal/damage buffok 1 perces időtartammal, stackelődnek.
A Death Realm-ből úgy lehet kikerülni, hogy meghal az illető, ez a spawnoló addok segítségével érhető el.
3 féle add van:
Hellblaze Imp : ennek a Fel Blaze  nevű spellje szakítható, nem szakítás esetén nagyon-nagyot sebez.
Hellblaze Fiend : ezek meghaláskor felrobbannak, és tüzet hagynak a földön.
Hellblaze Mistress : maga előtt köp tüzet, aki benne áll sebződik.

Amikor healer visszamegy a Death Realm-ből, akkor kap egy  Cleansing Aura -t egy percig, amivel csökkenteni tudja a körülötte állók Fel Corruption szintjét.

Amit csinálni fogunk:
A raid a boss mögött stackel, aki a Heart Seekert kapja, az átszalad a boss alatt jó messzire, hogy a megjelenő Globule-ok minél messzebb legyenek a bosstól, és figyel arra is, hogy a tank se legyen közte és a boss között. Végig stackelünk kivéve amikor a boss Death Throes-t használ, olyankor szóródunk, minél távolabb a bosstól.
Mindenki figyeli a Fel Corruption-jét, és nem éri el a 100-at. Akinek nagyon magas, az rendkívüli odafigyeléssel távolt tartja magát a Hulking Terror-októl.
Top prioritás a Blood Globule-ok, és a Salivating Bloodthirster-ek likvidálása. A kijelölt emberek mindíg ráállnak a rúnákra és a Death Realm-ben minél több addot megölnek. A Hulking Terror Rending Howl-ját szakítani kell, és amikor meghal, akkor a tank kivételével mindenkinek el kell futnia tőle.
Tankok: megpróbálják a  Shred Armor-ra szépen nyomni az active mitigation-öket, ha nem sikerül, akkor tankcsere. Tankolni kell a Hulking Terror-okat, de mindíg másnak, nehogy a Fel Corruption túl magasra érjen. A Hulking Terrorokat a raidtől elfordítva kell tankolni.
A Death Realm-be dps és healer is kell, előre kiejlölt emberek mennek. Minél több addot megölnek, annál nagyobb lesz rajtuk a heal/dps buff, ami fentmarad miután elhagyják a Death Realmet. BL-t az elején nyomunk.

Fattboss videó:


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Utolsó szerkesztés: 9 éve 5 hónapja Írta: Dögrovás.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 1 hete #24796

Változások Mythicben.

Amikor a Hulking terror meghal, ha egy tócsát maga alatt, amit fel kell soak-olni x időn belül, különben egy fel globule jön ki belőle, ami bebattyog a bosshoz. Ezt elkerülendő a következő a feladat:

- A ranged/healer csapat két oldalra oszlik - legyen pl A és B oldal. A nagy addot ütjük a a boss mellett (cleave, stb), és mikor 20% körül jár, gyorsan elhúzzuk a bosstól kb 8-10 yardra az A oldal irányába, hogy a tócsát ott rakja le. Ahogy kint van a tócsa, gyorsan beleáll 3 ember és felsoak-olja, mielőtt kijönne belőle a globule. 
- A felsoakolás rendkívül bonyolult művelet: csak állni kell rajta. A soakolás amúgy növeli a fel corruption szintet.
- Épp ezért első körben azok az emberek menjenek soak-olni, akik az első vision-be le fognak menni.
- további Soak-olásoknál már nem feltétlenül szükséges fix emberek beosztása, a lényeg, hogy legyen rá 3 ember, aki benne áll és a fel corruption szinte még alacsony. Ha a healer feljön az első vision-ből, az aurájával úgyis leviszi a fel corruption szintet.
- a B oldalra azért érdemes 2-3 rangedet (meg esetleg 1 healert, de nem feltétlenül szükséges) rakni, hogy a B oldal irányából jövő Salivating bloodthirstereket le tudják időben kezelni.

Érdekesség: 

A salivating bloodthirstereket már akkor lehet targetelni és lőni, mikor még nem ugrottak le oldalról, ezért érdemes mielőbb kifordulni, és már akkor pew-pewni őket, lehet, hogy mire leugranak, már csak fél hp-n vannak. Értelemszerűen a B oldalon álló emberkék a soak-olásból nem fogják kivenni a részüket.

A Death throes-nál nem csinálunk semmi cifrázást, csak mindig kiállunk a szarból, ha megjelenik alattunk. Vannak, akik úgy csinálják, hogy átfutnak egyik oldalról a másikra.... teljesen felesleges. Arrébb kell állni 5 yardot, és kész. Aztán ha vége, akkor vissza a gyülekező helyre.

Heart seeker:

50% alatt már 2 emberre rakja rá, szóval figyelni kell. hogy úgy fussanak hátra.
A heart seeker utáni debuffot a palák faszán le tudják bubizni az emberről, úgyhogy érdemes palákat stackelni.
DE!
Ne pazaroljuk el a bubit olyanra, aki úgyis lemegy a következő vision-nel, mert arról úgyis le fog esni.


Vision:

4 kör emberadagot kell beosztani, annyi idő alatt le kell mennie a bossnak (legfőképp akkor, mikor a 4. csapat lent van) ha nem megy le 3 ember, akkor ugye senki nem megy le, és bazi nagy robbanás -> wipe.

Jórészt úgy mennek le az emberek, hogy 1 melee, 1 ranged, 1 healer. Nálunk az első körben szokott 2 ranged menni + 1 healer.

Meleek közül a DK és a pala, aki elég OP és hasznos.

Fontos: bazi nagy a heal igény lent és a sebzés, szóval okosan be kell osztani a stunok rotáját és a mentő CD-ket, hogy a 20 stacket össze lehessen szedni. Az első pár trynál nálunk olyan 13-14ig tudtunk felmenni, aztán ráérzett a banda, és összeszedhető a 20.
Nagyon figyelni kell arra, hogy sokáig nem szabad húzni a lenti részt, mert a tankon felstackel 100-ig a corruption és át fog változni, szóval ahogy a healer visszajön, egyből menjen be melee-be, hogy leessenek a corruption szintek.

És igazából ennyi a sztori.

A kulcsa az a fightnak, hogy addozás, addozás és addozás. A boss HP-t kb le kell szarni, úgyis a felbuffoltak fogják kinyírni a bosst. 

BL/Hero/TW akkor szoktuk, mikor a 2. csapat lemegy, így amikor ők visszajönnek, nekik lehet újat nyomni (csak ne felejtsék el kérni).

Fuckin' annoyin' feature (vagy bug): Előfordul, hogy a visionből valaki úgy jön vissza, hogy nem úgy hal meg odalent, ahogy kellene, hanem ténylegesen halott lesz, és bár a fenti fázisban megint élni fog, de a buffok leesnek róla, stb...

Ez főleg healernél kurva idegesítő, mert így nem kerül rá visszajövetelnél a corruption csökkentő aura. Ilyenkor nincs mit tenni, wipe.... szerencsére azért nem gyakori jelenség.

Sok sikert :)

A következő felhasználók mondtak köszönetet: Colwyn, kempf, Mephiszto, Zogi

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 1 hete #24812

Két kérdés:
- Miért 3 embernek kell beleállni a tócsába? Eloszlik közöttük a corruption?
- Hány healerrel érdemes próbálkozni?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 1 hete #24813

2 embernek kell beleállnia annyi bőven elég. Ez 2 x2 vagy 3x2 grp. attól függ mennyi melee van vagy lehet hogy 3 grp fog kelleni lehet hogy kelleni fog ranged is esetleg majd meglátjuk.
Healernek ha visszajön Visionből először a tankokat és a meleet kell clearelnie a buffal aztán jöhet a ranged.
Off-Tanknak figyelnie kell mielőtt meghal az add ne a boss alatt jelenjen meg a pocsolya de előtte lehessen cleavelni. szakítási sorrend kell de az mindig van.
4 Healerrel ajánlják a fight ot, ranged pref, DK pref.

Az AOE ra 2 lehetőség :
1. : Maradunk 1 helyben és wasd
2.: Amikor kezdődik átfutunk a terem másik oldalára - mert akit eltalál annak is nő a corruption-je-, biztos láttátok több videóban pl.: Fatboss guide.

Aki kicsit is utána nézett ennyi infóból már tudja miről van szó.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 8 órája #24901

Visionből az idő előtti feljövetel oka:

Ha a Hellblaze Fiend (nagy, szárnyas add) HP-ja 0-ra csökken, akkor elkezdi a 3 sec-es Fel Flames -et castolni. Ez hagy maga után egy tócsát, de az igazi gond az, ha benne maradsz a robbanás rádiuszában, mert az nagyon fáj - nagyjából 200k körül pukkan. A félreértés abból lehet, hogy ha "megöl" a durranás, az nem regisztrálódik sebzésként (recounton, skadában, warcraftlogs-on nem látszik!), csak visszadob a normál realmbe.

Szóval nem állunk az elpusztult Fiend közelében, onnan elsasszézunk sebtiben. Főleg a vége felé, mert lehet, hogy az elején még ki lehet healelni 1-1 hibát, de később, ha pl. több Fiend van, akkor az "oneshot".

A bűnös:

Utolsó szerkesztés: 9 éve 8 órája Írta: Colwyn.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.274 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum