A hétvégén volt időm, hogy felrántsam a karaktert 87re, épp aktuális is lett a dolog, elvileg most jött ki build, amivel már 88 a szintkorlát, és vannak bent új instance-ok is.
A 85 -> 86 nagyon szenvedős volt, iszonyat sok a BUGos quest, és sokan is vannak, erre valszeg élőben is készülni kell ( mmint az utóbbira ), így ott elég lassú volt a fejlődés.
Nagyságrendileg egy mobért ilyen 15K xp járt, egy quest 72K xp ( ezt az ilyen-olyan bónuszok nyilván módosítják, guild xp perkek, stb. ).
A szinthez 10M xp kellett, ha igaz, ez elég lassan folyt csak be. Egyetlen előny a mobok 'gyengesége' volt, sima összehúz - AoE típusú fejlődést lehetett tolni.
Amint meglett, egyből átmentem Four Windsbe, ahol több kellemes meglepetés is ért.
Első körben asszem csak 1 BUGos questet találtam, ez már magában teljesen frankó volt. A story is a helyén volt, ami viszont érdekesebb, hogy a szintlépéshez szükséges XP alig nőtt ( 11Mról 11.5M lett talán ), ellenben mind a questekért, mind a mobokért járó xp durván megnőtt.
Egy - egy mob immár 22K xp-t ért, a questek pedig 111K és 130K között voltak ( utóbbi ritkább volt ), ez alaphangon 1.5x bónusz.
Az ellenfelek is kicombosodtak - volt egy hely, ahol madarakat kellett gyilkolászni, amelyek disarmoltak, itt behúztam 3at, és jól megöltek, a folyamatos disarm alatt, de általánosságban is, kettőnél többet pullolni elég necces volt.
Elég változó az ellenfelek erőssége, volt, hogy 3-4 ellenfelet behúztam, ledaráltam ( ez volt a ritkább ), de volt olyan is, hogy ha már kettő is rámozdult a karakterre, akkor már CD kellett, mert oly durva volt ( ilyenből csak 1-2 akadt, ami erős volt, az egy mérgezett fegyvereket farmoló Moguk írtása volt, itt izzadtam rendesen ).
Általánosságban a 86os mobok alaphangon 2x olyan durván ütnek, mint a 84-85ösek, simán 20K felett criteltek plateba, ez 150K hp-ban azért megérződik.
A 86 -> 87 így nem tartott sokáig, az egy időben folyamatos crashek ellenére sem, úgy, hogy jobbára csak 1 targetet húztam be, mert 1-2 halál után már inkább nem próbálgattam, hogy ez most a gyengébb, vagy az erősebb típusú ellenfelek közé tartozik -e ( érdekes, hogy a moboknak olyan 160-180K hp-ja van, egy execute pedig 200K -t critel, kár, hogy csak 20% alatt lehet használni :) ).
Élesben valszeg az első szint lesz a kritikus, ugye a horda / alli más - más helyről indul, így alapból csak a szerver népességének fele lesz egy helyen induláskor ( sőt, mivel nálunk az alli oldalon van sokkal több karakter, így csak a szerver népességének harmada jut majd az indulóterületre ). Ha az első szinten vhogy átküzdi magát az ember, utána már questeléssel nagyon szépen lehet majd fejlődni, és nem lesz annyira visszatartó erő az, hogy csak egyedül, csapattárssal semmiképpen se, mivel elég sok a szörnyöléses quest, és ha 2-3x annyi mobot tudtok pullolni, mert ketten mentek, az azért számít ).
Az insták rövidek, 10 perc kb az a kettő, ami bent volt, majd rá lehet lesni az újra, hogy mennyi az annyi, ill. mit is jelent ez xp-ben.
Questelés közben üdítő változatosság, hogy csak olyan itemeket kapsz, amit tudsz is használni ( warrinak csak str-es plate, ill. trinket / neck / ring jött ), átlagban ilvl 399 lvl86on, így, hacsak nincs full DS HC lootban a karakter, szépen tud öltözni.
Ez utóbbi módosítás valszeg azt is eredményezi majd, hogy lvl90re felérve lesz már némi értelmes gearod, nem az történik, mint lvl85ön, hogy a ruha fele az sehol sincs ilvl-ben, és instázni se tudsz elkezdeni, mert hurka a gear, szinte az összes slotra kaptam vmit, mire megléptem azt az 1 szintet questelésből, ha ez kitart, akkor valszeg 89en lehet majd fullos, az akt szintre belőtt geart összeszedni. Ez biztos segítség lesz majd a HC-k esetében.