Leírások

…avagy mi is az a Simulationcraft, mire jó, és mire nem ?

A neten rengeteg teljesítmény – elemző, BiS loot lista, statisztikák súlyozására szolgáló, és a használandó rotációt bemutató oldal van, nem számítva a különböző classokra és specekre vonatkozó leírásokat és kitalációkat. Mindenki látott már leírást a saját specéről, ahol leírják, hogy a crit > mastery, vagy épp, hogy haste > crit, ne adj isten azt is, hogy adott esetben a 1 agility az 1.6 mastery-vel ér fel.

A cikk megtárgyalása a fórumon (3 hozzászólás).

Néhány class esetében megváltozik a Hit és az Expertise jelentősége a Pandaria-ban, illetve már az 5.0.4-es patch-ben is. Megváltozik a rating % konverziós arány, és ezentúl az Expertise minden fizikai alapú támadásnál fontos, ranged-nél is.

A cikk megtárgyalása a fórumon (7 hozzászólás).

A WoW sarokpontjairól lesz szó az alábbiakban. Minden kiegészítő, legyen az nagyobb, avagy kisebb lépcsőfok a játék történetének alakulásában, törvényszerűen magával hoz új kihívásokat és új tárgyakat. Nem lesz ez másképp most sem. A MoP megannyi új lehetőséget teremt majd a karakterek színesebbnél színesebb ( és hatékonynál hatékonyabb ) felszerelésére, az egyszerű, küldetések közben megkapható tárgyakon át egészen a legendás felszerelés szintjéig.

A cikk megtárgyalása a fórumon (4 hozzászólás).

A Mist of Pandaria sok helyen hoz majd változást a hős sárkányölők életébe, akik megannyi ellenféllel végeztek már kalandjaik folyamán. Így történik majd a küldetések teljesítésével kapcsolatosan is – szétbontják őket részekre, átalakítják és bizonyos szinten megreformálják majd őket. Megannyi új változás, új frakciók, napi questek, quest típusok, segítség és új UI – vigyázat, nem lesz rövid!

A cikk megtárgyalása a fórumon (1 hozzászólás).

Az új patch egyik újdonsága a gyorséttermek kedvelőinek fog leginkább tetszeni – amolyan instant elfoglaltság, egy bő negyed órára, kötetlenül, ahol még a végén arra is van esély, hogy jóllakj némi loottal. Ha ez nem is sikerül, akkor sem szabad elkeseredni, mivel újra és újra neki lehet menni, hátha kicsit szerencsésebbek leszünk.

Figyelem! A lentebbi leírás személyes benyomások alapján jött létre, valamint az aktuális béta builden alapszik. Részben, vagy egészében változhat a lentebbi koncepció, legfőképp az egyes értékek, ill. a játékban történő megjelenésük ( közkeletűbb elnevezésünk az UI ). Hasonlóan, azok számára, akik saját maguk szeretnék kitapasztalni az egyes részeket, érdemesebb várniuk, és nem elrontaniuk a felfedezés örömét. Mindenki más számára kellemes és hasznos olvasást!

A Valor pontok szerepe a MoP-ban ismét átértékelődik. Megmarad a szokványos funkciója, azaz elkölthetjük raid gear vásárlására, ám emellett meglévő cuccainkat is fejleszthetjük vele. Megszerzésére is rengeteg új mód kerül be – az eddigi raidelés / random HC-zás mellett immár napi questekkel is gyűjthetjük. Ezek ráadásul összefüggenek – mivel a frakciók jelen állapotukban bizonyos repu szint felett nem aranyért, hanem valor pontért árulnak majd jobbnál jobb tárgyakat.