Néhány class esetében megváltozik a Hit és az Expertise jelentősége a Pandaria-ban, illetve már az 5.0.4-es patch-ben is. Megváltozik a rating % konverziós arány, és ezentúl az Expertise minden fizikai alapú támadásnál fontos, ranged-nél is.
Ezentúl 102,47 rating lesz egy % hit. 7,5% (az eddigi 8% helyett) kell a fizikai ütéseknek, hogy biztosan betaláljanak +3 szint esetén. Tehát melee és hunter karakterenek a Hit cap: 769.
A rating, % koverzió így néz ki:
Level 85
- 6.5% Expertise = 666 rating
- 7.5% Expertise = 769 rating
- 6.5% Hit = 666 rating
- 7.5% Hit = 769 rating
- 14% Hit = 1435 rating
- 15% Hit = 1537 rating
Level 90
- 6.5% Expertise = 2210 rating
- 7.5% Expertise = 2550 rating
- 6.5% Hit = 2210 rating
- 7.5% Hit = 2550 rating
- 14% Hit = 4760 rating
- 15% Hit = 5100 rating
Spellcasterek esetén a Hit cap 15%, ami 1537 (ezek az értékek level 85-re vonatkoznak). A Spell hit ugyan nincs, de fontos tudni, hogy az Expertise tulajdonképpen spell hit-et is ad. (1% expertise = 1% spell hit).
Tehát valahogy így néz ki:
Melee Hit = Hit
Spell Hit = Hit + Expertise
A hunterek ezen felűl kapnak egy kis csavart, mert ezentúl az ő támadásaikat is lehet dodge-olni, hogy ezt elkerüljék a 7.5% hit mellé ugyanennyi Expertise is kell (és voila, a Blizz elérte, hogy a cement és a hunter ugyanazokkal a cuccokkal legyen boldog). A pet-ek is (minden class esetén, nem csak a Hunter pet-ek) megkapják a gazdáik Hit, Expertise értékeit (persze ennyire nem egyszerűen, a hit 50%-a + az expertise 50%-a lesz a melee hit értéke a pet-nek, ugyanennyi expertise-t, és a hit+expertise-t kapja spell hitnek a pet, magyarán, ha a gazda nem miss-el, akkor a pet sem fog).
Fontos tudni, hogy az egyes fajok fegyver specializációi 1-1%-al növelik az adott fegyver esetén az Expertise mértékét. Horda esetén az Orc-nak (Axe Specialization) és a Troll-nak (Dead Eye) van ilyenje, (és igen, ez spell hit-et is ad)
Tehát reforge-ra fel, a legtöbb esetben segít a WoWReforge.