normal Shannox HC

Több
13 éve 4 hónapja #3356

UPDATE-elve a tapasztalatok alapján: 2011-08-17

A normal módtól való eltérések a következőek:

Riplimb esetében:

Nem lehet vele végezni véglegesen, amennyiben életereje eléri a nullát, akkor mindösszesen csak 30 másodpercig fekszik, majd új életre kél. Emiatt végezni vele felesleges.

Mindkét kutya ezen felül megkapja azt a képességet, hogy egyre nagyobbakat ütnek.
Feeding frenzy - 5% halmozódó buff a kutyán, értelemszerűen úgy kell ezt megoldani, hogy ezen stack folyamatosan leessen.

Erre egyrészről a csapdák kihasználását, másrészről a Jagged Tear -rel egyidőben történő megszüntetését jelenti.

A kutyák nem enragelnek, ha a boss hp-ja 30% alá csökken.

Az alap taktika ugyanaz, mint normal esetben - egy tank fogja a bosst, egy másik tank pedig az addot elhúzva tőle távol tankolja azt. Rageface szabadon garázdálkodik.

A DPS ( a kijelölt rangeden kívül ) csak a bosst öli. Mindenki próbál úgy helyezkedni, hogy Ragefacet csapdába csalja. Ezen felül próbál úgy állni, hogy tüzes csapda ne legyen ott! Amennyiben ezen kutya begorombul, akkor a kijelölt DPS lenyugtatja ( immár fixen critel az őt ért támadások ebben az esetben ).

A kutyákat tehát nem ölik meg, helyette kite-olgatják őket csapdába.
Főleg Rageface kezelése a bónusz nehézség a normal killhez képest.
Az off-tanknak ilyenkor el kell kezdenie rotálni a CD-it, mehet a BL, a kijelölt DPS-eknek pedig továbbra is figyelnie kell arra, hogy Rageface mikor száll rá valakire.

A kijelölt kiternek ( és a segítőjének ) kiemelt szerepe van.
Erre a szerepre olyan ranged DPS kell, aki egyrészről képes egy lövéssel leszedni a kutyát, másrészről van némi survival képessége és / vagy gyorsabban tud mozogni.
Erre alapból alkalmas:

Shammy: crit > glyphelt Ghost wolf > run
Boomkin: eclipse > crit > travel form/sprint > run (sztem ez kb lofasz, de nincs is boomkin egyik csapatban sem)
Warlock: immolate already up > crit > run > portal > run (figyelnie kell a portal rangre es a portal / add poziciora)
Hunter: crit > disengage > run > FD (fogalmam sincs ezeken mennyi CD van :) )
Mage: crit > run > blink > run (ha szar van, akkor nyomhat iceblockot, ilyenkor az add ott alldogal mellette a videok szerint es varja hogy elmuljon az IB, szoval ha elotte be volt fagyva az add is, akkor tutin leesik a buff rola - viszont kb. ketszer lehet ezt megjatszani a fight alatt, p2ben mondjuk eletmento lehet)

Magenak ajánlott az ice block esetén blink CD nullázás glyph.

A fight menete a kiter szempontjából a következőképpen néz ki.
Pull után kiválaszt valakit a Rageface, akire rámozdul. Őt üti egy ideig. Kijön az első kristály csapda, de ebbe még NEM szabad belevinni.
Amint ráugrik valakire, a kijelölt DPS lelövi, innentől a következő ugrásig fixen Őt fogja üldözni. Ekkor kell becsapdázni első alkalommal, mivel ha ezt korábban tesszük meg, akkor nem lesz még következő csapda, így nem tudjuk leejtetni a buffot a kutyáról, aki 10-20 buff környékén egy clothos DPS-t elég könnyen agyoncsap.
Innentől már a fight menete a kiter számára ciklikus - egy darabig üti, amíg csapdába nincs téve, ha az elmúlik, akkor ismét csak véletlenszerűen választ célpontot, majd FaceRage-t castol, ráugrik valakire, a kiter lelövi, megint Őt üldözi, megint befagyasztjuk, megint véletlenszerű célpont, amíg nem ugrik, majd onnan vissza a kiter-re.
A jagged tear debuffon kívül a kutya kezelése az, amin a fight múlik, ez a következő pontokon sülhet be:

- a kiterre ugrik, és megöli -> egy kijelölt DPS-nek ilyenkor le kell kezelnie a kutyát. Ez pl. hunterek esetében, ha Ők vannak 'segítőnek' kijelölve, akkor azt jelenti, hogy focust kell tartalékolniuk, hogy egyből le tudják lőni. Innentől értelemszerűen a segítőre megy a kutya, neki kell belevinnie csapdába
- a kutya belemegy egy immolation trap-be. Mivel minden csapdázás után 20 secig immunis a további csapdázásra, ezért ez azt jelenti, hogy ilyen esetekben a rajta lévő buff fel fog menni az egekbe, csapdázni nem lehet, az épp aktuális célpontot általában megöli ( hacsak nem kap bubit, ice block, stb., stb. ).
- nem esik le a buff a kutyáról. Ez is kb wipe, mivel elkezdi szépen kinyírni a raidet. Ez általában a fentebbi esetben történik meg, illetve akkor, ha befagy, még ketyeg rajta a buff 15 secig, amint kijön, akkor, akit kiválaszt véletlenszerűen, az pedig ott van mellette, és egyből frissíti a buffot. Azaz, ha a kutya befagy, el kell tőle menni olyan messzire, hogy mire odaér hozzád, addigra már leessen a buff róla. Innentől alig üt, csapdázni sem lehet még 20 secig ( ill. amióta lejárt a fagyasztós csapda ), de nem is kell, ki lehet állni a sebzést, előbb v utóbb ráugrik valakire, onnantól pedig a kiter majd kezeli, és beleviszi a következő csapdába.

Elsősorban a melee-be tett fagyasztós csapda problémás, mivel a boss környékén elég sok az immolation trap, így előfordulhat, hogy amikor a fagyasztós csapda felé húzod a kutyát, akkor belemegy egy immolation trapbe -> 20 secig nem lehet csapdázni -> buff felszalad az egekbe -> wipe.

Ragefacet senki sem lövi, ha valakire ráugrik, akkor sem ( kivéve, ha a kiterre ugrik, ekkor a segítője segít neki ). Hiába ugrik be meleebe, és van mellette valaki, aki simán kiszedhetné, ezt nem szabad megtennie, mivel így a következő 10-15 secig ( a következő ugrásik ) őt fogja üldözni, neki kellene csapdába ejtenie a kutyát, amihez valószínűleg kevésbé alkalmas, mint az erre kijelölt kiter.

Ezen túl csak a jagged tear debuff jelent gondot, erre a lentebbi videóban is vannak tanácsok, ill. lehet a bosst kite-olni, hogy Riplimb később érje utól. Mivel Riplimb folyamatos haste buffot kap, ezért konstansan nem lassítható - mihamarabb lassítani kell, de ahogy telik az idő, felpakol magára 100%-os movement buffot, így ugyan késleltethető a dárda visszacipelése, de meg nem akadályozható.


Videó:

Utolsó szerkesztés: 13 éve 3 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3502

nem latom a videot, illetve nem ertem hogy tudjak lenyugtatni a kijelolt dps-ek Rageface-t.

Utolsó szerkesztés: 13 éve 3 hónapja Írta: Bernatella.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3503

a video szerint a 2 kutyat egyaltalan nem verik csak a bosst
a 2 kutya a csapdaktol meg a tanktol ill a rageface leszedesböl sebzödik
es a csapdakba probaljak terelgetni öket


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3504

Szarabb zenét nem tudtak volna a video alá rakni? :D

Amugy szerintem ez a hc taktika egyszerübb, mint a normalos.. sztem nemlesz vele gáz

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3505

Bernatella írta: nem latom a videot, illetve nem ertem hogy tudjak lenyugtatni a kijelolt dps-ek Rageface-t.

A videóban nem tudok segíteni, ajánlom akkor, hogy a youtube-on keress rá 'HC Shannox 10 man' kereséssel videókra, és ott nézd meg.
Igazából mindegyiken kb. ugyanazt csinálják.
Alapból ugye az a mechanizmus, hogy érthető legyen, miszerint Rageface folyamatosan aggrózik ugye véletlenszerű ellenfélre, de ezt időnként megszakítja, és kiugrik valakire, akit elkezd csócsálni.
Na, ilyenkor kell belelőni egyet, hogy ezt abbahagyja (=le kell nyugtatni ). Erre kell a ranged.
Fixen critelsz rajta, és 40K-t kell sebezni.
Annyiban tér el a normáltól, hogy ott az elején ezt a kutyát öljük, ami miatt erre nem is kell figyelni, mivel a folyamatos DPS miatt, amint ezt elkezdi, egyből lesz rajta valami sebzés, ami a fix crit miatt általában elég.
Itt viszont a rangednek figyelnie kell, és akkor, és csakis akkor lőnie, amikor ez megtörténik.

Elég egyszerű HC mód, azért könnyűnek nem mondanám, mivel nagyon sok debuff fel tud stackelni a tankon ( lásd videót, asszem vmi 15 van már a végén rajta ), ami csökkenti a healt, minden sokkal többet sebez ugye, nem elég egy helyben állni, hanem kite-olgatni kell a kutyákat, valamint az offtanknak is oda kell figyelnie, mivel őt is könnyen megeheti a kutyája, amikor 30% alá esik a boss hp-ja.
Egyrészről kell némi gyakorlás, a helyes kutya-kezelést és a csapdák használatát kell kitapasztalni és jól végrehajtani, valamint másrészről kell egy adag gear, hogy mikor bedurvulnak a kutyák, akkor rendben legyen minden.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3509

ezek szerint ti látjátok... jók ezek a tabletek csak azt nem tudom mire.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3510

milyen tabletrol nezned?
ipad-en nincs flash, androidos cuccon meg nem biztos hogy ertelmes verzio van fent es lehet hogy azert nincs flash (bar 2.1-nel regebbit hasznalo tablet sztem nem letezik). na meg az is lehet hogy ki van kapcsolva rajta.
megprobalhatod html5-ben megnezni (szinten kerdeses hogy milyen bongeszod van a tableten, nem biztos hogy ismeri a szabvanyt). direkt linket nem tudom hogy lehet-e adni youtube videonal hogy html5ben nyomja a cuccot, amit meg tudsz tenni:
1. betoltod a www.youtube.com/html5 oldalt.
2. a keresoben fent beirod ezeket: ress plz shannox 10 hc
3. megvarod mig betolt es kozben remenykedsz.


kozben talaltam meg egy ilyet:

YouTube has a special parameter that lets you do just that: simply append "&html5=True" to video's URL
YouTube's HTML5 player is supported in Google Chrome (h.264; Chrome 6 adds support for WebM), Opera 10.6+ (WebM), Safari 4+ (h.264) and Firefox 4 (WebM).
esetleg a jovoben megprobalkozhatunk azzal (ha a videot feltolto emberkek nem felejtik el), hogy a "&html5=True" cuccot hozzadobjuk a honlapra felrakott videokhoz, hatha x embernek kenyelmesebb igy, legalabb az apple cuccokat hasznaloknal nem fog annyira porogni a ventillator. :)

Utolsó szerkesztés: 13 éve 3 hónapja Írta: Skaven.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3522

Logot tettem fel ma reggel.

Mondom mi van:

Tegnap volt pár pull amin közünk nem volt a bosshoz kb :) A problémák:
1) facerage nem szakad meg, mert nem tudnak az emberek 40Kt critelni és/vagy nem fordulnak rá, nem tudom... Erre legalább 2 ranged kell, mert ha az egyiket basztatja akkor is marad 1 ember aki ráfordul.
2) rageface feeding frenzy felstackel és nem esik le egykönnyen, több trapbe is be kell csalni ehhez. Viszont minden csapdázáskor kap egy asszem 30s hosszú Wary buffot, ami trap immunissá teszi
3) trapba csalogatás részemről problémás volt, egyrészt a tankheal közben nem nagyon tudok sokat szambázni, másrészt csomószor adódott, hogy trap mögé állva range problémáim voltak
4) a raidheal se volt a topon, gyakran rageface sima csámcsogása (nem facerage) levitte az embereket

1: ha volna 1 arcane mage, az jelentősen megkönnyítené a 40K crit témáját. Tegnap azt néztem ZA runon, hogy a mindblastom minimum 37K-t critelt, pedig nem volt flask/food és debuff a célponton. Végső esetben lehetek én is szakító shadowként, egy curse of elements a kutyára és meglesz a 40K fixen szerintem. A szakító dpsek tegyék ki a facerage timert és csak azt, ha lejárt forduljanak a kutyára és amint csámcsog, bamm
2-3) nem tudom a trapelésre mi lenne a jó, talán egy kupacba állni a trapek környékére, ez viszont később amikor sok trap van lent, gázos lehet. A helyezkedést még mindenképp finomítani kell
4) raidhealre itt disc priest igen jó a burst sebződés miatt, meg szerintem rshammy is a deep healing miatt. Amikor valaki sérül itt, akkor folyton gyors életmentő heal kell bele. Erre külön healer kell szerintem, hogy a kutya által csámcsogott embereket healelje, mert nagyon durva a damage.

Amivel nem volt gond: nem tudom exploit vagy sem, de a bosst folyton kiteolva nem ért vissza a kutya a spearrel, így a jagged stackek elég könnyen leestek.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3523

Ma leszek, uh lesz arcane mage ha még aktuális. 40Ks crit elvielg nem lehet probléma.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3525

gyk. ket lehetoseg van, sarthan jon es critelget. blink, jegkocka, rage befagyasztasa, rohangalas mellett hatha leesik a feeding frenzy.
lovom en az addot es lava bursttel fixen leszedem a celpontrol gond nelkul. nincs blink es jegkocka, de van glyphelt ghost wolf ugyhogy gyorsan mozgok es be is tudom fagyasztani az addot ugyanugy.

a feeding frenzy leszedese az addozo emberke felelossege, facerage utan 15 secig fixen a critelos emberket kergeti a mob, ezalatt ugy kell kite-olni es befagyasztani hogy lehetoseg szerint leessen a buff.

emellett ugyanugy kell egy masodlagos emberke, aki akkor addozik, mikor az elsodleges emberen van facerage es ilyenkor ki is kellene healelni a dolgot, na meg gyorsan rafodulni a mobra es utana ugyanugy kite-olni es befagyasztani.
logban latok tobb olyan halalt is facerage-elt emberkere, hogy tobb mint 3 secen keresztul egy healt sem kapott, ezt egy picit javitani kell. :)

a fight sztem nagyreszt az addozos emberkerol szol, na meg valamennyire a raidet healelo emberkerol. a tankokrol szepen leesik a debuff, ez nem kulonbozik a normal verziotol, ott is jol csinaltak, 30% alatt azert itt is komolyabb sebzodes lesz, de majd megoldjuk. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3526

link a nagyszerű tank munkáról kiteolás nélkül
www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=194313




Utolsó szerkesztés: 13 éve 3 hónapja Írta: Medvelaci.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3527

A mai nap még utánaolvasgatok a necces részeknek, valóban ezek voltak a gondok, hogy:

- nem tudtunk 40K-t sebezni. Fura, de fix crit mellett, én se tudtam 40K-t ütni, amikor Dub-ot csócsálta. Itt hasonló gondok voltak, amelyek valszeg majd meg fognak szűnni, mint nagyon rég Ignisen, amikor egyszer odamentünk mage nélkül content elején és nem volt, aki érdemben kezelni tudta volna az addokat. Érdekes mindenesetre.
Manith ezt jól csinálta egyébként.
- ha Rageface nincs csapdázva folyamatosan, akkor nagyon hamar felmegy a buffja 10-20as mennyiségig, ugye 20asnál már +100%-ot üt. Tipikusan wipe esetén a végére már 30-40 buff volt a kutyán, na, ez sima meleevel egy clothosba csaknem 1shot.
Ez egyben intő jel is a 30% alatti részre vonatkozóan, mivel ilyenkor a kutya egyébként is kap +100% dmg-t, meg +200% attack speedet. Kb úgy néz ki, hogy jelenleg ha már 1 csapdázás kimarad ( FaceRage - csapda - FaceRage - csapda esetén ), akkor is potenciálisan megöli a célpontját.
- nincs elég csapda. Furcsa, de a csapdák száma drasztikusan más, mint normalban. Tüzes csapdából kb kifogyhatatlan van, de fagyasztó csapdából alig - alig jött 1-1. Ennek majd utána kell olvasni, lehet, hogy úgy van megcsinálva, hogy csak annyi jeges csapda van, amennyi alkalommal FaceRaget tol a Rageface. Ez azt is jelenti, hogy Riplimbet NEM szabad csapdázni, különben nem lesz csapda.

A fight egyébként úgy néz ki, hogy a 30%-nál nagyobb életerőig sokkal inkább túlélésre kell menni a csatában, a többi kb. lényegtelen. Ez azt is jelenti, hogy ha meleere megy ( sima attack esetén, nem FaceRage-val ), akkor hagyni kell a bosst, és el kell szambázni egy csapdáig. A kieső DPS nem gond, ellenben ha a kutya nincsen befagyasztva, akkor wipe van.

- Szóródás és pozícionálás. Alapvetően, ahol tankolni szoktuk, van ugye egy kereszteződés. Little mindig az úton áll, úgy pullol, a raid pedig a bejárattól a kereszteződésig tartó úttól balra ( Betti felé ) helyezkedik el, és az úton sose megy át ( egyik irányba se ). Ezt tartani kellene, mivel volt pár alkalom, amikor a népek átmentek az út túloldalára -> messze kerültek mindentől -> rájukment a kutya -> meghaltak.

Ma még olvasgatok, hogy mit ajánlanak, az fixen látszik, hogy kell 2 olyan ranged, aki tudja, hogy mit kell csinálni és teljesíteni is tudja, valamint a melee ide nem túl jó, egyrészt a kite közben kb. 0 a DPS, amit ki lehet tolni, másrészről ha nem dob a közelbe csapdát, akkor megszoptad, nem tudod belevinni a kutyát ( Rageface kb. 8-10 secig üt, ha azalatt nem viszed csapdába, akkor gondok lehetnek, lásd fenn ).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3528

Érdekes egyébként a videó, az elején még írja a DBM, hogy az MT-n már 6 debuff van, de utána ez abbamarad.
Biztos, hogy nem 3 tankkal ( 2 MT, 1 kutyán ) csinálják, mivel a pala marad elől aggróban végig, ellenben nem értem, hogy hogyan is esik le róla.

Viszont lehet nézni egy tryt este, amikor a tank nem mozog semmit se, és megpróbálják kihealolni.
Az általam kezdőposztban linkelt videóban is iszonyat debuff van már a végén a tankon ( emlékeim szerint 15, majd csekkolni kellene ), mégis életben marad valahogy. Lehet, hogy egyszerűbb bruteforce módon kihealolni a dolgot, mintsem mozogni, és ne legyen rangeban a tank.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3529

Classrun írta: Érdekes egyébként a videó, az elején még írja a DBM, hogy az MT-n már 6 debuff van, de utána ez abbamarad.
Biztos, hogy nem 3 tankkal ( 2 MT, 1 kutyán ) csinálják, mivel a pala marad elől aggróban végig, ellenben nem értem, hogy hogyan is esik le róla.

Viszont lehet nézni egy tryt este, amikor a tank nem mozog semmit se, és megpróbálják kihealolni.
Az általam kezdőposztban linkelt videóban is iszonyat debuff van már a végén a tankon ( emlékeim szerint 15, majd csekkolni kellene ), mégis életben marad valahogy. Lehet, hogy egyszerűbb bruteforce módon kihealolni a dolgot, mintsem mozogni, és ne legyen rangeban a tank.

mi 3assálva ledobáljuk a debuffot Mehemddel.
Boci úgy csinálja ha eldobja a botot akkor elhúzza a kutyát kurvamesszi a becsapódástól és addig is amíg még odaér visszaviszi visszaér
én meg intervane a healerre + ugrálás


"Nagy hiba elõre számítgatni egy küzdelem kimenetelét, nem arra kell gondolnunk, hogy vajon gyõzünk-e, vagy sem. Hagyjuk a dolgokat természetesen folyni. A mi feladatunk, hogy ütünk a megfelelõ pillanatban."

Bruce Lee

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3531

Na, megnéztem megint a Maci által linkelt videót.
A DBM timert érdemes nézni a pala tankon ( vmi Frenay vagy ki ), alapvetően ugye 3as debuffonként történik meg az, hogy eldobja a speart, ekkor van lehetőség arra, hogy a debuff leessen.
Egyszer nem sikerül csak ( ekkor felmegy 6osra a stack ), hogy nem esik le, egyébként a DBM timer írja ( a végén bemegy középre a srác képernyőjének közepére ), hogy pont, mire visszaér a kutya, addigra potyog le a debuff.
Ergo van egy olyan pozíció ( látszik is, hogy a kijelölt, kék helyen tankolja ), ahol pont olyan helyen áll a 2 tank, hogy full lassítás mellett a kutya pont nem ér be ( ill. pont beér, de nem tolja egyből a debuffot a boss ).
Ennek a 2 spotnak a felderítése ( mmint kutya + boss pozíciója ) és sikeres alkalmazása iszonyat megkönnyítené a fightot, kb. egy helyben kellene állnia a szereplők nagy részének ( tank + healere, OT + az Ő healere, melee DPS ), ami trivializálná az egészet.
Este akár erre is lehetne időt szánni, hogy felderítsük, hogyan is van ez, majd még lesem a videót, hátha látszik a másik world marker hozzávetőleges pozíciója.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3532

Classrun írta: Na, megnéztem megint a Maci által linkelt videót.
A DBM timert érdemes nézni a pala tankon ( vmi Frenay vagy ki ), alapvetően ugye 3as debuffonként történik meg az, hogy eldobja a speart, ekkor van lehetőség arra, hogy a debuff leessen.
Egyszer nem sikerül csak ( ekkor felmegy 6osra a stack ), hogy nem esik le, egyébként a DBM timer írja ( a végén bemegy középre a srác képernyőjének közepére ), hogy pont, mire visszaér a kutya, addigra potyog le a debuff.
Ergo van egy olyan pozíció ( látszik is, hogy a kijelölt, kék helyen tankolja ), ahol pont olyan helyen áll a 2 tank, hogy full lassítás mellett a kutya pont nem ér be ( ill. pont beér, de nem tolja egyből a debuffot a boss ).
Ennek a 2 spotnak a felderítése ( mmint kutya + boss pozíciója ) és sikeres alkalmazása iszonyat megkönnyítené a fightot, kb. egy helyben kellene állnia a szereplők nagy részének ( tank + healere, OT + az Ő healere, melee DPS ), ami trivializálná az egészet.
Este akár erre is lehetne időt szánni, hogy felderítsük, hogyan is van ez, majd még lesem a videót, hátha látszik a másik world marker hozzávetőleges pozíciója.

ezt most nem értem! mi eddig is így csináltuk ebben mi az uj?


"Nagy hiba elõre számítgatni egy küzdelem kimenetelét, nem arra kell gondolnunk, hogy vajon gyõzünk-e, vagy sem. Hagyjuk a dolgokat természetesen folyni. A mi feladatunk, hogy ütünk a megfelelõ pillanatban."

Bruce Lee

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3533

Hirki írta: ezt most nem értem! mi eddig is így csináltuk ebben mi az uj?

Csak annyi, hogy nálunk nem van warri tank, aki tud ugrálni, így mi mindig alrébbrángattuk a bosst, amikor a kutya jött felé.
Normálban nem is nagyon volt rá szükség mondjuk, kis túlzással ki lehetett állni a dolgot, nem kellett trükközni.

De itt 5:10-nél "jól" látszik ( jobb felső sarkot kell nézni, a zöld markernél áll az OT ), ahogy spear hajítás pillanatában az OT elindul visszafelé, majdnem beér az MT-hez, mire a kutya észreveszi, hogy neki most vissza kellene vinni a botot. Itt már lehet lassítani, jó időbe kerül, amíg folyamatos lassítások mellett odaér, majd visszaviszi.
Igazából ebből az egyetlen probléma az az, hogy warri tank nélkül ezt hogyan lehet megcsinálni, life gripen túl nagy a CD, priest bubi pedig nem ad túl sok +movemenet speedet.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3534

Megnéztem a Rageface-re lőtt raid spelleket a logban, csak 2 van ami fixen 40k felett critelt:
Chimera Shot: 3 spell, átlag crit: 52706.3
Aimed Shot: 21 spell, átlag crit: 50923.3

Sajnos itt a lock úgy tűnik alkalmatlan a Face Rage kezelésre, a legtöbbet sebző critem a Soul Fire átlaga: 28646.0 volt

A harc során gondom volt azzal, hogy a DBM Face Rage timer úgy éreztem nem működik. Valójában nem erről volt szó, a sima csócsálást néztem be Face Rage-nek. Ebből következően össze-vissza lőttem ide-oda. De ez gyakorlatilag tökmindegy, mert nem tudok fix 40k+ critet a dögbe. Ebből az következik, hogy ezen a harcon Afflival kell menjek. Igaz az mégannyira sem tud 40k+ critet, de 25% alatt extra dmg-et tol, ami ha majd eljutunk addig, kritikus lesz.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3535

Classrun írta:

Hirki írta: ezt most nem értem! mi eddig is így csináltuk ebben mi az uj?

Csak annyi, hogy nálunk nem van warri tank, aki tud ugrálni, így mi mindig alrébbrángattuk a bosst, amikor a kutya jött felé.
Normálban nem is nagyon volt rá szükség mondjuk, kis túlzással ki lehetett állni a dolgot, nem kellett trükközni.

De itt 5:10-nél "jól" látszik ( jobb felső sarkot kell nézni, a zöld markernél áll az OT ), ahogy spear hajítás pillanatában az OT elindul visszafelé, majdnem beér az MT-hez, mire a kutya észreveszi, hogy neki most vissza kellene vinni a botot. Itt már lehet lassítani, jó időbe kerül, amíg folyamatos lassítások mellett odaér, majd visszaviszi.
Igazából ebből az egyetlen probléma az az, hogy warri tank nélkül ezt hogyan lehet megcsinálni, life gripen túl nagy a CD, priest bubi pedig nem ad túl sok +movemenet speedet.

nem warrior tank függő simán lehet vele annyit sétálni...
az esetek nagy % -ában a botot az kutyatank mellé / közelébe dobja és ez a tank elkezd távolodni a bottól akár shanox felé is csak el hogy minnél távolabb legyen, így akár sétálva is megoldható.

nem kötekedni akarok csak amit írtál olyan mintha a spanyol viszra leltél volna rá...


"Nagy hiba elõre számítgatni egy küzdelem kimenetelét, nem arra kell gondolnunk, hogy vajon gyõzünk-e, vagy sem. Hagyjuk a dolgokat természetesen folyni. A mi feladatunk, hogy ütünk a megfelelõ pillanatban."

Bruce Lee

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3536

Hirki írta:

Classrun írta:

Hirki írta: ezt most nem értem! mi eddig is így csináltuk ebben mi az uj?

Igazából ebből az egyetlen probléma az az, hogy warri tank nélkül ezt hogyan lehet megcsinálni, life gripen túl nagy a CD, priest bubi pedig nem ad túl sok +movemenet speedet.

nem warrior tank függő simán lehet vele annyit sétálni...

nem kötekedni akarok csak amit írtál olyan mintha a spanyol viszra leltél volna rá...

Számunkra ez új, mivel eddig minimális kite mellett sem volt ezzel gond.
Tippre itt több ideig van fenn a debuff, mint normálban, így míg ott elég volt, hogy 80 yardra állnak, nem kellett futkosni, úgy is leesett.
Itt már kell, de első körben mi a bosst mozgattuk.
Ellenben itt is azt írják, hogy ha bemozdul a tank időben, akkor megoldható.
Eddig mindenféle mozgás nélkül meg lehetett csinálni, most már kell mozogni, kb ennyi a különbség, okulni kell belőle, normalban is így kellett volna, csak szükségtelen volt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.128 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum