- Omnislash Horde - Arathor EU
- Fórum
- Nyilvános Fórum
- Addonok
- Addont keresek
Addont keresek
- Classrun
- Nem elérhető
- Moderátor
- Tibi az Arathorról
- Hozzászólások: 2499
- Karma: 49
- Köszönetek: 115
Köszönöm, megnézem majd, szimplán csak nem jelent meg a bar.Dögrovás írta: Próbáld ki ezt:
A csatolmány rejtve van a vendégek elől.
Jelentkezz be vagy regisztrálj, hogy láthasd.
Első ránézésre ez így jó lesz.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Rickysultan
- Nem elérhető
- First Sergeant
- Rogues do it from behind!
- Hozzászólások: 286
- Karma: 6
- Köszönetek: 93
Energywatch , hosszú ideje használom már, patchek/kiegek alkalmával se nagyon volt vele gond, ha esetleg nem lesz jó amit Dögrovás adott nézd meg ezt.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Classrun
- Nem elérhető
- Moderátor
- Tibi az Arathorról
- Hozzászólások: 2499
- Karma: 49
- Köszönetek: 115
Egy olyan addont keresnék, amely tudja a következőket:
Raid bossonként el lehet menteni, hogy mely glyph / talent kombókat akarok ott használni, és ha nem az van beállítva, akkor figyelmeztet ( valamilyen módon, teljesen mindegy - pl. ha ki van targetelve a boss, de nem azok a talentjem vannak, akkor megjelenik egy piros felkiáltójel a képernyőn, vagy ilyesmi ).
Amit kellene tudnia:
- be lehet állítani tetszőleges számú glyph-et
- be lehet állítani tetszőleges számú talentet ( max 2 -3 tiernyit szoktam variálni, szóval nem kell az összesre figyelnie )
- figyelje a specet, azaz pl. fury-n más glyphek / talentekre figyelmeztessen, mint proton, vagy arms-on
- nehézségi szint / raid méret alapján lehessen kalibrálni. Értsd: LFR-ben nem érdekel, ha nem a legideálisabb talenten megyek, de normal / HC raiden igen
A problémám az, hogy 1-2 talentet / glyph-et át szoktam encounterenként, attól függően, hogy van -e potenciális AoE, burst, interrupt, stb.
Azonban ha pörgősen haladunk, vagy van egy kis szünet, cserélgetés, már késő van, stb., akkor sokszor előfordul, hogy bent marad az előző, és ezt fight közben derül ki számomra ( jó esetben, és szerencsés esetben fight után is emlékezem rá, és ha wipe volt, akkor kicserélem ).
Valami dedikált módszer kellene arra, hogy ezeket rögzíteni lehessen ( nem kell drag&drop módszer, elég, ha egy textfield-be bele lehet írni a nevét, és menteni bossonként ), és ha kitargetelem a bosst, akkor szépen feldobjon egy figyelmeztetést ( felkiáltójel, piros X, pop-up, bármi ), hogy nem azok vannak beállítva, amelyekre szükséged lenne.
Ha érzékeli LFR-t, és lehet ilyen nehézségi sorrend alapján is variálni, akkor az már csak hab a tortán.
Ismer valaki ilyet?
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Sarthan
- Nem elérhető
- First Sergeant
- Hozzászólások: 267
- Karma: 3
- Köszönetek: 0
Irigylem kicsit hogy a warrior ilyen. A mage glypheket igen változatosan lehet variálni. Ja várj nem. Meg a talenteket sem cserébe annyira. No mindegy.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Classrun
- Nem elérhető
- Moderátor
- Tibi az Arathorról
- Hozzászólások: 2499
- Karma: 49
- Köszönetek: 115
Gondolom azért valamit csak lehet.Sarthan írta: Irigylem kicsit hogy a warrior ilyen. A mage glypheket igen változatosan lehet variálni. Ja várj nem. Meg a talenteket sem cserébe annyira. No mindegy.
Tippre Protectors Elite módban a Rune of Power sokkal jobb, míg a többi esetben nem annyira, lévén, hogy ott pull után meg tudsz állni 1 pozícióban, amit ha jól választasz ki ( a belső körön belül ), akkor a fight végéig nem kell megmozdulnod, nagyonmax az utolsó fázisban.
Számomra is az apró változtatások egy része inkább csak kozmetikai ( pl. AoE lassítás, vagy AoE interrupt ), és minimális előnnyel járnak, de mivel 1 tome 45 silver, ezért általában átpakolom őket.
Viszont jó lenne ezt, ha nem is automatizálni, de legalábbis valamilyen kontroll alá helyezni.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Sarthan
- Nem elérhető
- First Sergeant
- Hozzászólások: 267
- Karma: 3
- Köszönetek: 0
Rune of power 15% buff invocation 25% buff igaz 40 secenként 5 sec kiesik a dpsből de erre hat a haste. Megy a matek nagyon de valahogy mégis a magek 90%a invocationnel megy. De egyébb talentek is szart nem érnek ( egy két kivétel van),
de pl glyphek terén fire-n rendkívül sokrétű a választási lehetőséged.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Skaven
- Nem elérhető
- Moderator
- Hozzászólások: 1402
- Karma: 34
- Köszönetek: 109
Egy ilyen addon nekem is jo lenne!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Dögrovás
- Nem elérhető
- Moderátor
- Ha folyik ne legyen a te véred
Én ilyet nem ismerek, és baromira kedvem is lenne megcsinálni, csak időm lenne rá basszus…
A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Littleboy
- Nem elérhető
- Admin
- For the Horde
- Hozzászólások: 855
- Karma: 22
- Köszönetek: 72
Segíts kicsit rongy, rakjuk össze elméletben:
figyelt események:
1. zona váltás. ha bemegyek egy raid zónába, akkor aktiválódik a 2-es pont
2. entering/leaving combat. ha nem vagyok combatba, akkor 3-as pont aktív
3. target váltás
további ellenőrzés:
1. ha a targetem ellenség és a neve szerepel a config listában, akkor tovább
2. ha az aktuális talent specializációm szerepel a config listában, akkor tovább
DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(select(2, GetSpecializationInfo(GetSpecialization(false, false, GetActiveSpecGroup() ))))
end
3. végignézem, hogy a configban felsorolt talentek (ha van ilyen) ki van-e rakva
for i=1, GetNumTalents() do
local name, iconTexture, tier, column, selected, available = GetTalentInfo(i,false,activeTalentGroup);
if selected then
DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(name);
end
end
4. végignézem, hogy a configben felsorolt glyphek (ha van ilyen) be van-e rakva
local enabled, glyphType, glyphTooltipIndex, glyphSpellID, icon = GetGlyphSocketInfo(i);
if ( enabled ) then
local link = GetGlyphLink(i);-- Retrieves the Glyph's link ("" if no glyph in Socket);
if ( link ~= "") then
DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(select(1, strsplit("]", select(2, strsplit("[",select(2, strsplit(":", link))))))) ;
end
end
end
ha a 3-4 pont rendben, akkor nem csinálok semmit.
ha valami hiányzik, akkor kirakok egy felkiálltó jelet vagy valamit.
gyorsan felelevenítem az lua emlékeket. lehet összedobom az addont
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Dögrovás
- Nem elérhető
- Moderátor
- Ha folyik ne legyen a te véred
Ennél bonyolultabb lesz, mert nem biztos, hogy combat előtt kitargetolja a bosst. Vagy a biztonság kedvéért végig kell scannelni minden targetet, vagy, Instance koordináták alapján belőni a bosst. Ez utóbbi esetben viszont meg kell nézni, hogy él-e még a boss az adott resetben, mert ha csak átfut a termen, akkor kár riadózni.
Mivel az addon a feledékenységek hivatott ellensúlyozni nem lehet arra építeni, hogy targetelve lesz a boss.
1. ha instance-ban van, ami normál, vagy HC és raid groupban van, akkor 2
function DetectInstance()
local iname, itype, idifficulty, idifficultyName, isize = GetInstanceInfo()
if (isize and ( isize >= 10) and ( itype == "raid" )) then
if (
(idifficultyName == "10 Player (Heroic)") or
(idifficultyName == "25 Player (Heroic)")
) then
heroic = true
else
heroic = false
end
instance = iname
enabled = true
else
enabled = false
heroic = false
end
end
2. Ha x-nél kissebb a távolság…
function DetectBoss()
local posX, posY = GetPlayerMapPosition("unit")
local i,v
for i,v in pairs(bosses[instance]) do
if ((math.abs(bosses[instance][x] - posX)<0.01) and (math.abs(bosses[instance][y] - posY)<0.01)) then
return i
end
end
return false
end
… és a boss még él …
function IsBossAlive(boss)
local i
for i=1,GetNumSavedInstances() do
local name, id, difficulty, _, _, _, isRaid, _, maxPlayers, numEncounters, encounterProgress = GetSavedInstanceInfo(i)
if (name = instance) and (encounterProgress>boss) then
return false
end
end
return true
end
… akkor ellenörizzük a talentet és a glypheket. Na ezt most nem írom le, mert utána kéne olvasnom, talán holnap.
A fentiekhez kell egy bosses nevű táblázat, ahol instánként bent vannak a bossok, és a koodinátáik, de lehet hogy a map apival ezt le lehet kérdezni.
A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Littleboy
- Nem elérhető
- Admin
- For the Horde
- Hozzászólások: 855
- Karma: 22
- Köszönetek: 72
Amit leírtál az majd a 2.0-ás verzióba kerülhet be :)
Most csak az alapokat akarom összerakni, amit Classrun is leírt. A spec, talent, glyph lekérdezéshez összeszedtem a kódot, most elkezdem összerakni, aztán majd meglátjuk mi sül ki belőle.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Dögrovás
- Nem elérhető
- Moderátor
- Ha folyik ne legyen a te véred
Azzal akarsz spórolni ami már megvan??? 2.-ba az kell majd, hogy rákérdez, hogy 3 Tome mehet, hogy mindent beállítsak… de ahogy érzed.
A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Littleboy
- Nem elérhető
- Admin
- For the Horde
- Hozzászólások: 855
- Karma: 22
- Köszönetek: 72
Akkor legyen ez az alap:
dl.dropbox.com/u/6794323/wow/ReadyForTheFight.zip
a lua fájlban van a beállítás, alapból OG-ban a taureneknél lévő ah-s csóka targetolásánál jelez a chat-be a hiányzó talentért és glyphért.
ha felkelek majd átnyálazom ezt a koordinátás dolgot és valóban bele kell tenni, hiszen emperornál tényleg nem lehet targetolni, meg amúgyis a targetolás valóban gyengusz dolog.
közbe megnéztem ingame a mapokat. mindegyik teremnek ahol boss található, van neve. Lehet elég lenne csak azt figyelni?
GetSubZoneText
()-el lekérdezni a szobát, megnézni, hogy él-e még a boss és jöhet a glyph/talent ellenőrzés.
de ha nincs is valamelyiknek neve, akkor lekérdezni, hogy melyik szinten vagyunk (
GetCurrentMapDungeonLevel
()) és letárolni mellé a boss "szobájának" 4 sarkának koordinátáját. és meg is van a helyszín
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Dögrovás
- Nem elérhető
- Moderátor
- Ha folyik ne legyen a te véred
4 koordináta biztos felesleges. Ha a boss poziciója megvan, akkor bőven elég nézni a távolságot hozzá, nem kell az egész terem. Sőt legtöbb esetben elég a terem bejáratára tenni a figyelőpontot.
De a GetSubZoneText is jó lehet, végig kell nézni
A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Classrun
- Nem elérhető
- Moderátor
- Tibi az Arathorról
- Hozzászólások: 2499
- Karma: 49
- Köszönetek: 115
ToES-ben sajna az első két boss ugyanott van, mmint, ha végre megérkezett.
Azt is lehet egyébként nézni, hogy az adott instában mennyi boss volt megölve ( gondolom lehet ilyen lekérdezést csinálni, hogy 2/6, vagy 5/6 bossnál jársz ), és eszerint figyelmeztetni, így akár már trash előtt át lehet pakolni a dolgokat.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Dögrovás
- Nem elérhető
- Moderátor
- Ha folyik ne legyen a te véred
Igen, erre jutottunk, fentebb ennek meg is van a kódja.
MSV bossok zonánként
bosses = {
["Mogu'shan Vaults"] = {
["The Stone Guard"] = {
["Place"] = "The Golden Hall"
},
["Feng the Accursed"] = {
["Place"] = "Dais of Conquerors"
},
["Gara'jal the Spiritbinder"] = {
["Place"] = "Emperor's Reach"
},
["The Spirit Kings"] = {
["Place"] = "The Repository"
},
["Elegon"] = {
["Place"] = "Engine of Nalak'sha"
},
["Will of the Emperor"] = {
["Place"] = "Forge of the Endless"
}
},
["Heart of Fear"] = {
},
["Terrace of Endless Spring"] = {
}
}
A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Littleboy
- Nem elérhető
- Admin
- For the Horde
- Hozzászólások: 855
- Karma: 22
- Köszönetek: 72
A ma estét rászánom a fejlesztésre.
Itt követhető a munka:
github.com/hypernics/ReadyForTheFight
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Dögrovás
- Nem elérhető
- Moderátor
- Ha folyik ne legyen a te véred
Beadsz engem Collaboránsnak?
A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Littleboy
- Nem elérhető
- Admin
- For the Horde
- Hozzászólások: 855
- Karma: 22
- Köszönetek: 72
Tesztelhető változat letölthető: github.com/hypernics/ReadyForTheFight/archive/master.zip
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Bernatella
- Nem elérhető
- Stone Guard
- Re
- Hozzászólások: 738
- Karma: 24
- Köszönetek: 20
LB, vagy valaki aki nagyon unatkozik :) nekem is kellene egy addon, amivel ki tudom tenni a SP numerikus értékét.
A probléma az, hogy van egy csomó proccolós és 1-2 use-olható SP növelő cuccom. Még ha white listtel szűröm is a saját buffokat, akkor is nehezen követhető a sok kis vacak ikon ami SP növekedésre utal. A destro lock burning ember felhasználása akkor optimális, ha az összeproccoknál lövöm el őket. Ezt jelenleg elég körülményes figyelni, azonban ha lenne valami addon, ami kiteszi az SP értéket numerikusan, az segítség lenne.
Még jobb lenne, ha az aktuális numerikus SP(x) értékből levonná a raidbuffolt értéket SP(0) és ezt a számot jelenítené meg.
Még ennél is jobb lenne, ha megadható lenne egy érték SP(A) és SP(x)>SP(A) esetén kiírná a 100*(SP(x)-SP(0))/(SP(A)-SP(0))-t. Amúgy nem látszana semmi.
Vagy valami hasonló.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!