normal Baleroc HC

Több
12 éve 7 hónapja #4690

Proba


Doh.
Mellékletek:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4693

Annyit talán lehet, hogy érdemes variálni, hogy mivel tegnap látszott, hogy a healerek nem érik el a tankot, csak kb. akkor, ha hátul a boss hitboxának közvetlen közelében állnak, amivel viszont nehezítik az összefutkosást, ezért én elforgatnám a pozícionálást.
Vagy úgy, hogy a tank - boss - melee - healerek 'egyenest' variálnám át úgy, hogy tank - boss - melee tengelyt meghagynám, és a tank mellett, tőle 90 fokban pozícionálnám le a két healert, vagy akár úgy is, hogy a healer - tank - healer felállással csinálnám, azaz a két healer se állna egy helyen, hanem a tank két oldalán. Így az is elkerülhető, hogy összefutáskor mindketten megkapják, ellenben ha a 2 healernek kell összefutnia, akkor szopás van ( itt ezt vagy bevállaljuk, hogy ilyenkor wipe van, vagy life grippel odarántja magához az illetékes a másikat ), nemtom, hogy ez mennyire gyakori.
És akkor kb úgy nézne ki, hogy a bosson át lehetne futni a healerek felé, ha pedig a DPS egymáshoz van kötve, akkor pedig szabadon, a boss mögött tudnak találkozni.
A healerek viszont valahogy kövessék majd, hogy épp ki kristályozik, mivel tegnap ebből voltak gondok, olyan sokba viszont nem hiszem, hogy tart, hogy kiteszed a gridre ezt a debuffot, hogy mutassa.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4694

működött az addon? használható?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4695

Szerintem használható és jó is, de erről voltak viták, hogy akkor most ez tényleg jó -e, nem is jelzett mindenkinek, meg volt, akinek nem jelzett, mégis kristályozott, ill. fordítva, szóval a végén hagytuk az addont és saját kútfőből oldottuk meg.
Tippre egyébként egy full este van még benne, és le fog menni, mondjuk az jó lenne, ha lenne több ranged, pár problémát megoldana, ill. csökkentene a hibalehetőségeken.
Sajnos rengeteg olyan halál is volt, ami egyszerű decimation utáni melee hit, pull utáni tankhalál és egyebek, nem csak a shardozással volt gond, bár közvetetten ill. közvetlenül is az volt azért felelős a legtöbb wipe-ért.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4696

konkrétan szar az addon ebben a formaban
Ha raid warningban írná ki hogy ki következik azt latna mindenki és nem fordul elö olyan
mint tegnap hogy valakinek whispelt az addon hogy ö következik de egy masik embör mar ugy gondolta na leesett a tormented bele allok mert biztos en jövök.
Na emiatt volt olyan kavarás hogy nacsak.
Más, huntereket ide csak ugy vigyunk ha képes elhuzni onnan a melee hogy megfelelö távolságbol tudjon a hunter shardozni ahonnan tud dps-elni is.
Ha nem megy, akkor 1 hunter fér csak be aki nem shardozik max ha valami veszhelyzet van


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo
Utolsó szerkesztés: 12 éve 7 hónapja Írta: Mégöt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4728

Class, ha be tudnád állítani úgy a gridet, hogy lásd a tormented debuffot jó lenne. Gondolom a grid is fel tudja tenni a timer-eket a debuffokra (a SUF ui-t használok, ott megy). Te vagy annyira multitask, hogy még a DPS-ből sem esel ki miközben levezényled a shardozást. Ha ez menne néhány try-ból meglenne Baleroc akkor is ha nem nerfelik.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4729

Bernatella írta: Class, ha be tudnád állítani úgy a gridet, hogy lásd a tormented debuffot jó lenne. Gondolom a grid is fel tudja tenni a timer-eket a debuffokra (a SUF ui-t használok, ott megy). Te vagy annyira multitask, hogy még a DPS-ből sem esel ki miközben levezényled a shardozást. Ha ez menne néhány try-ból meglenne Baleroc akkor is ha nem nerfelik.

Jó, felteszem a GridStatusRD_Cata addont a Gridhez, amit írt Skaven, egyébként is akartam már, csak mindig elfelejtettem.
Érdekes, mert pl. a FieryBlast debuffot mutatja Alyson, de ezt meg nem, és úgy emlékeztem, hogy már leszedtem Gridhez mindent, de most majd külön figyelek rá és megteszem, és leöljük gyorsan.
Igazából ahogy néztem a timereket, az egész csata alatt talán 2 v 3 pillanat van, amikor kristály - váltás és összelinkelés egyszerre történik. Szóval mindenkinek mindentől függetlenül kell majd figyelnie és idomulnia, mert ott az esetlegesen előre bemondott emberke könnyen lehet, hogy elkóricál.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 7 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4730

van egy panelje ahol be lehet allitani hogy miket akarsz latni, tippre alapbol ki van kapcsolva a kijelzese a cuccnak.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4732

Skaven írta: van egy panelje ahol be lehet allitani hogy miket akarsz latni, tippre alapbol ki van kapcsolva a kijelzese a cuccnak.

Ok, akkor majd kérnék némi supportot adott esetben raid elején, és bebillentem ezeket, ha magam nem boldogulok.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4739

timer-t is mutat?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4740

Bernatella írta: timer-t is mutat?

Azt eddig is fejben számoltam, tippre egyébként nem, Griden nemtom, hogyan van timer lehetőség, max ilyen minibar, ami szépen fogy, amíg el nem tűnik.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4741

Mondom Class multitask. De 10 ember tormented timer-ét lekövetni fejben módosítva az összefutások által az már talán sok lesz.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4742

Bernatella írta: Mondom Class multitask. De 10 ember tormented timer-ét lekövetni fejben módosítva az összefutások által az már talán sok lesz.

Csak vicceltem egyébként, általában képben vagyok, hogy kivel mi történik, ha nincs timer, akkor a sajátomhoz tudom viszonyítani szerintem.
Az már jó kiindulópont, ráadásul ha mindenkin rajta van a debuff, az már elég gáz, ott számíthat csak, hogy X-ről hamarabb fog lejárni, mint Y-ról.
Haver volt egyébként kemény, egyszer ulduarban ( 10es raiden ) druidaként nem működtek az addonjai, a healján nem igazán látszott, csak később mondta, hogy fejben számolta a hotokat, kin mennyi van, mikor jár le, stb., stb.
Na az már beteg! :)
Egyébként az össznépi képbe - kerülés, helyezkedés és automatizmus adja majd a kulcsot a fighthoz, erre majd rásegítünk némi központi irányítással és jó lesz.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4743

a ranged részéröl elég sokat jelentene ha mindig a shard felé tolodnánk igy ha gyorsan be kell ugrani a shardozni
közel legyünk, igy kiszürnénk egy wipe faktort mert messze vagyunk es nem erunk be idöben.
Masik itt a komunikácio fokozottan lényeges mert az összefutáskor ha valaki bekapja a debuffot nem biztos hogy minden erdekelt latja ezt, de ha azonnal szol akkor hamarabb tud reagalni egy debuff nelküli.


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4744

A legjobb az lenne ha valaki beültetné maga mellé az öccsét/feleségét grid elé debuff figyelőnek mikrofonnal és ő vezényelné a raidet :) Minden shard váltásnál 2 nevet kellene bemondani, A és B verziót. Ha A nem tud menni, akkor szól és megy a B. Egyébként csak a karmester beszél.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4745

Bernatella írta: A legjobb az lenne ha valaki beültetné maga mellé az öccsét/feleségét grid elé debuff figyelőnek mikrofonnal és ő vezényelné a raidet :) Minden shard váltásnál 2 nevet kellene bemondani, A és B verziót. Ha A nem tud menni, akkor szól és megy a B. Egyébként csak a karmester beszél.

:D
Ma úgy néz ki, jól állok melóval, ha lesz időm, akkor megnézem, hogy a shardozás / linkelés hogyan viszonyul egymáshoz, mert a tryok között az látszott, hogy az egész fight alatt ~3 olyan helyzet van, amikor a shardozás közepére bebasz a Countdown és potenciálisan elrontja a váltást.
Erről majd írok, és az alapján ki lehet okoskodni, érzésem szerint alig pár helyen kell majd A / B változatot mondani.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4746

Nah, megnéztem, kiszámítottam, íme:

1. countdown - 1. shard alatt, Gaiara nem teszi, így ezt le lehet kezelni, igazából itt a tank / shardozó szokott meghalni.
2. shard alatt nincs countdown
2. countdown a 3. shard megjelenésekor történik -> hacsak nem Gaiat köti össze, akkor marad minden ugyanaz, de még ilyenkor is van idő odafutni. Szerencsére itt még van backup lehetőség elég sok ( legutóbb Dub volt az, aki váltotta alapból, ilyenkor Ő kezdi, ennyi ).
3. countdown a 4. shard után jön kb. 10 seccel, pont a váltások közben, ez a necces, ide kell A / B változat, hogy ha borulna a sorrend, akkor legyen beugró.
4. countdown az 5. shard legeslegvégén jön ki. Itt igazábol már nincs váltás, aki benneáll, az már végig benne lesz, ill. úgy kellene csinalni, hogy ez így történjen ( azaz a Countdown előtt 2 seccel kell váltani, hogy Őt mar ne szemelje ki ), így itt nem borul a sorrend
6. shard alatt nincs countdown
5. countdown olyankor van, amikor nincs kint shard, a kikerülese utan par seccel jelenik meg a 7. shard. Ez kb ugyanaz, mint a 2. countdown, egyedül a kezdő karakter kérdéses, de van jópár sec itt reagálni, még, ha nem is annyira primitív a szitu, mint a 2. countdownál.
6. countdown a 8. shard közepén jön ki. Ide kell A / B változat, ez is egy necces szitu, mint a 3. countdown-nal. Ide esetleg ha visszatöltődött a kiemelten shardozó CD-je, akkor esetleg az egészet megint végig tudja állni, és akkor nem kell azzal geccsolni, hogy ki váltja, az borul, stb. Sajnos, mivel ilyenkor lehet, hogy rajta is debuff van éppen, ill. az egyik healeren Tormented debuff, így nem fogja tudni kihealolni, ezért ez nemigen játszható meg, szóval erre figyelni kell kiemelten, főleg, mivel itt már valszeg felszökik az adrenalin is, mert a boss már erősen halálán lesz ( 20-25% ).
7. countdown a 9. shard legvégén jön ki, itt már nincs váltás, akárha a 4. countdown lenne. Ekkor a boss már 10% környékén kell, hogy járjon
10. shard alatt nincs countdown
8. countdownnál nincs kint shard, olyan, mint az 5. countdown, utána jelenik meg a 11. shard, ha még él a boss ( itt már átmegy egyébként enrage-ba a boss, szóval itt a ha jön shard, akkor a két healer bele tud állni, hogy kihúzzuk, a DPS pedig megpróbálhatja ping-pongoztatni a bosst és valahogy leverni )

Ebből látszik, hogy 2 igazán necces szitu van, a 3. és a 6. countdown, amikor fixen a shardozás közepén kell váltani. Ide kell A / B opció. Kicsit veszélyes még a 2. countdown, ha Gaia nem tud kezdeni, de ilyenkor még van egy tonna back-up lehetőség, szóval ezt nem nevezném igazi rizikó-faktornak, ellenben ez már nem feltétlen áll az 5. countdownra, ahol hasonló a helyzet, csak épp már egy adag emberen van debuff.

Ha ezeket a kritikus pontokat megtanuljuk lekezelni, akkor minden OK lesz, megpróbálunk akkor legközelebb vmi központi irányítást, és meglessük, hogy ez mennyiben is segített.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4749

Am grid-re vannak mindenféle text-megjelenítő modulok, amiknek meg lehet adni, honnan vegye szöveget, pl hogy mondjuk az xy_debuff modultól (annó 3 éve legalábbis így volt, és vagyok anynira rosszhiszemű, hogy gridéknél kb semmi nem változott :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #4750

Szép Class kapsz tőlem egy karma pontot. Ha már ennyire átlátod szerintem levezetni is simán lefogod (persze csak úgy ha mi is nagyjából tisztában vagyunk vele mit is kell csinálnunk)


\"Nem az az igazi hős, aki vakon harcol a jóért, hanem az, aki megízlelte a gonosz gyönyöreit és magától rájött, ellen kell annak állnia minden erejével.\"

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.212 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum