× Kötetlen, játékon kívüli témák

normal Star Wars: The Old Republic

Több
12 éve 4 hónapja #6025

Derrewyn írta: Mindenki azon rugózik, hogy az első raideket említettem... WotLK Naxxon meg bezzeg senki sem akadt fenn, pedig az volt az igazán ciki. :)

Én kurvára kiakadtam, a 3. resetben untam és hánytam tőle mert fekve, háttal, csukott szemmel le lehetett tolni 20 retarddal a raidben. Már ha nem állt meg a kép a szerver túlterheléstől 1-2 percekre.
Nem tudom, honnan látod, hogy mivel játszottam meg mivel nem, de egyébként a WoWval együtt vagy 10 játék van amit 1 hétnél tovább toltam valaha is :) És ilyen kotor, túrkál meg kapar meg ilyesmik nincsenek benne :)

Utolsó szerkesztés: 12 éve 4 hónapja Írta: Khetana.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7445

Ígértem, hogy írok valamit, de sajnos sosem volt rá valahogy érkezésem. Amikor ráérek, akkor épp játszok. :)

Most meg melóból írok, szóval rövid leszek.

Tegnap este lett meg az 50-es szint, 180 óra/played után, viszont a single player sztorinak még nem értem a végére. És igencsak jó a történet, szóval én nem bántam meg, hogy megvettem a játékot.

Bugok vannak szép számmal, bár alapvetően egyik sem akadályozza a játékmentetet, de iszonyatosan béta állapotban adták ki... Holnap jön az első nagyobb patch, ebben elméletileg elég sokat javítanak ezekből.

Majd még írok, instákról, miegyébről.

Ja, és Frostshock meg rém szánalmas, ahogy a szándékosan gerjesztett flame-el látogatottságot akarnak növelni. :D

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7461

Derrewyn írta: Ígértem, hogy írok valamit, de sajnos sosem volt rá valahogy érkezésem. Amikor ráérek, akkor épp játszok. :)

Most meg melóból írok, szóval rövid leszek.

Tegnap este lett meg az 50-es szint, 180 óra/played után, viszont a single player sztorinak még nem értem a végére. És igencsak jó a történet, szóval én nem bántam meg, hogy megvettem a játékot.

Bugok vannak szép számmal, bár alapvetően egyik sem akadályozza a játékmentetet, de iszonyatosan béta állapotban adták ki... Holnap jön az első nagyobb patch, ebben elméletileg elég sokat javítanak ezekből.

Majd még írok, instákról, miegyébről.

Ja, és Frostshock meg rém szánalmas, ahogy a szándékosan gerjesztett flame-el látogatottságot akarnak növelni. :D

én dec 28 jutottam hozzá (szándékosan nem írom hogy megvettem mert nem :DDD)

úgy jött ki időm hogy nem tudtam annyit rááldozni amit szerettem volna.. viszon fergeteges kb mindenki aki lehúzza úgy hogy nem próbálta nyalja meg a puttonyom... FS!-el az élen...

kb nem tudom eldöntei mivel meik klasszal játszak első 10enpár szint is annyira kurvajó a story... végülis 1 sith assasin lett ami talán 18 balmorával most végzek van meg vagy kb11 10-14 közötti mind2 oldalon...

van benne bug wowban is volt mikor kijött...... leszarom... közel sem megy annyira a játék ÉLMÉNY rovására mint mondjuk 1 elbaszott összement orc vállast lesni 3 hónapig...

én wow-ot canceleztem pedig éppen kit tudnám fizetni mind2őt....

ui.: nem biztos hogy jobb mint a wow de más és ez éppen elég tőle...


"Nagy hiba elõre számítgatni egy küzdelem kimenetelét, nem arra kell gondolnunk, hogy vajon gyõzünk-e, vagy sem. Hagyjuk a dolgokat természetesen folyni. A mi feladatunk, hogy ütünk a megfelelõ pillanatban."

Bruce Lee

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7466

Most már sok éve játszom MMO-t és letisztult bennem, hogy mi az ami érdekel: high-end raid, semmi más, nekem az összes többi időrabló nyűg. Képességeimhez mérten nagy számok és még nagyobb számok és százalékok. Mérhető teljesítmény. Ezt jelenleg csak a wow és a körítés adja (wowprogress, wol, simulationcraft, addon hegyek és 10M+ potenciális versenytárs). A SWTOR ettől még messze van.

Persze kell más is, de akkor az teljesen más: jelenleg WoT és Forza 4.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 3 hónapja Írta: Bernatella.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7467

Egyetértek Bernával, ezért amit ti leírtok, hogy milyen jó a történet, meg milyen szuperek a küldetések, ez iszonyatosan hidegen hagy. Mindezt úgy mondom, hogy a bétában belekóstoltam az elejébe és megállapítottam, hogy ennyit egy single player játék is tud. Sőt. Ott nem lopják előled a questmobot sem. (tegyük hozzá, hogy gyenge az angolom és ezért duplán élvezhetetlen a beszélős questelés)

Várom a beszámolótokat az end-game pve és pvp területéről.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 3 hónapja Írta: Littleboy.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7480

PVE End Game-ről hamarosan fogok írni, ezért sem siettem eddig.

Pár alapvető dolog:
- combatlog nincs (hiányzik)
- addon nincs (egyelőre nem hiányzik, na jó, egy dpsmeter azért igen)
- LFG nincs, de mivel az összes insta egyetlen helyről elérhető, ez nem gond

50-es normal flashpointban csak annyit tapasztaltam egyelőre, hogy bizony van olyan boss, ami simán lekaratézza a tankot, ha a csapattársak nem szakítanak időben. És nem csak erre kell figyelni, illetve a szintezős insták sem tank and spank harcokat tartalmaztak.
HC flashpoint-okról és operation-ökről egyelőre nem tudok első kézből nyilatkozni, de a bugoktól eltekintve alapvetően pozitív visszajelzéseket láttam eddig.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7488

Mi lett egyébként a 20 Ft-s deluxe vége?
Levonták, elvették, megmaradt?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7511

20 Ft-ot fizettem, itemek megvannak, hivatalos oldalról semmi infó. Szerintem simán lenyelték, ez az ár volt kiírva, nem nagyon tehettek mást. Amúgy kb. ennyit is ér az a pár pixel. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7533

Ez egyébként érdekes, hogy nincs combat log a játékban.
Alapvetően egyet kell értenem az előttem szólókkal, az endgame eléggé meghatározó egy játékban, és nem csak azért, mert azzal töltöd az időt, hanem azért is, mert egy játékot a játékosok döntő többsége azért játsza, mert a társaság, amiben játszik, bejön neki, haverok, cimborák, stb.
Ott a másik topicban a TF, egy olyan játék, amely nem üt meg rengeteg mércét, mégis sokan toltuk, mert a társoság miatt játszottunk. Igen, az is faktor volt, hogy erősödjön a karakter, de inkább a Közös Tudat ( =guild ) élet volt az, ami bent tartotta a playereket.
Namost ha az end game nem elég jó, hanem kvázi single playerként éled meg a játékot, akkor amint vmennyire kiélvezted a világot, felfejlesztetted a karaktert, stb., stb., akkor utána, ha nincs ( vagy nem elég jó ) az endgame, akkor nem állsz össze játszani a többiekkel, nem alakul ki olyan társaság, ami utána visszahoz Téged a játékba, ami miatt odaülsz a gép elé esténként, és belogolsz, meg hüjeségekkel bombázod a gchatet.
A combat logra visszatérve, egy játék balance-olása ha máshoz nem, akkor ehhez biztosan kötődik. A Blizz is folyamatosan monitorozza a gamet, és nézi, hogy az egyes specek, ilvl-hez, encounterhez, stb., köthetően mennyire erősek, vagy gyengék. Ehhez képest aztán kitalálja, hogy a fire magek 6.23%-os nerfet kell kapniuk, de ott van mellette a community is, aki jelzi, hogy az X trinket nagyon durva PvP-ben, és könnyedén eldöntheti egy fight kimenetelét, mert 50K-t tol 4K resibe, így 1shotol simán.
Mindkét oldal kell, és bár az EA biztosan monitorozza a saját játékán belül az egyes specek erősségét / gyengéit, buffolja a speceket, stb. ( minden WoW nagy patch is balanceolatlanul jött ki, a warri LK és CT elején is ritka gyenge volt, aztán helyretették pár hónap után ), de ehhez azért szokott volt kelleni a community visszajelzése is.
Ha egy bizonyos dolog miatt a whine - mennyiség elér egy határt, akkor ott valszeg már van vmi mögötte.

Az én kíváncsiságom még töretlen, szóval írjatok nyugodtan, érdekel, hogy mi fog kiforrni a játékból, mondjuk 3 hónap múlva, amikor még lesz egy rakat bónusz endgame, a balance a helyére kerül, a BUG-ok megszűnnek, és kialakul vmiféle olyan community, ahol konkrét adatokkal lehet majd példálózni, mert lesz swtor-progress.com, meg armory, meg WoL és egyebek.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7537

hát azért wowprogress meg wol sem volt 1 hónappal megjelenés után!

sajnos end-game tapasztalatom nincs és ahogy nézem nem tudom mikor lesz család miatt annyit találtam
http://swtor-nemesis.blogspot.com/ talán top1 hun klán

ezen találtam ezt a high end pve-ről

"Fecni, szerintem sokkal nehezebb mint wow HC, 16ostól félek is emiatt, ET első bossa felért kb egy IC Putri HC-val, iszonyatosan ki kellett mindent számolni és ha csak 1 dolgot benézett valaki akkor instant halt 15k hp-val és ez nem túlzás, tényleg 1 hiteli az embereket ha nem mentik meg healerek bubival + overhealel, ezek mellé ráadásul folyamatosan mozogni kellett fight alatt. Hatalmas raid sebzést oszt ki a boss, ezért külön grat healereknek is, hogy megoldották valahogy. Természetesen 1 halott = wipe. 10%-tól válik érdekessé, ott vagy megölöd mielőtt kihal a raid vagy buktad, nálunk ketten élték túl a fightot :)

EV olyan kb mint anno BWL volt, első Bosson fognak sokan fennakadni, de ha az megvan, akkor endbossig kb sima ügy. Második boss gear és dps fight, oda nem sok ész és wasd skill kell csak tudd megölni enrage előtt, annyi hogy át kell futni platformon és jól kezelni addokat.

3. Fight meg szimplán logikai, azt azért csináltuk Nightmare-n. 4.-nél volt olyan ember akinek nem volt elég geare leverni személyes addot, ezért váltottunk vissza HC-ra, de hát olyan erős a raid, mint a leggyengébb láncszem, na 4. bossnál ez nagyon is igaz :)

Nincs itt gond a nehézséggel, azért azt is nézzétek, hogy tagjaink többsége wow top 10es klánból van Ragnáról, Arathorról, Bloodscalpról, sok újat nem tudnak mutatni bossharcok terén a társaságnak. Viszont most nem bugosodott be Trash második boss wipe-nál :)

Nehézségről még annyit, hogy tudomásunk szerint SOA-t eddig nem is ölték le HC-ban, legalább is tavaly még fenn volt, azóta nem néztem mmochampiont meg hasonló oldalakat :)"

aztán hogy ez pozitív vagy nem azt döntse el mindenki


"Nagy hiba elõre számítgatni egy küzdelem kimenetelét, nem arra kell gondolnunk, hogy vajon gyõzünk-e, vagy sem. Hagyjuk a dolgokat természetesen folyni. A mi feladatunk, hogy ütünk a megfelelõ pillanatban."

Bruce Lee

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7539

Hirki írta: hát azért wowprogress meg wol sem volt 1 hónappal megjelenés után!

Igen, ezért is kérdés, hogy mikor és milyen formában lesz, ill. lesz -e egyáltalán.

Hirki írta: Nehézségről még annyit, hogy tudomásunk szerint SOA-t eddig nem is ölték le HC-ban, legalább is tavaly még fenn volt, azóta nem néztem mmochampiont meg hasonló oldalakat :)"

aztán hogy ez pozitív vagy nem azt döntse el mindenki

Pont ugyanezt copyzták ki másik fórumot, ott ennyit írtam:

"A raidekről jó olvasni vmi szélesebb infot, bár a Putri HC hasonlaton csak mosolyogtam, lévén, hogy azt a VILÁGON nem verte le senki vagy 3 resetig úgy, hogy előtte valami 3 hónapig volt full IC10+25 clear, az elején 4 bossal, a végén már 10el ( vagy mennyivel ), a bónuszban lévő előző HC raidekből eső lootokat nem is számolva, úgyhogy mind gear, mind normal tapasztalat szintjén biztos beljebb voltak, mintsem egy 3 hetes játékban, ahol legalábbis kétségesnek tartom, hogy a gear / tapasztalat ott lehet, pár hét játék során, és összehasonlítható legyen.
De ez csak kötözködés, a lényeg, hogy van akkor kihívás a content endgame-ben, még ha eléggé hullámzó is ( egyes esetekben a nightmare is letolható közvetlenül a normal után, más esetben kicsit feszesebb a tuning )."

Ezek alapján lehet saját szájíz és idő / skill alapján választani nehézséget, ahová menni akar az emberke, ill. ehhez keresni társoságot. Igazából az esetlegesen kieső raiderek pótlása az, ami jelenleg biztosan nehézkes, mivel nem tudod lemérni a teljesítményét az adott jelentkezőnek. A gearjét még le tudod checkolni, de mondjuk elviszed raidre, és ott mi van, hogy mondod meg, hogy most mennyi DPS-t tolt, elég -e Ő az X helyre vagy sem?
Ez elég érdekes kérdés, még úgy is, hogy valszeg nem túl sokan hagyták abba, ill. a pótlás annyira nem központi kérdés, de előbb v utóbb az lesz. Nem nagyon tudsz szűrni, ha progresszelni akarsz, ha csak játszani a többiekkel, bohóckodás szintjén, akkor viszont tudsz találni nehézséget, ami Neked való ezek alapján, ez viszont jó.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7540

dec9 jött ki ICC, jan első reset nyitották meg 2odik szárny, febr3 lk first, febr12 hc putri first 9nap és volt előtte 6 boss akit valószínű levertek hc-ban..... 3reset? 3hónap?

szerintem én bőven MC vége (ez nekem 2005 november 2odik harmada volt) felé láttam elösször dmg metert... healer voltam nem érdekelt mentségemre..
omen az tuti hogy aq40 volt elösször...
azt mégis életben maradtunk...
ja hogy ebben nincs dmg méter így aztán nem lehet táblázatokat sem alkotni, így meg nem élet az élet....????

azt meg el sem merem hinni esetleg véletlenül átmegy wowból 8ember (több biztos nem hagyta ott a wowot az kizárt) felszinteznek elolvassák tooltippeket gondolkodnak a saját agyukkal, olyan vad geart szednek össze az intsákból amik nekik jók és elmennek és raid bossokoat ölnek! ez tuti nem létezhet egy 3 hetes játéknál...

wow 10éves project
swtor 3
hazamegyek le is baszom a 2éves kisfiamat ménem tud úgy számolni mint a 10 éves unokaöccse...


"Nagy hiba elõre számítgatni egy küzdelem kimenetelét, nem arra kell gondolnunk, hogy vajon gyõzünk-e, vagy sem. Hagyjuk a dolgokat természetesen folyni. A mi feladatunk, hogy ütünk a megfelelõ pillanatban."

Bruce Lee

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7541

Hirki írta: dec9 jött ki ICC, jan első reset nyitották meg 2odik szárny, febr3 lk first, febr12 hc putri first 9nap és volt előtte 6 boss akit valószínű levertek hc-ban..... 3reset? 3hónap?

szerintem én bőven MC vége (ez nekem 2005 november 2odik harmada volt) felé láttam elösször dmg metert... healer voltam nem érdekelt mentségemre..
omen az tuti hogy aq40 volt elösször...
azt mégis életben maradtunk...
ja hogy ebben nincs dmg méter így aztán nem lehet táblázatokat sem alkotni, így meg nem élet az élet....????

azt meg el sem merem hinni esetleg véletlenül átmegy wowból 8ember (több biztos nem hagyta ott a wowot az kizárt) felszinteznek elolvassák tooltippeket gondolkodnak a saját agyukkal, olyan vad geart szednek össze az intsákból amik nekik jók és elmennek és raid bossokoat ölnek! ez tuti nem létezhet egy 3 hetes játéknál...

wow 10éves project
swtor 3
hazamegyek le is baszom a 2éves kisfiamat ménem tud úgy számolni mint a 10 éves unokaöccse...

A Putris hasonlatról adat szintjén - Dec 9 volt az első szárny nyitása, Febr 4. volt a first killek időpontja LK-n.
Utána még Febr 14 volt a 1st kill. Ez full 2 hónap gearolódás, az előző tierekről nem is beszélve ( ToC25 HC tribute chest emlékeim szerint ugyanolyan / jobb gear volt, mint az IC25 normál ).

A hír, amit copyztál, és amire ott is válaszoltam, jan 3.-ai volt, gondolom nem sokkal előtte születhetett a kill, mondjuk 3 hetes volt akkor a játék, ebből biztos volt pár nap szintezés 0-ről 50re, szóval az endgame gearolódásra volt mondjuk 2 resetük, úgy, hogy összevont reset van.
Namost innen bátorkodtam levonni a következtetést, hogy ha a világon volt X idő arra, hogy az említett encountert letegyék, hátszéllel és mindennel együtt vs. most 2 reset után a legnehezebb fokozat ( normal - hard - nightmareban az utóbbi ), akkor gear szintjén biztos nem értek oda ( de nem ismerem ennek az MMO-nak a gearolódását, szóval még az is lehet, hogy raid szintű endgeart lehet kiszedni csak napizással ). Arról nem beszélve, hogy míg ICC / WoW esetében 1 nehézséget ugrott a brigád, addig itt ugye normal -> nightmare átmenetelről beszélünk adott esetben. Úgy, hogy akkor és ott volt DMB, healbot, amit akarsz, itt meg van vmi adott UI frame és ennyi.
A skillt nyilván nem tudom megítélni, de kicsit azért túlzásnak érzem a hasonlatot, de legyen Nekik igazuk akkor.

Nem arról van szó, hogy nem -e lehet előző MMO-k tapasztalatából kiindulva jól gearolódni és letolni, hanem az, hogy 3 hét után az end-endgame tartalmat clearolni.
Azóta a kép finomodott, mert van még egy rakat boss, amit nightmareban nem vertek még be, ide bizonyára kell majd még gear és skill is. Ez így jó és örvendetes ( ill. mindenki eldöntheti, hogy az -e ).

Azt, hogy mi volt a WoW-ban anno, meg mi van most, kicsit visszás, mert nem a 2004es Wow-al kell versenyezni, már ha akarnak, hanem a 2012essel ( de szerintem egyébként nem akarnak, amennyire én látom, annyira más a játék, hogy teljesen más emberkéket tartanak célcsoportnak ).
Én látok potenciát a gameban, sőt, inkább csak elméleti problémákat hoztam fel.
Épp ma találtam egy topicot MMO-n, ahol arról volt szó, hogy a WoW HC raidelés mennyire felesleges, ezt gondoltam is majd, hogy megosztom.

Gyereket / élőlényt összehasonlítani egy termékkel kicsit karcos. Mondjuk 2 autómárkát lehetne összehasonlítani, hogy X most jött ki hibriddel, még nem volt neki, de eddig is voltak hibrid autók, már 5 éve, és azokban volt biztonsági öv, ebben meg nincs. A kérdés egyértelmű, hogy miért nincs, mikor lesz? Kérlek nézz a szavak mögé, biztos látod, hogy mire is gondolok.

Írtad, hogy más élményt ad jelenleg számodra a játék, és ez már elég, pontosan ezt gondolom én is, hogy más a játék, biztos másokat is fog lekötni. A kérdés inkább csak az, hogy ha meglesz a lvl50, akkor utána kik ( és mennyien ) lesznek azok, akik megmaradnak a game mellett, úgy, hogy más - más, de egy része a játéknak kifulladt / véget ért ( =solo game ), és most jönne az MMO rész.
Én személy szerint szívesen olvasgatom a leírásokat, mert érdekel a játék, napi szinten 2-3 alkalommal ránézek a magyar oldalára is a játéknak, hogy mi van vele, kérdezgetem cimbiket, akik 1 hét alatt felhúzták 50re a karaktert, és raidelnek, mint a gép, úgyhogy tolhatjátok az infókat ezerrel.

Jó durva gyereked van egyébiránt, hogy ha 8 évvel idősebb öccse van. :P

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7542

csipcsipcsip


"Nagy hiba elõre számítgatni egy küzdelem kimenetelét, nem arra kell gondolnunk, hogy vajon gyõzünk-e, vagy sem. Hagyjuk a dolgokat természetesen folyni. A mi feladatunk, hogy ütünk a megfelelõ pillanatban."

Bruce Lee

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7543

el is lehet azon gondolkodni, hogy miert volak annyira benaszarok a regi 40es raidek... mc-ben kb. 15 ertelmes ember huzta magaval a tobbi kozepszar afk kiralyt. es semmit nem lehetett vele kezdeni, viszont volt szerintem par nagy pofaraeses mikor kiderult hogy a nagyhangu kiscsavo feleannyi dps-t tol mint a tobbiek.

siman el lehet kepzelni hogy x ember atmegy jatszani es bossokat olnek. ha ez igy a jelenlegi keretek kozt siman mukodik az jelentheti azt, hogy kurvajo jatekosok, de azt is jelentheti, hogy a jatek bena es meg egyeb hatterinfok, bossmodok es minden nelkul is lemennek a jajjdenagyon hc bossok. vagy barmi lehet a ketto kozott.
de ha ennyire egyszeru a bossok leverese, akkor mondjuk nem ertem, hogy mi miert wipe-olunk tobbszazakat bizonyos bossokon a wowban, hiszen csak meg kell nezni par tooltipet meg leirast. :)

a jatekokat igy osszehasonlitani meg hulyeseg. ha kijonne egy uj videokartya gyarto egy olyan cuccal, ami annyit tud, mint a konkurensek termekei tudtak evekkel ezelott, akkor senki nem fogja megvenni, mondvan hogy szegenyek, uj ceg, egy ev mulva mar frankok lesznek, egyelore ez is szep teljesitmeny. sajna mindig legalabb annyit kell nyujtani mint a konkurensek az adott pillanatban, vagy ha kevesebbet, akkor legalabb radikalisan mast, hogy felkeltsd az erdeklodest. jelenleg ugy tunik, hogy a "legalabb annyit" kitetelnek nem felelnek meg. a masiknak lehet, de szamomra annak sem. ennyi. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7546

Meg kell mondjam, én wow-ban és itt is a levelinget élveztem legjobban, és itt ezerszere jobb személyes történet van...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7547

en ha tehetnem, akkor bepoccentenek egy kapcsolot hogy hello, max szinten akarok kezdeni... :D

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7548

Játszom vele én is, szép öregesen. Ameddig jutottam (26. szintű IA) addig magasan veri a WOW-ot minden tekintetben, ami számomra releváns. A highend kontent tekintetében természetesen nem tudok nyilatkozni, de ebből a szempontból a wowra (egy WOTLK után pláne, PAJTA baszd meg PAJTA) mint etalonra tekinteni hát ezt is erős túlzásnak érzem. Nem teljesen értem egyébként az engem csak a high end tartalom érdekel felfogást sem. Igen valóban a wow-ban az egyetlen értékelhető dolog, és ez a legnagyobb hibája is egyben. Én személy szerint belogolok raidre majd kilogolok raidről, és csináltam altokat hogy néha még belogolhassak altos raidre. Ha belőnek egy normális nehézségi szintet, ami nem sikerülhetett elsőre, de nyilván sikerülni fog később és túllépnek a 25 boss két évre felfogáson akkor nem hiszem, hogy kérdéses lesz, melyik a nyerő. A sok hasonlathoz annyit tennék hozzá, hogy két sportoló versengésében az aktuális álláson kívül a versenyzőben még rejlő potenciált is érdemes mérlegelni. Azt kell hogy mondjam hogy a wow bivalyerős játékos de már a kiégés határán összevissza fércelve, a SWTOR meg egy feltörekvő reménység simán túlszárnyalhatja a nagy öreget, vagy csak örök vetélytárs marad, de akár el is tűnhet. A RIFT esetében pl semmi ilyet nem éreztem, sokkal inkább a kurva anyátok megy a levélbomba és adjátok vissza a pénzem feeling volt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7555

Nashmabb írta: Játszom vele én is, szép öregesen. Ameddig jutottam (26. szintű IA) addig magasan veri a WOW-ot minden tekintetben, ami számomra releváns. A highend kontent tekintetében természetesen nem tudok nyilatkozni, de ebből a szempontból a wowra (egy WOTLK után pláne, PAJTA baszd meg PAJTA) mint etalonra tekinteni hát ezt is erős túlzásnak érzem. Nem teljesen értem egyébként az engem csak a high end tartalom érdekel felfogást sem. Igen valóban a wow-ban az egyetlen értékelhető dolog, és ez a legnagyobb hibája is egyben. Én személy szerint belogolok raidre majd kilogolok raidről, és csináltam altokat hogy néha még belogolhassak altos raidre. Ha belőnek egy normális nehézségi szintet, ami nem sikerülhetett elsőre, de nyilván sikerülni fog később és túllépnek a 25 boss két évre felfogáson akkor nem hiszem, hogy kérdéses lesz, melyik a nyerő. A sok hasonlathoz annyit tennék hozzá, hogy két sportoló versengésében az aktuális álláson kívül a versenyzőben még rejlő potenciált is érdemes mérlegelni. Azt kell hogy mondjam hogy a wow bivalyerős játékos de már a kiégés határán összevissza fércelve, a SWTOR meg egy feltörekvő reménység simán túlszárnyalhatja a nagy öreget, vagy csak örök vetélytárs marad, de akár el is tűnhet. A RIFT esetében pl semmi ilyet nem éreztem, sokkal inkább a kurva anyátok megy a levélbomba és adjátok vissza a pénzem feeling volt.

Srácok, 7 év játék után beszélgetünk a wow-ról egy fél HC klán raider tagjaként. Nem 1 hónapnyi, fél max. szintre húzott karakter tapasztalatával a hátunk mögött. Nekünk 7 év játék után a high-end tartalom értékelhető a wowban. Azért tesszük azt amit.

Pár napig minden játékkal el lehet játszani, pár hétig, hónapig már kevesebbel. De csak néhány játékot írtak eddig, ami évekig fenntartotta az érdeklődést és csak egyetlenegyet, amit 10M+ player játszik sok év után. A wow etalon, történelem, ezen nincs vita. Regnálása óta kiadott MMO-k nem voltak vetélytársak. Ezt az idő és a játékos szám bizonyította, nem a fórum postok érvrendszere. Megvolt a hype a conan, a warhammer, az aion, a rift esetében is. Aztán elmúlt. Most a swtor van soron. Közben érkezik a TERA. Meg a dark millenium és többi. Egyre több játék lesz a piacon, egyre jobban megosztva a játékosokat egymás közt, így egyre kisebb lesz a profit/játék. Felgyorsul a játék kiadás, mert csak az újjal lehet előfizetőket lopni mástól. A játékok üzleti tervei rövidebb távra lesznek felrajzolva, gyorsabb megtérülési idővel. Az SWTOR is ez a vonal, törvényszerű. Az a hangulat ami a játék varázsa nem tartható fent évekig. Minden pozitívum, amit róla hallani rövidtávú játékélményt ad. Aki a sztorit élvezte, a szép grafikát, a szintezést, az vándorol majd tovább az új világokba új MMO-kba, hogy átélje újra és újra a flasht.

Tegyük fel lesz vagy akár van high-end tartalom SWTOR-ban. Fél HC raider szemszögből a következő kérdés: kompetitív-e a környezet? És akkor már kell a log, a wol, a progress site, a dmg méter és a 10M+ versenytárs, az addonok ami most nincs. És idő sem lesz rá, mert már itt állnak sorban a jobbak, a szebbek. A wow-nak volt 3 éve konkurencia nélkül megnőni. Minden MMO-ra fogékony player ezzel játszott. Soha semminek nem lesz többet ekkora előnye.

De a wow sem örökéletű, biztosan túl van már a csúcson. Mivel a játékosbázisa nem egyetlen más játékba szivárog el, így érzésem szerint nem lesz soha többet MMO, ami 7-8-9 évre ültetne le ilyen tömegeket egy játék elé. Versenyző alkat vagyok. Nekem KELL az az érzés, hogy 9M másik player előtt vertem le Hagarát pl. És ha csak 2M ez a szám, akkor a flash nem ua.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #7557

En annak is igazat adok aki a swtort élteti és annak is aki a wow mellett voksol. kell az uj azoknak akik ujra vagynak
azoknak mindig ott lesz a swtor vagy a többi masik ami kijövöben van.
A helyzet az hogy barki barmit allít , mond is pro vagy kontra tapasztalatból vagy tapasztalat nélkül
az mind szubjektív.
Nekem ugyse tudja senki bemagyarázni hogy mennyivel jobb az swtor mert nem szeretek sci-fi játékot jatszani . Viszont olvasni és filmben nézni szeretem a sci-fit./ tudom ez olyan skizofrén helyzet de akkor is/
De elfogadom azt hogy masok szeretnek vele jatszani és masoknak jobban tetszik mint a wow.
Emiatt szamomra nincs értelme kardoskodni a wow mellett vagy swtor ellen.
Igazabol felesleges is folytatni ezt a vitat ebben a topicban. Javaslom maradjon meg annak amiert nyitották vagyis aki jatszik vele megosztja a tapasztalatait a game-röl azoknak akiket igazan érdekel.


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.125 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum