× Jin'rokh the Breaker, Horridon, Council of Elders, Tortos, Megaera, Ji-Kun, Durumu the Forgotten, Primordius, Dark Animus, Iron Qon, Twin Consorts, Lei Shen, Ra-den

normal Twin Consorts HC

Több
10 éve 11 hónapja #15260

Normalhoz kepest nincs iszonyat nagy kulonbseg, viszont a megnovekedett HP miatt sokkal nagyobb ilvl kell, hogy beleferjunk az enrage-be. 628 millio hp 10 perc alatt, szoval 1 millio 50 ezres raid dps kell mindennel egyutt. normalban 438 millio hp-juk van, ami 730k-s raid dps-t jelent.

Mindket boss kap egy uj kepesseget:
az ejjeli boss kis addokat idez, amik sebzik a raidet (csak p1ben latok ilyeneket a videon). alapbol nem targetelhetoek, mikor a tuzes boss nyomja a tears of the sunt, akkor johetnek elo. hogy mi alapjan, azt nem tudom. :) miutan megjelentek, tankok osszeszedik oket, aztan majd elhullanak elobb-utobb, ahogy nezem a videokat, nem top prio ezek leverese, vmi tank aoe es melee cleave elviszi oket egy ido utan. elvileg a sebzesuk sem veszes, szoval sok vizet nem zavarnak.
a tuzes boss kap egy nuclear inferno nevezetu spellt (p2ben es p3ban is nyomja). ez 8 secig masodpercenkent 100k dmg mindenkibe, szoval 800k sebzest kell tulelni. percenkent nyomja, dps samanok idealisan tudnak itt def. cd-zni. :). ha beallunk a lezuhant jegtombok moge (nagy sotet paca van a tovukben), akkor 60%-kal kevesebbet sebzodunk a tuz spellektol. itt tehat nezni kell a timert es be kell ide rohanni. mikozben ezt castolja, a boss sebezhetetlen, szoval p3ban odamegy a masik tank is a masik bossal es kozben lehet azt csapkodni.
p3ban a tuzes bosst verik eloszor.

Elemental shaman POV, lehet latni, ahogy p3ban messzire viszik a shadow bosst, hogy a vizhullamok ne jelentsenek akkora gondot, a tank ilyenkor a castolas alatt el is futhat onnan, ugysem sebezheto a boss es ugysem mozog kozben:



Barmilyen mas POV, hogy tudjatok muvelodni:
www.wowprogress.com/encounter/twin-consorts-heroic
A "search videos"-nal kivalasztjatok a nektek kello cuccot es GO.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #15722

a durumus olvasmany utan, erre bukkantam: http://healiocentric.wordpress.com/2013/04/29/twin-consorts-a-corrupted-healing-compendium/



http://lifeingroup5.com/?p=3574 ebben van egy lehetseges "celes aid" sorrend



mmo-c-n olvasgatva, tobbeknek az okozott problemat, hogy valtasnal nem lesz 2 comet(1 a boss-stack csokkentesre, 1 a nuclearblastra), igy itt toltak el a tiger-slow-ot, igy a blast csak 3x tickel 100k-t(a 8 helyett)


Doh.
Utolsó szerkesztés: 10 éve 10 hónapja Írta: Mlnrmt.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Colwyn

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #15990

Hali.
Kaphatunk majd instrukciókat hogy sikerült megölnötök? :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #15992

sok volt a dps!

a rajzolas vhogy igy nezett ki:
csirkek p1 elejen, lehetoleg egy tear alatt, hogy a masik boss is kapjon belole
p2 elott 50secre jott a bika(+50% hp) ez kellett az egyik tearsre,
p2-ben a comet "hiany" miatt a tiger slow az elso nuclearra
2. blastra mehet a maradek(heal/mana) rajz

p3ban tetszes szerinti sorrendben rajzoltok a tidal wavek-re, csirkeket p4-ben toljatok

kb ennyi, de majd ugyis kiegiszitik ha kimaradt vmi


Doh.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #15994

Kicsit bővebben, érintve a fight mechanikáit is.


Pullkor úgy állunk be, hogy ( 3 healer esetén ) 1 healer ( akinek a legkevesebb várható DPS-e lesz ) kapásból menni tudjon rajzolni egy darut, ezzel is növelje a DPS-t.

P1-ben a következők vannak:

A ranged és a melee is szóródik. Ez ugye a cometek miatt kell; itt volt egy nerf pár hónapja, hogy már kevesebb ( darabszámra ) lövedék jön, így a melee is kényelmesebben el tud férni. Viszont ha a ranged egymás hegyén - hátán áll, akkor ki tudják egymást nyírni.
Ez csak, mint a normal mód.

A bossnak fix helye van, ahol fixen érik a daruk, ez majd látszik a videón.
A mechanika ugye az, hogy van egy csomó 'rejtőző' add a sötétben, amelyek csak úgy jelennek meg, ha a tüzes boss, amely a Tear alatt feltűnik, keresztül van rángatva rajtuk.
Azaz a 2 tank közül az egyik ( aki a beastet kapta épp a nyakába ) tauntolgatja a tüzes bosst, és fut vele körbe - körbe, aki így felfedi az addokat.

Ezen kicsi addokat a DPS-nek TILOS ölnie, csak és kizárólag arra vannak, hogy a tanknak legyen eleg Vengeance.
Attól függően, hogy mennyire jól sikerül a tanknak felfednie az addokat, átlagosan 2-5 add van a fighton.
Ebből 2t fixen magával kell vinnie az aktuális offtanknak, hogy legyen elég bejövő sebzése, amivel le tudja venni a saját Beastet. Ha nincs nála elég, akkor tauntoljon le az aktuális boss-tankról egyet, neki úgy se kell annyi.

A megjelenő addok a szokványos aggro-listával bírnak, azaz megjelenés után a healerre fognak menni, fel kell őket venni.

P1-ben még szoktunk rajzolni +hp-t, hogy a Tear kezelhetőbb legyen.

A P2 3 perc múlva jön, szóval a 3perces CD-k visszajönnek, itt egyből tolunk BL-t, és nuke.
Ha P1 alatt sikerül 30%-ra leverni az 1. bosst ( BL nélkül ), akkor lesz elég DPS-ünk a fightra, ha nem, akkor neccesebb, 32-35 körül már borítékolhatóan enrage fog fenyegetni.

Elmegy a BL, az első cometet még felhasználjuk ( mellette tankoljuk a bosst ), de a másodikat már nem - az kelleni fog később. Itt az első Nukleárt is saját CD-kkel, összefutással középen kezeltük, valamint jött egy lassítás rajz rá.

Így maradt +1 comet, ami mögé el lehet majd bújni, és így folyamatosan lehet a cometek mellett tankolni a bosst, valamint lesz +1 bónuszban, amely mögé pedig el lehet majd bújni.

P3-ban előbb a tüzes bossal végzünk, miközben a Tidalt castoló bosst alrébb húzzuk, messzebbre, hogy lehetőleg ne érje a raidet minden wave. Ide is jó a lassítás, kevesebb jön.

Végzünk a tüzessel, aztán a másik bossal is.

Ami szopó lehet:

P1: a tank healt jól ki kell találni, ideális a disc priest, ahol mindenkit ( single és nem AoE healel ) maxon tartunk, így a disc DPS-heal a tankba megy, ami nem generál elvileg debuffot a healeren, ha kint van a beast. Más módszerek is vannak a beast healjének kezelésére, ezt minden heal osztály meg tudja nézni.
Elég addot kell felfedezni, de ahogy jön P2, az összes maradék is megjelenik, itt figyelni kell, hogy a tankok összeszedjék. A DPS-nek még mindig TILTOTT ölni őket.
A Tear miatt kell majd AoE heal, viszont emiatt a healerek kapnak a beasttől debuffot, ezért is kell ide rajzolgatni.

P2: nuklear blast kezelése, rajzolgatás. Olyan sok spec rész itt talán nincs.

Általánosságban: a rajzoló ember előbb-utóbb beáll egy ritmusra, és lehet rá számolni, hogy mennyi idő alatt oldja ezt meg ( ez értelemszerűen class-specifikus is ). Így lehet arra számolni, hogy pl. a heal, lassítás, stb., jókor érjen be; elég kellemetlen pl, ha a Nuklear Blastra rajzolunk egy lassítást, de az emberke a Blast felénél fejezi be -> megjelenik, meghal.
Az se jó, ha túl hamar rajzoltuk meg, mert akkor meg max a cast felére hat, szintén kellemetlen.

Átlagosan 15 - 20 seccel lehet számolni, így kell ütemezni.

A gear erősen számít, az enrage tekintetében; némi gyakorlás után maga a fight tanulható, de az enrage timert hozni kell.

Ha minden jól megy, akkor hétfőn lesz kill videó, ott majd át lehet nézni a rajzolgatásokat.

Utolsó szerkesztés: 10 éve 10 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #16062

Második kill:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #16074

Sziasztok.
Szép kill volt, eppenes de szép! :)
Lehet mi is elvetjük jövő hétre Megaerat és inkább erre nézünk rá, könyebbnek tünik!
Azért 1 elem shami nem ártana nekünk sem :D az a nuke amit az kitol, eszméletlen!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #16076

khm marmint cement?:D


Doh.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #16077

Kicsit újra lett gondolva a fight; végül egyből pull után toltunk BL-t, mivel ezzel az első bosson nyertünk 6-8% hp-nyi DPS-t, miközben a 2.-on nem vesztettünk csak 2-3%-ot ( egész egyszerűen sok melee-vel a 2. boss ide-oda futkosása, valamint a Nuklear alatti sebezhetetlenség miatt a BL-ből jövő előny nem volt túl számottevő ).

Sajnos a random, ilyen-olyan halálok a fighton eléggé 'mindennaposak' - a Starok simán agyoncsapják a raidet, ha rosszul állunk fel, a leeső Cometek is hajlamosak olyasvalakire esni, akinek épp akkor kevesebb hp-ja van, és maguk a timerek is simán össze tudnak zavarodni ( tippre a lassítások miatt ).
Emiatt ugyanolyan végrehajtás mellett van, hogy teljesen simán lemegy a boss, van, hogy ( főleg váltáskor ) meghal 1-2 ember, wipe, itt-ott, ilyen-olyan sebződés mellett megpusztulás, egyebek.

Ez ilyen, ezért is kell ide talán kicsit több gear, +5-10K hp már érezhető tud néha lenni.

Sok sikert!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #16080

Ja hogy az cement? akkor nem szoltam! :)
Akkor mind1, egy shaman dps kell nekünk is beszerválni :D!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #16161

BL-el P1ben lement 25%-ra, a DPS úgytűnik meglesz rá. Van abban ráció, hogy kevesebb rangedet viszünk, akkor (3 heal + 1 ranged mondjuk), akkor a melee jobban össze tud húzodni, talán könyebb a heal? Vagy ez így hülyeség?


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 9 hónapja #16163

Sok meleevel P1-ben a Cosmic Barrage okozhat meglepetést, P2-ben az add után szaladgálás.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 9 hónapja #16164

Dögrovás írta: BL-el P1ben lement 25%-ra, a DPS úgytűnik meglesz rá. Van abban ráció, hogy kevesebb rangedet viszünk, akkor (3 heal + 1 ranged mondjuk), akkor a melee jobban össze tud húzodni, talán könyebb a heal? Vagy ez így hülyeség?

Az igen jó, a DPS-től akkor nem kell félni, ha életben maradtok.
Viszont az 1. boss ugye lő ki meteorokat, ahol a ranged a prio ( ezért is kell terülni, mert ha két ember egymáson áll, és mindkettő megkapja, akkor az halál ). Namost ha elfogy a ranged / heal, akkor bizony belelő a melee-be, akik értelemszerűen nagyrészt egymáson állnak.
Ezt meg kell nézni, hogy pontosan mennyi ilyet is lő ki egyszerre, ill. mely classok mentesülnek alóla ( pl. Monkra nem szokta lőni az ilyeneket ), és ennyit minimálisan vinni kell ranged / healből.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 9 hónapja #16166

Egyszerre 4 Crashing Star van kint, viszont gondolom, aki rajzol az nem kaphat, tehát ahelyett melee-t fog választani? Akkor minimálisan 5 ranged+heal kell. Ahogy néztem, csak a monkot veszi melee-nek, minden más ranged+heal kaphat belőle.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 9 hónapja #16167

Dögrovás írta: Egyszerre 4 Crashing Star van kint, viszont gondolom, aki rajzol az nem kaphat, tehát ahelyett melee-t fog választani? Akkor minimálisan 5 ranged+heal kell. Ahogy néztem, csak a monkot veszi melee-nek, minden más ranged+heal kaphat belőle.

Jah, azaz 3 healer és 2 ranged minimálisan, amiből az egyik healer lehet nyugodtan Monk, abban az esetben, ha Ő megy el rajzolgatni.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 9 hónapja #16168

Monk healer egyelőre nem fenyeget minket :)


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 9 hónapja #16178

Na nekünk is sikerült le ölni, pont berserkre de meglett :).
Amugy 2 tank wari, dk, 3 healer monk, shaman, disc pirest ( a priestünk rajzolt ).
És az 5 dps az meg 2 melee rugo, pala, 3 ranged hunter, mage, lock.

Amugy vicces az első fele kurva nehéz a phase 2ig aztán meg már izi :D.
Hát a nuclear blast az egy vicc ha be álsz a comet mögé :).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 9 hónapja #16179

Popov Dániel írta: Na nekünk is sikerült le ölni, pont berserkre de meglett :).
Amugy 2 tank wari, dk, 3 healer monk, shaman, disc pirest ( a priestünk rajzolt ).
És az 5 dps az meg 2 melee rugo, pala, 3 ranged hunter, mage, lock.

Amugy vicces az első fele kurva nehéz a phase 2ig aztán meg már izi :D.
Hát a nuclear blast az egy vicc ha be álsz a comet mögé :).

Gratula!
Ha van valamilyen videó, főleg, ha hallható benne a (magyar) kommunikáció, nem tank POV-ból, akkor szívesen látjuk, lehessen okosodni belőle.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 9 hónapja #16180

Popov Dániel írta: Hát a nuclear blast az egy vicc ha be álsz a comet mögé :).

Ú baazzz miert nem igy csináljuk ezt?






:)


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Skaven

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 9 hónapja #16182

Classrun írta:

Popov Dániel írta: Na nekünk is sikerült le ölni, pont berserkre de meglett :).
Amugy 2 tank wari, dk, 3 healer monk, shaman, disc pirest ( a priestünk rajzolt ).
És az 5 dps az meg 2 melee rugo, pala, 3 ranged hunter, mage, lock.

Amugy vicces az első fele kurva nehéz a phase 2ig aztán meg már izi :D.
Hát a nuclear blast az egy vicc ha be álsz a comet mögé :).

Gratula!
Ha van valamilyen videó, főleg, ha hallható benne a (magyar) kommunikáció, nem tank POV-ból, akkor szívesen látjuk, lehessen okosodni belőle.

Hát amióta át áltunk 10-esre nem csinálunk videokat, max esetleg megkérem majd a mageünket aki eddig csinálta hogy majd vegye fel a második killt :).[/quote]

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.214 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum