× Jin'rokh the Breaker, Horridon, Council of Elders, Tortos, Megaera, Ji-Kun, Durumu the Forgotten, Primordius, Dark Animus, Iron Qon, Twin Consorts, Lei Shen, Ra-den

normal Tortos HC

Több
11 éve 4 hete #14876

A fight annyiban változik, hogy immár 10 perces enrage határ mellett kell a feladatot teljesíteni.

A többi a szokványos marad - a stun ugyanannyi ideig van fenn, ugyanannyi denevér jön, ahogy teknősökből is 3 jelenik meg.

Egyetlen új mechanika jelenik meg, nevezetesen a terem szélén, körben, el van szórva egy adag kristály ( kettő közvetlenül a boss két oldalán, kettő a bejáratnál, a maradék pedig a két oldalon ).
Ha valaki meglövi a kristályokat, akkor felkerül rá egy buff, amely a maxhp-ja 15% -ának megfelelő sebzésfelfogást ( absorb effekt ) ad. Nem csak a sebzést, hanem a gyógyítást is felfogja, ellenben azt elraktározza, maximum 75% hp-ig.

Azaz a raidnek törekednie kell arra, hogy a buffot fenntartsa magán, a healereknek pedig lehetőséget ad, hogy kvázi folyamatos overheal -el jóval strapabíróbbá tegyék a raid tagjait.

Erre szükség is van, mivel a folyamatos stun-ok jóval többet sebeznek ( konkrétan a stomp HC-ban 100% max hp-t sebez, úgyhogy akinek nincs sebzéscsökkentése / buffja, tárolt hp-val, az búcsúzik is ), a teknősök úgyszintén, stb.
Úgyhogy a fight menete valami ilyesmi:

Pull, BL, 5-10 seccel a stomp előtt megüt mindenki ( kivéve a tank ) egy kristályt.
A healerek elkezdik túltölteni a felkerült buffot, hogy a stomp-ot, és az utána lévő részt kibírja a raid.

Jönnek a teknősök, majd a denevérek, minden megy a saját útján.

Majd stomp előtt megint 5-10 seccel belelő mindenki a kristályba, és megy az overheal ( ami jól el is fog fogyni ).

Ez pl. pala add-tankok esetén jó, mivel ha ezt fenntartja magán, akkor az AoE közben magában gyógyított heal-mennyiség nem veszik el, hanem raktározódik.

Emiatt találtam 2 healeres killt is, ahol azzal is trükköznek, hogy aki megüti a kristályt, az kap 15% sebzésfelfogást, ahogy leesik róla, egyből meglövi megint ( kb. stomp előtt és után is megteszik ezt ), majd a barlang tetejéről eső kristályok potyogása közben ismét rálőnek.

A másik kulcsmomentum az encounter esetében az, hogy a teknősöket fixen le kell kezelni. Már normalban is megfigyelhető, hogy nagyon nagy zavart tud okozni az, ha felszaporodnak a teknősök; kb. a HC kill előfeltétele ( 'előszobája' ) az, ha tud a raid egy olyan killt összehozni, ahol sosincs kint több, mint 3 teknős, folyamatosan le vannak kezelve.

Mind ez, mind pedig a kristályok lövöldözgetése azt jelenti, hogy a rangedek erősen favorizálva vannak a fight folyamán, érdemesebb inkább Őket szerepeltetni.


3 healeres videó:

Utolsó szerkesztés: 11 éve 4 hete Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 4 hete #14877

Ami még érdekes lehet, az az, hogy az add - tank, aki a denevérekkel foglalkozik, egyes stratégiákban semmi mást nem csinál, csak a denevéreket öli; a raid pedig abszolult hozzá sem szagol a denevérekhez.
A tank körbe - körbe kite-olja a denevéreket, stunolgat, lassítgat, stb., amelyek előbb - utóbb elkopnak, majd jön hozzájuk egy újabb adag, stb., stb.

Az így felszabadult DPS-t a ranged a teknősök folyamatos ölésére, a melee pedig a boss DPS-elésével tölti.

Találtam egy 1tankos verziót is, meg lehet tekinteni a logot .

A denevéreket kb a tank öli meg, aki a bosst is tankolja.
40% magic csökkentő Divine Prottal tolja, gondolom a stunokra tartogatja, és így éli túl.
Lehet egy ilyen megoldást is nézni, bár nem világos számomra, hogy a denevérekbe a melee hogyan is segít bele, mikor nem állhatnak a tankra, mert akkor őket is leharapja a boss.

Utolsó szerkesztés: 11 éve 4 hete Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 4 hete #14892

Nagy nehezen csak találtam egy videót, ahol solo tankolás folyik.

Okosan használják a ring of frostot és a teknősöket is a denevérek stunolására.
Egy kis missdirrel rásegítenek a tankra, de egyébként megoldja magának kb.

Ami érdekes, hogy még a mage is bemegy melee-be AoE-zni a denevérekre, ennek még utánaolvasok, hogy HC-ban is területre harap -e a boss, avagy sem ( ha nem, akkor sok mindent trivializálna ). A bónusz ranged ( aki a tank helyett jön be ) pedig könnyebben elbír a denevérekkel.


Utolsó szerkesztés: 11 éve 4 hete Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hete #15056

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 11 hónapja #15359

Egy fontos dolog a kristályos buffal kapcsolatban - ha 10% hp-n vagy akkor ne vedd fel a buffot, mert a bejövő healt nem kapod meg, mivel elnyeli a kristályos buff. Amint viszont felhileltek 90% környékére már veheted is fel.

Solo tankoláshoz azt írják komoly gear kell, mert ha egyszerre harap boss, ütnek denevérek és leszakad az ég, az nagyon tud fájni.
Pala tankoknak ajánlják a holy prism(?)-et - ami random belehilel 5 emberbe - denevérek felvételéhez segithet.
Toljuk a misdirt is, de ha még mielött felvehetné a tank őket, akkor tolja el a healer a trinketes-buffos-potis übermegahealjét, akkor nincs az a misdir ami leszedné rólad, szóval okosan.
Elemsámli+dk+tank elég kell, hogy legyen a denevérekre. Illetve amilyen dps-t csinál skaven lehet, hogy ő+tank elég lesz rá.
vagy dk+tank, és mindenki más teknősözik, majd meglátjuk milyen a setup.


This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #15864

A következő felhasználók mondtak köszönetet: Rundingo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #15865

Affli locknak tekik lassításához. Exhaustionos glyph legyen és soulburnnel a bossra kell castolni, mikor a tekik jönnekki, dde még a boss alatt, vagy közvetlenül előtte vannak. Ha ez megvolt, akkor a CotE menjen vissza egyből a bossra, így nem kell a target váltásokkal tökölni.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #15869

Gz!

Mit csináltatok máshogy?
mert videóban annyit láttam, hogy Little tankolta a denevéreket és mindenki rohangált összevissza úgy-mint eddig,
ennyit számítana 2 lock?


This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #15871

Lassításra csak az egyik lock volt bevetve. Én annyi különbséget éreztem, hogy midnenki sokkal kevesebbet sebződött és mozgott a killen, mint korábban. Simán csak beérett a gyakorlás és finomodott a tekik rugdosásának kommunikációja. Ami biztos, hogy egyelőre még kell a 4 ranged, össz dps-ben pedig nagyon erősek vagyunk ide, lényegesen rövidebb volt a kill, mint először számoltuk.


Ne feledjétek gyerekek csak a puffin lekvár ad kitartást és mindent legyőző akaratot!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 10 hónapja #15881

sokkal jobban mozogtunk es a kristalyra is jobban figyeltunk.
amugy a ket nap alatt beletoltunk meg igy is majdnem 30 tryt, igaz, szeran keves rangedunk volt.
sokat beszeltunk kozben, rendesen voltak kezelve a tekik, vegig rugdostunk bonuszokat a bossba/deneverekbe.
amugy kapsszal mi ketten eleg durvan megnyomtuk a tekiket, az aoe-t nem is nagyon eroltettuk, igy mondjuk nem is kellett annyit rohangalni a sok kint levo szar miatt.
erdekessegkeppen megjegyzem, hogy en a killen husz es fel millat vertem a bossba, mate tuzelementalja pedig 20 millat. little pedig denevertankolas kozben 19 milliot. :)
a boss hp-janak legalabb 40%at mate es towanda verte le egyutt. :)

a videon azert vicces nezni, ahogy a vegen szolunk little-nek hogy akkor hajra, egyedul van a denevereken, erre ugy is elhalnak azok a szarok siman...
szoval azert tul is geareltuk mar erosen ezt a bosst. csak sajna ha nincs 4 ranged, akkor azert szivatos.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.534 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum