× Jin'rokh the Breaker, Horridon, Council of Elders, Tortos, Megaera, Ji-Kun, Durumu the Forgotten, Primordius, Dark Animus, Iron Qon, Twin Consorts, Lei Shen, Ra-den

normal Twin Consorts

Több
11 éve 2 hónapja #14203

Throne of Thunder tizenegyedik bossa.

Képességek:

Darkness Falls: Lu’lin’s Luminosity: Lu’lin aktívabb szerepet tölt be, mint Suen.

Lu’lin, Mistress of Solitude:

Moon Lotus: Virág idézés, ami spórákat idéz, ha el ré 5 sec sleep. Ez csak a esti fázis alatt van,
hajnal es nappal is van virág, de nem csinál semmit.
Cosmic Barrage: Tancol, ezzel addokat idéz, melyek a tánc végén random playerekbe csapodnak
200k dmg 8 yard. Ez csak esti fázis alatt van.
Beast of Nightmares: add fixál random emberre. Csak esti fázisban idezis, de nappali es hajnal
fázisban is megmarad. A fixált embert healelő healer debuffot kap mely 10k/sec. Stackelődik.

Suen, Mistress of Anger:

Tears of the Sun: 80k dmg random targetra, aztán eltűnik.
Light of Day: 100k dmg random target 8y-os körében. A spell elolvasztja az Ice Comet-eket.

Blazing Daylight: Suen’s Fury: Suen aktívabb szerepet tölt be, mint Lu’lin.
Suen, Mistress of Anger:

Fan of Flames: +25% fire dmg taken 30secre.
Flames of Passion: 150k-s ugrás random targetra, az útvonala is sebezni fog.
Blazing Radiance: 35k dmg/2sec.+2% fire dmg taken debuffot stackel. Ez a képesség is
megolvasztja az Ice Comet-eket, minél közelebb áll egyhez annál gyorsabban. Azonban nagyon
közel állva egy Ice Comethez, csökkenti a debuffot.
Light of Day: 100k dmg random target 8y-os körében.

Lu’ling, Mistress of Solitude:

Ice Comet: random player körül formálódik. 300k dmg 6y-on belül, maga után hagyva egy Ice
Comet-et. Debuff csökkenés.
Icy Shadows: az árnyékban állva -80% fire dmg taken. Attack és casting speed -75%.


Break of Dusk: The Dance of the Consorts: mind2 boss aktív egyes spelljeik aktívak és újat is kapnak.

Lu’lin, Mistress of Solitude: Ha ez a boss hal meg, akkor a hajnalnak vége es nappal kezdődik. Suen újra
kasztolni fogja a Blazing Radiance-t.

Tidal Force: 250k aoe, channelezés közben nem sebezhető.
Elixir of the Jade Moon: healeli a masik bosst ha 30y-on belül van.

Suen, Mistress of Anger: Ha ez a boss hal meg, akkor este lesz újra. Megint működik a virág, es addokat is idéz
Lu’lin.

Celestial Aid:

Niuzao: 30sec-re extra HP-t kapunk, ha ezt a segítőt használja vki.
Chi-Ji: csirkéket idéz, amik 5M-t sebeznek, ha ezt a segítőt használja vki.
Yu’lon: 20k heal/2,5k mana / sec, ha ezt a segítőt használja vki.
Xuen: Slow-mode. Az eddig elkerülhetetlen skillek, elkerülhetőek lesznek.

Taktika:

P1-ben este van, Lu’lin-t öljük. Beastet öli a fixált ember. AoE-kra raidCD. Spread a másik
boss ki-ugrálgatása miatt. Sporákat elkerüljük. P2-ben spread a boss kiugrálgatás miatt, ha a bosson túl sok stack buff van akkor a jéghez közel visszük, az árnyékban allva csökkenthetjük a raid sebződést. P3-ban széthúzni a bossokat, leölni 1 boss-t, majd a másikat p4-ben. Videóban nem tudom hogyan aktivizáltak a segítőket, de ahol wipeltak ott kellett volna Xuen-t. Ezt meg kiderítem.

PTR Video:

http://www.youtube.com/watch?v=SmL25BKC-os


Doh.
Utolsó szerkesztés: 11 éve 2 hónapja Írta: Mlnrmt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #14220

Meddig tart egy fázis, és milyen fázisok vannak pontosan?

Éjszaka - hajnal - nappal - ???

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #14223

Éjszaka : Darkness Falls: Lu’lin’s Luminosity


Nappal: Blazing Daylight: Suen’s Fury


Hajnal: Break of Dusk: The Dance of the Consorts


Nem tudom, hogy %-tol vagy idotol fugg e a fazis valtas.



Doh.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14741

FatBoss guide:



ha lesz időm melóban, írok egy magyar összefoglalót róla (ott a HA...)


This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14743

Pull:
Piros boss eltűnik, kék boss támad - Éjszakai fázis
Virágokat idéz, amik random irányba kilőnek. Lassan repül a lövés de ha eltalál bealszol 5 secre (nem dispellezhető).
Cosmic Barrage - kilő 6 emberre, hátralök és splash damage szóval szóródni és kihealelni.
Beast of Nightmare - debuffot tesz a tankra és idéz egy addot, amit csak a debuffos tank tud ütni - ha healeled a debuffos tankot, akkor stackelő dotot kap, szóval másik tank tauntolja a bosst, a debuffos emberkét meg egy-egy nagy healel kell életben tartani (az addja nem üt nagyot). Addot tanknak le kell verni mielőtt a másik tankra is felmegy ez a debuff.

A piros boss néha megjelenik és randomra kilődöz. Sokat nem lehet vele kezdeni(max feldotolod), ki kell healelni.

3 perc után kék boss eltűnik, piros lesz az aktív. Nappali fázis.
Virágok megmaradnak, de nem lődöznek tovább.
Fire damage növelő debuffot stackel a tankjára - 2 stack után tauntolni kell.
Kiugrik valakire, sebez+hátralök, majd visszafut a tankjához közben tüzet hagy a földön. Kihealelni, kiállni belőle.
Kilő valakire - splash damage - szóródni.

A kék boss néha megjelenik és rádob valakire egy jégcsapot - 300k sebzés, vagyis mindenkit 300k hp felett kell tartani vagy belehal.
Piros bossnak van egy raidet sebző tickelős buffja - odakell húzni a jégcsap mellé, hogy elfogyjon róla ez a buff.

3 perc után következő fázis - mindkét boss aktív - Alkonyat fázis.
Piros boss nem rakja a fire sebzés növelő debuffot a tankjára tovább, többi képessége megmarad (szóródni továbbra is).
Kék boss - nem teszi az add idézős debuffot és a virágok továbbra sem aktívak.
Kap viszont egy új képességet, Tidal wave - random irányokba kilő vizfalat - ilyenkor nem lehet sebezni és a falat csak lassítás alatt lehet kikerülni (erről mindjárt bövebben).

Megöljük a piros ribit - éjszakai fázis újra - megöljük a kéket - profit.
(ha a kéket öljük meg előbb, akkor nem lesz jégcsap leszedni a piros buffját).

A terem 4 sarkába van 4 oszlop, amire kattintva kapunk egy kis raidbuffot:
Ox (bika) - +hp x időre (utána elvész - olyan mint a rallying cry(?))
Crane (liba) - csomó piros liba rohan át a termen, 5milla sebzés amit eltalálnak(bennünket nem bántanak)
Serpent - kigyóssárkány - hp és mana regen
Tigris - lassitás - ezzel ellehet kerülni pl a cosmic barrage vagy a tidal wave sebzését (lassabban repülnek a csillagok/vizfalak).

szobrot úgy lehet aktiválni, hogy rákattintasz - ilyenkor átkerülsz másik fázisba. Fejed felett megjelenik egy rajz, amit meg kell rajzolnod a csillagok érintésével (utoljára oviban csináltam ilyet ;)) - mondat értelmezéséhez lásd videó 11:40.
Ha elbaszod a rajzot, nem jelenik meg a csik - ha ügyesen megrajzoltad, visszajösz és a raid megkapja a buffot.

Alkony fázis kezdetekor respawnolnak a szobrok, szóval:
kék fázis - lassitás cosmic barrage ellen
piros fázis - libák
alkony fázis - libák, slow time, etc
(egyszerre csak egy ember tud lemenni buffot aktiválni, szóval csak szép sorjában használjuk el őket).

Sok healelni való akad, de ezt leszámítva nem tűnik bonyolultnak (a rajzolás pedig zseniális ötlet :)).


This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14747

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14748

A videó alapján luxus ide 3 healert vinni - főleg úgy, hogy Tstarknak a 2. fázistól kezdve gyak 0 és 15% között mozgott a manája végig, így elég egyértelműen 2heal mellett is mehetne.
Ha már 3 heal, akkor viszont érdemes vmelyik healerre bízni a rajzolgatást, druid cicaformában, monk rollal, stb. elég gyorsan oda tud érni a terem sarkába, és utána leskiccelni a jeleket.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14755

Szerintem kell a 3 healer ide mert a vegen kell a sok heal. Azt h nem volt manam az en hibam. Valamit nem csinaltam jol es brutal mennyisegu heal kellett sajat magamba:( elrontottam.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14761

Nem lőttünk manatöltő sárkányt. Az lehet hogy segítene a problémán.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14765

Én sem éreztem úgy, hogy 2 healerrel ment volna. Néha van ami nagyon csúnyákat sebez és mivel szóródni kell nem biztosított a folyamatos heal range.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14766

konkretan ahol meghaltam, ott masfel sec alatt tortent az egesz... :)
azzal mondjuk sokat nem tudunk csinalni, ha mindket random szar sebzest ugyanarra az emberre rakja ki es raadasul epp ossze is ernek a timerek. :(

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14768

Jelenleg nem menne 2 healerrel, igaz, hogy sok az unatkozás és az overheal, de amikor kell heal, akkor nagyon hirtelen kell, 2 healerrel 3 wipeból nem tudnánk megcsinálni. Vagyis ha mindenre figyelünk, jól használjuk a "külső segítségeket" az oszlopokból, akkor mehetne, de közel sem lenne stabil. 3 healerrel pedig rosszabbul már nem fog menni szerintem. Ha minden rajzolás sikeres, akkor bőven enrageben lettünk volna.


Ne feledjétek gyerekek csak a puffin lekvár ad kitartást és mindent legyőző akaratot!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14769

Azt mondjuk ki lehetne probalni sztem is h az elso rajzolaskor egy healer megy le. Elejen Bl megy a daralda az a dps aki nem ment le morzsolja a bosst, talan az eleje meg olyan amit ket heal megold de mikor jon a nappali es 300k felett kell tartani a raid hp-t onnantol kell sztem csak igazan a +heal es onnantol mehetne le dps. Enrage timeba talan igy jobban be lehetne ferni.. Lehet hulyeseg, talan probat meger. ( bocsi telrol irok)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14774

Szerintem is ki lehetne sakkozni hogy mikor kinek éri meg lemenni mekkora a dmg veszteség. Ezzel sokat tudnánk nyerni dpsben szerintem.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14775

Sarthan írta: Szerintem is ki lehetne sakkozni hogy mikor kinek éri meg lemenni mekkora a dmg veszteség. Ezzel sokat tudnánk nyerni dpsben szerintem.

Már azzal, ha az elején csak 2 (1) healer healol, és kb 0ra fogyasztja a manáját, de a másik 2(1) healer DPS-el, majd aki kifulladt, szól, és elmegy a mana-feltöltésért, már elég sokat nyernénk.
Így a fight elején lenne némi bónusz DPS, az, hogy 1 healer kiesik, akinek 0 manája van, nem tétel, a többiek addig is nyugodtan tolhatják az overhealt, és lightos DPS-t, egyszer csak maxra töltődne mindenki, és kezdődhetne az ésszel játszunk rész.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14811

Tegnap láttuk, hogy buffok nélkül is hozható enrage előtt a fight.
Legközelebbre csináljuk azt, hogy 2tank, 2 heal, 6 dps - BL a tüzes csajon.


This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 4 hete #14840



Ezen a videon az osszes rajzolas lathato. Minden kezdesi pontnak a fenyoszloppal jelolt gombnel kell lennie.
piros daruk idezese (hulye Z betu): 30 sec, 8:05 | hosszu egyenes - rovid teto - atlo - rovid also resz
zold sarkany (W): 2 perc, 7:20 | a w-t a bal oldalatol kell kezdeni.
kek tigris (szogeletes fekvo nyolcas): 4:30, 6:30 | hosszu vonal - atlo - hosszu vonal atlo. a befejezesi pont a kiindulasi pontba esik ertelemszeruen.
sarga bivalyszeruseg (nyitott homokora): 6 perc, | atlo - homokora teteje - masik atlo.

amig valamelyik buff aktiv, addig nem lehet elkezdeni egy ujabbat. szoval figyelni kell az effektet a daruknal, illetve a buff idotartamat a tobbinel.

ja es a petek vannak annyira jo fejek, hogy jonnek velunk rajzolni mert hat egy igazi allatka mindig jon es segit. ez a samanoknal kulon szivas hogy az ot perces CDvel rendelkezo elementalokat siman bebukjuk emiatt, szoval dps saman inkabb ne menjen rajzolni. :-p restonal ez nem para.

Utolsó szerkesztés: 11 éve 4 hete Írta: Skaven.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.229 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum