× Jin'rokh the Breaker, Horridon, Council of Elders, Tortos, Megaera, Ji-Kun, Durumu the Forgotten, Primordius, Dark Animus, Iron Qon, Twin Consorts, Lei Shen, Ra-den

normal Durumu the Forgotten

Több
11 éve 2 hónapja #14199

Throne of Thunder hetedik bossa.

2 tank, 3 healer, 5 dps.

Képességek:

Hard Stare: 150%os weapon dmg, mely 2 debuffot tesz a tankra.

Serious Wound: 10% healing reduction(elso debuff).

Arterial Cut: 40k fizikai dmg/sec amig max-ra nem healelik a tankot(második debuff).

Gaze: ha nincs senki melee rangeben a boss mindenkit sebez 50% weapon dmg-el.

Disintegration Beam: a boss maga elé tol egy sugarat amely instant öl. Emellett a platform 95%-at beteríti aoe-val. A beam jobb oldalán kell állni amikor ez kezdődik. Ha beterítette a 95%-at, a boss elkezd forogni szép lassan, ezzel arra kényszerítve minket, hogy elinduljunk az aoe-ba, de ott fokozatosan kirajzolódik egy útvonal melyen menekülni kell a halál sugár elől.

Cross-Eye: ez a szem boritja be AoE-val a platformot.

Eye Sore: az aoe, melyben állva 125k/sec dmg-et kapunk.

Mind Daggers: minden más szem (nem Cross-Eye) ami aktív 30k dmg-et tol egy random emberre másodpercenként.

Light Spectrum: 3 szemet idéz a boss(Kék, Piros és Sárga). Ezek a szemek kitargetolnak egy random embert. A piros és a kék szem lézere egy tölcsér alakú AoE-t tol melyet a random player irányit. A sárga pedig random irányba indul el. Minden egyes AoE-val körbe kell mozogni, melyek láthatóvá tesznek addokat (Crimson Fog, Azure Fog). Az AoE-k dmg-elik a benne állókat (125k/2 sec), melynek dmg-e 1%-kal nő 2 secente, de ez a dmg osztódik. Ez a fázis addig tart amíg minden Crimson Fog meg nem hal. A kék AoE frost dmg, a piros AoE fire dmg, a sárgra AoE pedig nature dmg.
Az AoE-kban állva egy növekvő debuffot kapunk, ami növeli az adott színű AoE-ból bekapott dmg-et.
Ha senki nem áll az AoE-ban mindenki 200k-t sebződik.

Crimson Fog: a piros AoE teszi láthatóvá. Random playerbe 80k-t sebez. Ha a piros AoE-ból kijön egy add akkor mindenkibe 150k-t sebez.

Azure Fog: a kék AoE teszi láthatóvá. Növekvő frost dmg-et tol a kék AoE-ben állokra. Ha a kék AoE-ból kijön egy add akkor mindenkiben 100k-t sebez. Ha ez az add meghal, egy másik helyen újraéled.

Mind’s Eye: egy random emberre focusál, mely knockbackel mindenkit abban a vonalban.

Hungry Eye: egy random emberre focusál, mely life-drainel es annyit healel amennyit sebez. Minél több ideig lifedrainel vkit, annál többet sebez/healel. Ez elé be lehet állni, hogy más vegye fel a life-draint.

Appraising Eye: Lingering Gaze-t kasztol 2 random emberre. Ha a lövedék földet ér 150k-t sebez 15y-ra, ami a fight vegéig ott marad. Ha belelépünk az AoE-ban 75k/sec-et sebez es 30%ot lassit.

Taktika:

Tankok cserélgetnek. Labirintusban végig futunk anélkül, hogy meghalnánk. A megfelelő színű AoE-kal megkeressük es megöljük a Crimson Fog-okat.

Kill videót itt sem tálaltam, mert mindenki meghalt a labirintusos fázisban, de azért minden mechanikát láthatunk.

http://www.youtube.com/watch?v=rhVOEWJl0GQ

http://www.youtube.com/watch?v=DpaRpxPAlWM

http://www.youtube.com/watch?v=txT8E5qT_DY


Doh.
Utolsó szerkesztés: 11 éve 2 hónapja Írta: Mlnrmt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14608

Érdekes kis csata.

A leírásban minden benne van, elosztani vhogy úgy kell majd, hogy:

2 tank - 2 heal - max 2 melee - min 4 ranged

Amikor kijön a 3 szem, akkor a sárgában a melee + az offtank ugrál benne, hogy osztódjon a sebzés, Ők a bosst ütik.
A másik kettőnél beleáll a maradék 6 főből 3-3, ezek közül az egyik értelemszerűen a sugár kezelője lesz, a másik kettő pedig vele halad, hogy ne haljon meg.

Ami fixen látszik, hogy aki a sugarat kezeli, az kintebb áll, mint a többiek, mivel ha közvetlen a bossnál lenne, akkor sokkal gyorsabban tudna forogni, mint akik csak azért vannak, hogy felvegyék a sebzést.
Azaz lemaradnának.

Lehetőleg a tölcsérekkel tempósan kell haladni, de annyira nem szabad sietni, mivel mozgás közben nincs heal ugye, ami szükséges. Ha megvan az add, akkor azt le kell lőni, ezért is előnyös a több ranged, akik a felbukkanó addokkal le tudnak számolni.

A labirintusos móka pedig annyira nem tűnik így elsőre bonyolultnak, aki a Brawlersben letudta Battletront, nem hinném, hogy itt gondjai lennének ( mondjuk a labirintusos résznél az, hogy néha ott nyílik út, ahol paca is van a földön, nem túl szerencsés ).


Kill videó:

Utolsó szerkesztés: 11 éve 1 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14631

Áttekintő videó a mechanizmusokról:

A következő felhasználók mondtak köszönetet: Zedicus

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14674

Pár tapasztalat a fightról:
Színes sugarak kezelése:
kék - ez a legkényelmesebb. Állsz egyhelyben, ha eléred lövöd a megjelenő mobokat, ha nem, akkor a bosst (lila pacával ki kell futni ugyanúgy)
sárga - megy magától.
piros - 2 hibalehet - vagy túl lassan futnak vele, így lassan értek át kövi fázisba - vagy túl lelkes a kiteolo és túlszalad a mobon, ami wipe (grat Mistake ;-))

Labirintus rész - ugyan túléltem a belső fázist is, de ott hajszállal a sugár előtt kell táncolni és számomra nem volt mindig egyértelmű, hogy hol tiszta a terep, ezért az első pár try után a külső kört preferáltam.
Ott úgy kell helyezkedni, hogy a "kukacok" által megjelölt V alakú cikkely azon oldalához kell tartani ami a sugártól távolabb van - ha láttál 2-3 try-t 90%-os aránnyal beletalálsz a safe zoneba. Ugyan a külső körön gyorsabban kell futni, de gyorsabban is tisztul a terep és jól látható hol tiszta.
Nem vagyok healer, de úgy hallottam ebben a fázisban nincs sok sebzés (vagy meghalsz vagy nem), szóval elég lehetnek az instantok is, futhat hiler is kinn.
(ha nagyon nem megy a belső körön a futás, próbálld meg kinn, akkor is ha addig nem tudod dpselni bosst - dpsel bőven megvoltunk mi is)

Life Drain sugár - próbáltam én deterrencel felvenni, de tapasztalat azt mutatja, hogy biztosra akartunk menni és aki-kapja-marha alapon 4-5en is beleálltunk. Annyi, hogy bazi nagy a boss hitboxa, így melee lehetőleg ne 0 yardról üsse, mert akkor gáz eléállni.

Hunter tipp - pet pullnál automatikusan boss háta mögé megy, ha te ilyenkor lila paca miatt kifutsz szélre jó eséllyel olyan messze lesztek, hogy eltünik a pet. Én azt csináltam, hogy pár seccel pull után visszahivtam, majd újra neki küldtem - ilyenkor ott maradt az én oldalamon és onnan harapta a bosst. (de még igy volt, hogy néha - hála a csudálatos petAI-nak elment hátra támadni és eltünt...).


This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14685

Elsore nekem is szimpatikusabbnak tunt a platform szelen valo korbefutas, de aztan meguntam es inkabb a bossnal maradtam. Kell nehany pull mire raall az ember, de azert meg lehet szokni, belul valoszinuleg jobb dps-t tol az ember futkosas kozben, eleg sokszor van amikor egy helyben lehet allni. A fight alapvetoen tenyleg errol a fazisrol szol, a tobbit eleg gyorsan be lehet gyakorolni. Szoval csak turelmesnek kell lenni, valakinek biztos menni fog par try utan, valakinek meg kell majd vagy 20 proba, de elobb-utobb mindenki meg fogja szokni. Lehetoleg ne teljen el sok ido a pullok kozott, be kell menni es daralni kell a probakat, ennyi.

Amire meg erdemes figyelni: a 3 sugaras-addozos fazis vegen hajlamos a boss eltolni egy ellokos sugarat, kapasbol mikor kezdodik az ujabb p1. Ezt neha eleg nehez eszrevenni mert meg haldoklik az add (eleg hosszu animacioja van, a hp-ja mar reg elfogyott es meg mindig szenved - ezzel amugy nem kell foglalkozni, ha halott akkor halott), a sugarak is epp tunnenek el, lehet hogy hatul allnak paran es ott sokat is kell mozogni az ellokos szarbol, stb. A DBM sem jelez mindig amugy, foleg ha mas kapja a cuccot. Szoval ezt neha nem nagyon vettuk eszre, neha meg kb. fel masodpercen mult, hogy nem lokott el harom embert egyszerre. Valamikor meg egyaltalan nem tolta. Mindenesetre idegesito emiatt elbukni egy embert, szoval figyelni kell.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14707

Melee-ben való körbefutkosásnál az első pár halálom nekem azért volt, mert nem vártam eleget; ott álltam, láttam, hogy jön a sugár, és elindultam, mondván, majdcsak lesz vmi; jól meg is haltam, és rá 2-3 secre nyílt meg az út.

Ott egész egyszerűen ki kell várni, míg lehet mozdulni, az egész nem egy nagy történet, ha sikerül megerőszakolnod magad, és kb nem törődni a sugárral, hanem csak azt nézni, hogy mikor nyílik meg az út - úgyis lesz előbb v utóbb lehetőség mozogni, nem kell elsietni.

Ha ez megy, akkor ezzel a résszel nem lesz gond, marad a stun + aoe + körbefutkosás részből adódó problémakör.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14728

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14730

jo csunya lett ez, de sebaj.
legalabb lehet latni a videon mindent, amit el lehet rontani. :D

viszont visszahallgattam es jol mondtam norval hogy merre kellene menned. mikor megkaptad a sugarat, eloszor neked balra kellett menni, ez jo is volt, aztan mondtam, hogy utana jobbra, csak ez mar nem ment at. :) kb. egy 100 fokos cikken belul volt mindharom, jo gyorsan lehetett volna vegezni, de sebaj.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14731

Csináltam egy best dumb move-ot a végén, félrenyomtam és deterrence helyett disengaget nyomtam be labirintusozás közben bele hátra a sugárba:P


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14733

@Skaven

A "utana jobbra" részt nem hallottam sry :P

Utolsó szerkesztés: 11 éve 1 hónapja Írta: Norval.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.183 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum