× Jin'rokh the Breaker, Horridon, Council of Elders, Tortos, Megaera, Ji-Kun, Durumu the Forgotten, Primordius, Dark Animus, Iron Qon, Twin Consorts, Lei Shen, Ra-den

normal Ji'kun

Több
11 éve 2 hónapja #14198

Throne of Thunder hatodik bossa.

2 tank, 3 healer, 5 dps.

Képességek:

Ji’kun’s Flock: A boss kicsinyei különböző fészkekben vannak a boss platformja korul. A Young Egg-ek bol Hatchlingek kelnek ki. A Hatchlingeket a boss feleteti és Fledlingek lesznek. A Fledling es a Mature Egg-ekbol is Juvenilek kelnek ki.

Young Egg of Ji’kun: Ezek a tojások a lenti fészkekben vannak, melyekből Hatchlingek kelnek ki. Ezek Cheep-egetik a playereket 50k-val. Ha sikeresen feletetik a Hatchlinget az továbbfejlődik egy Fledglinggé. A Fledglingek szintén Cheep-egetnek, de ok mar 150k-el és tojásokat is raknak, melyekből Juvenile-k kelnek ki.

Mature Egg of Ji’kun: Juvenile-k kelnek ki ezekből a tojásokból. Ezek viszont mar a boss platformjára repülnek es ott keringenek a boss korul, Cheep-egetve a raidet 200k-val 10y.

Infected Talons: Ha a boss megüt vkit azt dotolja: 20k/3sec 10sec-re. Ez a dot stackelődik.

Feed Young: A boss kaját köpköd a kis maradaknak random helyekre a boss platformján. Ha egy kis madár kajaért kiált, a boss arra az irányba fog köpködni. Ha egy köpet földet ér, Feed Pool lesz belőle. Miközben a köpet a levegőben van meg lehet akadályozni, hogy földet érjen, ekkor Slimed debuffot kap, aki ezt megakadályozta.

Slimed: 50k nature dmg/5secenkent 15secig. 10% Slimed-dmg-taken debuffot adva. Ez a debuff is stackel.

Feed Pool: A köpetek földet eres után egy pacát hagynak, melybe ha beleállunk 100k-t sebez másodpercenként. Ha vki 3secig benne áll akkor a paca eltűnik es az illetőn Slimed debuffot hagy.

Well Fed: Ha elkapunk egy köpetet a levegőben, akkor 30sec-re 30% dmg/heal buffot kapunk.

Talon Rake: 175% weapon dmg. Debuffot kap 1 percre, mely 50%-kal növeli a Talon Rake dmg-ét.

Quills: Raidwide AoE 88k dmg/sec 10 sec-re.

Down Draft: Lei Shi-hez hasonló Get Away típusú ability. Ellenben ez nem sebez.

Caw: 2 random playerre 250k-s Sonic Wavet küld a boss, mely 8y-os körzetben sebez.

Daedalian Wings: Ha egy tojás v. egy hatchling meghal a lenti fészkekben egy tollat hagy maga után. Ezt felvéve kapunk egy extra gombot amit használva 10 sec-re repülhetünk. Normál módban ezek a tollak 4 charget adnak és Maximum 4 chargunk lehet.

Taktika:

Boss platformon spread. Tankok cserélgetnek. A fight alatt a repülgetni kell a boss es az addok platformjai között es ölni az addokat. Bár ahogy néztem egy idő után már nem is foglalkoznak az addokkal lennt, csak megvárják mig felfejlődnek Juveline-kre es ott ölik őket.

PTR Kill Video:


Doh.
Utolsó szerkesztés: 11 éve 2 hónapja Írta: Mlnrmt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14619

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14621

kicsit elcsesztuk az addozast.

az eredeti terv az volt, hogy egy dps saman es egy warrior megy egy monk healerrel tojasokat verni. ezzel nem is volt gond, lementek a lenti addok, aztan fent csinaltunk ket kort es utana elkezdtuk verni a bosst. szepen lehet latni a videon, hogy ezutan kb. a bosson megjelenik a piros fenyoszlop, kozvetlenul folotte valahol van megegy fenti feszek, oda is fel kellett volna menni addozni. :) igy vegul kaptunk kb. 4 es fel millio sebzest a juvenile-oktol (ketto volt kint a fight feletol kb. meg aztan 20% alatt mar szinten nem mentunk addozni, onnan is jott ki kb. meg ketto a fight vegere).

mindenesetre ha meglesz a kettes setbonusz es jon meg 4-5 ilvl, akkor megneznem szivesen hogy egyedul addozok... :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14624

Ami esetleg nem látszott a videóból:

Ellökés után üt egy méreteset, a Tőle legközelebb állóra.
Ha ez nem tank, mert nem ér vissza, akkor pórul járhat bárki; ami Nálunk rendszeresen egy pet volt az első időkben. Ez jó lehet, mert így tuti nem hal meg senki, max újra kell idézni a petet. Próbálkoztunk kígyó csapdával is, de az nem működött.

Az offtank körberohangál és jól felveszi a pacákat; erre más is képes lehet, de pl. a deterrace nem jó rá - ami fontos még, hogy ha a pacát felveszed, kapsz dmg buffot, szóval pl egy sp paca-szedés után jó DPS-t tolhat ki.

Egyébként kb a taktika annyi, hogy a kijelölt 3 emberke megy fészekről fészekre, 3 van lent, 3 van fenn, lentről én rendszeresen 4 tollal jöttem fel, de Skavennak vmiért egy csomószor csak 2 volt, nem tudom, hogy miért. Egy lenti fészekben 4 tojás van, ellenben volt, hogy néha megjelent +2, ezt nem tudom, hogy miért lehetett.

A repkedő emberkéknek nem kell klikkelniük semmire sem, automatában kapják a tollakat, ha feljönnek a platformra a 3. lenti fészek után, akkor lehet felfelé menni, ott 2-2 nagy tojás van, kicsit más jellegű cleave kell, de ugyanúgy csinálható.
Az első fenti fészekről én nem tudtam lejönni értelmesen toll nélkül, Skavennak sikerült; a másodikról és a harmadikról egyszerű a leugrás.

Középen a tankok váltanak, az offtank szedi a pacákat, az AoE-t ki kell healolni, a szélvihar előtt be kell futni, és ennyi.

Terülni kell, mert ha vmelyik tojás kikel, akkor a madár belőle felszáll középre, és 5 yardban sebző lövedéket lő ki; ha minden le van ütve, akkor még ez sem szükséges.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14671

kicsi kiegészítés, azaz mi ezekkel a különbségekkel csináltuk tegnap:
2 dps + 1 healer ment le állandóan az alsó fészkekhez, de mindegyik fészeknél lement +1 dps is, aki a bosst ölte (bejáratfelölihez mindenképp van speedboost kell, pl nekem volt oda aspect ill. posthastere talentolt disengage), így minden bosst ölő dps-nek lett 3 db tolla, amivel felszállva, mikor etetés volt, a levegőben el lehetett kapni a pacákat, és adott 30 secre buffot, és kevesebb zöld trutyi lett a földön. Amikor újra indult az alsó fészkes kör, akkor újra lementek.
+ úgy vettem észre, hogyha végigállsz egy zöld tocsát, attól még nem kapsz buffot, csak egy debuff stackel rajtad (+10%*stack sebzés a zöldtől). de ahány stack van rajtad, annyival +10%-kal erősebb buffot kapsz, ha elkapod a levegőben a zöldet. Úgy vettem észre, hogy ez a buff alapból +100% dmg-t vmennyi heallinget ad, a végére mikor már volt rajtam 5 debuff, akkor már +150% dmg-t adott 30 secre
jah és detterence jó a zöld tócsára, csak nem reflectálja, hanem glypelve minusz 50% sebzés míg benne állsz (de úgy vettem észre healerek jobban szeretnek, ha a nagy aoe-ra nyomom el :D)

A következő felhasználók mondtak köszönetet: Classrun

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14700

Levadászlack írta: kicsi kiegészítés, azaz mi ezekkel a különbségekkel csináltuk tegnap:
2 dps + 1 healer ment le állandóan az alsó fészkekhez, de mindegyik fészeknél lement +1 dps is, aki a bosst ölte

Igen, ez jó ötlet, amint láttam, a köpet-felszedéseket utána úgy a legegyszerűbb csinálni, hogy felrepülsz a boss elé / felé, és ott várod, hogy eltaláljon a cucc.

Sőt, a boss melletti fészek ( amit mi kihagytunk ) esetén még az oda felrepülő DPS-eknek is érdemes talán várni egy keveset, hogy kapjanak egy kis buffot, mielőtt beérkezzenek.

Érdemes gyakorolni, HC-ra biztosan kelleni fog ez a trükk.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14703

30% dmg/healinget ad alapbol, 30 secre. max. 200%ra mehet fel, minden tovabbi cucc amit felszedsz, +10%ot ad amugy.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14704

100%-ról indult, nézzétek meg este (én is 30at tudtam..)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 1 hónapja #14790

Találtam egy videót, amely hasonlóan rendezi a paca-problémát, s bár a videó egy HC killről van, mégis, a mechanika ezügyben hasonlít ( adott esetben érdemes is átállni rá, hogy később a HC kill könnyebb legyen ).

Itt annyit csinálnak, hogy 2 csapat van, az egyik az, amelyik a fészkeket látogatja, egy másik pedig, aki csak lemegy tollakért.

Valahogy így néz ki:

Első csapat lemegy az első fészekbe, leírtja, ami ott van, feljön.
A második csapat lemegy a második fészekbe, leírtja ami ott van, feljön. Az első csapat fel tud venni 1-1 köpetet, amíg a többiek lent vannak.

Innentől az első csapat megy az összes további fészekbe, lent és fenn egyaránt, amíg újra nem indul a ciklus.
A második csapat eközben fel tud venni 1-1 kaját a levegőben, némi bónusz DPS-ért.

Ez némileg finomított taktikája a +1 emberes megoldásnak, ráadásul elég sok DPS kiesés az, és a DPS-ek növekedésével egyre inkább az lesz, hogy a fészkeknél rendszerint várnunk kell, és semmit sem csinálunk, túl hamar végzünk.

Itt ezen is történik némi javulás, legalábbis az elején, talán kicsit több DPS megy a bossba.
És az sem baj, ha látja több healer / DPS is, hogy mit kell lent csinálni, így, ha vki kiesik, akkor már gyakorlottabb emberkék is be tudnak ugrani a helyére.

A nagy madárral a fészekben nem kell törődni, az normálban értelemszerűen nincs.

Videó:

!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.316 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum