× Boss-ok: The Stone Guard, Feng the Accursed, Gara'jal the Spiritbinder, The Spirit Kings, Elegon, Will of the Emperor

normal Elegon

Több
11 éve 6 hónapja #11766

A leírás a WoW Dungeon Journal leírás alapján készült.


A Journal alapvetően három fázisról ír.
Első fázis: Entering Defensive Mode

A boss egy Energy Vortexet aktivál, ami átváltoztatja a benne lévőket.
Abilityk:
- Touch of the Titans: Akire hat az Energy Vortex, átváltozik egy Celestial form-ba, amely hatására a a személy 50%-kal nagyobb sebzést tol és 50% nagyobb healt kap.
- Overcharged: Az Energy Vortex periodikusan Overcharge-ot tölt a játékosokra, amely 5%-kal növeli a bekapott sebzést. A hatás stackelődik.
Ebben a fázisban a boss Celestial Protectort hív segítségéül (lásd később), valamint az alábbi képességei vannak:
- Celestial Breath: 60.000 Arcane Damage fél másodpercenként másfél másodpercen keresztül 100 yardra maga elé 60 fokos szögben (értelemszerűen aki eléáll, annak fáj).
- Materialize Protector: Ha Elegonnak több, mint 50% hp-ja van, megidéz egy Celestial Protectort.
- Grasping Energy Tendrils: Ha nincs célpontja melee range-ben, a boss mindenkit odaránt magához és 175.000 Arcane damage-t oszt ki.
- Radiating Energies: Ha Elegon eléri az 50% hp-t, akkor veszélyesen instabillá válik (mintha nem volna veszélyes már önmagában is). Elegon periodikusan 17.500 Arcane Damaget oszt mindenkinek, aki az Energy Vortexen belül van, valamint 50.000 Arcane Damaget mindenkinek, aki ezen kívül van.

Második fázis: Primary Power Offline

Elegon megpróbálja reaktiválni az Engine of Nalak'Sha-t azzal, hogy Energy Charge-okat hoz létre, és ezzel kivánja feltölteni az Empyreal Charge-okat (wtf? No, majd a videóból kiderül). Ha a játékosok egy hullámon belül minden Energy Charge-ot elpusztítanak, akkor Elegon tovább kreálja ezeket az Energy Charge-okat, mely permanensen gyengíti a physical formját.
A második fázis akkor ér véget, ha egy Energy Charge elhagyja az Energy Vortexet.
Ability:
- Draw Power: Elegon megkísérli újraindítani az Engine of Nalak'sha-t azáltal, hogy 6 Energy Charge-ot hoz létre a testéből, melyek permanensen növelik a bekapott sebzést 10%-kal. A hatás stackelődik.
- Energy Charge: Elegon egy darabja, mely elég Arcane energiát tartalmaz, hogy újraindítsa az Engine-t.
- High Energy: Minden alkalommal, amikor egy Draw Power castolás sikeres, a létrehozott Energy Charge +20% movement speedet kap. A hatás stackelődik.
- Discharge: Amikor elfogy a hp-ja, az Energy Charge felrobban és 33.749 Arcane sebzést okoz minden játékosnak.

Harmadik fázis: Power Draw Stable

Elegon reaktiválta az Engine-t, hatástalanította az Energy Vortexet és aktivált minden Empyreal Focust. Elegon minden sebzésre immunis lesz. A harmadik fázisnak akkor van vége, ha a játékosok minden Empyreal Focust elpusztítottak.
Ability:
- Empyreal Focus: Aktívak, amikor az Enige of Nalak'sha működik. Ha minda hat Empyreal Focus sebződik, akkor ideiglenesen hatástalanná válik az engine.
- Energy Conduit: Az Empyreal Focus 190.000 Arcane sebzést okoz fél másodpercenként minden játékosnak, aki az Energy Conduittel érintkezik.
- Overloaded: Amennyiben Az Empyreal Focus hp-ja elfogy, deaktiválódik és a benne lévő energia visszamegy Elegonba megnövelve a a bekapott sebzését és a casting speedjét 20%-kal. A hatás stackelődik
- Linked Focuses: egy Empyreal Focus nem deaktiválódik mindaddig, amíg mind az, mind a vele összekapcsolt Focus hp-ja el nem fogy.
- Unstable Energy: Elegon 18.000 Arcane sebzést okoz periodikusan mindenkire
- Energy Cascade: Elegon egy Titan plazma golyó lő ki egy random játékos helyére, mely 175.000 Arcane sebzést okoz a becsapódás 5 yard sugarú zónájában, valamint létrehoz egy Cosmic Spark-ot.
- Cosmic Spark: Elegon által létrejött színtiszta energia.



A Celestial Protector képességei:
- Phasing: Ha a hp-ja 25% alá csökken, 90%-kal kisebb sebződést szenved el.
- Arcing Energy: A Protector 95.000 Arcane sebzést oszt ki két random játékosnak és egy Closed Circuit kerül rájuk, meg a bekapott healt csökkenti 50%-kal 20 másodpercre.
- Stability Flux: Ha eléri a a Protector a 25% hp-t, akkor periodikusan 22.500-as AOE Arcane sebzést okoz mindenkinek.
- Total Annihilation: A Procetor felrobban, ha már HKÉ-t (Halálközeli élményt) tapasztal és ezzel 200.000 Arcane sebzést kap minden játékos.

Utolsó szerkesztés: 11 éve 6 hónapja Írta: Kapszlock.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11813

egy nem tul izgalmas kill video, pont enrage van. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11830

Pár szó akkor az encounterről.

A fázisok:

1. fázis: Tank & spank fázis - amíg a boss 85% hp-ra nem esik.
2. fázis: Jönnek a pulzáló izémizék, amiket le kell verni. Mivel egyre gyorsabban és gyorsabban jönnek, ezért nagy valséggel előbb - utóbb beérnek, de meg kell próbálni minél többet leverni.
3. fázis: Körbefutkosás, a conductorok leverése. Egyre növekvő raid dmg.

Utána ismét 1 - 3 fázis, ha a boss eléri az 50%-ot.

Ha ezt ismét sikerült lekezelni, akkor 50% -> 0% között már nincs változás, csak az 1. fázis.

Fontos mechanika:

A Belső Gyűrű ( Inner Ring ), és a külső.
Ha a bentiben vagy, akkor kapod az Algalonos alakot, +50% sebzéssel / heallel, és egy stackelődő debuffal ( +5% sebződés 5 secenként, max 20 stack -> 100%ig ). Ha kilépsz a belső gyűrűből a külsőbe, abban a pillanatban leesik a debuff ( resetelődik ).

Ez láthatjuk sparkozás közben, ahogy a videó készítője a spark leverése után kiugrik egy pillanatra, hogy resetelje a debuffot.

Értelemszerűen ez azt jelenti, hogy ha a raid DPS kevés, akkor több időt kell tölteni bent -> több munka a healereknek. Ha jobb a DPS, akkor többet lehet cserélgetni, úgyhogy a heal ismét központi szerepet kap.

A belső gyűrű P3-ban ( amikor kívül kell DPS-elni ) eltűnik, aki nem jött ki, az leesik és meghal.

Phase 1 kicsit részletesebben:

Jön egy add, amelyet le kell verni. Ez értelemszerűen az offtank feladata, és prioban kell Vele foglalkozni, mivel feltesz a tankra egy debuffot ( dispelezhető ), amely csökkenti a healt 50%-al.
Fontos, hogy az add is megkapja a Titan buffot, azaz Ő is +50%-ot sebez ( és valszeg megkapja a debuffot is, ami növeli a rajta lévő sebzést ).

Ha az addot kivisszük a külső zónába, és annak több, mint 25% hp-ja van, akkor csak a 10%-át szenvedi el a bejövő sebzésnek -> csak akkor szabad kivinni, ha már 25% alatt van, de mindenképp ki kell vinni, hogy ott haljon meg, hisz ha elpusztul, akkor az egész raid sebződik 200K-t.
Namost ha ezt bent teszi meg, a Titan buffal, akkor ez máris 300K + az embereken lévő sokszor 5% debuff -> wipe.

Innentől P1 elég egyértelmű - 2 tank, akik felváltva tankolják a bosst, hogy mindkettő le tudja szedni magáról a debuffot ( ki tudjon futni a külső körbe ).
A boss elfordítva van tankolva, hogy csak a tank kapja a leheletet.
Ha jön add, akkor azt az aktuális OT felveszi, bent le lesz DPS-elve a hp-ja 25% alá, de megölni kint kell.
A felkerült -heal debuffot dispelezni kell, és folyamatosan mindenki reseteli a debuffját ( kiszalad - beszalad ).

A heal + ranged DPS rész állhat egyben ( nem a sárkány elé ), valahol a kör szélén, és akkor csak pár lépést kell tenniük, hogy ki-be fussanak.
A melee megszívta, érdemes max range-ről ütniük.

Az addot is a ranged + heal felé kell kivinni, hogy mindenki elérje.

A boss nem mozgatható - ellenben ha vki nincs melee távban P1-ben, akkor wipe-oltatja a raidet.

Kb 10 stackenként kell resetelni, váltani a tankoknak ( figyelni rá, hogy 1 mindig meleeben legyen és letauntolja a bosst ), a heal itt nem valami bonyolult, CD-ket két helyen kell használni: mielőtt / miután robbant az add és ha az MT már sok ( 8+ ) stackel áll, és hamarosan csere lesz.

Jön P2:

Jönnek a sparkok, és minden sikeres hullám, ami leverésre kerül, +5% sebződést tesz a bossra.
Minimálisan ( az enrage miatt ) egy 5ös stacket el kell érni.

Az addokat nem lehet lassítani, se elrántani DK-val, de azért meg lehet próbálni.
Ha valamelyik add halott, akkor sebez egy keveset a raidbe, majd ha beért, akkor ki kell szaladni, mert a belső rész leesik.

Ebben a fázisban nem kell feltétlenül resetelni a debuffot, ki/be - szaladgálni, mivel alig van sebződés, csak akkor, ha felrobban 1-1 add, úgyhogy ezt most át lehet tolni a healerekre.

P3:

Körbe kell menni, le kell verni a conductorokat.
Mivel már P2-ben is a terem két oldalán vannak az emberek, így itt is ( a gyorsabb haladás végett ), minimálisan 2 csapatra kell oszlani, és úgy menni, megegyező irányban ( tehát pl mindkét csapat az óramutató járásával megegyezően ).

A boss ilyenkor minden sebzésre immun, és ráadásnak pulzál egy jó kis AoE-t.

Körbe - körbe futkosás közben néha jön egy paca a földre, ebbe nem szabad beleállni, valamint ha becsapódik a csúnyaság ( 5 yardra sebez ), akkor kikel belőle egy add. Ezt meg kell ölni, szimplán tankolható ( azaz mindkét csapatnak szüksége van egy tankra ).
A sparkokat nem kell ölni, simán átvihetőek a következő P1-ben, ahol majd elhullanak, itt a lényeg a conductorok mielőbbi leverése.

A boss a harmadik P1-ben ( azaz 50% -> 0%-ig ) egy jó kis AoE-t kezd el pulzálni, amivel megpróbálja ledarálni a raidet.
A raid pedig ( felhasználva a 2xP2 fázisokban összeszedett debuffokat, lehetőleg 2x5-öt, vagy többet ) megpróbálja ledarálni a sárkányt.

Itt is érdemes resetelgetni a debuffot, az AoE miatt, max 10nél.
A BL-t itt kell ellőni, ha a raid jó volt, akkor lesz +100% sebzés a bosson, a BL előtt resetelünk debuffot, majd a BL-t végigállja a raid, majd resetel ismét.

Ha nagyon nagy szükség van rá, akkor át lehet a conductorok közötti energián menni, DK shield, heroic leap, blink, stb., stb., de érdemesebb sorrendben haladni.

A magas DPS követelmények miatt 2 tank - 2 heal - 6 DPS felállás ajánlott.

Link

Utolsó szerkesztés: 11 éve 6 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11831

Itt még írnak a P3-ban felgyűlő addok kezelésének problémájáról .
Erre majd figyelni kell és át kell beszélni, de itt is 2 heal felállásról beszélnek.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11845

Demonic Gateway esetleg érne itt valamit. Aki használta a portált kap egy 15 sec-ig tartó debuffot. Amíg nem jár le, addig nem használhatja újra.

Utolsó szerkesztés: 11 éve 6 hónapja Írta: Bernatella.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11846

Bernatella írta: Demonic Gateway esetleg érne itt valamit.

A meleenek ez jó lehet, a ranged / healerek elvileg valahogy úgy helyezkednek majd, hogy a két kör határán ácsorognak, így számukra ez annyira nem nagy segítség.

De a boss mögött, melee range-ban a kevésbé mobilis classoknak ( ill. a healernek, aki a meleet is healolja ) hasznos lehet.

Hasonlóan az encounterre azok a classok jók, amelyek mobilisabbak és/vagy multidotolnak is.
P2-ben fontos, hogy gyorsan haljanak meg a sparkok, de mellé nem elhanyagolható, hogy a bosst is amennyire lehet, dotolni kell, mert bár P3-ban immunis minden sebzésre, az a pár %, amit P2-ben elszenved, fontos lesz.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11848

Akkor jó a multidot az addokra, ha elegendő, ha azok kb. a dot fennmaradási idő alatt (15-20 sec) halnak. Ha gyorsabban kell halniuk, akkor burst képes spec kell.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11858

"worked out that you have to kill all 6 walls at same time. if one wall is down and the others are still up they spawn more adds."

Úgy néz ki, hogy az, hogy körbe - körbe halad 1-1 csapat, az nem jó, valahogy úgy kellene elosztani a csapatot, hogy több helyen is DPS-elni tudjanak egyszerre, és kb egyidőben haljanak meg a conductorok.
Erről valami videót majd még nézem, mert nagyon nem világos, hogy ez akkor hogyan is nézne akkor ki.
Itt jöhet szóba a már emlegetett trükközés a falakon való áthaladásról, blink és társai, viszont így kikerülnek az emberkék a healerek hatóköréből.

Nagyonmax azt tudom elképzelni, hogy mindkét csapat elkezdi bontani a saját szeletük mindkét oldalát hasonló intenzitással, és azok kb egyszerre halnak - majd a két utolsót egyszerre.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11936

Olvasgattam fórumokat, és elég vegyeseket írogattak a sparkozásról.

Jópáran egyöntetűen állították, hogy min. 5 hullámnyi sparkot meg kell ölni ( azaz mindkét P2-ben fel kell stackelni 6-6 debuffot ), míg mások mutogattak logokat, ahol 'simán' csinálták 4el ( sőt, volt, aki hárommal ).

Részemről nem lettem okosabb, az biztosan kiderült, hogy csinálható a dolog fixen akár 4-4 sparkkal is, de tény, hogy egyszerűbb öttel ( ha képes rá a raid ).

Este átbeszéljük, érdemes személyes CD-k időzítésével megpróbálni, hogy mit is tudunk hozni FIXEN - mert a lényeg ezen van. Sajnos sokszor ért be spark, és ugye ha a 6ból 1 befér, akkor elment egy adag CD ( gyak mindenkinek a sajátja ), és 0 eredménye volt -> kidobtunk az ablakon cirka 2M sebzést ( +a bosson lévő debuffok miatt akár 3-4M-t is ), és semmi eredménye.

Ha 10ből 9x tudja hozni mindenki az 5 sparkot, akkor érdemes ezt próbálgatni, de ha csak 10ből 2x, akkor felesleges, 10 debuffos harmadik P1-el is csinálható a fight, ha mindenki túléli.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11948

Néhány locktanács. 2 must have talent: Archimonde's Vengeance, Dark Bargain.

AV-t nagy add robbanáskor, ill. az utolsó fázisban kell használni. A sebzés 1-2%-a (1-2 M boss HP) hozható vele (sajna a killen elcsesztem). A fight 2 healeres és nagyon intenzív, ezért minden mentő CD használata kötelező. DB mehet add robbanáskor, ill. az utolsó fázisban a debuff ledobásakor. Erre a pillanatra meg kell tartani a CD-t. Unending Resolve szintén add robbanáskor, HS utána. Sajnos nem tudom, hogy a DB-AV kombó mit művel, sebez-e a targetbe. Le kellene próbálni duelben. Ha igen, akkor célszerű 2 nagy add robbanást 9-12 debuffal DB-AV-vel kiállni.

Afflinak gond az önálló sparkozás, ezért tank mellé kell osztani. Ezzel viszont marad idő, hogy besegítsen 1-2 Fel Flame-mel a mellette állónak.

Utolsó szerkesztés: 11 éve 6 hónapja Írta: Bernatella.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11952

Iszonyat DPS-t lehet kitolni warrival a végén ( ha nem halsz meg ).
Berserker stance-ban a bejövő sebzés ( ami nem kevés ) után kapsz rage-t, folyamatos execute spam mellett is még volt rage HS-re.
Majd elhalt a karakter, pedig egyenes út vezetett a 100K dps felé. ;)

Ami viszont lényeges: a fight csinálható 4-4 sparkokkal, 'egész simán', sokkal - sokkal fontosabb az, hogy a conductorok egyszerre legyenek leverve.

Ehhez mi azt csináltuk, hogy valaki ( RL ) mondta a saját conductorának HP-ját, valahogy így: 70%, 60%, 40%, stb., stb.
Ha valaki érezte, hogy lemaradt, 20+ százalékkal, akkor szólt, hogy ájjá meg! Ekkor kihagytál 2-3 GCD-t, majd ha szólt, hogy már neki is X %, akkor felvetted a ritmust.

Ez elég kritikus, a sok spark szépen meg tudta enni a raidet, én erre dobáltam -10% sebzős bannert ( 30 secig minden mob 10%-al kevesebbet sebez ), hogy amikor összeszedi a tank az addokat, akkor azok ne zabálják meg egyből.

A sparkozást minden specnek / classnak ki kell találnia, mivel kb ezen múlik a fight, a többi már csak kommunikáció ( és gyakorlás ) kérdése.
Az eltűnő - megjelenő padló, a boss fix pozíciója, stb., stb., mind - mind olyan rész, amit gyakorolni kell.
Ha ez megvan, akkor már csak némi DPS-t kell összeszedni, mellétenni megfelelő mennyiségű healt, és jöhet a mehet.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11955

az oszlopok utan kijovo addok amugy elvileg stunolhatoak es rootolhatoak, ugy valoszinuleg egyszerubb lett volna a dolog...

DK-knak van vmi megnovelt tavolsagu pestilence glyph, ezzel ha ugyesek, akkor elvileg az egyre inkabb felbuffolodo bossrol pont at tudjak tolni a disease-eiket a megjeleno addhullamokra, ami jo.

minden osszevetve jol csinaltuk, volt azert sok varialas kozben, taktika es setup szempontjabol is. az biztos hogy durvan tulgearelheto a boss, szoval egyre kevesebb problema lesz vele.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11967

Használtam azt a glyphet és BB-al terítettem az összes addra a disaseket minden hullámnál :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11980

szuperkiralysag. :)

elvileg amugy le lehetne rakni mindenfele aoe szart is az addokhoz, gyakorlatilag en hiaba teszteltem tobbszor is az earthquake-et, semmit nem sebzett, lehet hogy neha jo, neha nem, de chogallnal is szar a padlo szerintem a mai napig, szerintem itt sincs ertelme kuzdeni ezzel. a d&d szerencsere mukodott fixen ahogy neztem.

Utolsó szerkesztés: 11 éve 6 hónapja Írta: Skaven.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 5 hónapja #12519

A kimaradt video:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.167 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum