× Boss-ok: The Stone Guard, Feng the Accursed, Gara'jal the Spiritbinder, The Spirit Kings, Elegon, Will of the Emperor

normal Gara'jal the Spiritbinder

Több
11 éve 7 hónapja #11386

A harc Valiona, Kalecgos és persze az eredeti Jindo keveréke, nagyjából egyszerre zajlik a spirit realmben és a "valós" világban a csihipuhi.

Képességek:

Spirit totem:
Néha lerak egy ilyet, a max. 6 yardon belül álló emberekből választ max. hármat (akik a legközelebb vannak) és ezeket elküldi az árnyékok birodalmába, ahol a Shadowy minion nevezetű szellemek lakoznak. Bizony. A kiválasztottak az aktuális hp-juk 30%-ára kerülnek és vagy akkor tudnak visszatérni, ha max hp-ra gyógyultak, vagy ha levertek minden szellemet. A szellemeket mindenképp le kell verni, mert azok a Valionás addokhoz hasonlóan lövöldözik a normál világban harcoló raidet, emellett persze a shadow realmben is lövöldöznek. 30 sec alatt végezni kell itt, mert azután mindenképp meghal a karakter, ha még mindig ott van.
Ha az árnyékvilágban valaki healt kap, akkor a classától függően kap valamilyen buffot. Ez a healereknél pl. durva manaregent jelent, a dps-ek számára nem tudom, de erős esélyt látok rá, hogy náluk valami + sebzést adó buff fog felbukkanni.
Gyk. rotálni kell az embereket lehetőség szerint (ami persze nem fog összejönni a többi képesség miatt), 2 dps és egy healer megy le egyszerre, aztán a következő totemnél jön a következő csipetcsapat.
A totemet amúgy le kell verni, meglátjuk mennyi hp-ja lesz.
A totem körül a földön lehet látni egy kis kék karikát, ami mutatja a 6 yardos távolságot.

Voodoo dolls:
Az aktuális célpontjára rakja (tank). A tank és két random emberke osztozik egy voodoo doll nevezetű debuffon, ami annyit csinál, hogy ha valamelyik debuffos emberke sebződik, akkor a másik kettő ennek a 70%-át kapja meg sebzésben. A debuff időtartama egyelőre bizonytalan. Debuffos ember nem mehet le manuálisan a spirit worldbe. A debuff leeshet akkor, ha a Banish nevezetű képességét használja a boss. A Banish az aktuális célpontjára kerül (tank). A tank ilyenkor lekerül a shadow realmbe és le kell vernie egy Severer of souls nevezetű addot (30 sec van rá, különben meghal). Ez jelenleg elvileg egy nagyra nőtt klasszikus void walker modell, nem olyan, mint a videóban. Egyelőre úgy néz ki, hogy normálban ezt a mobot csak a tank fogja látni, az épp lent lévő emberek nem tudnak segíteni (ellentétben a videón elhangzottakkal). Ha az add meghal, a tank visszakerül a rendes világba.

Shadowy attacks:
Az alap ütései mellett ilyeneket is használ, ezekről rendes leírás nincs, shadow dmg alapú cuccok, keresztül mennek minden absorb effekten. Valószínűleg egyik sem aoe vagy cleave jellegű, de ezt majd meglátjuk.

Frenzy:
20%-on a boss felpörög, ami számára +50% haste és +25% dmg hatással jár. Innentől kezdve nincsenek spirit totemek, tehát nem lehet leverni lent az addokat, ezek így együtt egy kellemes raid sebzést jelentenek majd.

Taktika:
Két tank, három healer, öt dps.
A tankoknak azután kell váltaniuk, miután a levoodoozott tankra elkezdni nyomni a banisht a boss. A voodoo után de a banish előtt elég kemény healre kell számítani, lévén hogy a tankot ért sebzés átkenődik két másik emberre is, akiket persze a shadow realmes addok is lőnek közben, így ők is visszasebzik a tankot, stb. Célszerű a tanknak szépen beosztania a CD-it, valamint a többi debuffos ember is tolhat valamit, kb. mindenkinek van már valamilyen heal effektje vagy sebződést csökkentő hatása.
Amennyiben van rá lehetőség, akkor a totemes csapat valamennyire variálódik, ez közben fog mindig kiderülni, mert nem lehet megtippelni, hogy kiken lesz voodoo doll effekt és ezek az emberek nem fognak tudni lemenni.
Célszerű lenne úgy fordulni 20%-ra, hogy előtte még pont lemegy egy csapat addokat verni.
BL a fight végén fog kelleni a raid CD-kkel együtt, emellett remélhetőleg visszajön majd pár tank CD is.
Ha a shadowy attackok közül mindegyik single target, akkor a voodoo emberek állhatnak a tank közelében a raid nagy részével együtt esetleg, hogy aoe healek is elkapják őket.
Ha frenzy alatt kap banisht a tank, akkor esetleg lecsaphat pár addot lent, hogy segítse a healereket, elvileg a severer of souls gyorsan meghal amúgyis.

videó:

Utolsó szerkesztés: 11 éve 7 hónapja Írta: Skaven.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11783

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11804

A video magaert beszel, de egy kis osszefoglalo:

A raid a bosson all, igy nyugodtan lehet aoe healeket tolni. Ha valaki kintragad oldalt, vagy egy arnyekvilagos tura utan nem jon be, akkor lehet hogy pont oda rakja a totemet a boss es ez bekavarhat a megbeszelt sorrendbe, erre van is pelda a first killen. Nincs ezzel problema, de jobb ha nem kell emiatt tobb mindent atbeszelni a fight alatt.
A lemenetelek sorrendjet dinamikusan kell kezelni a fight alatt, a random miatt nem lehet elore fixalni a dolgot.

Az enrage 6 perc, ezutan elkezd castolni egy spellt, amivel kinyir mindenkit. Osszesen tehat igy 6 perc 10 masodperc van ra, hogy leverjuk.

Normalban nem egy nagy eresztes a heal ha rendesen le vannak kezelve az addok lent, viszont gyengebb gearben a dps problema lehet, igy vegul mi ket healerrel mentunk. Ez azonban nem feltetlenul szukseges ha mindenki jol csinal mindent. Nekunk volt 3 healerrel egy 6%-os wipe es boven lehetett volna meg javitani a dolgokon.

A healerek probaljanak meg a leheto legtobbet dps-elni, foleg a fight elejen van erre lehetoseg, de harom healernel ez vegig belefer. Igy laza 8 millio dmg siman ki tud jonni toluk meg gyengebb gearben is, ez ilyenkor kell is.

Egy dps se menjen le egymas utan kettonel tobbszor, amennyire lehet, rotalni kell az embereket, hogy a lent megkapott dps buffot jol ki tudjuk hasznalni a bosson.

Ha rendesen le vannak irtva az addok lent, akkor a fight vege sem tul eros heal szempontbol, harom healernel meg foleg. Ilyenkor kb. 40% korul le is lehet allni a lemenetellel, be kell tolni a BL-t a felbuffolt emberek miatt, aztan lehet tolni, hiaba gyulnek fel az addok a vegere, BL alatt nem kell semmi raid CD, utana meg nyugodtan lehet nyomni mindent. Igy harom healerrel is bele kell ferni az enrage-be. Ha a lemeneteleket vegig tolja a raid 20-25% kornyekeig, akkor ezzel tul sok ido fog elmenni es gyenge gearben valoszinuleg nem fog kijonni a dps.
Ket healernel egyaltalan nem kellene gondot okoznia az enrage-nek, viszont a kevesebb heal es raid CD miatt erdemes inkabb 30% konyekeig addozni, ennel tovabb itt sincs ertelme.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.088 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum