× Boss-ok: The Stone Guard, Feng the Accursed, Gara'jal the Spiritbinder, The Spirit Kings, Elegon, Will of the Emperor

normal The Stone Guard

Több
11 éve 7 hónapja #11325

4 kőoroszlán védi Mogu'shan Vaults bejáratát, rajtuk keresztűl vezet az út a további kövér lootok irányába. A 4 kő oroszlánból 3 aktív. Osztott HP-juk van.

A harc folyamán egy-egy Petrification debuff-ot kapunk (minden Guardian-nak sajátja van, egyszerre egy debuffot kapunk, a különböző variánsokat lásd lentebb), ami folyamatosan stackelődik rajtunk, és ezzel együtt lassulnak be a karakterek. Amikor eléri a 100-at, akkor kővé válik a raid, illetve amíg rajtunk van, addig az adott tipusú sebződés szemben 90% csökkentést kapunk. A Petrification debuff-ot úgy lehet leszedni, hogy a megfelelő Guardian energy-jét 100-ra kell tölteni, akkor az elcastol egy Overload spell-t és az megszünteti a Petrification debuff-ot, előtte persze felrobban, és belesebez a raidbe. (Fontos tudni, hogy a már kővé vállt embereket NEM szabadítja ki) Az energyjük úgy tölthető, hogy egymás mellé húzzuk őket. Amikor nincsenek egymás közelében, akkor 90% damage csökkentést kapnak, ezért mindíg azt üti a raid amelyiknek van párja.

A harc menete tehát nagyjából a következő:

2 tank felvesz 1 illetve 2 guardiant. Amint a raid megkapja a Petrification debuffot, a tankoknak úgy kell variálniuk, hogy a megfelelő guardian ne egyedül legyen, és a párját mindíg úgy kell cserélgetni az nehogy hamarabb felöltődjön. A raid mindíg azt az guardian-t üti, amelyiknek az energy-ét töltjük. Ha felöltődött, akkor felrobban, leszedi a debuffut, újabb Petrification érkezik, amit ugyanígy kell kezelni.
Eközben a raid figyel az Amethyst Pool, Cobalt Mine, Jasper Chains effektekre (lásd lentebb), és azokat lekezeli, majd loot.

Minden Guardian tudja a következőket:

Solid Stone : ha nincs mellette 12 yardon belűl másik guardian, akkor 90%-al kevesebb damaget kap, de nem töltődik az Energy-je
Rend Flesh : a tankba veri bele, ki kell healelni
Power Down : lekapcsolja a teremben található csempéket (ez csak heroicban van)

A különböző Guardian-ok képességei:

Amethyst Guardian :
Amethyst Pool : letesz egy pacát, ami 60.000 shadow damage-t ver mindenkibe, aki benne áll másodpercenként. 1 percig van lent.
Amethyst Petrification : 90%-al csökkenti a bekapott shadow sebzést (lassít, majd kővé mereszt)
Amethyst Overload : ha eléri a 100 energy-t, akkor 120k shadow sebzést tesz a raidbe, leszedi az Amethyst Petrification debuffot mindenkiről.

Cobalt Guardian :
Cobalt Mine : kilő egy véletlen kiválasztott játékosra egy lövedéket. A célpont 7 yardos körzetében fog robbanni, 95k körüli sebzéssel, és aki benne áll az lerootolja
Cobalt Petrification : Csökkenti a bekapott Arcane sebzést 90%-al (lassít, majd kővé mereszt)
Cobalt Overload : leszedi a Cobalt Petrification-t, 120k Arcane sebzéssel egyetemben

Jade Guardian :
Jade Shards : 27k körüli Nature sebzést kap mindenki
Jade Petrification : 90%-al csökkenti a bekapott Nature sebzést (lassít, majd kővé mereszt)
Jade Overload : leveszi a Jade Petrification-t 120k Nature sebzés kiséretében

Jasper Guardian :
Jasper Chains : 2 karaktert összeláncol. Ha az összeláncolt karakterek 10 yardnál meszebb állnak egymástól akkor folyamatosan növekvő tűz sebzést kapnak be. Ha 15 másodpercig egymás melett állnak megszűnik a lánc
Jasper Petrification : 90%-al csökkenti a Fire sebzödést (lassít, majd kővé mereszt)
Jasper Overload : leveszi a Jasper Petrification-t 120k Fire sebzés kíséretében


Heroic mód:
A teremben van 3 (minden Guardian-hoz 1-1) kristály amelyek segítségével buffolhatjuk magunkat , amíg le nem kapcsolják a Guardianok.
Ennek menete a következő:
A kristályra kattintva kapunk egy Living Amethyst , Cobalt , Jade vagy Jasper debuffot, amit a padlón levő csempékbe lehet tölteni (minden csempét 1x). Minden töltés 1% damage növekedést ill. 1% spirit növekedést okoz.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Utolsó szerkesztés: 11 éve 7 hónapja Írta: Dögrovás.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #11383

Jelenleg ugy nez ki, hogy a kristalyok csak HCban lesznek, emellett HCban is csak harom mob lesz, nem negy. De erre majd meg kiterunk, egyelore lenyegtelen.
A nagy sebzesek 250k-sok ebben a pillanatban.
A kovevalos debuff 5-os stackenkent novekszik 3 secenkent, tehat 1 perc kell ahhoz, hogy kimaxoljon, a bossoknak pedig kb. fel perc kell ahhoz, hogy nullarol maxra menjen az energy-juk.

miutan leszedjuk az aktualis kovevalos debuffot, kb. 5-7 sec kell ahhoz, hogy megkapjuk az ujat. mindenkin ugyanaz a debuff van, mindenki egyszerre kapja meg az ujat. random, hogy melyik mob fog ujabb debuffot rakni, elkepzelheto, hogy ugyanazt nem kaphatjuk ketszer egymas utan, de errol nem talaltam infot.

normalban ha nem egyszerre robbantunk fel ket bosst, nagy gondok nem lehetnek, viszont mivel HCben 500k-t sebez a robbanas, ezert ott mar csak olyan mob robbanhat, amilyen debuff van rajtunk. celszeru tehat mar normalban a leheto legjobban begyakorolni a tauntolgatast/mob valtogatast a tankoknak.

video:



a videon epp nincs az ametiszt boss, igy egyszerubb egy kupacban allni. a kobalt miatt robban a raid, de ez kihealelheto (foleg ha pont olyan debuff van a raiden) aoe healekkel konnyeden. a jade amugyis mindenkit sebez, a jasper miatt pedig ossze kellene futni. igy ez a kombo eleg egyszeru. ha van ametiszt, akkor sok meleevel nem lesz jo a boss szerintem.

lehetseges kombok (hasrautesszeruen, mire kijon live-on, lehet hogy tok mas lesz, meglatjuk mennyire nehez kihealelni, mennyire lesz maceras maszkalni a debuffal, stb.):

ametiszt - kobalt - jade:
celszeru szorodni, akire a kobalt spellt dob, az ottmaradhat esetleg (foleg ha nem nagyon van hely), az ametiszt spelljebol ki kell futni.

ametiszt - kobalt - jasper:
itt is szorodunk szerintem, a jasper miatt ket ember osszefut (baleroc style), aztan visszamegy a helyere. ha melee az egyik tag, es ranged a masik, akkor a ranged odafut.

ametiszt - jade - jasper:
szorodas az ametiszt miatt, a jasper miatt ugyanugy osszefutas mint elobb. a kobalt miatt nincs szivas ugye, a jade raidsebzodest jelent, amit kellemetlenebb kihealelni a szetszorodott raid miatt.

kobalt -jade - jasper:
a videon lathato, egy kupacban allunk ugy, hogy a melee tudja utni a bossokat.

Utolsó szerkesztés: 11 éve 7 hónapja Írta: Skaven.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #11387

Nagyon nem tudsz mellélőni a kombinációkkal :) 4 ből 1-et 4 féle képpen lehet elhagyni.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #11389

teeeeee :D
ezt a taktikara ertettem, nem tudom hogy mennyire helytalloak ezek az otletek. latni kellene hogy mekkora az ametiszt pacaja, illetve hogy milyen gyakran tolja.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11754

Már 3 szor megnéztem. Ahogy végigkockéztam a Jade folyamatosan a maintankon van és csak a másik kettőt tauntolgatja az offtank. Megnézem majd mégegyszer este de nem túl bonyolult.


NE ESS KÉTSÉGBE, gondolj arra hogy mindig akad másik olyan ember aki még szarabb helyzetben van...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11764

Extra koncentrációt igényel a tankoktól a fight.
A bossok cserélgetése az egésznek a kulcsa.
Videó készült, majd feltöltöm.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11765

Köszi Little, várom majd.


NE ESS KÉTSÉGBE, gondolj arra hogy mindig akad másik olyan ember aki még szarabb helyzetben van...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11768

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11769

Azt mondja meg vki nekem mi a szarért bassza rá a bossok energy figyelő bar-ját a karakterre hogy alig latom mikor rakja alám az ametyst zonet. Nagyon lelombozott igy ez a fight kurva szarul éreztem magam közbe.:(


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo
Utolsó szerkesztés: 11 éve 6 hónapja Írta: Mégöt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11770

engem is idegesitett hogy hulyen helyen voltak dolgok a kepernyon, de hat ez van, majd valahogy megprobalom rendberakni, par dolgot pullok kozott tekergettem, de nem lett az igazi.



a bosskombok nem tudom hogy raidhez vagy realmhez vannak kotve, majd ez meg kiderul.
ha foloslegesen nem robbant fel a csapat egy bosst sem (tehat nagyon franko a taunt), akkor nem tul nehez a boss, persze ez attol is fugg, hogy melyik harom jon az adott heten.
az hogy ketto vagy harom healeres a fight, egyelore semmilyen szinten nem a healereken mulik. :) ha 100%osan van vegrehajtva, akkor tippre mar ebben a gearben is nagyon siman lehet ket healeres.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11777

Nah, kb mi hallható a videón ( ill. minek kellene ).
Sajnos az eleje NAGYON kaotikus, azt érdemes is skippelni.

Ugye a lényeg, hogy ha 2 oroszlán egymás mellett van, akkor töltik egymást, viszont csak az ellen élvezünk immunitást, amelyik a debuffot feltette.
Mi történik tehát, ha van 2 oroszlánunk, Jáde és Ametiszt, a Jáde 40 energián van, az Ametiszt 20 energián, és a debuff Ametiszt?
Ha nem csinálunk semmit, akkor a Jáde eléri a 100at, amikor az Ametiszt a 80at, felrobban, és meghalunk.
Mit lehet csinálni?
Meg kell nézni a 3., az OT által tankolt oroszlánt, hogy mennyi energián is áll ( az övé nem nő, mert nincs 12 yardon belül másik mob ), és amikor ennek a 3. addnak az energiája KEVESEBB, mint az Ametiszté, akkor ki kell cserélni a Jade-val.

Példa:


MT: Jáde - 40 energia, Ametiszt - 30 energia
OT: Cobalt 60 energia

Debuff: Ametiszt.

Probléma: A Jáde fel fog robbanni, és nincs ellene védelem.
Megoldás: Várunk 40 energiát, ekkor az állapot:

MT: Jáde - 80, Ametiszt: 70
OT: Cobalt 60 energia.

Debuff még mindig Ametiszt.
Ebben a pillanatban csere Jáde <--> Cobalt.

Feltételezve, hogy nem kapnak energiát ( kapni fognak ), előáll a következő állapot:

MT: Cobalt - 60, Ametiszt - 70
OT: Jáde 80

Debuff: még mindig Ametiszt
Mi fog történni?
A következő robbanó add az Ametiszt lesz, mivel csak azok kapnak energiát, amelyek az MT-n vannak ( azaz együtt vannak ).
Van ellene debuff?
Van. Örülünk.


Robbanáskori állapot:

MT: Cobalt - 90, Ametiszt - 0
OT: Jáde - 80

Debuff: ismeretlen ( vagy Jáde lesz, vagy Cobalt )

Ilyenkor hangzik el a videóban ( még robbanás előtt ), hogy:

'Ha az új debuff Jáde lesz, akkor Jáde - Cobalt csere, ha Cobalt lesz, akkor marad minden így!!!'

Jön az új debuff:

A változat: Jáde.
Azaz CSERE.

MT: Jáde 80, Ametiszt 0
OT: Cobalt 90

Debuff: Jáde.
Örülünk, hisz 20 sec múlva a Jáde felrobban, van ellene debuffunk, ekkor lesz egy állapot, miszerint:

MT: Jáde 0, Ametiszt 20
OT: Cobalt 90

Elhangzik a mondat: 'Ha az új debuff Ametiszt lesz, akkor minden marad így, ha Cobalt, akkor Ametiszt <---> Cobalt csere'

B változat: Cobalt lett.
Ez a szerencsésebb változat, hisz minden marad ugyanúgy, mozizunk egy sort, hisz emlékeztetőül ez a helyzet:

MT: Cobalt - 90, Ametiszt - 0
OT: Jáde - 80

Debuff: Cobalt.
Mindenki örül, hisz a következő add, ami robban, az a Cobalt lesz, ami már ott is van, annak a legnagyobb az energiája, lehet hátradőlni és multidotolni erővel.

Ha felrobbant, jöhet a raid warning: 'Ha az új buff Jáde lesz, akkor Jáde <---> Ametiszt csere, ha Ametiszt lesz, akkor minden marad így'.

A fight kulcsa tehát az addok rotálása, a fentiek szerint:


Kezdés:

Bal oldalt 2 add, jobb oldalt 1.
Bal oldalt MT, jobb oltalt OT.

Bal oldaliakat behúzza az MT középre, az OT min. 12 yardra, de taunt távon belül megáll a sajátjával.

A csata 2 fázisra bontható, egy kezdeti állapot és egy raid közbenire.
A raid közbenit már fentebb taglaltam.

Naszóval PULL:

2 mob az MT-n középen, 1 mob az OT-n valahol oldalt.

Kritikus pillanat: megkapjuk az első debuffot.
Innentől 2 lehetőség van:

Az MT-nél van az a mob, ami elsőként robbanni fog.
Ez esetben állunk és várunk, DE NEM ALSZUNK EL!!!
Miért is?
Azért, mert ott van 2 oroszlán egymás mellett, amelyek ugyanolyan ütemben, ugyanonnan ( 0 energia ) töltődnek.
Amennyiben ez így marad, akkor ugyan felrobban az az oroszlán, amelyik ellen védve vagyunk, de ugyanabban a pillanatban felrobban a társa is, ami ott van mellette.
Mit kell csinálni? Értelemszerűen cserélni kell.
Ezt úgy kb. 50 energiánál érdemes megtenni, azaz amikor a párosból az az oroszlán, amelyik 'csak úgy ott van' ( nincs ellene védelem ), eléri az 50 energiát, akkor cserélni kell az OT által tankoltra.

Akkor kb. ilyesmi alakul ki:

MT - debuffos oroszlán - 50, másik - 0
OT - harmadik - 50

Ha robban a debuffos, akkor jöhet az RL hangja: 'Ha a másik oroszlán lesz az új, akkor minden marad így, ha a harmadik, akkor másik < --- > harmadik csere'

Innentől minden tovább.
Cserélni mindig azt kell, amelyik nem robbant, mivel ezzel tudod biztosítani, hogy az új oroszlánnak ( amelyik a debuffos és most érkezik feltöltésre ) több energiája lesz, mint ami most bent áll ( hisz annak most lett 0 ).


Amennyiben pull után az áll be, hogy az OT-nál van a debuffos oroszlán, akkor azt le kell cserélni bármelyikre, hogy hadd töltődjön, MAJD 50 energiánál a társát is le kell cserélni arra, amelyiket kezdéskor az OT-ra bíztuk -> így érjük el, hogy a bent lévő, debuffos oroszlánnak legyen a legtöbb energiája.


Remélem a felhozott példákkal érthető volt, hogy mi is történik.
Fontos még, hogy robbanás után eltelik még kb 5-10 sec, mire megkapjuk az új debuffot ÉS még a csere alatt is nő energia.
Szóval azt mindenképpen el kell kerülni, hogy a dobbanós oroszlán mellett van egy olyan, amelyiknek szintén nagyon sok energiája van, pl. csak 10el van lemaradva, mivel így, amikor a debuffos oroszlán felrobban, lesz neki 90 - mire megkapjuk a debuffot ( és ha az nem az övé ), addigra lesz neki 95. Mire kicserélnénk, lesz neki 100 -> felrobban, meghalunk.

Szóval legyen a két oroszlán között 20 energia minimálisan, hogy ha cserélni kell, akkor ez az oroszlán biztonsággal eltávolítható legyen, a process közben ne robbanjon fel.
Az OT-nél nyugodtan lehet olyan oroszlán, ami 90 energián áll, azt úgyis csak akkor fogjuk behívni, ha azt a debuffot kapjuk meg, így mire az becammog, fel is robban, de ez lényegtelen, mert védve vagyunk.

Utolsó szerkesztés: 11 éve 6 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11779

Jön egy hülye kérdés ami lehet h triviális és volt már valahol rola szó de én lemaradtam:
Mi van ha 3 tankkal megyünk mindegyik felvesz egyet-egyet nem töltödik egyikse mert nem lesznek egymás mellett, es fütyöreszve le vannak verve mert nem kell cserélgetni csak kiállni minden szarból?


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11780

Mégöt írta: Jön egy hülye kérdés ami lehet h triviális és volt már valahol rola szó de én lemaradtam:
Mi van ha 3 tankkal megyünk mindegyik felvesz egyet-egyet nem töltödik egyikse mert nem lesznek egymás mellett, es fütyöreszve le vannak verve mert nem kell cserélgetni csak kiállni minden szarból?

Ha valamelyik oroszlán nem töltődik, akkor 90%-os dmg csökkentés buff van rajta.
Ezért is van az, hogy csak azt a két oroszlánt kell DPS-elni / multidotolni, amelyeket épp töltünk, a kimaradót felesleges.

Három tank esetén gyanús, hogy enrage-ba fut a raid. ;)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11800

engem elegge idegesitettek a fight alatt a rootolos kristalyok. sok helyet is foglalnak, zavaroak, tul nagyok a cuccok, stb. emellett a dispel is sok gcd-t es manat vitt el.

igy jobban megnezve a kulonbozo abilityket, kicsit elcsesztuk ezt. :D

egyreszt csak felszedeskor sebez, utana mar nem, a root pedig ossz. 6 secig van fent. tehat hacsak nem kap lila pacat a rootolt illeto, nagyreszt tok folosleges leszedni a debuffot.
masreszt ha a cobalt debuff van rajtunk, eleve 90%kal kevesebbet sebez a kristaly felszedese. szoval ilyenkor pl siman lehet takaritani. hunterek deterrance-szel, dk-k pedig a bubijukkal eleve fel tudjak szedni ezeket minden gond nelkul a tobbi debuff mellett is. szoval nekik egesz egyszeruen korbe kell rohangalniuk amikor tudnak.
lehet meg hasznalni a samanoknak windwalk totemet, szerintem ez is jo a rootolas ellen, 1 perces CD de ezt resetelni is lehet ugye, szoval nem veszes.
ha a kristalyokat kenyelmesen el lehet takaritani, akkor mindenkinek konnyebb lesz mozogni, kevesebb zavaro tenyezo lesz a teremben. ha pedig megfelelo idoben / classal takaritjuk el oket, akkor meg a sebzodes is csokken, ami szinten jo a healereknek es meg a dispelt is el lehet felejteni.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11801

nagyon maszek megoldas:
harom tank, mindegyiknek fix tankolnivalo. ket tank all a terem ket oldalan, a harmadik mobil, o hurcolassza a sajat bossat es nem kell tauntolni, hanem ezzel koordinalja a raid, hogy mikor melyik boss pihenjen. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11802

Nálunk a végén a következővel tudtunk a legjobban haladni:
Ott kezdjük ahol a bossok vannak, és a dps mindíg a két boss között kicsit előrébb áll. A tankok lassan húzzák a bejárat felé őket, ahogy kapják a pacákat. Folyamatosan megy az egész csapat a bejárat felé. Jellemzően azt tauntoljuk, amelyiknek a debuffja van (ezt feljelöljük), csak akkor kell másik tauntolni, ha robbanás után úgy esik, hogy egyedűl marad a tankon a robbantani valós.
Odin elég jól el tudta takarítani a kristályokat.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11903

Ide is beírom: A Stone Guardos addon itt van: github.com/Taracque/OmnislashMarkers/zipball/master#.zip tesztelve nem lett, assist kell neki. A Skull debuffja van fent, a Cross-t kell mellé tankolni.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #11935

Ezen a héten már van Jasper, és mondhatni, hogy rendesen kiganyézott alólunk a spece.
Elvileg úgy működne, hogy összeköt két embert, akik, ha egymás mellett állnak, akkor semmi gond sincs, s akár órákon át is el lehet így lenni.

A probléma akkor keletkezik, ha eltávolodnak, ekkor a rajtuk lévő debuff felszalad 15ig, majd felrobban. Közben minden egyes tick-el sebez(ne), ellenben, ha az aktuális debuff a jasperes, akkor ez felfogja a bejövő sebzés 90%-át.

Namost így a taktika annyi lenne csupán, hogy ha láncot kaptok a nyakatokba, akkor elálldogálltok, majd ha lesz egyszer csak jasperes debuff, akkor szétrohantok, kivárjátok, hogy lepottyanjon, oszt jóccakát.
Ha 2 meleet köt össze, akkor szétfutni se kell, ha 2 healert / rangedet, akkor szintén, majd a fight végén leesik a boss(ok) halálakor.

Namost nekünk ez nagyon nem jött össze - volt, hogy szétfutottunk, a lánc leesett, majd a debuff is megszűnt -> a robbanásba belehaltak a népek.
Volt, hogy szétfutottunk, mégis iszonyat sebződés jött be ( ugyanilyen okokból ).

Az összekötés miatt sokkal - sokkal szorosabban áll a raid -> a letett ametyst pacákat nehezebb kerülgetni, hamarabb elfogy a hely -> többet kell mozognia a tankoknak -> gondokat okozott ez a tauntolgatásban.

Valahogy csak leküzdöttük a végén, de nagyon nem találtuk a megoldást, ritka csúnya kill volt, ide érdemes utánaolvasgatni, hogy jövő héten ne szívjunk vele, mert tippre a köv két hétben még ez kint lesz ( és jövő héten valszeg ezt már HC-ban kellene csinálni, ami jelen pillanatban több, mint genyónak tűnik ).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.172 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum