normal Hagara the Stormbinder HC

Több
12 éve 4 hónapja #6381

Lássuk a különbségeket:

P1 - ugyanúgy csak ketten fagynak be. Ezt érdemes lenne úgy csinálni, hogy a bosson / boss közelében tegyék meg, nem pedig kint a gyűrű szélén. Egyrészről így a bossra is menne a slash dmg ( cleave és egyebek ), a meleenek nem kellene mozognia, talán kicsit több DPS.

A jégtőrök növelik a fagysebződést, de ezt elvileg csak a healerek érzik meg kicsit(?) jobban.

A többi ugyanúgy, amikor bedurvul a boss, akkor szépen el kell futnia a tanknak, majd visszavinnie a jégkockákhoz.

P2 - jég

Több hp-ja van a levernivalóknak, PLUSZ a boss szépen kilövöldöz a felmarkolt emberkékre ( piros hunters mark jelzés ) 1-1 jéglövedéket, amely lassítja az illetőt, ha eltalálja, valamint ottmarad egy lassító csapda-szerű effect, ami az egész P2-ben megmarad. Így, mivel folyamatos körbefutkosás van, ezért előbb - utóbb az egész külső rész szépen telítődik lassítással, ami garantálja, hogy utólér a fal. Ergo max 2 körbefutkosás van, és sosem szabad megállni, ahogy eddig se, és a körök mellett kerülgetni kell a lassító csapdákat is. Ha Téged jelöl ki, sem kell parázni, futni kell tovább. Inkább azoknak kell figyelnie, akik mögötted vannak, ki kell kicsit húzódniuk, hogy ne kapja el őket az utánad maradó lassítás.
Erre elmegy majd 1-2 try, mire sikerül megfelelően begyakorolni.

P2 - villám

8 feltöltésre váró pillar van, valamint 2 add. Ezen túl még lesznek körök is a földön, mint a villámos résznél, amikből ki kell állni. Nyilvánvalóan így tovább tart ez a rész, ami egyre érzékenyebb raidsebződéssel jár majd.
Itt ugye egy addot kapásból le kell verni, majd a másikat elhurcolni a túloldalra. A bónusz pillarok nem feltétlen jelentenek gondot egyébként, annyira nincsenek messze, kis gyakorlás kérdése szerintem ez is.
Mivel a debuff rajtad van pár secig, ahogy rádpattan a villám, és utána tudod továbbadni, ezért pl. az működik ( szerintem ), hogy egy priest beáll egy pillar mellé ( ami kívül van ), és life grippel beránt egy embert, amint az megkapja a villódzást, a köv tick pedig így már rámegy a pillarra. Hasonlóan warriorral is lehet szerintem trükközni, megkapod, és már ugrasz is egy pillar mellé, kb 2 secig van rajtad, és már fel is töltötted a pillart. Lock teleport szintén ígéretesnek tűnik, megpattan rajtad, odateleport, és már töltődik is a téma.
Ezt akár normálban is lehet próbálgatni, további ötletek is mehetnek erre.
Érdekes, de egyébként így számomra kicsit könnyebbnek is tűnik így, mivel kisebb a távolság az egyes pillarok között, mint normálban, majd meglátjuk, mennyire lesz ez gond.

Tipikusan az a boss, aminél az első kill belekerül X try-ba, és onnantól már 1-2 tryon belül megvan mindig, relatív kevés RND van benne, egy helyes végrehajtási terv után sikerre lehet vinni.

Enrage egyelőre ( számomra ) ismeretlen, úgyhogy akár 3 healer is elférhet, ez a villámos P2-t biztos sokban megkönnyíti, és egyben a jeges P2-ben okoz nehézségeket.

PTR-es videó, a fázisok igen jól látszanak rajta.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 4 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6384

Na, itt meg is ölik ( szintén csak PTR ).

Amit lehet belőle tanulni, hogy:

- jeges fázisban érdemes úgy közlekedni, hogy az első kört úgy teszed meg, hogy a belső szélén futsz végig, a full raid, azaz a bosshoz közelebbi részen. A második kört pedig kint teszed meg. Itt eléggé látszott az, hogy a 2. körben már tele volt a közepe lassítással. Namost, ha úgy csinálod, hogy az első körben az egyik szélen, a másodikban pedig a másik szélen futkosol, akkor ezt talán kicsit könnyebb kiküszöbölni. Persze ha a raidből a legelső kapja meg a jelet, akkor a mögötte lévőknek be kell mennie középre, hogy elkerüljék, ne menjenek keresztül mindenen. Ám ahogy tudnak, egyből húzódjanak szélre ( akár azt is lehet csinálni, hogy egyik szélről a másikra cikázgatsz, a lényeg, hogy ne nagyon maradj középen ).

- villámos fázis feltöltögetős rész elég jól ment már nekik

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6397

A jeges fázisos lassítást lehet és kell dispellezni (kevesebb lassító útvonal lesz az íven). A lassítás miatt, amikor elindulnak a jégfalak egy kupacba kell helyezkedni, közvetlen egy jégfal mögé. Aki megkapja a lassítást az marad a sávjában, a többiek kimozdulnak a másik sávba amíg meg nem előzik a lelassított emberkét. Ez nyilván csak az első körben kivitelezhető, és függ az épp becsapódó jégkörök helyétől is. Hunterek tudnak Master's Call -al büntetés nélkül mozogni a jegen.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6400

a shamamokat ghostwolfban nem lehet lassitani 100% ala, bár eközben nincs dps/heal


Doh.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6418

Tegnap mi is derült ki:


P1.

- A lighting assault elől nem lehet elfutni, és amíg tart, addig overheal kell a tankba + 1-1 CD sem árt. Ha a healerek vkire kihealolnak közben, akkor a tank meghal, 2 healernek figyelnie kell a képesség CD-jét, és amint jön, iszonyat overhealt kell bele tolni

- a jégtőrök sebzése azon felül, hogy remekül oszlanak el a közelállók között ( azaz max 4en tudják körbeállni a bosst -> max 3 melee fér el a tank mellett ), ráadásnak még oly mértékben növelik a sebezhetőséget, hogy 4-5 stacknél több debuffot TILOS felszedni. Mivel 3 tőr van, ezért 3 rangednek úgy kell helyezkednie, hogy át-átveszik a sebződést, amíg az eredeti célpontról le nem esik a debuff. Kicsit Domos tűzgömbös utánérzés. Ha csak 2 melee-t céloz, akkor vmelyik healer / ranged lesz a 3. célpont, az Ő takarásáról is gondoskodni kell, így viszont a melee tud kicsit trükközni, hogy egymástól kapdossák át a sebződéseket

P2.

- villámos. Annyira nem gáz, talán ez a könnyebbik fázis. A 3 healer megáll középen, hogy mindenkit elérjenek, a többiek 1 v 2 csapatra válva körberohannak, végig heal mellett. Talán ez az egyszerűbb, kis gyakorlás kell, vmi nature resről gondoskodni kell.

- jeges. Iszonyat mennyiségű hp-ja van a pillaroknak. Itt min 2 kört kell megtenni, de már a 2. is nehéz, míg normálban vmi 400K hp-ja van 1-1 pillarnak, addig hc-ban 2M, ez 10fősben elég masszív. A folyamatos dispel is elkerülhetetlen. Együtt futni kb lehetetlen, mi úgy csináltuk, hogy group1 és 2 külön, mivel ha vki lelassul + lassítást hagy maga után, akkor nagyon nem mindegy, hogy az 3 v 6 emberkét kap el, akik épp még arra járnak.


Viszonylag jól begyakorolható a fight, egyedüli gearcheck igazából a pillarok leverése jelen állás szerint, amennyit láttunk belőle. Oda sokkal - sokkal több DPS kell, mint amit ki tudtunk sajtolni ( 40%-ot tudtunk leverni a kiindulóról úgy, hogy mindenki élt, 1 kör alatt, majd elkezdtek hullani a népek ). Ide CD-ket kell beüzemelni, petes classok talán előnyben vannak.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6429

Amit még teszteltünk tegnap az az volt, hogy villámos fázisban nem lehet gyorsfutó hunter aspectet használni (dazedel a sebződés miatt). Viszont mivel a jeges fázisban semmiféle sebződés nincs ha elkerüljük az Icicle okozta köröket, csak lassítás, itt lehetséges az Aspect of the Pack használata. Ez azért is jó, mert kb. normál sebességen pont olyan gyorsan mozgunk mint a fal, de ha valakit belassít a Frostflake képesség, akkor az ( és a körülötte állók) lemaradnak. Ezt a lemaradást be lehet hozni hunter Aspecttel, és így több kört lehet futni (ha marad elég hely a jégpacák mellett).
Az egyedüli gond ezzel az lehet, hogy valaki sebződik az Icicle miatt, és dazedet kap az aspecttől. Ezt el kell kerülni mindenkinek.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6603

még egy lehetőség gyors villámos fázis megoldásra:

http://rhythm-tm.wowstead.com/forums/member-section/raid/1542898-hagara-hc

ez csak elméleti az oldal szerint, de jónak tűnik.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6626

Szerintem ezt kellene csinálni 2 melee 4 ranged setuppal:

Mellékletek:
Utolsó szerkesztés: 12 éve 4 hónapja Írta: Littleboy.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6631

Szerintem LB megoldásánál mindenkin pattog a villám, ellenben itt csak 4 emberen. Lassabb néhány másodperccel, de 4 emberre kell kókusz heal, nem 10-re. A rajz pontatlan, de remélem érthető.

Mellékletek:
Utolsó szerkesztés: 12 éve 4 hónapja Írta: Bernatella.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6651

Lehetséges hogy nem mérvadó(mivel csak LFR-en probaltam), de a rugo Smokebomb-ban allokat nem sebezte a fuggoleges villam ergo nem is stackelt rajtuk a +nature dmg taken debuff.(Berna rajzahoz pl tökeletes lehetne, hogy addig nem sebzodik a kozepe sem). 1 próbát megérhet.


Doh.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6873

I was reading on the WoW forums that there are a slew of spells that bypass Hagara's ice tombs, and heal the tombed players. I'm curious as to which spells do and which don't, so figured I'd try to compile a list. Please feel free to give me your findings.

Green: Do
Orange: Not sure/need clarification
Red: Don't

* Essentially, the idea is you can AoE heal the victims INDIRECTLY. So, for example, you can heal with Prayer of Healing, by targeting the tombed victim's party member.


?
?
?
?
?
  • Prayer of Mending (jump)
  • Aura Mastery
  • Wild Growth (jump)
  • Circle of Healing (jump)
  • Efflorescence
  • Sanctuary
  • Ancestral Awakening
  • Earthliving proc
?
?
?
?
?
  • Direct heals
  • Chain Heal (jump) < Source>


Let me know any I have left off, forgotten to inquire about, or have incorrect; this is an open ended list, please correct any misinformation. Give me any spell you might be curious about, even if it seems obvious that it wouldn't work, it can always be marked as "red" down the road.

www.mmo-champion.com/threads/1043351-Hea...4649948#post14649948

Utolsó szerkesztés: 12 éve 3 hónapja Írta: Administrator.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6874

szemely szerint az AW-t kizartnak erzem (de ugysem tudom kontrollalni, szoval mindegy is), az earthliving (es a tobbi fent levo hot) pedig valoszinuleg mukodik, anno ICCben is mukodtek ezek a befagyasztos sarkanynal a jegtombben uldogelokon.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6880

Dob macro:

#showtooltip Drums of Speed
/p Drums of Speed used
/use Drums of Speed
/in 30 /p Drums of Speed over

mivel a /in utasitas alapbol nem tamogatott, ezert kell hozza addon, amivel tudja ezt kezelni a wow. a legegyszerubb ilyen talan a slashin nevezetu, nincs 30 kilobyte a cucc.
www.curse.com/addons/wow/slash-in

Utolsó szerkesztés: 12 éve 3 hónapja Írta: Skaven.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6881

Shattered Ice

  • We could not explicitly confirm this, but it is commonly believed that Hagara will only cast this ability on people 180 degrees in front of her.
  • This means that as the tank, you should drag the boss so that no one except you is near her front half. Because of the Ice Lance ability, this means you will be moving quite a bit.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6904

Átnéztem a logokat és ez alapján a tank sebzése a következőképpen alakul: ( link )
58 % Focused Assault
13 % Melee
9 % Lightning Storm

A Storm mindenkit érint ez ellen nem sok mindent lehet tenni. Feltűnő viszont az Assault és Melee aránya.
A Focused Assault-ot nem lehet dodge/parry/block-olni. Absorbolni viszont igen, a logban szerint összesen 5x történ meg, szóval több bubit a tankra.
Craftolok armor scrollt és a gearemre tolok még egy kis plusz HP-t.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 3 hónapja Írta: Littleboy.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6917

Na, tegnap utánakérdezgettem az okos mage-eknél, hogy mi a helyzet, mit tudnék itt kezdeni (mert tényleg szánalmas volt a DPS-em :D), ilyenek. Ti tudtátok, hogy már az elején lehet tudni, hogy milyen phase fog következni? Ha a boss fegyverén jeges enchant van, akkor a jeges jön először, ha meg áramos, akkor meg áram. Lehet, hogy tök egyértelmű volt, én nem tudtam, de azt mondták, hogy ez alapján kell belőni a CD-ket.

Ha mindenki tudta, akkor lehet, hogy mondjuk csak Sarthan számára lesz értékes az infó, amit közölnék: ha jeges fázis az első, akkor már az elején el lehet lőni a CD-ket, mert kábé tökmindegy, ha viszont a villámos, akkor megéri megvárni a feedbacket, mivel jókat tickelhet a Combustion, ennek függvényében a mage-ek DPS-e 40-28k között változik. Én most mindig a legelején próbáltam bravúroskodni a DPS-sel, szerintem összességében a legjobb, amit toltam, 22k volt, szóval blöeh. Ennek tudatában remélhetőleg jobb lesz legközelebb.

Mondjuk ezzel együtt is ott van a csodálatos fire mage RNG:

Random arc írta: Dps on hagara is purely and absolutly only depends on luck (since tha fire spec depends on rng over rng with rng, on hagara you add ANOTHER rng to this formula, since i see you love too much rng)

Good scenario:Feedback->Fireball crits for 115 000->Fireball crits for 113 000->Pyroblast crits for 124 000->Fireball crits for 112 000->Happyface Combustion->45k dps at the end

Bad scenario:Feedback->Fireball hits for 54 000->Fireball hits for 52 000->Fireball hits for 47 000->Fireball hits for 48 000->Fireball hits for 51 000->Fireball hits for 45 000->FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU->29k dps at the end

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6918

Nyehe szerintem azt h milyen fázissal fog kezdeni azt nem tudtuk de ez alapjan
kb kurva gyorsan meg lehet oldani hogy minden try villámossal kezdödjön
mert ha fagyos a boss fegyvere akkor egy gyors hunter pull+FD és ha ujra poppol remenykedünk hogy villamos legyen a fegyvere:)


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6958

Néztem videjot hunter povosat ott a jeges fázist ugy csinalták h aki a lassitó debuffot kapja kimegy a szélére amennyire lehet es ott szedik le ill ott ketyeg le a debuff igy a buborék alatti sebzödés megszünik valamint ugye alapbol a buborék alatt ugye lassitva van amugy is mindenki nem lenne lemaradas esetleg meg lehetne nezni nem gyorsabb-e igy a jeges fazis ill jobban hilelhetö, kevesebb mana fogy-e a hilereknek


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo
Utolsó szerkesztés: 12 éve 3 hónapja Írta: Mégöt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6970

First kill videónk:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6979

Elég durván átmész az aktív, villámokkal már feltöltött conductorokon.
Az elején voltak ebből problémák, hogy elég vagányul sebeztek, ha beléjük másztál, így én már csak kerülgettem, a kicsapódó villám-nyalábok is finomak, de ez - elvileg - még némi bónusz sebzés.
Bár lehet, hogy tankként ez annyira nem gázos.

Jó a felvétel, külön előnye, hogy a 2. jeges fázis alatt vannak leszakadók, így azt a nézőpontot is megmutatja, hogy mit kell csinálnod, ha úgy látod, hogy nem éred már utol a többieket, hogyan alakítasz ki egy második hullámot.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.279 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum