normal Yor'sahj HC

Több
12 éve 4 hónapja #6348

Az egyetlen különbség a normál módhoz képest, hogy 3 paca helyett 4 jön mindig. A prioritási sorrend:
Sárga >>> Zöld >>> Lila,
kivéve ha a (sárga, zöld, piros, valami) kombináció jön egyszerre, ebben az esetben a zöldet kell megölni.
Egy táblázat a http://www.icy-veins.com/heroic-mode-advice-for-morchok-zon-ozz-yor-sahj-and-hagara-news-71 oldalról, hogy hogyan kell kezelni a különböző szituációkat:
1. Kombináció

  • fekete - kék - zöld - lila
  • fekete - kék - lila - sárga
1. Taktika
  • Stackelünk a bosson.
  • Mana Voidot gyorsan legyakni.
  • AOE a spawnoló addokra.
  • Healerek vigyáznak a lila paca miatti Deep Corruption képességre.
2. Kombináció
  • fekete - kék - zöld - piros
  • fekete - kék - lila - piros
  • fekete - kék - piros - sárga
2. Taktika
  • Stackelünk a bosson.
  • Mana Voidot gyorsan legyakni.
  • AOE a spawnoló addokra.
  • Nagy raid-sebződés.
3. Kombináció
  • fekete - kék - zöld - sárga
3. Taktika
  • 4 yard spread a boss körül.
  • Mana Voidot gyorsan legyakni.
  • AOE a spawnoló addokra.
  • Közepes raid-sebződés.

4. Kombináció
  • fekete - zöld - lila - piros
  • fekete - lila - piros - sárga
  • fekete - zöld - lila - sárga
4. Taktika
  • Stackelünk a bosson.
  • AOE a spawnoló addokra.
  • Healerek vigyáznak a lila paca miatti Deep Corruption képességre.
5. Kombináció
  • feketee - zöld - piros - sárga
5. Taktika
  • Stackelünk a bosson.
  • AOE a spawnoló addokra.
  • CD használat szükséges a brutális bejövő raid-sebződés túlélésére/healelésére.


6. Kombináció
  • kék -zöld - lila - piros
  • kék - lila - piros - sárga
6. Taktika
  • Stackelünk a bosson.
  • Mana Voidot gyorsan legyakni.
  • Intenzív healígény, nagy raid-sebződés.
  • Ismét vigyázni kell a Deep Corruption -re.


7. Kombináció
  • kék - zöld - lila - sárga
7. Taktika
  • 4 yardos spread.
  • Mana Voidot gyorsan legyakni.
  • Óvatos healelés a Deep Corruption miatt, közepes raid-sebződés.


8. Kombináció
  • kék - zöld - piros - sárga
8. Taktika
  • Stackelünk a bosson.
  • Mana Voidot gyorsan legyakni.
  • CD-használat szükséges, brutális raid-sebződés.


9. Kombináció
  • zöld - lila - piros - sárga
9. Taktika
  • Stackelünk a bosson.
  • Brutális raid-sebződés, CD használat szükséges a túléléshez/healeléshez.
  • Ismét kell figyelni a Deep Corruption -re.
A normál módhoz hasonlóan valószínű, hogy az összes lehetséges kombináció nem fordulhat elő.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 4 hónapja Írta: Manith.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6350

Itt tipikusan nagy felelősség van a healereken - mivel a lila esetén 'csak' a healereknek kell figyelnie, ezért ellentétben a normáltól, ahol oda lehet menni és brute force módon kihealolni a sebzést, itt inkább a sebződés elkerülésén van a hangsúly.
Ami azt jelenti, hogy a debuffot figyelni kell - ez ugye úgy működik, hogy ha vki kap egy healt, akkor felkerül rá egy debuff, ha ez eléri az 5ös stacket, akkor az illető felrobban.
Azaz a healereknek követnie kell, hogy ki mennyi healnál tart, mikor esik le ez róla, és lehet ismét healolni rajta valamit.
Ha más nem, akkor normalban lehet ezt gyakorolgatni addig is.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6371

"We had a few hours of progress on Yorsahj (10hc), and when we finally managed to survive for 10 minutes he was at 33%. This was with 3 healers, 1 tank and 6 dps. Average DPS was somewhere around 34-35k. We're kind of stuck at this point, since we can't survive with 2 healers and aren't close to beating it with 3. We're quite undergeared though, just a few people above 390 ilvl."

ójeeee. :)

komment attol aki olte:
"Seeing our kill was 8:14 and the enrage is 10:00, I'd argue the enrage timer isn't that tight. Also, purple is always the #1 priority except a few combos. "
"2 healed. Priority was to never deal with green, also always killing shadow except in two specific combos."

Utolsó szerkesztés: 12 éve 4 hónapja Írta: Skaven.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6373

Haha, ilvl 390 és felette. :D
Wowprogress alapján úgy tűnt, hogy ez lesz a nehezebb, nos, ez be is bizonyosodott.

A saját tegnapi tapasztalatok is azt mutatták, hogy ez azért nem lesz egy gyalog-galopp.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6374

nincs mese gearelődni kell
halkan jegyzem meg és ez csak egy kis ötletecske
de lehet édemes lenne visszaállni arra 4.1 es megoldásra hogy az elsö 2 nap 5-10 try-t beletolunk egy bossba hc ban
és ha nem latszik fejlődés akkor leverjuk normálba loot megyünk tovább utolsó nap pedig clear.
Nem biztos h jól gondolom.


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6406

video:



a kb allandoan kint levo managombok a legjobbak... total mas rendszer mint amire en gondoltam. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6410

Hehe, de trükkös. :)
Tetszik!
Mondjuk ehhez olyan DPS kell ( és minden létező CD az első kék alatt ), amihez kelleni fog számunkra némi gear.
De az alapötlet zseniális, így azért ölhetőbbnek tűnik a boss.
Ezzel a mechanikával gyak 2 pacára van degradálva a 3, ha jön kék, az első kéktől kezdve. BL-t ugye akkor kell nyomni, ha nem jön kék, mert akkor hárommal kell megküzdeni, az meg kellemetlen, ill. az elsőre kékre el kell a világ összes CD-jét lőni.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 4 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6440

most itt az a trükk hogy a mana voidot nem ölik azonnal és a 3 druid meg az SP tölti a manát?
mast nem nagyon láttam max azt hogy nem látszott baromi neheznek


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6441

Az tűnik nehéznek, h 40k-s dpsekkel férnek bele éppen hogy a timerbe.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6442

Az a mechanizmus, hogy a manaszívó voidot gyak kikapcsolják a játékból, így 4 paca helyett mindig csak 3al kell törődni.

Ezt ugye úgy teszik meg, hogy az elsőt nem ölik meg, hanem hagyják, hogy az hadd szívjon el mindent, és tárolja el a manát. Amint kijön még egy manaszívó, akkor megvárják, hogy az elvigye az összes manát, ami esetleg azóta összegyűlt, majd a már korábban 10%-ra levert gömböt leverik, így visszakapják az előzőből a manát, amit az új már nem vesz el.
Így gyak ugyan van pár sec, amíg nincs mana, de utána egyből visszajön, azaz szabadabban lehet választani a többi közül, ha jönne kék, akkor ugye annak a hatása nem jön létre, a maradék 3ből 1et le lehet verni, marad 2 effect, amit meg ki kell healolni.
A gond akkor van, ha nem jön kék, akkor ugye 3 effect van, na, ilyenkor kell BL-t és egyebeket lőni, hogy ezt kihúzza a raid valahogyan. Ill. az első kék után jönnie kell egy másodiknak, különben 0 manával kell egy fentebb említett BL-es részt végigcsinálni, ami meg kb. lehetetlen.
Szóval kb. mint Maloriak esetén, hogy ha az első képessége addidézés volt, nem reju, akkor sokkal könnyebb volt, itt is kb. az van, hogy a killre akkor van remény, ha az első 4 paca között van kék ÉS a második 4 pacában is jön kék.
Elsőre minden CD-t el kell lőni, utána pedig, ha jön egy kék nélküli kombó, akkor BL. Ha jön ilyen kék nélküli téma még egyszer, akkor meg fog összeszorít és imádkozás van kb., az esetlegesen visszajött defenzív CD-ket megint el lehet pukkantani.

A másik meg, amit Flexi is írt, hogy a raid DPS-nek olyan szintűnek kell lennie, amit jelenleg mi még Ultrán se tudunk összehozni, ahol ok, nincsenek addok, az dob vmit, de mozgás sincs, szóval jó referencia lehet adott esetben. Ide kelleni fog gear, az tuti, hogy vhogy összeszedjük a szükséges DPS-t. Pl. egy druid tank ritka jó lenne ide, hogy amíg chanellengezik, és nem üt, addig cicában karmolásszon, így hozva ki +5K ( most írtam egy értéket ) raid DPS-t.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 4 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6443

masfel tank van itt is. neha lehet latni hogy a bosst atveszi a feral druid.
kijonnek a feketebol a mobok, az MT felkapja oket, a feral meg addig tankolja a bosst, ha epp olyan van.
a dps pedig ugy jon ki ekkorara, hogy a fight harmadaban aoe van, mert szinte mindig vannak kint addok a pacabol. mivel bizonyos szakaszokban nincs tul sok mana, ezert a feral druid, frost dk, stb elegge kell a first killre, hogy ezekre rendes aoe tudjon menni.
ettol fuggetlenul durvan kell persze tolni, de elso korben a healereknek kell inkabb raallni a dologra, ha minden faszan megy es eljutunk a 10 perces enrage-hez, mikozben minden szar kombot meg tudunk oldani, na azutan nezhetjuk hogy mennyi dps hianyzik.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6444

Aha, igen, a videón a következő a setup:

- 2 tank ( feral druid + pala )
- 2 healer ( pala + priest )
- 6 DPS ( feral druid 2.0, lock, mage, dk, boomkin, sp )
Az már nálunk is látszódott, hogy a tank nem tudja a bosst + addokat együtt tankolni, egész egyszerűen szétütik. Ha ráadásul ez úgy történik, hogy még mana sincs, akkor főleg nem.



DPS meg kell:
89.5M a boss
7 paca van, az 2.5M x7 = 15M
Van 5 gömb is, amit le kell verni, az 2M x5 = 10M
Az addokat nem számolom, ott az AoE éri a bosst is, meg ugye a futkosás / manahiány miatti DPS stoppal se tudunk számolni pontosan.
Legyen a végére akkor 115M hp, hogy kicsit könnyebb legyen számolni, 10 perc alatt. 7 DPS-el ( a tankok mondjuk ketten adnak ki 1 DPS-t ) ez 115M / 600 mp -> 191.666 raid DPS kell, ez 7felé osztva 27380 DPS. A tankok is valszeg kicsivel többet sebeznek, de az addokat is el kell távolítani, szóval irányadónak ez látszik jelenleg. És ez ugye fullos, 100% uptime mellett, amikor mindig, mindenki DPS-el. Szóval irányadónak, aki Ultrán ki tud tolni mondjuk ehhez képest +5K DPS-t, akkor az már elég lehet ide ( azaz 32K és felette ).

Utolsó szerkesztés: 12 éve 4 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6450

A második tank a dot miatt kell, amit a tankra pakol. Valami Void Bolt a neve és stackel. Normálba healelhető simán a 8-9 stack rajtam, de hc-ba szét kell osztani a két tank között.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6457

Megnéztem még vagy 6 videót és a sima killesek (nem játszunk a manavoiddal) 1 tank, 2v3 healerrel mennek. A tankok HP-ját figyelembe véve kicsit átgemelek, , a CD-ket jól időzítem és nem hiszem, hogy gondnak kellene lennie. A Void Bolt stackek száma általában 4-5 a tankokon és ahogy látom ez a dps-től függ, minél több a dps annál hamarabb jön a pacaidézés.
Személy szerint az 1 tank + 2 healer + 2/3 melee + 5/4 ranged felállást preferálnám, villámgyors manavoid kill mellett ezt meg kellene oldanunk és 10-15 pullon belül leölnünk.
Van már ideális paca kill sorrendünk?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6701

a tegnapi tesztek alapján 1 tank 2 healeresnek tűnik, nem tudom mennyire kell a crit immun feral druid, Gaia majd nyilatkozik. Az biztos hogy az addokban toronymagasan vezet Gaia, szóval így vagy úgy, de a feral druid kell (vagy a többieknek kell még gyakorolnia).

A tanknak resistes/masterys elixirek ajánlottak, ha van Tol Barados Mirror of Broken Images, az legyen rajta. (Én healerként is használni fogom valószínűleg, de a dps-nél már lehet hogy sok sebzést buknánk.)

A healereknek muszáj, hogy lássák a Deep Corruption debuff stackek számát mindenkin. Ajánlott felosztani hogy melyik healer melyik groupot healeli alapvetően, hogy ne legyen keresztbehealelés és fölösleges stack növelés.

Az első aktív kék/lila kombónál kellenek mindenféle CD-k + manatöltések, stb a healereknek, kissé nehezen túlélhető kevés rutinnál. :)

Az egyik lényeges problémát a lila pacás debuff jelenti, mely bizonyos healeknél rak egy debuffot a healelt célpontra. Ha ez eléri az ötös stacket, akkor a célpont robban egy szépet és sebzi az egész raidet távolságtől függetlenül. Egy ilyen robbanás is wipe-hoz vezethet.
A teljesség igénye nélkül itt egy lista:

  • Druid
  • Effloresence - NO STACKS
  • Lifebloom - 1 stack per application.
  • Rejuvenation - 1 stack on initial application
  • Swiftmend - 1 stack on the person swiftmended.
  • Tranquility - 1 stack per tick (i.e. a raid killer)
  • Wild Growth - 1 stack for each person hit by Wild Growth
  • Feral Tier 13 4-piece (unglyphed Frenzied Regen) - NO STACKS
  • Shaman
    • Chain Heal - 1 stack on initial hit only - a peteken nem stackel a debuff, lehet róluk kezdeni a CH-t!
    • Healing Rain - 1 stack upon entering. If you leave and re-enter, you gain another stack.
    • Healing Stream Totem - NO STACKS
    • Riptide - 1 stack on initial application
    • Spirit Link - NO STACKS
    • Unleash life: 1 stack, de ezt nyomhatjuk petre is, ezután mehet a nagyobb heal valakibe
  • Paladin
    • Beacon of Light - NO STACKS
    • Holy Radiance - 1 stack for initial application (i.e. if it hits 4 people, 4 people get 1 stack).
    • Word of Glory - NO STACKS
  • Priest
    • Atonement - 1 stack
    • Divine Hymn - 1 stack per tick (i.e. will wipe your raid)
    • Echo of Light (Holy Mastery) - NO STACKS
    • Holy Word: Sanctuary - 1 stack upon entering. If you leave and re-enter, you gain another stack.
    • Holy Word: Serenity - 1 stack
    • Lightwell - 1 stack per buff gain (i.e. when the person clicks)
    • Penance - 1 stack for the whole channeled cast (i.e. not 1 per tick)
    • Power Word: Shield - 1 stack (even when glyphed)
    • Prayer of Healing - 1 stack
    • Prayer of Mending - NO STACKS
    • Renew - 1 stack on initial application
  • Other Abilities
    • Deathknight Deathstrike - NO STACKS
    • Druid Leader of the Pack - NO STACKS
    • stacks Hunter Chimera Shot - NO STACKS
    • Priest Vampiric Embrace - NO STACKS
    • Rogue Recuperate - NO STACKS
    • Warlock Healthstones - NO STACKS
    • Scales of Life trinket - 1 stack
    [/ul]Feral druidnak ha nem tankol, akkoris érdemes lehet 15 seccel korábban bemennie mackóba (pl. mikor fut vissza a bosshoz pacaölés után), ha van 4-es setbónusza, így segíthet ezzel a healereknek.

    A boss HC-ban 4 pacát idéz, továbbra is egyet lehet leverni. Mivel emellett növekszik a HP is, ezért nagyobb a raid dps követelmény. Emiatt ajánlott az 1 tank, 2 healer, 7 dps felállás. Ez azonban azt jelenti, hogy sokkal kellemetlenebb sebződést kell kevesebb healernek megoldania.

    A paca kb. 23 sec alatt ér be a bosshoz, miután spawnolt. Ez kb. 110k szükséges dps-t jelent. Ennek alapján érdemes eldönteni, hogy mennyi embernek kell kimennie rá. Minimum egy melee-t érdemes a bosson hagyni, aki a mana voidot és az esetleges ottmaradt addokat is le tudja rendezni ilyenkor.

    A Forgotten One-okat nagyon minimál idő van csak felvennie a tanknak, ezután fixálnak valakire és fixen azt ütik amíg élnek. Ez azt jelenti, hogy a két healeren kb. fixen van sebződés tőlük. A dps várja meg az első lövéssel/ütéssel a tankot.

    A mana voidok kezelése: az elsőt leverjük kb. 15-25%-ra, a healerek termelnek valahogy manát és elvannak addig, amíg nem jön ki mégegy void. Ha kijött a következő void, akkor le kell verni az alacsony hp-s első voidot, miután az új elszívta a manát. Az újat megint le kell verni alacsony hp-ra, stb stb. Így a healerek maxon lesznek és a fight további részében csak abban a 2-3 másodperces szakaszban lehet gondjuk, mikor már nincs mana, de még kell egy kis sebzés a gyengített voidba.


    Paca kombinációk:
    • black bluegreen purple;
    • black bluegreen red;
    • black bluepurpleyellow;
    • black green redyellow;
    • black purple redyellow;
    • bluegreenpurpleyellow.
    Két esetben sárga, három esetben zöld, egy esetben pedig lila pacát kell verni, érdemes ezeknek a helyét álmunkból felkelve is tudni, hogy ne kelljen sokat nézelődni hogy honnan jön a paca. Hatból öt esetben kell addokat verni, ebből az ötből két eset van, amikor bemegy a sárga paca a bossba, tehát dupla adag add lesz kint, ami eléggé megnehezíti a leverésüket, valamint a healt is. Ez a két kombó a legnehezebb, sok függ attól, hogy ezeket mikor és mennyiszer kapjuk meg a fight alatt. Mindenféle sebzéscsökkentő CDk, BL, stb jól jön ide.

    Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

    Több
    12 éve 4 hónapja #6714

    itt van megegy video, erdemes megnezni hogy mennyivel szebben allnak be a zoldhoz. ok tenyleg mindig a sargat verik le amugy.
    ugy erzem a zoldhoz valo beallast nagyon kellene gyakorolnunk, es esetleg tenyleg atgondolni hogy mikor mit verunk le a mi setupunkkkal.

    Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

    Több
    12 éve 4 hónapja #6733

    Ide egyébként gondolkodtam egy arms talenten, direkt AoE-ra kihegyezve, aminek a lényege, hogy TC-vel pattintani mindenkire a vérzést + bladestormal takarítani. Kb úgy nézne ki, hogy minden 2. adag addra ( ha van 2. adag ) tudna menni a bladestorm + vérzés kombó ( sweeping strikeal, szóval valszeg a boss is kapna belőle ), igaz, ennek előfeltétele, hogy amikor kijönnek az addok, akkor jön az új paca, szóval egyben kell maradni 5-6 secet, hogy le tudjuk takarítani / egyben kell futni.

    Ja és kell mellé feral druid / hunter, aki ad 5% critet, mert akkor az nem lesz.
    Igazából magán a setupon is csiszolni kell, hogy legyen megfelelő mennyiségű AoE, a pozícionálást pedig akkor átgondolni, hogy mi - merre - meddig.

    Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

    Több
    12 éve 4 hónapja #6734

    par adat a videok alapjan:

    mikor kiirja hogy milyen pacakat idez, onnantol kezdve kb. 10 sec amig megjelenik a paca.
    kb. 25 sec amig a paca beer a bossba.
    kb. 40 sec a durvitott szakasz.
    a zold paca miatti aoe sebzes 8 secenkent van, negyszer tolja egy szakaszon belul (atlag 48k dmg - 192k dmg / fo).
    a piros paca miatti sebzodes talan 6 secenkent van es hatszor tolja egy szakaszon belul. (atlag 53k dmg - 318k dmg / fo)
    a void boltot kb. 6 secenkent tolja es hatszor nyomja el egy szakaszon belul.

    ha beengedjuk a sargat, akkor a void bolt mindenkire megy (ez a raidbe kb. 35,5k dmg atlagosan - 213k / fo), valamint ketszer idez addokat es az attack speedje is gyorsabb a tankra.

    a zold es a sarga miatti alap sebzodes tehat kb. ugyanannyi, illetve megsem, a zold azert jobb, ha tudunk szorodni, mert a sarganal a tank is tobbet sebzodik.

    nagyon tippelos okoskodas:

    zold - sarga - piros - fekete kombo
    ha a sargat engedjuk be, akkor a sok addot kb nem lehet rendesen leverni es az addok is tobbet sebeznek (mert tobben vannak), viszont ra tudunk allni a bossra es a pirosbol kicsit kevesebb a sebzodes talan. a tank is tobb utest kap. ha a zoldet engedjuk be es a sargat leverjuk, akkor a piros talan kicsit tobbet sebez, viszont le tudjuk verni az addokat es abbol sokkal kevesebb a sebzodes. szoval itt inkabb be kell gyakorolni a pozicionalast es a sargat leverni, a sebzodesben nem lesz talan olyan lenyeges kulonbseg, de pont kijohet annyi, hogy az az egy fix halott az ne legyen, ami itt tegnap volt a kiprobalt killsorrenddel. mivel nem maradnak addok, ezert az atmeneti szakaszban maxra huzhato mindenki. A BL kell ide fixen, ha ketszer kapjuk ezt, akkor megszivtuk.

    lila - sarga - piros - fekete kombo
    ha a lilat verjuk le, akkor iszonyat raidsebzodes van, BL es mindenfele CDk nelkul nem tudjuk egyelore megcsinalni. (lasd fentebb)
    ha a sargat verjuk le, akkor ra tudunk allni a bossra, a piros a leheto legkevesebbet sebzi, egyszer vannak addok, viszont nem tudunk healelni. a piros miatt mondjuk laza 300k-t sebzodik mindenki, az addok meg mondjuk meg 50k-t tolnak. ez 350k. ha mindenki maxon van, akkor mondjuk 250k-t sebzodhet mindenki fejenkent, ezt kell max. 4 direkt healbol es egyeb trukkos modon megoldani. ezt kis gyakorlassal siman tartani sztem, ha egy nagy heal csak 50k-t healel es nem critel soha, az eleve 200k. erre jon ra a healing totem, a CH, a selfhealek, stb. erre talan meg sebzodescsokkento CDk sem kellenek, vagy eleg csak egyet benyomni meg mikor kint van mindegyik add.

    Utolsó szerkesztés: 12 éve 4 hónapja Írta: Skaven.

    Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

    Több
    12 éve 3 hónapja #6810

    Mivel Class végre csinált cép arms talentot (szerintem nem warri az aki nem armson nyomul, bár Class közel állt hozzá) így kezdjük el rotálni a "nagy" aoe CDket amikor két adag kis add jön értem itt Class bladestormját és az én bankaiomat.

    Lehet, hogy Classnak kéne kezdeni és a második adag addnál nyomnám én...és nekem is kéne bent maradni kivégezni az addokat mert a berserk set bonusszal több mint 30 secig tart gyorsan letudnám őket ezalat csapni.


    \"Nem az az igazi hős, aki vakon harcol a jóért, hanem az, aki megízlelte a gonosz gyönyöreit és magától rájött, ellen kell annak állnia minden erejével.\"

    Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

    Több
    12 éve 3 hónapja #6811

    Szerintem nem kellene 2 adag addnak jönnie. Továbbra is azt javasolnám, hogy a kill sorrend MINDEN esetben: sárga -> zöld
    Csak így meg kellene tanulni körbeállni.

    Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

    Oldalmegjelenítési idő: 0.170 másodperc
    Az oldal motorja a Kunena fórum