normal Warlord Zon'ozz HC

Több
12 éve 3 hónapja #6866

Az a baj, hogy ezt pont akkor csinálja, amikor lenne más ölni való (csápok), ezért merült fel bennem, hogy a hunter pettel kevesebb a dps kiesés a csápokon.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6878

Pont nem csápozás alatt kell rá a heal reduce. Hanem pattogtatás alatt, amikor mindenki a bosson van. Bármilyen hunter jó ide, Widow Venom-mal megküldi és kész. Ez minden specen használható, mindentől függetlenül lehet pakolni. Gondolkoztam még azon, h DK tankkal néznénk meg és én jövök Armson, csak ahhoz kell egy shaman aki adja a melee haste totemet Zedi helyett.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6882

Rotának épp nem része, de van .
EDIT: beelőztek :P

Utolsó szerkesztés: 12 éve 3 hónapja Írta: Tacsko.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6883

Flekszi írta: Pont nem csápozás alatt kell rá a heal reduce. Hanem pattogtatás alatt, amikor mindenki a bosson van. Bármilyen hunter jó ide, Widow Venom-mal megküldi és kész. Ez minden specen használható, mindentől függetlenül lehet pakolni. Gondolkoztam még azon, h DK tankkal néznénk meg és én jövök Armson, csak ahhoz kell egy shaman aki adja a melee haste totemet Zedi helyett.

Jogos, benéztem, azthittem fekete fázisban is nyomja, ami nyilván nagyobb problémát okozna, mert előtte van a fél raid, de nem nyomja feketében, szóval ez stornó. BM hunter ellenben tényleg nem ártana a BL miatt :)


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6884

vagy pusztán csak egy valamilyen hunter meg egy shamy a attack speed miatt. :)


NE ESS KÉTSÉGBE, gondolj arra hogy mindig akad másik olyan ember aki még szarabb helyzetben van...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6914

Gyorsan leírom amik felmerültek a tegnapi tryokon:
- Resis poti használata flask helyett nagyban tehermentesíti a healereket.
- A melee-t Leap of Faith-el ki lehet rántani az első fázisváltáskor, nagyon sok időt takarít meg
- A Claw-t a dps-nek nem kell püfölni, a tank és az addicionális aoe elviszi a következő fázisváltásig
- A melee egy szemet ver le (középsőt), hogy kevesebbet kelljen szaladgálni
- A legnagyobb probléma a Disrupting Shadow kezelése. Szerencsétlen esetben könnyen wipe-ot eredményezhet. Nagyon esélytelennek látszik, hogy dispell nélkül végig lehessen állni (bár resis poti használatával ezt nem néztük).
Az irányba ment a gondolkodás, hogy a ranged tudjon szórodni, így a Disrupting Shadows kezelése lényegesen egyszerűbb lenne, amikor ranged kapja. A sebződések így alakulnak pattanásonként:
1. 180k (122k)
2. 216k
3. 259k (176k)
4. 311k
5. 373k (253k)
6. 448k
7. 537k (365k)
Csak az elején várunk 7-et, utána 5-5 pattintás lenne. A páratlan számú pattanásokat kell a rangednek állnia. Zárójelbe írtam, hogy resis potival és shadow res aurával mennyi a várható sebzés. Az első ill. 3. pattintást kiállja egy Shadow Priest, a 5.-et hunter deterence-el, mage ice block-al, cauterize-al, a 7.-et shadow priest dispersionnel. A későbbiekben az 5. pattintásra rotálni kell a cd-ket.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6925

Valamelyik hosszabb tryunkról nincs esetleg videó? kíváncsi lennék valamire (én meg pont nem csináltam)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6926

Nekem rövidebb tryokról van az első esténkről, de abból sok minden nem derül ki, csak a csápok elhelyezkedése miatt vettem fel.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6927

igazából van egy olyan érzésem, hogy healnél elcsesszük a prioritásokat. Persze ha pl megoldanánk, hogy ne pattanjon a golyó mindkét csapaton, segíthet esetleg annyit, hogy ne fejvesztve kelljen ide-oda csapkodni a heallel

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6928

Ha minkét csapat kapja, az nem okoz többlet sebzést, bár értelemszerűen nehezebb kihealelni, mert az egyik fele 4mp után megint fog kapni.
A majdnem enrage-be futó try damage taken-je itt van:
www.worldoflogs.com/reports/rt-z4355e9px...spell/?s=8589&e=8939


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6929

Mi a healerek tehermentesítése + azért, hogy mindenki healben legyen, betoltuk a druid healert középre, hogy elérjen mindenkit, és így Ő mindenkitől kapta a sebzést.
Ez pár pattanásig teljesen jó, de a végén már nehéz kihealolni a sebződést + sokkal nagyobb is a gömb, szóval olyan 5 pattanás környékén a középen álló emberke fogta és kifutott, és itt elég fontos volt, hogy elég messzire menjen.
Amíg csak simán középen állt, addig ugye nincs gond, mivel a gömb áthalad simán rajta, mindenféle sebzés nélkül, amíg pattanásra immun állapotban van, a méretében kifolyólag pedig a sebződés még eléri.
Igazából a kulcskérdés az az, hogy mennyiben okoz gondot az, hogy a gömb mennyit sebez. Ha ez le van kezelve, és a healerek megoldják, akkor nem érdemes ilyennel szenvedni, bár pl. egy SP megállhat középen akár, és kapja mindegyik pattanást, úgyis kevesebbet sebződik.
Látni kell, hogy mi okoz inkább gondot, és arra kell fókuszálni, ha az kavart be, hogy mindenkit ért a gömb sebzése, akkor ilyenre gondolni se kell, hanem jobban széthúzni a raidet ( sajnos a végén nagyon nagy lesz a gömb, és nagyon messziről is sebez ), ha pedig épp ellenkezőleg, a sok egyéni sebződés jelent gondot, akkor ilyen trükkökkel lehet mérsékelni a dolgot.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6930

Deterrence, Ice Block, Pala bubi nem működik. Cloakról nem találtam (nem is igazánkerestem) pontos infót, de Cauterize, és Dispersion az ami működik a mi setupunknak.


Ebből a videóból jól látszik, hogy:
- Minden utolsó pattintást (7., 5., 5., 3.) Dispersionnel kezeli a SP.
- Minden utolsó előttire (6., 4., 4., 2.) a mage rangedből bemegy a meleebe, h több felé oszoljon a dmg.
- A debuffal egyértelműen kifut mindenki és csak kint kerül leszedésre.
- A fekete fázis utáni első robbanást kibírja egy ember, de legalábbis nem kell egymás nyakára állni, h kezelhető legyen a debuff.
- Fekete fázis elején csak a két melee megy ki a saját szemére, mindenki más stackel a Claw alatt. Ranged 2 a (zöld) flaillel kezd, míg a ranged 1 csapat a 4-es számú szemmel (amit elér a kékről, de nem a melee targete). Így manatakarékosabban lehet kezelni a fekete fázisok elejét. Healereknek sem kell rohangálniuk, tudnak healelni. Ráérnek majd akkor, amikor kisebb a sebződés.
- Ugye ők utsónak 3-at pattintottak, és így volt 3 secük enrage-ig mikor dőlt, egyszerűbbnek is tűnik, mint utsónak is 5öt pattintani, legközelebb így nézzük meg, csak jussunk el a burnig h lássuk mizujság.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 3 hónapja Írta: Zino.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6931

Ezek szerint akkor Dispersionos glyphel kell mennem ami viszont execute fázisban ill a csápokon dps kiesést fog jelenteni.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6932

A WOL alapján a killek fele kicsúszik az enrage timerből. Hogy beférjünk 47k dps-t kell produkálnia mindenkinek, ez a normálon megvolt, tehát nem reménytelen. Láthatóan a rugók itt messze felűlmúlnak mindenkit, sajnos ilyenünk nincs.
Jussunk el stabilan az enrage-ig, úgy hogy mindenki él addig, utána összekaparjuk a hiányzó dps-t.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6933

Dögrovás írta: Jussunk el stabilan az enrage-ig, úgy hogy mindenki él addig, utána összekaparjuk a hiányzó dps-t.

Igazából talán itt lehet a legkönnyebben DPS-t 'lopni', egész egyszerűen csak azzal, hogy minden alkalommal +1-et pattintasz, az már 4 P1 alatt +20% DPS ( ami azt jelenti, hogy 40K-ról felmész 48K-ra ).
Tény, hogy ezt egyszerűbb leírni, mint megcsinálni, de ha már 7-5-5-3 helyett 7-5-7-3at csinálsz ( valszeg visszajön addigra majdnem minden CD-d ), már az is 10% DPS.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6934

Általános megjegyzés:
Effektív heal növelő tényező, ha nem vágjuk csutkára 100%-ra az emberek életét. Nekem mindig olyan fájó, ha pörög tizeniksz ezer hps-t adó hot a célponton, és bekap valami durva nagy direkt healt, és a 8-10k manányi healem meg elpárolog az overheal 30-80%-nyi mennyiségében :)
Legközelebb már tényleg mentek combat logot én is, mert ezzel a WoL-lal egyszerűen nem tudom összeszednia nekem kellő infókat rendesen :/

Utolsó szerkesztés: 12 éve 3 hónapja Írta: Tacsko.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6936

Az egyetlen kb info értékű fightunk ról Tacsi:
www.worldoflogs.com/reports/rt-z4355e9px...ils/3/?s=8589&e=8939
és itt a Healing by spell fület lapozd. Sztem ennél sokkal részletesebben nem tudod megnézni melyik healeddel mi történik.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6941

Nekem egy ilyen nézet hiányzik wol elemzésekből:


Ezt nekem a wowcardioraid nevű kedves kis progi csinálja. Én a magam részéről hasznosnak tartanám, ha kicsit megnéznénk, hogyan is változik az emberek élete (képes mutatni egymáshoz képest is, szűrve healekre, stb). Na, ha nem felejtem el, legközelebb vesze fel logot, de ha valaki megdob egy saját mentéssel, annak is nagyon örülnék :)

Mellékletek:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6944

Jó kis cucc.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6950

Hát ha tudsz valami okosat kihozni belőle én örülök. Ilyen alapvető görbék hogy bekapott sebzésre kitolt heal mennyiség amúgy wol-ban is van.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.277 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum