normal Warlord Zon'ozz HC

Több
12 éve 4 hónapja #6347

Az információk a http://www.icy-veins.com/heroic-mode-advice-for-morchok-zon-ozz-yor-sahj-and-hagara-news-71 oldalról származnak. A csatához ajánlott setup 1 tank, 3 heal és 6 dps.

Különbségek a Normál és HC módok között:

  • A Focused Anger damage része 10% helyett 20%-kal stackelődik, míg a haste része 10% helyett 5%-kal stackelődik.
  • A Disrupting Shadows többet sebez és 10 yardon belül hátralök mindenkit minden egyes tick-nél (tehát nem csak dispel esetén).
  • A fekete fázisban csápok spawnolódnak és shadow sebzéssel nyomorítják meg a közelükben állók életét, miközben több képességet használnak. Minél több csáp van életben, annál nagyobb a bejövő shadow dmg.
A következő dolgokra kell figyelni:
  • A ping-pong fázisban egyedül annyi változik a normál módhoz képest, hogy a Disrupting Shadows -t dispellelni kell egyből: egyrészt a dispell miatt bekapott sebzés ugyanakkora mint a spell 1 tickjének a sebzése, másrészt ha tickel a spell, akkor mindenkit sebez és hátralök 10 yardon belül.
  • A fekete fázis stratégiája is keveset változik: a raid a bosson áll, egyedül a Claw of Gorath addot felveszi a tank, azért, hogy az ne tudja használni az Ooze Spit nevű képességét. A többi típusú csáp single targetben fogja a raidtagokat random módon sebezni, ezt ki kell healelni.
  • A Claw of Gorath a bosshoz közel fog spawnolni, a tank odamegy a bossal együtt és felveszi, míg a teljes raid a Claw of Gorathra áll az AOE heal miatt.
  • Az Eyes of Gorath és Claw of Gorath addokat meg kell ölni, ezek nem tűnnek el a fekete fázis lejártával. A többi fajta csáppal nem kell foglalkozni.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 4 hónapja Írta: Manith.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6389

Ami fixen látszódott:

- max 7et lehet pattintani, utána már be kell ereszteni, a 8. pattintás már 5főre szétosztva is 200K körül sebzett / fő.
- P2 elején azonnal oda kell mennie a tanknak a nagy csáphoz, és betankolnia. A raid rááll, nagy csápot kivégezzük. A boss előbb utóbb csatlakozik a bulihoz. P2 végén a megmaradt szemeket le kell szépen abálni.
- a healerek mesélhetnek a dispel működéséről, ahogy mondták, ha leszedik a debuffot, akkor mindenki elrepül, aki ott van mellette. Ez azért jelenthet gondot, mivel labda-pattogtatás közben nem túl szerencsés, hogy még ebből is jön bónusz sebzés.

Igen - igen heal intenzív fight, szokni kell ezt, az tutifix.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6405

Tank POV

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6523

A Flailek tuti eltűnnek maguktól? 3-4 videón is látni, h megölik őket. Elég fontos részlet lenne.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6525

Flekszi írta: A Flailek tuti eltűnnek maguktól? 3-4 videón is látni, h megölik őket. Elég fontos részlet lenne.

NEM!
Amikor próbálgattuk, akkor 2féleképpen tryoltuk:

- minél több gömb kezelése
- P2 gyakorlása, gyak kapásból beengedtük a gömböt, hogy megnézzük, hogy az milyen

Utóbbinál látszott, hogy vagy 3 - 4 flail kint maradt, szóval azokat majd le kell bántani. A többi tapasztalatot lent írtam.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6608

Első try:



Itt meg egy hevenyészett térkép hogy hogyan jönnek ki p2-ben a csápok:


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Mellékletek:
Utolsó szerkesztés: 12 éve 4 hónapja Írta: Dögrovás.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6611



Ugyan Rugó szemszög de jól látszik hogy csak a Clawal foglalkoznak amíg le nem megy. Utánna a SP körbeszalad és DOTol valamint a healerek is 3 felé szaladnak. Ezt lehetne majd esetlegesen gyakorolni ugy hogy szétosszuk a dpsket meg a healereket ahogy már tegnap el is kezdük.

Ezen pedig jól látszik hogy amikor a tank megfogja a Clowt és oda stackel a raid a renged kivált a Failekre elösször. aztán meg a szemekre és közben a meele leveri a csápot és utánna szalad ki a szemekre.



NE ESS KÉTSÉGBE, gondolj arra hogy mindig akad másik olyan ember aki még szarabb helyzetben van...
Utolsó szerkesztés: 12 éve 4 hónapja Írta: Zedicus.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6613

Itt leírtam, hogy én miért és hogyan csinálnám:
omnislash.hu/forum/raids-a-performance/6...mit=20&start=40#6612


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6614

Dögrovás írta: Itt leírtam, hogy én miért és hogyan csinálnám:
omnislash.hu/forum/raids-a-performance/6...mit=20&start=40#6612

Jaja gyakorlatilag majdnem ugyanaz avval a különbséggel, hogy a meele cak a két közelebbit üti. A videot megnézve azt figyeltem hogy a claw hal meg elösször vagy legalábbis gyorsan.


NE ESS KÉTSÉGBE, gondolj arra hogy mindig akad másik olyan ember aki még szarabb helyzetben van...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6618

Ha a Claw-nak nagyobb a hp-ja, akkor jobb lenne azt a végére hagyni, mert a csápok darabszáma számít…


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6619

Igen ez is egy elképzelés,de vegyük figyelembe azt hogy a raid eleve kap sebzést + plusz a Tank felveszi a Clawt és egy pár sec mulva ahogy lejár a P2 bejön a boss is. Tehét itt a healerek is beleszólhatnának majd mennyire bírják kihealelni ezt a dolgot.

Puding próbája az evés majd hétfőn...


NE ESS KÉTSÉGBE, gondolj arra hogy mindig akad másik olyan ember aki még szarabb helyzetben van...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6620

A logokból nagyon az derül ki, hogy a raid sebződés legnagyobb részét a Black Blood of Go'rath teszi ki. P2 ben ez adja a bejövő sebződés majd 70%-át ( www.worldoflogs.com/reports/rt-qtzvhlj1s...spell/?s=7521&e=7564 ).
A melee (4 melee esetén) 9mp alatt verne le egy csápot, a második csápba már a ranged is besegít, így 5,9,10,16másodpercnél halnak a csápok. Ezzel a Black Blood sebzése, 200k, 175k, 150k, 125k / 2 secre esne le a 16. másodercnél, tehát 14mp van leverni a Claw-t. A Claw a tankra alig üt valamit, 13k/sec megy a tankba.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6813

www.mmo-champion.com/threads/1045907-Gui...rd-Zon-ozz-10-Heroic

Akinek nem okoz gondot az angol szöveg, az olvasgassa ezt legyen szíves, mert így fogjuk csinálni (7-5-5-5-tel egyelőre)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6829

rugó mindig legyen veled:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6856

A mai próbák után azon gondolkodom, hogy eleve a Claw helyén kéne tankolni a bosst. Így a rangednek kell befutni középre, de időt nyerünk vele az első fekete fáziskor a felálláson, ami szerintem nagyobb segítség. Illetve én egész pontosan a Claw és a mögötte levő két szem alkotta kör közepére húznám a bosst, így a rangednek sem kell középre befutni, elég csak a tócsa 1/3-áig bemenni.


Így valahogy:


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Mellékletek:
Utolsó szerkesztés: 12 éve 3 hónapja Írta: Dögrovás.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6857

És ezzel a mi is pár seccel hamarabb állunk neki az első szemeknek amivel nyerünk időt a dpshez


NE ESS KÉTSÉGBE, gondolj arra hogy mindig akad másik olyan ember aki még szarabb helyzetben van...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6858

Jó az ötlet! Hétfőn ki is próbáljuk!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6859

A videó alapján nem világos, hogy miért nem úgy csinálták, hogy a ranged végig a lilán áll ( vagy legalábbis pullkor ), és így, amikor jön P2, akkor nem kell odaszaladniuk, hanem kapásból DPS-elhetnek tovább? A melee esetén annyira nem gáz a dolog, mivel tudnak mozgás közben ugyanolyan DPS-t tolni, de a ranged miért szaladgál?

Nem látszik jól a videóban, csak néha mutatja, mikor oldalt csápozik a ranged, lehet, hogy emiatt van, P1 elejét szóródva töltik, de amint annak vége, akkor is vissza lehetne állni a lilára.
Miért így csinálják?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6861

Sajnos ez a fight nem kívánja a melee-t. Ha nincs rugónk, akkor kéne egy Devilsaur-os BM hunter, aki végig tudja csökkenteni rajta a bejövő healt, 1.1millát szív fel percenként, és jó lenne egy villanysámán is.
Szintén beszéltünk tegnap arról, hogy a Claw-t nem fogjuk leütni, hanem a cleave és hasonló dolgokkal vitetjük el, az a lényeg, hogy a következő fekete fázisig elhaljon.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 3 hónapja #6864

A hunternek már nincs heal reduce lövése, ami része az MM rotának? Valamint warrior is tud healt csökkenteni mindkét specen, ha erre van szükség.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.362 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum