normal Madness of Deathwing

Több
12 éve 4 hónapja #6030

Stage One: The Final Assault
DW mindaddig bánt minket, amíg valamelyik végtag-szerűsége kapaszkodik az egyik platformon.

  • Assault Aspect - Azt az Aspektust (háhá) ostromolja, amely platformján a legtöbben tartózkodunk + még ott van a kis kacsója.
  • Cataclysm - Nagy bumm mindenkire, erősen halálos. Amikor ezt tolja, időben le kell verni a limbet.
  • Elementium Meteor - Egy Elementium Boltot küld a raid platformjára.
    • Elementium Blast - Masszív fire sebzés mindenkire, minél messzebb vagy a becsapódási ponttól, annál kisebbet kapsz belőle. Mindaddig 5 secenként sebzi a raidet, amíg a dps le nem nyomja. Le lehet ütni (nozdormu segítségével) még mielőtt egyáltalán becsapódna, ezt igyekezzünk is megtenni.
  • Corrupting Parasite - Növekvő shadow dmg alapú dotot tesz egy playerre. Amikor a dot lejár, kiszáll a targetéből és robban egyet. Ez a gazdatest 10 yardos körzetében sebez egész nagyot.
      • Unstable Corruption - Azt írja, h a parazita hpjának 10%át sebzi mindenkire. Ez nem tudom mennyi egészen pontosan. De egyébként az egész parasite-os téma leírása kicsit zavaros, sőt, semelyik videóban nem ejtettek róla szót. Vagy elkerülhetetlen passzív raidsebzés okozói és csak ki kell healelni, vagy majd HCban lesz velük vmi kavarás. Még utánanézek.
  • Hemorrhage - DW limbje idéz pár Regenerative Blood névre hallgató addot, akiket le kell zúzni. Ha van még Nozdormu, be kék őket húzni a sárga Time Slow Fieldbe és ott lenyomni őket.
    • Regenerative Blood - Az addok mp-nként 10 energyt regenerálnak és Degenerative Bite-ot ütnek a targetükre.
      • Regnerative - Ha az energyjük eléri a 100%ot, maxhpra pattannak. (Tehát 10 sec alatt kéne őket lezúzni)
      • Degenerative Bite - 2400 shadow dmg/sec-es dot 10 secig. Stackel.
  • Limb Tentacle
    DW mancsai/szárnyai
    • Burning Blood - passzív raidsebzés. Minél kevesebb hpn van a limb, annál nagyobb.
    • Blistering Tentacle - 75, 50 és 25%-on blistering tentacle-öket idéz, amik immunisak az aoere, tehát le kell őket focusolni. Amíg Alexstrasza életben van ő lenyomja őket helyettünk.
      • Blistering Heat - Egyre nagyobb fire sebzést tolnak a raidre, tehát hamar kell halniuk.
    • Agonizing Pain - Ha egy limbjét lenyomtuk, DW veszít 20%hpt és stunolódik egy rövid időre.
  • Mutated Corruption
    Ezek a nagy tüzes csápok, amik megjelennek az éppen ostromolt platform végében.
    • Crush - Maga elé tolja, tank elfordítva fogja.
    • Impale - Izomatombrutál phys sebzés a tankra, ami osztódik, úgyh erre össze kell futni páran.
Stage Two: The Last Stand
20% HPn, azaz a 4. limb leverése után jön a phase 2.
  • Congealing Blood - Idéz pár addot a platformon, melyek DW felé felé igyekeznek.
    • Congealing Blood - Ha egy add eléri DW-t, healel rajta 1% hpt, Ezt sem láttam vidiken, gyanús, h csak hcban lesz.
  • Elementium Fragment - 3 kis csápot idéz a phase elején a platformon, melyeket durván gyorsan le kell zúzni.
    • Shrapnel - Viszonylag hosszú cast time-mal 400k resistelhetetlen sebzést oszt ki egy targetre. Le kell csapni mielőtt el tudná lőni.
  • Elementium Terror - 2 ilyen addot idéz kicsivel később, mint a Fragmenteket.
    • Tetanus - 96k sebzés a tankra, ami feltesz egy stackelő dotot. 36k/sec/dot. Értelemszerűen ezeket az addokat is villámgyorsan le kell zúzni, ügyesen CDzni, nem elfelejtve az Ysera által biztosított 50% dmg red-et sem.
  • Corrupted Blood - Folyamatos raidsebzés (2 secenként tickel). Ahogy DW hpja csökken, ez a sebzés nő.
Aspects
Az Aspectek itt is a segítségünkre lesznek. Alapból az összestől kapunk buffokat + utility dolgokat, amelyek lentebb felsorolásra fognak kerülni, de mindannyian adnak +100% dmg done-t a limb tentacle-re, amikor elkezdi castolni a cataclysmet. Ha egy platformon levertük a végtagot, az adott Aspect elkezd channelezni DWre, így nem segít nekünk se buffal, se utilityvel, majd csak phase 2-re jönnek vissza, de akkor mindannyian.
  • Alexstrasza
    • Alexstrasza's Presence - +20% HP mindenkinek.
    • Cauterize - Alexstrasza lezúzza nekünk a Blistering Tentacle-öket (az csápok, amik a limben nőnek, 75-50-25%nál), és csökkenti a Corrupted Blood-tól bekapott sebzést (p2 raidsebzés). HCban belesegít a kis parazitákba is. (3% hp 0,5 secenként)
  • Nozdormu
    • Nozdormu's Presence - 20% haste a raidnek.
    • Time Zone - Ez az a sárga bubi amit láttatok a videóban. Lelassítja az Elementium Boltot, hogy több időnk legyen lezúzni, mielőtt becsapódna. Plusz az ellenséges mobok kapnak 50% lassítást a támadási sebességükre, ha a Zone-on belül állnak. HCban a Parazita effektjeit is lassítja.
  • Ysera
    • Ysera's Presence - Megnöveli a kiosztott healt 20%-kal.
    • Dreaming - Ad egy plusz dmg red CD-t mindenkinek. -50% dmg taken 2,5 secre. (Vhol olvastam 5 secet is, nem tudom mi lesz live-on)
  • Kalecgos
    • Kalecgos' Presence - 20% dmg done mindenkinek.
    • Spell-Weaving - Minden támadás a targettől 6 yardon belül lévő mobokra sebez 20k-t. (a targetet kivéve). Zsír kis aoeboost single rotáknak, és mindenkinek, aki szereti.
  • Thrall
    • Carrying Winds - Segít a platformok közötti mozgásban. Pontosabban lehetőve teszi azt. A landolás után kapunk 60% speed run increase-t is, h gyorsan tudjunk közlekedni, ami ha jól láttam, stackel is.
Tehát. Mivel az Aspectek phase 2-ig egyesével kiesnek, fel kell állítani egy sorrendet, ahogy a legcélravezetőbben tudjuk elhagyni a buffjaikat. Én erre gondoltam:
1. Ysera
2. Nozdormu
3. Kalecgos
4. Alexstrasza
Így először elveszítjük a heal done-t, meg azt a kis cd-t. Ezután -20% haste és gyorsabban csapódik be az Elementium, ami nagy dmg income lehet ugyan, de végül is magán a Bolton nem veszítünk dpst, ugyanolyan hamar le kell mennie, h ne tickeljen. Ezek után -20% dmg + nem cleavelünk. Ami nem nagy gond, ugyanis a cleave azokra az addokra kell igazán, akiket Alex néni lezúz magába'. És végül Ali 20%hpja marad meg, a 75-50-25ös addok lezúzásával.
Az utsó két sárkány sorrendje nem igazán egyértelmű, amit elveszítünk az egyik oldalon, megkapjuk a másikon. Talán később jobb lesz Kalecet hagyni a végére az overall 20% dmg miatt, de első körben szerintem jó az, ha van mindenkinek még egy kis hpja és tuti halnak a kisaddok.

Szóval. Az előre leegyeztett sorrend szerint minden platformot végigjárunk a következők szerint: (mindenhol ugyanaz történik)
Raid stackel Nozdormu sárga sphere-je alatt, a mancs közelében. Elkezdjük ütni a mancsot. Kijön a nagy Csáp a platform másik végében. Tank felveszi, elfordítja. Mindenki átfordul rá, zúzza, zúzza, majd amikor jön az elementium bolt, átfordul arra és azt csapja le, minél hamarabb (ha nem lesz Nozdormu, a meleenek figyelnie kell, h ne maradjon túl közel az impact ponthoz). Ha az Elementium halt, vissza a csápra, ha jön még Elementium, focus, majd megint csáp, és így tovább, amíg el nem hullik. A csáp halála utána mindenki átáll a raidre, ütjük a mancsot, és kezeljük az érkező addokat. Ha elkezdi castolni a Cataclysmet, az aspect +100% dmg debuffjával még durvábban ütjük a mancsot, h időben meghaljék. Ha az is lement, megyünk a következő Aspect platformjára. Ezt eljátszuk 4szer (szem előtt tartva az egyre fogyatkozó segítségeinket), és jön is a p2 és vele együtt az összes Aspect buffjai. P2 elején kiscsápokat pewpew ezerrel, majd ha jönnek a nagy addok, azokat igazán gyorsan burn, majd tovább a bosst. Nem tudom jönnek-e a phase alatt új addok, tippre fognak, úgyh ha spawnolnak, újból át kell rájuk fordulni és le kell verni őket időben. Lustot gondolom a végére tartogatjuk, ott is úgy, h a nagy addok is kapjanak belőle.

Volt egy kis kavarás h p1ben a nagy csápok vmelyik támadása debuffot tesz a tankra, ami miatt 2 tankot kéne vinni, de ha ilyen nincs, akkor szerintem a felállás:
1 tank
2-3 healer
6-7 dps

Ezt meg kell nézni, hogy állunk dps-sel heallel.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 4 hónapja Írta: Zino.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6031

!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6146

p2-ben DW aoe-ja 15%-nal, 10%-nal és 5%-nal erosodik.
ha lehet latni a timeren hogy jonnenek addok amugyis, akkor erdemes lehet leallni 16-17%nal, vagy 11-12%nal, ha epp ugy jon ki.

egy tank / ket healeres fight:



1. What order did you use?

2. How many healers?

3. How did you handle the adds in phase 2?

4. When did you use bloodlust?

Thanx for your help in advance 1. Red > Blue > Green > Yellow; The key is to kill the corrupted before 2nd impale and to use dream to survive the other ones, save big Cd for 4th platform imaple

2. 2 healers 7 dps, resto shaman/druid healing was never an issue, our shaman called out when he wanted us to use dream to mitigate damage.

3. I picked them up (forgot to use CDs so I died) and people zerged them, however I died @ 30% on 2nd add but it was just zerged with our feral popping bear and taunting I think.

4. we BL'd at 16% p2 because the tank (me) was dead and we wanted to see if we could burn it. I'd advice you to save it for the 2 elementals in p2 and burning them while using all CDs to stay alive as the tank.

PS. remember to use Dream during p2 on shrapnel etc.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 4 hónapja Írta: Skaven.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6155

Nem tudom, hogy Gaia DPS-e mennyi 4.3-ban tankban, ha cicában tudja tolni, de amennyiben ez elég korrekt maradt, akkor lehet, hogy érdemes 2 tankkal tolni.

A heal elég stabilnak látszott a fighton, egyedül P2 volt az, ahol durván rezgett a léc.
A karmokból kijövő kis csápok egyébként top prioban vannak P1-ben, vagy majd az AoE elviszi őket kategória?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6156

P2 végén már nem foglalkoztak a kis csápokkal.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6158

Megnéztem még egyszer a videót, igazából DPS-en múlik, ha jó, akkor nem kell vinni 2 tankot, P1-ben semmi szükség rá ( DPS függően ), P2-ben pedig egy necces rész van, amikor extra sebzés van a tankon, oda meg BL / CD-k, és talán úgy megoldható potenciálisan, és a bónusz DPS pedig erősen tud segíteni.
P2 végén azért nem csápoltak már, mivel a kis csápoknak több hp-ja volt már majdnem, mint a bossnak, ilyenkor már kb. felesleges váltani.

Ami látszik, hogy 3 ranged fixen kell, hogy a meteorok ne érjenek be, és nem árt, ha oda van vmi burst DPS.
Elég hosszú a fight, akár azt is lehet, hogy prepoti + BL a legelején, és akkor jut a végére is, bár ugye pont az van, hogy az a legkönnyebb rész, szóval nem igazán szerzel előnyt azzal, ha az a rész hamar lepörög.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6160

Gondolom mana gond az lesz => destro-n kell menjek.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6162

Classrun írta: A karmokból kijövő kis csápok egyébként top prioban vannak P1-ben, vagy majd az AoE elviszi őket kategória?

Na, közben a leírást is átolvastam, ezek azok, amelyek immunisak az AoE-re, szóval fókusz DPS kell rájuk.
Itt majd fel kell osztani tippre, hogy pl melee ezeket üti, míg a ranged tovább lövi a csápot.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6164

DW BUG - páran írják, hogy abban az esetben, ha a plafromról ugrasz, akkor leesel, nem kap fel Thrall spelle.
Azaz a platformok közötti közlekedésben tilos ugrás gombot használni!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6165

Ez mar PTR-en is volt, azota nem fixeltek? Erdekes.


Doh.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6210

balról jobbra sorrend. 4 ranged ajánlott

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6228

Többféle stratégia is megfelelő lehet.
A lentebbi, Little által linkelt alapján úgy csinálják, hogy a +DPS buffokat hagyják meg, és az előjövő kis addokat végig tudják így AoE-zni.
Ennek hátránya az, hogy nincs lassítás, így a meteor ( bolt ) simán beér -> amikor jön, akkor mindenkinek el kell szaladnia a lábához, hogy minél kisebbet sebződjön, majd a rangednek lelőnie a talajba fúródott cuccot.

Ez értelemszerűen kicsit jobban trivializálja a DPS-es részt, balról jobbra halad végig a raid, ellenben a Dreamet erre kell használni. Viszont a csáp talán könnyebben hal, az addoknak pedig fixen AoE-ban el kell hullniuk.

Ahogy mi csináltuk, ott az addok jelentik inkább a gondot, ellenben a bolt mindig lassítva van, van 20% haste, ami szintén némi bónusz DPS, itt a végén a csáppal is lehetnek gondok ( elég neccesen ment le ), valamint a megjelenő kis addok is fókusz DPS keretében hullanak csak el.

Írunk majd részleteket, ill. egy esetleges módszert, hogy mi hogyan csináltuk, amit nem tudom, hogy mennyiben lehet alkalmazni másoknak, mivel elég durva DPS követelménye van, így, hogy 1 tank van csak.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6233

Tegnap az utolsó tryoknál már nem volt gond az addokkal és fixen eljutottunk a 4. lábig és ott is DC-k miatt mentek el csak a dolgok, úgy hogy ezért most szerintem fölösleges merőben megváltoztatnunk a stratégiánkat (lábsorrend), amit újra meg kellene tanulni-szokni. Jelenjünk meg ma este, és piff-puff zúzzuk be 1 pullból a már begyakorolt stratégiával.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6239

Sajnos nem tudok ma lenni de baromira remélem hogy le tudjátok verni, tegnap este vertem a fejem a falba
a DC-k meg a leesések miatt:(


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6246

A tegnapi taktika rendben lesz. Ha lesz Gaia, akkor P2-ben ha Little esetleg elhullik, át tudja majd venni a tankolást amíg elmegy a CR. Megoldás lehet előre SS is Little-re, az viszont csak minden 2. harcon lesz.

Más. P1 végén nem lenne jobb, ha már a csáp halála előtt egy pillanattal átugrana LB egy healerrel öszeszedni az addokat?

Utolsó szerkesztés: 12 éve 4 hónapja Írta: Bernatella.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6248

Bernatella írta: A tegnapi taktika rendben lesz. Ha lesz Gaia, akkor P2-ben ha Little esetleg elhullik, át tudja majd venni a tankolást amíg elmegy a CR. Megoldás lehet előre SS is Little-re, az viszont csak minden 2. harcon lesz.

Más. P1 végén nem lenne jobb, ha már a csáp halála előtt egy pillanattal átugrana LB egy healerrel öszeszedni az addokat?

Teljesen jó volt úgy, ahogy tegnap volt - P1 végén teljesen fullra fel lett húzva a raid, volt még vagy 2-3 sec, mire leesett a feje.
Ekkor kellett volna átmenni, és maxon nekimenni P2-nek, de a teljes raidnek, annak, hogy szétszóródjunk, nem sok értelme van, később jelennek csak meg az addok.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6259

Kiselőadás P1 Dream használatról. Tanknak nyilván másképpen van, számára az Implale-ra kell koncentrálni.
Az első karom esetében ugye kicsit másképpen van, mivel ott a kis férgekkel nem kell szenvedni, ott 20% magasságában érdemes eltolni a Dreamet második alkalommal.

Első használat: amikor kijön a csáp, felveszi a tank, elfordítja. Kisvártatva elcastolja az Impale-t, majd erre rá pár seccel jön a zúzás. Én ilyenkor szoktam betolni első alkalommal, mivel potenciálisan rajtad is csattan az ostor, és ha Téged céloz, akkor megúszol egy rakat sebzést + visszatöltődik, mire megint kell. Azaz mire végigmegy a spell, várok 1 secet, és betolom.

Második használat: megjelennek a férgek DW mancsából. Olyan 4-5 stack magasságában kell eltolni a dreamet, ez olyan 3 GCD. Azaz megjelennek, kiváltasz rá, ütsz rá kettőt, majd betolod a Dreamot. Ekkor, mire lejár a Dream, eltűnnek kb.-ra a kis férgek is, átvészelted a legtöbb sebződést.

Harmadik használat: az addok eltűntetése után jön a második féreghullám, itt hasonlóan, mint a második alkalommal.

Innentől ismételni elejétől kezdve.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6261

Jó hogy említed azokat a férgeket. Egészen ritka, hogy rájuk tudok varázsolni valami értelmeset...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6271

azoknak nagyon keves hp-ja van, szerintem ha csak 1-2 caster van, akkor nekik kb ertelmetlen ezekkel foglalkozni, targetelsz valamit, elkezdesz castolni, meg ha vegig is megy, kb nem er be a mobba, targetelsz egy ujat es ugyanez.
egy esetben erdemes ezzel szorakozni, a legtavolabbi csapocska alt. sokkal kesobb halt meg, oda elsetalnia a melee-nek sok ertelme nincs, alapvetoen ezt kellene lelonie a rangednek. ez amugy el is hangzott a raid alatt. :)
mondjuk nem kell ezekre raparazni, sokat nem tudnak, harom healeres taktikaval meg kb a heal igeny is minimalis.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 4 hónapja #6296

No, írok pár gondolatot még ide, hogy tiszta legyen, hogy mi alapján és kell gondolkodni taktika - választás címén.

Elég sok a variációs lehetőség, mind setup ügyileg ( tankok / healerek száma ), mind sorrendben.
A következő kérdéseket kell feltenni:
- lemegy -e a csáp 1 impale alatt?
- mennyi ranged van?
- mennyi AoE van?
DPS kérdése.
Ha a setupban érezhető DPS gondok vannak, ill. ilyeneket lehetett tapasztalni előző encountereken, akkor nem feltétlen érdemes 1 tankkal menni, VAGY a sorrendben kell változtatni. Mi pl. a negyedik csápra toltunk fixen DPS potit, hogy fixen beférjünk 1 Impale-be.
Rangedek kérdése.
Itt a kulcs az, hogy ha van 4, akkor lehet a bolt lassítás nélküli taktikát csinálni ( lásd lentebb ), ha nincs, csak 2-3, akkor viszont a meleenek is segítenie kell még a bolt leverésében is.
AoE.
Itt az a kérdés, hogy a pacákkal mit lehet kezdeni. Jó AoE mellett nem kell single target, sőt, fenn lehet hagyni a 20% dps-t is, erről lentebb lesz szó.


Miután a kérdésekre megvannak a válaszok, lehet foglalkozni a sorrenddel.
Az első ugye fixen a piros, ezzel nincs mit magyarázni. Innen lehet variálni, hogy második lépcsőben mit üssünk le.
Jelenleg 2 módszert tudok.
- legvége, majd onnan visszafelé
- balról jobbra folyamatosan
Lehet, hogy van még egyébként vmi, amivel lehet próbálkozni, de én nem tudok jobbat.
Lássuk a lehetőségeket.
Ha a 2.-nak a tulsó szélére megyünk, akkor egyből elveszítünk 20% DPS-t PLUSZ a spellwave képességet, ami casterek esetében 5% magasságában van. Azaz egy caster-orientált csapatnál ez simán -25% DPS a 3. platformra. Ez durván érezhető, gyak. azt jelenti, hogy innentől az addokat AoE-ban NEM fogod tudni letolni. Ellenben megmarad a 3. platformra a bolt ( meteor ) lassítása, valamint a bubi, ami alatt az addok lassabban híznak fel.
Ezt követően már 'nem sokat' bukunk, a haste pedig megmarad végig, valamint a lassító field, ami lehetővé teszi a bolt lelövését a levegőben.
Viszont ebben az esetben a 3. és 4. csápra kell valami póver, mi a 4.-re DPS potit lőttünk el raidwide, a 3.-nál pedig egyéb CD-kkel segítettük a raidet ( shatteringet dobtam, ilyesmi ), ill. sűrűn imádkoztunk, hogy lemenjen.
Az AoE-zás itt a végére kizárt.
Másik módszer, amikor balról jobbra haladunk végig.
Ez azt jelenti, hogy a DPS végig elég jó lesz, főleg, ha nagyobb mennyiségű caster van. Számukra ez jelenti a legnagyobb DPS bónuszt. Így már lehetővé válik ( hacsak az AoE gyatra ) az addok folyamatos AoE-ja, ergo több idő marad magára a bossra, amire egyébként is nagyobb DPS megy.
A raid elveszti a 20% hastet, ami mondjuk healerek esetében érzékeny lehet, valamint sokkal fontosabb, hogy a 3. platformon a meteor fixen beér. Ezzel nem lehet semmit csinálni, úgy kell felkészülni, hogy amikor jön, akkor mindenki betolja a Dreamot, és 3-4 seccel előtte már elfut a platformon a boss felé, a sarkába ( Little videóján jól látszik ). A bolt ilyenkor 1 sec alatt beér, amint rangebe kerül, lelövése lehetetlen. Amikor lent van, akkor a ranged szétnuke-olja, és minden megy tovább.
Itt a nehézséget a haste elbukása ( heal szempontból ) és a bolt érkezésének lekezelése jelenti.
Ezzel a stratégiával az is együtt jár, hogy kicsit több rangedet igényel, valamint jobb AoE-t, ugyanis a belfúródott boltot le kell lőni, valamint az addokat NEM lehet single targettel kezelni, erre épül fel az egész.
Fontos, hogy mindkét esetben a legutolsó platformon nem lesz Dream. Azaz ide készülni kell durva raid CD-kkel a meteor beesésekor, ill. 1 tank esetén az Impale-t vhogy túl kell élnie a tanknak.
Ez a két irány látszik, emellé még jön, hogy 1 v 2 tank ( ami részben DPS függő is, de ugye az is látszik a fentiekből, hogy melyik taktikával lehet több DPS-t szerezni, így ki lehet küszöbölni az esetleges hiányosságokat ).


Választani kell egy stratégiát, a két videó azt prezentálja, hogy mindkettőt be lehet gyakorolni és meg lehet csinálni, azt, hogy HC-ban melyik lesz jobb, jelenleg úgy se látszik, ellenben az fontos, hogy egyikről a másikra átállni nem annyira könnyű, szóval érdemes úgy választani, hogy utána az tartható legyen, ezt okosan kell felmérni.
Remélem segítettem, ha van kérdés, írjatok, bocs, hogy csak most lett meg, ill. jöhetnek a kiegészítések saját kútfőből.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.214 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum