normal Baleroc HC

Több
8 éve 3 hónapja #4139

/agree Manith, a 6 emberes jobb.

Fel kellene jelölni a 2 kezdőt, a csapattagoknak be kell állni egymás mellé. A váltás mondjuk balról jobbra megy, a lelépő jobbra távozik. Ha összeérnek akkor ugye átugrik a debuff, tehát ez nem oké, ezért kell kicsit feszesebben kezelni a mozgást. A melee-k egy csapatba kell kerüljenek, az ő helyük ha nincs shard, akkor a boss mellett mögött van. Ehhez nem nekik kell mozogni, hanem a tanknak bosst forgatni. A szétfutás bekavarhat a shard felvételbe, ezért a csapaton belüli sorrend variálható kell legyen 1-et ide-oda. A 6-os felállással ez könnyebben kezelhető mint az 5-össel.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 3 hónapja #4145

Igen, sokat számít az is hogy 6 emberrel fix helyed van mindig, nem tolódsz előre, és ezért kevesebb figyelmet kell rá szentelned. Nekem nagyon sokat segít az, hogy az előttem lévő kifut, tehát nem kell mozogjak a váltáshoz, csak előtte éppen bemozdulok annyira a shard mögé, hogy még tudjak rangeddel lőni a bossba. Ez gondolom igaz minden rangedre, mert meleeknek nincsenek castolt spelljeik, és tudják mozgás közben is tolni az instantokat. Nekem aspectet kell ehhez váltani, ami csekéy ugyan, de DPS kiesés.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 3 hónapja #4149

Classrun írta:

GaiaBlood írta: Class azt irta hogy 10k dpsel kell számolni 2.tnaknak ezt nemtom honnan vetted

Az épp akkori saját logunkból kiindulva, ahol Te voltál az MT, LB meg az OT.
Ott LB 10K DPS-t tolt ki, druid tankon kívül nem nagyon van olyan, aki OT-ként értelmes DPS-t tud produkálni szvsz. Talán warrival, ha a vigilance még úgy működik, hogy Te is kapod a vengencet, ha az sebződik, akire pakolod.
Cicában nem esik le a vengence? Az nem maci forma only?

Leesik a vengence de már eddig is mostmeg a vengence gyorsabb stackelésével főleg megéri átmenni cicáb. Ragnánál is mindig átmegyek cicába azért van olyan dpsem. Az a Jó hogy két dotom is van cicában amik elég sokáig fent vannak így még azután is nagyon sok dpst nyerek hogy kijöttem cicából.
Nézegettem Logokat: Az első helyen 31k dpst csinált a feral druid: Na ebben vmi turpisság van...sokkal jobb a gearje mint nekem de nem ennyivel ráadásul nemtudom megnézni csak a baleroc fightot mert együt mutatja az alysrazor fightal tudtommam meg azok nem egyut vannnak. (lehet öszehuzták őket? O.o) lényegtelen ebben van vmi csalás.
2. helyen 25k dpsel állnak na ez ugy gondolom hozható persze nem most mert nincs hozzá gear de 21-23k FŐLEG akkor ha reforgolok EXpre kifog menni. (most csak 24es az expem alysrazor miat)


\"Nem az az igazi hős, aki vakon harcol a jóért, hanem az, aki megízlelte a gonosz gyönyöreit és magától rájött, ellen kell annak állnia minden erejével.\"
Utolsó szerkesztés: 8 éve 3 hónapja Írta: GaiaBlood.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 3 hónapja #4205

megnezegettem mi ujsag a lockokkal ezen a harcon. a 40. helyeket tekintettem mervadonak.

destro: 25259
affli: 28237
demon: 29516

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 3 hónapja #4206

Bernatella írta: megnezegettem mi ujsag a lockokkal ezen a harcon. a 40. helyeket tekintettem mervadonak.

destro: 25259
affli: 28237
demon: 29516

Alapigazság az ilyen és ehhez hasonló ( = a HC változatban sokkal-sokkal több hp-val rendelkező bossok esete ), hogy az execute fázisban beinduló specek erősebbek.
Balerocnak is sokkal több hp-ja van, ott is nagyon sokkal több ideig tart a fight, de az igazán durva az Domo, ott, max buffal, akkora hp pool mellett a végén belelendülő specek azok, amelyek a legjobban aprítanak.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja #4470

gaia 22k-t siman tol mar itt tankkent, ha ezt vesszuk alapul, akkor a tobbi dps-nek, ha 3 healerrel megyunk, akkor kb 28750-et kellene tolnia. manith volt mar itt 31k folott, class is tolt 2-3 hettel ezelott 30k-t (azota nem volt, de a gearje jobb mar), minsa es dub 27k folott van siman es jovo hetig ez meg javulhat (minsanal amugyis nagyobb a dps hc-ban, mert tovabb tart az "execute" fazis), de sztem berna is es megot is siman tol 27k-t vagy tobbet (bernanak is volt mar itt majdnem 28k-s dps-e ket hete). szoval lehet hogy siman mehetnenk inkabb 3 healerrel ugy, hogy jovo heten meg elotte leverunk mindent es upgrade-ek is jonnek.
sarthannal szokott talan a legalacsonyabb dps lenni, de majd kitalalja hogy mivel jon ide.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja #4472

Egyszer voltam itt demo talenten, két hete. Akkor 27986-ot toltam. Ha a BL-t az execute fázishoz igazítjuk, valamint az előzőleg pontosan megtervezett BL-hez igazítom a demon formot és a többi CD-t, valamint prepotizom és lesz pár try-nyi gyakorlatom is demon talenten a harcon, akkor simán meglesz a 29-30k.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja #4486

Természetesen hc ban szerintem nállam is magasabb lehet a dps illetve még saját magam is tudok javítani, meg ha bl normálisan megbeszélt idöre van eltolva akkor még az is boostol nem kevés dpst.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja #4489

Toltunk egy 6perces Baleroc fightot ( ill. több is volt, mint 6 perc, mert ránkenragelt ), szóval egész jó képet kaptam arról, hogy ennyi idő alatt kb milyen DPS-t is lehet kitolni, nyilván a HC legfontosabb mechanizmusa, miszerint van összeszaladás, nem jött ki, ellenben a normálos váltogatós téma igen.
2 try volt, ami végigment, az egyiknél BL közben elhullottam, a másiknál pull után lett ellőve a BL, ott 27K körüli DPS jött ki.
Nem volt meg minden support ( nem volt se DK, se sámán, szóval melee haste nem volt, ami nálam 5-10% közötti DPS különbség ), valszeg a potizással is lehet trükközni kicsit, ill. azóta átgondoltam, hogy kellene.
Ez, ha megelőlegezzük azt, hogy a melee haste többet fog dobni, mint amennyit a szaladgálással bukok majd, kijöhet mondjuk 28K ( ha nem kellene rohangálni, akkor 30 ). Ennél több mákfaktor alapján jöhet majd csak ki, de akkor meg másnál csökken a DPS, szóval ugyanott vagyunk. Nincs benne olyan DPS loss sem, hogy shield wall mellett álldogálok, pajzzsal a kezemben egy jó darabig, def stanceban.
Nemtom, hogy a 28K elég lesz -e, stabilan, minden supporttal kb. ennyi fog kijönni, talán kicsit több ( 28.5K mondjuk ).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja #4492

Össze kellene állítani egy setupot a lehetséges DPS buffok figyelembevételével, meg kellene találni az ideális BL időpontot (boss %). Mindenkinek meg kell keresni az ideális DPS talentet és azon túli finomságokat. A lock HC Balerocnak komoly irodalma van pl. a Paragon fórumon, milyen apróságokkal lehet kicsikarni még egy kis többletet. A harc a jelenlegi gear szinttel patikamérlegen van számolva, ebből adódóan szinte másodpercre pontosan tervezhető az ideális rota, CD alkalmazás. Ezt a harcot fullra kell optimalizálni. Utánanéztem a locknak, olyan trükkök vannak benne, mint pl. hogy execute time alatt el kell térni az elvileg optimális SF spamtól és beiktatni SB-t is, hogy a Meta CD a lehetőség szerint minimalizálódjon, mert úgy még enrage time előtt valamivel kijön egy 4. Meta is. A DS-hez demon csere, és a maradék 2 SS ideális használata ehhez képest már triviális...

Ja az előbb írt hozzászólásom még kiegészíteném azzal, hogy a 2 héttel ezelőtti try-on haste-re voltam reforge-olva, ami kb a legrosszabb stat demo-n. Ha jönnek a HC try-ok, akkor megyek mastery-re, valamint végre megveszem a BiS trinketet. Ettől is sokat várok.

Utolsó szerkesztés: 8 éve 2 hónapja Írta: Bernatella.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja #4574

a tank használhatna stamina flask helyett resistes/masterys/akarmilyen potikat inkabb.
lehet hogy rhyolithnal, alysnal, domonal es ragnanal is jobban jarnank ezzek amugy, mint egy ertelmetlen + hp-val.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja #4575

A BL-t pull után kell eltolni, egész egyszerűen ez jelenti a legnagyobb DPS-t, mivel ekkor mindenkinek megvan minden CD-je, főleg prepotival, amivel így marad még egy, mire összeszeded megint az összes CD-d a végére. Sajnos máskor nem fogsz tudni olyan időpontot találni, amikor mindenkinek meglesz minden CD-je ( nekem van 2 perces, 2.3 perces és 4.2 perces is, szóval kb. a végére lesz megint meg minden, de gyanús, hogy akkorra meg másnak nem ).
Ráadásnak az elején sokkal jobban tud stackelni a sparkokkal a healer, ha van mellé BL segítsége.
Pala + druid alap, mivel kell a BoM + BoK. Ja és a feral druid egyébként is jó debuff stackelésre az elején, sp hiányában, ahogy láttam, mások is így csinálják, hogy az első kristályt 1 feral druid álll végig, a megfelelő CD-sorrenddel ( bár ott asszem a végén már segítenek pala aura masteryvel és hasonlókkal ).
Két healer megvan, mellé mage az int miatt, én betettem mindkét huntert, mivel az enrage time alatt igen jó szolgálatot tehetnek a tauntoló lövés + detarrence kombóval, amivel egymásról tudják lerángatni a bosst, és még betankolni bónuszban.
Maradt 2 hely, ide vagyunk ugye négyen, battle shout / hornt ki tudják a hunterek is váltani, szóval DK / warri se kötelező.
Illetve beférhet 1 bónusz healer is.

UPDATE: nem nagyon akar sikerülni, remélem ez a link már jó lesz

Utolsó szerkesztés: 8 éve 2 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja #4577

Deterrence 5 sec/hunter, MM-en Readiness-el 10 sec/hunter, jól időzített Distracting Shot-tal még túl is élik... Ha közben kite-olják a bosst egymástól, 2 hunterrel simán összejön +25-30 sec az enrage time-on túl... Az már valami.

Class a Readiness és a magasabb dps miatt 2 MM hunter jobb mint az MM+Survi. Kérdés kell-e a +20+ sec :)

Utolsó szerkesztés: 8 éve 2 hónapja Írta: Bernatella.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja #4578

A BL az elején jó lehet. Hunternek +60% critje van 90%-ig. Nekem spec szívás, mert csak minden 2. try-ra lesz Doomguard-om a 10 perces CD miatt, de ez van.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja #4579

Bernatella írta: Class a Readiness és a magasabb dps miatt 2 MM hunter jobb mint az MM+Survi. Kérdés kell-e a +20+ sec :)

Azért tettem be elsőre a 2 huntert különböző specen, mivel egyrészről így nem kell melee haste, mivel lesz, másrészről pedig jelenleg a két hunterünk eltérő specet favorizál.
Annak meg nem sok értelmét látom, hogy rá legyenek kényszerítve egy fix specre, amikor a másikat jobban ismeri vki, és tippre jobb DPS-t is tol rajta emiatt.
Mivel a végén már nem csak az enrage lesz fájó, hanem ugyanúgy jönnek a kristályok, sőt, még összefutkosás is van, ezért a +20 sec ott már nem számít, szétesik a raid pusztán attól, hogy a kristályokra majd nem lesz ember ( mondjuk itt a healerek elkezdhetnek kristálykodni ).
Én speciel semmi előnyt nem szerzek a pullkor lőtt BL-ből, de ez van, van, aki meg igen, ill. sokkalta többet jelent az a tény, hogy mindenkinek megvan az összes CD-je + prepoti miatt a 2. potit saját hatáskörben, jól fel tudod használni, és már az első poti se megy a levesbe, mint pl. Domónál, ahol ok, kapsz belőle némi előnyt, de az összes CD-t úgyis az 1 percre rá jövő BL-re tartogatod ( nekem legalábbis nincs 1 perc alatti CD-m, ami addigra visszatöltődne ).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja #4581

annyit hozzatennek itt a nagy matek kozben, hogy harom healerrel valoszinuleg nem lesz meg a dps, ket healerrel meg nem biztos meg, hogy ki tudjuk healelni ezzel a heal setuppal (ami ugye fix, akarhogy csapkodjuk magunkat a foldhoz, nem lesz mas).
boldogito hogy minden buffot ossze tudunk szedni a dps-nek, de a healerek nagyreszt replenish nelkul maszkalnak minden fighton, siman el tudom kepzelni, hogy a jelenlegi gearemben nem lesz eleg manam pl es ezzel semmit nem tudunk kezdeni, csak varni hogy essenek lootok es legyen jobb gearje a healereknek.
szoval eloszor tok mindegy milyen setuppal, de jussunk el odaig, hogy rank enrage-el a boss ket healerrel. ha ez megvan, akkor lehet nezni hogy van-e eleg mana es hogy mennyivel tudunk roviditeni a fighton.
emellett hiaba rakunk ossze vmi setupot, ha ma is 10en leszunk osszesen es semmit nem tudunk varialni. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja #4584

Igazából csak az alapokat nézegettük, hogy kik azok, akik valszeg fixen benne lesznek.
Mivel még mindig nincs semmi konkrét forrás, hiába keresem, hogy érintett -e más HC bossokat is a nerfhullám, ezért az is elképzelhető, hogy ennek a bossnak a hp-ja is csökkent 5%-al, amivel 3 healer mellett is problémamentesen teljesíthető lesz a boss.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja #4606

Egy link a harcról
Középtájon kezdődik az érdemi rész, az elején csak a normál változat szerepel.
6.2-től jön az érdemi rész.

Ami fontos: a Tormented debuff átpattan, ha vkihez túl közel mész. Ez elvileg normálban is így van, de ott nem nagyon vettem még észre, a lényeg, hogy pl. a Countdown esetén sem szabad túl közel menni a másikhoz ( 4 yardon belül esik le ), nehogy megkapd a debuffot ( ami itt 500%-os shadow dmg taken ). Nyilván ha healer kap így debuffot, az instant wipe, de egyébként is borul a shardozós sorrend, szóval ez kerülendő.

Tartalmaz is egy szép képet:




Amennyire látom, ez egy 25öshöz illesztett stratégia, de 10esben is valami ilyet kellene követni - azaz kijelölni 2 pozíciót, az egyiket a healereknek ( 7 DPS esetén healerek + 1 ranged, aki nem shardozik ), a másikat pedig randipontnak, ahová összefutsz.
A Tormenttel rendelkezők ügyelnek a távolságra, hogy senkit se fertőzzenek meg a debuffal, valamint arra is, hogy ne álljanak útban a kijelölt randi-pont felé, elkerülve azt, hogy ha vki odafelé tart, akkor ne kelljen senkit se kerülgetnie.

A sok debuff halmozására 3 DPS classt ajánlanak:

- shadow priest dispersionnal
- warrior shield wallal + self heal
- feral druid barkskin + surival instincts

A DPS követelményről már beszéltünk korábban, a legutóbbi achivement már megmutatta, hogy reális lehet a puszta számok elérése, azaz innentől már csak a helyezkedéssel kell játszani és gyakorolni.
Érdekessége, hogy a 2tankos + 2healeres verzió elég sok problémára adna megoldást ( kicsit segítené a healereket, lenne fixen stackelő karakter az elején, és a DPS-követelmény se ugrana meg annyira, bár tegnap HC fegyverek terén jól jöttünk ki, több karakter is hozzájutott, így valszeg az overall DPS is meg fog nőni ).
Emlékeztetőül:
1T/2H(15k tank DPS-el): 25.6k DPS / fő
2T/2H(30k tank DPS-el): 27.4k DPS / fő
1T/3H(15K tank DPS-el): 29.9k DPS / fő
2T/3H(15K tank DPS-el): 32.8k DPS /fő

Tippre az átlagos 27.4K DPS ( ha csak 27K, az se gond, akkor lesz 20 sec enrage, ami alatt még le lehet reszelni ) még futkosással is meglesz ( a tankok se feltétlen csak 15K-t tolnak / fő ), kérdés, hogy mennyire segítené a healereket, ha 2 tank lenne, ill. nyilván ha 1 tank + 2 healer kombóval elbírnánk a fightot, akkor a 27K DPS azt jelenti, hogy nem lenne szükség a 6 percre, hamarabb végetérne a fight ( és kevésbé fogynának ki a healerek, kisebb hibalehetőség, stb., stb. ).

Összehasonlításképp egyébként tegnap HC Shannoxon Dub tolt 28.3K-t, nemtom mennyit volt kiteolgatva a boss, de gondolom némi mozgás volt benne ( az, hogy most ez megfelel -e a shardozós / összefutós mozgásnak, vagy sem, nehezen megmondható ), és a ugyan a fight is rövidebb volt ( csak 5 perc a 6 perces Balerochoz képest ), de irányadó DPS-nek jó lehet.

Utolsó szerkesztés: 8 éve 2 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja #4607

a ket tank / ket healeres verzio a legszimpatikusabb nekem.
ha little tol 15k-t, gaia meg 22k-t, akkor az 37k a tankoktol, szoval ugy alig 26k-t kellene tolnia a dps-nek es heal szempontbol is vallalhatobbnak tunik a mostani gearunk alapjan. persze az is lehet hogy tulparazom a healt. :) emellett ugy lehet hogy az is vallalhato, hogy az elso kristalyt ket ember allja vegig, nem egy. nem lesz 80as stack a healeren, de relative sok osszeszedheto ugy is es amugyis kevesbe huzos a tankheal.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 2 hónapja #4610

Szerintem az alábbi elrendezés lehet jó 10-esben. Pár példa a shard váltásra.



3 piros pont - ranged
3 kék pont - melee
zöld pont - tank
szürke felhő - összefutás pont
kék háromszög - shard

3 ranged - páros shard grp, kezdő feljelölve, kb. 5-6 yard távolság
3 melee - páratlan grp, kezdő feljelölve, kb. 5-6 yard távolság

sorrendjük fix, a beosztás szerint, belépés óramutató járása szerint. Ez az alap. Ebből kell improvizálni, ha az összefutás olyan playert érint, aki soron következik, vagy éppen bent áll a shardban. A tank forgatja a bosst ha kell.

találkozási pont a 2 grp közötti legrövidebb területen, ha 180 fokban állnak, akkor nem a tank felől.

Mellékletek:
Utolsó szerkesztés: 8 éve 2 hónapja Írta: Bernatella.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.663 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum