normal Baleroc, the Gatekeeper

Több
8 éve 6 hónapja #1145

Updatelve LIVE alapján - 2011-07-12


Egy igen egyszerű tank & spank harc, egy hatalmas nyílt mezőn, ahol a healerek ( és a DPS ) van középpontba állítva.
A boss mechanizmus igen egyszerű - egyre nagyobbakat üt az egyre nagyobb hp pool-al rendelkező tankokon, amelyeket a helaerek a DPS és némi buff segítségével próbálnak kompenzálni.
Kifejezett raid-healer így nincs, de lássuk először is a képességeket, majd egy javasolt taktikát.

A boss képességei:

Blaze of Glory - akit a boss megüt, az kap egy debuffot, amely azt eredményezi, hogy a célpont ( = tank ) 20%-al többet fog ezentúl sebződni, valamint 20%-al megnő a max.hp-ja. Egyúttal felkerül egy buff a bossra is, lásd lentebb.

Incendiary Soul - amint a boss használja a fentebbi képességet, megkapja eme buffot, növeli a fire sebzését majd 20%-al

Ezek a boss alap képességei. Mint láthatjuk, mindig csépeli az aktuális tankot, aki egyre növekvő hp-val próbál menekülni az egyre több sebződéstől, valamint a boss is felkészül arra, hogy majd egy jól irányzott tűzcsapással hamuvá égesse.
Ha a tank meghal, nincs gond, mivel ez a debuff megmarad halál után is, azaz egy CR esetében nem kell attól félni, hogy a tankot egy ütéssel megöli a boss a következő pillanatban.


A fight mechanizmusához még hozzátartozik egy apró kristály, amely randomban jelenik meg a DPS-ek mellett, a neve Shard of Torment .

Ennek a következő képességei vannak:

Torment - A hozzá legközelebb állóra chanellingez egy shadow sebzést, amely stackenként 3000et sebez. Akit sebez, az megkap egy finom debuffot.
Tormented - Ez az a debuff, amelyet megkapsz, ha a kristályhoz közel helyezkedsz el, ezt stackeli majd fel. Fontos, hogy a debuff csökkenti a kiosztott healt is, így csak a DPS kristályozhat
Wave of Torment - azért, hogy mindig legyen valaki mellette, kapta eme gyilkos képességet a szilánk, azaz, ha nem tud chanellingezni a kristály, akkor mindenki sebződik

Azaz kapunk egy kristályt, ami mellett szépen fel kell magunkon stackelni a debuffot. Mivel elég kellemetlen mellékhatásai is vannak a healerekre nézve, ezért ez a DPS feladata. Miért is van erre szükség?

Vital Spark - ezt az igen remek buffot a healerek akkor kapják, ha gyógyítják a tormentes debuffal rendelkező illetőt. Így a raid healer egyszerre csak tank healerré válik - ahogy jönnek a kristályok és szaporodik a debuff a DPS-en, a healerek szépen felgyógyítják őket, ezzel a célpontjukon lévő debuff mennyiségének megfelelő buff-mennyiséget kapnak, amely mindegyik 2%-al növeli a kiosztott healt, amennyiben a tankot healolják, amely segítségével lépést tudnak majd tartani a tankok egyre nagyobb heal-igényével
Vital Flame - a buff neve, amit a healer megkap , amennyiben átvált tank healre. Gyakorlatilag a szikra lángra lobban ugye. Fontos, hogy ez a buff 15 secig tart - ezalatt, ha Tormentes embert healolunk, akkor nem kapunk további sparkokat. Szóval ezalatt csak a tankot érdemes gyógyítani ( nyilván azért nem érdemes hagyni, hogy a DPS közben meghaljon ). Amint a buff lejár, az addig felmalmozott sparkokat visszakapjuk, és megint van rá lehetőség, hogy továbbiakat gyűjtsünk hozzá, amelyből, ha eleget felhalmoztunk, akkor ismét mehet a tank heal, amely Flame-é változtatja őket.

A boss alapból két pengével csápol, de néha kétmarokra fogja valamelyiket és azzal büntet. Kétféle kardja van, az egyik tűz, a másik shadow sebzést okoz. Ez nevezhető P2-nek is.

Decimation blade - A shadow penge. Specialitása, hogy fix sebzése van, mindig annyit sebez, amennyi a célpontjának a max hp-jának a 90%-a. Azaz, ahogy gyűlik a tankokon a debuff, és lesz egyre több hp-ja, egyre többet sebez -> egyre többet kell majd visszagyógyítani beléjük. Amikor ezt forgatja, akkor jóval lassabban ( csak fele olyan gyorsan ) üt majd. Eme ütést nem lehet csökkenteni vagy resistálni, semmilyen módon ( shield wall és egyebek ), ez fixen bemegy és fixen lesebzi a 90%-ot.

Inferno blade - A tüzes penge. A normál melee sebzés helyett 80K tűzsebzés. Ez rendesen csökkenthető, de ahogy a tankokra pakolja a debuffot a boss, úgy saját maga is kap ugye egy buffot, amely szépen növeli majd a kiosztott tűzsebzést, 20%-onként.


Pull, a két tank elkezdi tankolni a bosst. Az felpakol rájuk egy debuffot, amely miatt egyre többet és többet fognak sebződni, de több lesz a maxhp-juk is. A kristályok megjelennek ( 10esben a boss melee range-ben ), aholis a DPS előre megbeszélt sorrendben felveszi őket. Alapból min 6 stack javasolt, max 9, minden 3 stackért, amely a DPS-en van, a healer 1 sparkot kap, azaz 6os és 9es debuff között kettőt minden healért, amit kioszt. Fontos előre megbeszélni a DPS-nek a rotációt, hogy ki után ki következik, és amennyiben 7 stacknél cserél a DPS, abban az esetben minden harmadik DPS-en fog elmúlni a kristály. Azaz egy kristályt elkezd valaki, a következő átveszi, ha Ő elérte a 7et, majd Ő szól, hogy ideje cserélni - aki pedig itt átveszi, az már végigállja a maradékot. Ezzel biztosítva van, hogy fixen leessen a Tormented debuff a DPS-ről, mire megint Ő következik ( és az is fix, hogy ha valamelyik DPS meghal, akkor nem lesz elég ember a debuff kezelésére, mivel így min. 5 főre van szükség ).
A boss néha eltolja a speckóját, itt majd mehet a tauntolgatás, mehetnek a tank-mentő CD-k. Mivel a shadow penge fixen 250.000-et sebez, ezért ha a 2 tankos megoldást használjuk, akkor az egyik tank pullol, felvesz annyi stacket a bosstól, amennyivel eléri a 250K+ hp-t, majd innentől a másik tank tankol. Ha a shadow penge jön, akkor a kijelölt, pulloló tank tauntol, végigállja, majd a legvégén visszaveszik. Így biztosítható, hogy nem kell majd akár 800K hp-t felgyógyítani a boss két ütése között, de természetesen jó healerek esetén elég lehet egy tank is.

Az egyébként folyamatosan tankoló MT számára előnyös lehet, ha DK-t vagy druidát választunk - mivel mindkettő self - healja kötődik a maximális életeréjhez valamilyen módon ( vagy direktben, vagy pedig nagyobb maxhp -> több vengence -> több ap -> több gyógyulás crit esetében druidnál ).
A healerek esetében kvázi felesleges 40-50 stack felé menni. Igaz ugyan, hogy ilyenkor könnyedén healolhatnak 1 heallel többszázezreket, de mivel idejük nagy részét a sparkok halmozásával vannak elfoglalva, ezért alig töltenek úgy időt, hogy a buffot kihasználva, magas Flame mellett healoljanak. Amint ezt a mennyiséget elérte egy healer, már csak arra figyeljen, hogy a DPS-ek ne haljanak meg, egyébként foglalkozhat végig a tankkal ( lásd a lentebbi hozzászólásokat healer szemszögből ).


Angol leírás ( dungeon journal )

Videó tank szemszögből:

Utolsó szerkesztés: 8 éve 4 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #2574

Hat a video eleg uncsi. :D

Ahogy nezem eleg jol lathato a warning, hogy mikor melyik penge jon, de tippre random hogy epp melyikkel fog csapkodni, csak annyi jon le, hogy fel percenkent nyomatja. Ha meghal a tank, akkoris rajta marad a debuff, kerdes hogy ez igy marad-e.
A video alapjan miutan eloveszi a specko penget, var kb. 5-10 secet amig nem nagyon csinal semmit, majd ut kb. 3-5 utest nagyjabol 3-5 masodpercenkent (majd a logokbol meg ingame kiderul, igy annyira nem jo szamolgatni), majd az adott fel percbol hatralevo idoben siman csapkod.
A videon mindket tanknak noveltek a hp-jat, egyelore nem igazan erzem hogyan kellene szamolgatni, milyen modszerrel lenne a legjobb csinalni.
Tankolas szempontjabol tenyleg egy picit Chimaeronra hasonlit, viszont nincs meg benne az a random, ami ott van (140k-t ut a boss vagy 320k-t). Viszont a dps-re sokkal tobb feladat harul es folyamatosan kommunikalni kell majd a debuffot, mert az 1 percig van rajtunk. Kicsit olyan lesz mint Karaban a lezeres sarkany, amikor bele kellett allni a sugarakba. Ott is volt egy ilyen nem-allhatsz-benne-akarmeddig mechanizmus, ami miatt cserelgetni kellett az embereket.
Ha raerzunk a tankolas utemere es le tudjuk beszelni hogy ki mikor all bele a sugarba, akkor nem lesz szerintem annyira veszes.
Mondjuk az nem vilagos hogy mennyi ideig vannak kint a kristalyok es hogy mi alapjan jelennek meg emberek mellett, illetve hogy mennyire kellene emiatt szorodni. :) Ha radobja az uj kristalyt egy healerre, aki emiatt kap -50% healinget 1 percre, akkor viszont szivas van.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #2581

Egy percig van debuff rajtad és kb fel kellene sorakoyni a kristályhoz
[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]
[/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Tormented

[/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]A player that has tanked the crystal gets Tormented

[/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]He cannot tank another crystal for 1 minute

[/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Tormented players should not stack with other players, so stay spread





[/font]

Utolsó szerkesztés: 8 éve 4 hónapja Írta: Íz.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #2621

Rövid összefoglaló:


Tankolás:

Heal intenzív fight, a boss egy debuffot stackel a tankon ( Blaze of Glory ), ami stackenként 20%-al növeli a bekapott fizikai sebzést, és a tank HP-ját is, minden esetben amikor a boss használja a Blaze of Glory-t ő maga kap egy buffot ( Incendiary Soul ) ami a boss által okozott tűz sebzést növeli 20%-al. A tank a buffnak köszönhetően egy idő után iszonyatos (több millió) HP pool-al fog rendelkezni, mivel a boss idönként elkasztol egy Decimation Blade nevű varázslatot ami max. hp 90%-át sebzi a tankon ez a magas HP pool inkább átok mind áldás, emiatt a Decimation Blade használatakor tankot kell váltani, hogy ne a Maintank kapja, majd a spell vége után az MT visszatauntolja.

DPS:

A boss beidéz „addokat”, ezek kristályok, nem mozognak (Shard of Torment), ha senki nem tankolja őket akkor a boss egy Wave of Torment nevű spellt használ, ami a teljes raidet sebzi. Emiatt egy DPS-nek oda kell mennie a kristályhoz közel így tankolni. A kristály egy Torment nevű debuffot stackel a „tankján”. A debuff miatt rotálni kell a kristály tankokat, ellenkező esetben a healelésük lehetetlenné válik. Aki a kristályt tankolta az egy Tormented nevű debuffot kap, ami miatt 1 percig nem fog tudni újra kristályt tankolni.

Heal:

Ebben a harcban nem szabad a healereket feladatokat szétosztani MT ill. raid healre, mivel ha egy healer olyan karakter gyógyít, akin a Torment nevű debuff van, akkor egy Vital Spark nevű buffot kap, aminek segítségével healelhető marad a Main Tank.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Utolsó szerkesztés: 8 éve 4 hónapja Írta: Dögrovás.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #2832

elvileg ez a boss is szabadon pullolható, nem kell unlockolni.


*inner peace*

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #2848

Minsa írta: elvileg ez a boss is szabadon pullolható, nem kell unlockolni.

talaltam is tobb guildet, akik betti es shannox utan ide mentek. ugy tunik, hogy rhyolith konnyebb mint a gatekeeper, de mindenesetre a kill sorrend az elso 5 bossnal szabadon varialhato, ez esetleg segithet abban, hogy ne ossze-vissza trashelgessunk.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #2927

BALEROC HOW TO HEAL GUIDE

A tankolást majd elmondják az illetékesek a heal pedig így van:

  • ha direkt heallel healelsz olyan embert akin van torment (a kristály debuffja) akkor 3 torment stackenként 1 stack Vital Spark -ot kapsz (de csak akkor, ha épp nem állsz Vital Flame hatása alatt). Ez önmagában semmit nem csinál
  • de ha vital spark stackek birtokában tankra healelsz (amikor már van rajta a HP növelő buffból) akkor az első befejezett direkt heal után a vital sparkok átváltoznak Vital Flame buffá, minden spark után +5% healing doned lesz. Ha 10 stackkel healelsz rá a tankra akkor +50% healinges Flamed lesz, ha 20 stackkel akkor +100% és így tovább. A Vital Flame 15 másodpercig tart, utána visszaalakul annyi stack sparkká, amennyivel kezdődött a folyamat.
  • A Flame 15 másodperc lejárta után sparkká alakulva mindig 60s-ről indul. Csak a tankokra ad heal buffot, a raidre semmi formában nincs buff.
  • Így tehát semmit nem tehetsz hogy ezt a 15 másodpercet meghosszabbítsd vagy rövidítsd. Magyarán a stackek nem veszhetnek el amíg healelsz néha
  • NEM, a Vital Flame hatása alatt tormenteseket healelve NEM stackel a titokban a háttérben a Spark :)
Egyszerűen fogalmazva a következőt kell tenni: 1) ha nincs rajtad Vital Flame, healeled a torment áldozatokat, majd ha jól felstackelt a Spark és/vagy a tankokat ideje kezelni akkor 2) healeled a tankokat, itt az első direkt tankheal hatására Vital Flame lesz a sparkokból 15 másodpercre. Amíg ez tart, lehetőleg NEM healelsz torment áldozatokat mert haszontalan 3) ha leesett a Flame, akkor ismét Spark lesz belőle, annyi stack amennyi eredetileg volt, 60s-ről indul az időtartama, irány az 1-es pont.

Nyilván van hogy át kell healelni Vital Flame alatt tormentes emberre, ennek semmi negatív hatása nincs, nem vész el semmi stack, stb. Nyilván olyan is van, hogy Spark halmozás alatt tankra kell healelni előbb, mint szeretnéd, ez van :)
Biztos van minden kasztnak trükkje hogy gyorsabban stackeljen, disc priestnél 1 penance 3 db direkt healnek számít, szóval ha sikerül 9-11 tormentes emberre tolni 1 penész az 9 spark 2sec alatt, NERRRFF.
Shammynak pedig az ancestral awakening talentje ide kurvajó mert csak spameli a tankokat és healeli mellékhatásszerűen a tormentes áldozatokat. Ezért valszeg ha van shammy healer akkor célszerű neki felszednie ~25-30 sparkot és onnantól csak tankot tolnia ezerrel. Időnként visszalakul sparkká neki, ekkor egy gyors heallel visszateszi flameba, kész. Ha épp beesik egy nagy heal a Flame lejártakor, azonnal újra Flame is lesz belőle, a spark stackek szinte meg se jelennek a képernyőn. A killen kb 50%-tól Skaven ezt csinálta ha jól sejtem.

A videómon a karakter frame felett szűrt buff listában megfigyelhető a Vital Spark (mote of fire ikon) és Vital Flame (primal fire ikon) működése. Az is látható hogy rosszul csinálom mert folyton Flame alatt healelek tormentes emberekre (azt hittem ez tartja fent a flamet és titokban stackeli is), ezt felesleges amennyiben nincsenek életveszélyben. Azt jól csinálom, hogy a spark stackeket egy gyors flash heallel alakítom Flame buffá a tankon.

http://www.youtube.com/watch?v=LLO3PftQ4jU

1:50-től manatide/innerfocus bug, 3-4x megszakad a ghealem... Nem értem miért.
Logban ilyen:

[00:25:10.263] Skaven casts Mana Tide Totem
[00:25:10.263] Skaven summons Mana Tide Totem with Mana Tide Totem
[00:25:13.180] Khetana gains Inner Focus from Khetana
[00:25:13.180] Khetana casts Inner Focus
[00:25:13.404] Khetana begins to cast Greater Heal
[00:25:14.295] Khetana begins to cast Greater Heal
[00:25:15.045] Khetana begins to cast Greater Heal
[00:25:15.261] Khetana begins to cast Greater Heal
[00:25:15.361] Khetana begins to cast Greater Heal
[00:25:17.200] Khetana 's Inner Focus fades from Khetana
[00:25:17.200] Khetana begins to cast Greater Heal
[00:25:17.595] Khetana Greater Heal Minsa +29621

Utolsó szerkesztés: 8 éve 4 hónapja Írta: Khetana.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #2928

Jó a videó, jól látszik benne a DPS-ek Torment rotája -> mindenki 6-7es stacket vesz fel ( elméletileg, látszik a griden, hogy van, amikor felszalad 9ig vkinek ), szólunk ( nagyrészt ) előre, hogy ki jön, meg kin van rajta ( nyilván sokszor nem mondunk neveket, ennyi játék után már ismerem én is mindenkinek a hangját ).
A tankolás meg ugye úgy megy, hogy van egy OT, aki pullol, felvesz 2 stacket, ezzel biztosítja, hogy legyen min 250K hp-ja. A shadow bladet Ő tankolja, minden mást a másik tank, aki meg a tüzes kard fázis alatt CD-t tol.
Ennyi így dióhéjban, majd lehet róla még részletesen írni, de maga a videó hasznos, jól látszik, hogy mi történik, a kommunikáció is elég jól hallhatóan tiszta és működik is a taktika, a Class -> Dub -> Berna -> Manith -> Még5 rota végig megmarad.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #2937

Simán lehet amúgy 7-8 stacking álldogálni, itt többször is látunk 10+ stackeket és necces, de nem haltak bele. Nem tudom mi volt a megállapodás hogy hánynál váltotok de 5-6nál tutira nem érdemes kiállni.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #2939

Mivel ( elméletileg ) 3as stackenként kapsz +1 sparkot, ezért az volt a megegyezés, hogy 6 stacknál cserélünk.
Ebből néha lett 7, ami ugyanaz, mint a 6, csak több heal kell bele, ugye ( opcionálisan több healer is beleférhet, többen tudnak sparkot halmozni ).
9 már necces, ott már azért könnyen megfeküdhet a DPS, és csak ott kapsz kettő helyett, 3 sparkot.
Az a biztonságos, és jó, ha 6nál váltasz, akkor, ha lesz belőle 7, az se gond.
Nyilván HC-ra, vagy 2healeres felállásra valszeg át kell majd szokni, hogy 9 stacnél váltsunk, és egyből, mert ha felmegy 10-11re, akkor máris -1 DPS. De ez majd még a jövő, első, tanuló try-oknál elég, ha 6osig felmész, de az legyen meg mindig ( asszem 20 secig van kint a kristály, azaz összesen 20 debuffot ad ki 3 emberre elosztva, ez ugye 7-7-6, azért is necces ennél többet csinálni, mert ha 9-9-2 felállásban tolod, akkor ugye az első 2 playerből lesz 3-3 spark, míg az utolsó csak a debuffot kapja meg, sparkot belőle nem tudsz termelni -> itt valszeg 10-10 megoldás az, ami működhet ).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #2940

Azért kicsit jobb a tovább álldogálás, kevesebb a dps loss mozgás miatt és a healereknek nagyobb időablakuk van 6+ stacknél behealelni ami kurva fontos a tankheal miatt.
Megnéztem egyébként, az absorbokat is növeli a buff.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #2945

total mashogy stackeltunk amugy. nalam sokkal tobb stack volt, viszont picit kevesebbet healeltem. :)
igaz, egy csomoszor csak siman healing wave-et toltam (mint nalatok a sima heal), hogy sporoljak a manaval. konkreatan 70 hw-m volt a killen. :) a vegefele viszont mar szinte csak nagy healt tolam, biztos ami biztos alapon.
szoval nalad 20 alatti stack volt, nalam nem tudom mar hogy mennyi, de biztos hogy 40 folott. ennek alapjan eleg jol lehet varialni hogy milyen modszerrel toljak a healerek es ez igy eleg franko azert, mindenki megtalalhatja maganak a kedvenc modszeret, nincs annyira szigoru taktika ra.

a dps amugy nagyon szepen raerzett a kristalyozasra. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #2954

Hmm azon filóztam, hogy mi történik ha leklikkelem a vital flamet, visszaalkul-e sparkká vagy elvész. Ha visszaalakul az mocsok jó lenne, tudnánk tetszőleges időben stackelni egy nagyot rajta.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #2956

A kristályozás egyszerű, kell hozzá egy fix sorrend és kommunikáció. Az az ideális, ha váltáskor mindenki a soron következő nevét mondja és csak annyit. Ezzel a healerek is tudják ki legyen a target a buff szedéshez és az sem téveszti el akinek következnie kell. Később talán már mondani sem kell semmit, megy magától. Figyelni kell a repopoló kristályok helyét, erre van legalább 5-6 sec, a megjelenést egy lila fényszerő effekt jelzi ami az "égből" jön merőlegesen a földre. A kristály minden alkalommal fixen a boss közelterében jött. Nagyjából 3-4 ember forgott egy kristályon mire jött a következő. A debuff leeséssel így nem volt gond.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #2960

khetana: te mit hasznalsz a gridhez debuff kijelzesre? gridstatusraiddebuff vagy vmi ilyesmi?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #2964

Skaven írta: khetana: te mit hasznalsz a gridhez debuff kijelzesre? gridstatusraiddebuff vagy vmi ilyesmi?

Azt.
Firelandsban eddig egy csomó szar volt amit kézzel kellett hozzáadnom (by ID), de pl Balerocon minden ment magától ami érdekelt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #2967

Khetana írta:

Skaven írta: khetana: te mit hasznalsz a gridhez debuff kijelzesre? gridstatusraiddebuff vagy vmi ilyesmi?

Azt.
Firelandsban eddig egy csomó szar volt amit kézzel kellett hozzáadnom (by ID), de pl Balerocon minden ment magától ami érdekelt.

" stassart said Tuesday, June 28, 2011 11:15:57 PM (2 days ago) I highly recommend also grabbing GridStatusRD_Cata which has Firelands boss debuffs added."
na akkor ezt feltolom majd en is most mar.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #2968

Azt még nézzétek már majd meg WoL alapján, hogy lightwell adja -e a sparkot v sem, mert a kill előtti tryon én kattintgattam nagyban, és Vezunak volt is vmi 40+ buffja, de a killen már nem, akkor meg látszott is, hogy jóval kevesebb.
Lehet, hogy a kettő között nincs kapcsolat, de ha igen, akkor erre majd figyelni kell a jövőben, úgy kell odaállni kristályra, hogy előtte / közben kattints egyet-egyet.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #2971

a rend kedveert azert ideirom, hogy a tuzpenge hiaba fire dmg, a logban az anti magic shell nem mutat semmit minsanal, pedig a videon lehet latni a vegen, hogy jokor tolta el. gondolom durva lett volna az 500k-s sebzesfelfogas 1 millio hp-nal... :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 4 hónapja #2973

Classrun írta: Azt még nézzétek már majd meg WoL alapján, hogy lightwell adja -e a sparkot v sem, mert a kill előtti tryon én kattintgattam nagyban, és Vezunak volt is vmi 40+ buffja, de a killen már nem, akkor meg látszott is, hogy jóval kevesebb.
Lehet, hogy a kettő között nincs kapcsolat, de ha igen, akkor erre majd figyelni kell a jövőben, úgy kell odaállni kristályra, hogy előtte / közben kattints egyet-egyet.

A kill előttin nem volt 1 szem lightwell se lent :) Egy régebbi tryon ahol volt, nem láttam összefüggést. Durva is lenne. Már a penance tripla stackje is határeset. Mellesleg 52 stackkel végzett Vezu a killen, sokat ittál Tibor :) Skaven 69 én meg 17, szóval teljesen elbasztam de így is jó volt, na majd ha nekem lesz 50 akkor meghasad-e a recount vajon.

Utolsó szerkesztés: 8 éve 4 hónapja Írta: Khetana.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.189 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum