normal Atramedes

Több
13 éve 3 hete #87

2 fázisú harc, aminek az a különlegessége, hogy egy vak sárkányt kell arcal a földre lökni. Mivel a sárkány vak, így a legtöbb tulajdonsága hang alapú. Az encounter kezdetén mindenki kap egy új bar-t az UIjára (sound bar), ami egy 0-ról induló számláló, de ha valakinél eléri a 100-at, azt azonnal megöli a sárkány. 1 tankos harc, ezen kívűl a teremben 10 gong található, amik fontos szerepet kapnak a harcban.

Phase 1:

80 másodpercig tart, ez az un. föld fázis. Ebben a fázisban a bossnak a következő tulajdonságai vannak:

1. Sonar Pulse: 2 sound disc (hanglemez LOL!) ereszt a raidbe, amelyek a boss alatt jelennek meg, 1mp után elidnulnak a terem széle felé. Aki hozzájuk ér az 7-et kap a sound bar-jára. Mivel lassan mozognak, ezért nem túl bonyolult elhúzni előlük. Ha valaki nem tudja kikerülni, akkor szembe fusson vele, mert akkor biztosan nem fog mögötte menni, így ugyan pár sound-ot bekap az illető, de nem nyírja ki azonnal.

2. Modulation: Az egész teremben hat, nem kikerülhető AOE sebzés (40k shadow), és mindenkinek 7 sound-ot ad.

3. Sonic Breath: az kapja, akinek a legmagasabb a sound értéke. Ráfordul a legmagasabb sound-al rendelkező raid tagra, és egy 2 másodperces cast után leüvölti. Ez egy tűzcsóva szerű jelenség képében testesül meg. 6 másodpercig tart az effekt, addig kiteolni kell annak akire üvölti. Célszerű a rangednek és a healereknek egy csoportban állniuk, és akit kiszemel, annak azonnal el kell távolodni a csoporttól. Ideális esetben ranged kapja, és lehetőség szerint úgy kell szaladni, hogy a 6 mp alatt soha ne érje el.


A kiteolás menete, és a raid helyezkedése sonic breathnél:




Tehát lehelletnél a kiter kivállik a ranged groupból és jobbra, egy körív mentén a boss körül kiteolja a lángot, míg a ranged group ugyanekkor pár lépést balra tesz. (ha melee kapja a breathet, értelemszerűen ugyanezt csinálja, olyankor előfordulhat, hogy a tanknak is pár lépést odébb kell mennie)

4. Searing Flame: Minden föld fázisban egyszer használja, egy AoE tűz sebzés, amely 8 másodpercen keresztűl 20k sebzést okoz mindenkinek, és ezen felűl egy debuffot tesz fel, ami tűz sebzést okoz. Meg kell szakítani amilyen gyorsan csak lehet, erre szolgálnak a termben elhelyezett gongok. A gong megszólaltatása 5 másodpercre lestunnolja de miután kijön a stunból, eltöri a gongot. Ezért fontos, hogy csak 1 gong szólaljon meg egyszerre, és 5 (merthogy levegő fázisban is szükség van a gongra) föld fázis alatt le kell verni, különben nem marad gong, amivel a Searing Flame szakítható lenne. A gongolás mindenki sound értékét reseteli 0-ra.
Ha a tank körbe húzza a bosst, mindíg a következő gonghoz, akkor föld fázisban a tank tud gongolni.

Phase 2:
80 másodperc után következik a levegő fázis, ami 40mp-ig tart. Amint felemelkedik kiszemeli a legmagasabb sound értékkel rendelkező raid tagot, és elkezdi leokádni egy tűzcsóvával. A csóva annál gyorsabb minél több sound-al rendelkezik a célpont, és folyamatosan gyorsul, kiteolni kell, amíg lehet. Emiatt a fázis kezdetekor azonnal szóródni kell, nehogy olyan is bekapja, akinek nem feltétlenűl szükséges. Szintén szakítható a gongokkal, ami szintén 5mp-re kiüti a bosst, és a boss szintén szétcsapja a használt gongot. Ha van rugó, akkor célszerű annak kiadni a gongolást, hiszen bír gyorsan szaladni. Ez azért is célszerű, mert miután kijön a stunból a boss azt fogja fújni, aki gongolt, és a lángot kiteolni kell. Mivel ezek a lángot nyomot hagynak a padlón nem összevissza kell velük rohangálni, hanem lehetőség szerint úgy, hogy minél több hely maradjon a teremben.

Szintén ebben a fázisban használja a Sonar Pulse képességét, ami a Phase 1-ben használt Sonar Pulse légiesített változata. Egy random raid tagon megjelenik egy korong, majd a korong közepére becsapódik egy rakéta. Akit eltalál, az 7 soundot kap, ki kell állni belőle.

A 40mp lejárta után Phase 1 következik.

A bossnak 10-es változatban 32millió HP-ja van. 5 föld fázis (400mp) alatt kellene leverni. Ez 7 DPS esetén 11k bevitt sebzést igényel / dps, ezen némileg segít, hogy amíg stunnolva van addig 50%-al nagyobb sebzést kap be.

Amire figyelni kell:
1. Mindenből kiállni, tűz, hanglemez
2. Phase 1-ben minél előbb, Phase 2-ben minél később kell használni a gongokat.
3. Minden mozgást gyorsító dolog jól jön a láng kiteolásánál, Swiftness Potion mindenkinek ajánlott, nagyon sokat segíthet!


*Minsa=Asmi=Navan*
Utolsó szerkesztés: 13 éve 3 hete Írta: Minsa.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 2 hete #322

10-es HC:

A bossnak kb. 2 millióval több hp-ja van, p1-ben kétszer is jön egy obnoxious fiend nevezetű add (155k hp), ami ráugrik valakire és relatíve gyakran castol rá egy spellt ami +10 soundot ad. Ezt a többieknek gyorsan le kell verni. Ha a fázis végén nagyon későn jön ki, akkor sokszor már nincs elég idő rá, hogy meghaljon mielőtt szóródni kell. Ilyenkor a ranged lehetőség szerint dps-elje, akinek van petje, az pedig csináljon egy makrót, amivel ráküldi az addra a petet. Mindenképp lényeges, hogy a gongatás előtt meghaljon az add a sound reset miatt.
Nefa minden p2-es gongatásnál leolvaszt egy random gongot, ez azt jelenti, hogy csak 7 gong lesz a fight alatt, a negyedik P1-ben meg kellene halnia a bossnak. Gongot használni csak a searing flame-re, illetve a P2es lehelletre szabad.
Akinek nincs semmilyen mozgási sebességet növelő képessége, annak a swiftness poti kötelező erre a fightra, hogy p2ben elegendő ideig tudjon futni a lehellet elől.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.072 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum