- Omnislash Horde - Arathor EU
- Fórum
- Nyilvános Fórum
- Tactics & Guides
- Old content
- Throne of Thunder
- Durumu the Forgotten HC
Durumu the Forgotten HC
- Classrun
- Témaindító
- Nem elérhető
- Moderátor
- Tibi az Arathorról
- Hozzászólások: 2499
- Karma: 49
- Köszönetek: 115
A content Spirit Kingse, nem túlzottan lopta bele magát a szívébe senkinek sem az encounter.
Nade lássuk, hogy miben is más, a szokásos több hp, több sebzésen túl.
Színes fázis:
Immár vannak sárga addok is ( 2 db ), amelyek, ha megjelennek, akkor egyrészről sebzik a sárgában állókat, másrészről ha nem sikerül őket leverni, mire a sárga továbbhalad, akkor wipe. Értelemszerűen ez azt jelenti, hogy (preferráltan melee) DPS-t is kell a sárgába tenni, hogy az ottani addokat megöljük.
Jégfalak:
Az első körbefutkosós-labirintusos rész után minden színes és labirintusos részben megjelennek majd jégfalak. Ezeket le kell DPS-elni, értelemszerűen, ám igencsak trükkösen helyezkednek el. Egyrészről sok darabból állnak, osztott hp-val 1-1 fal ( összesen 3 db, amelyek Y alakban vannak, ahol az Y szára néz arra, amerre a dezintegrációs sugarat lövi a boss ), így ha ezt targeteljük mindenféle AoE mellett, akkor hamar lehet vele végezni. Másrészről sok AoE nem éri őket rendesen, a cikk-cakkos elhelyezkedés miatt pedig a melee-nek lehetnek gondjai, ha ezt akarják direktben ütni. Általánosságban úgy kezeltük, hogy a melee maradt a bosson és AoE-zott, miközben az maradt a targete, másrészről pedig a ranged lőtte a falakat. Körbefutkosásnál értelemszerűen ha nem sikerül leverni időre, akkor wipe, mivel nem lehet elfutni a dezintegrációs sugár elől, színes fázisnál pedig azért, mert ha pl. a sárga megindul, és nem tud a raid benne maradni, mert fal van ott, akkor az szintén bukta.
Megjelenik egy újféle szem, amely parazitát pakol ki egy véletlenszerű raid-tagra. Ez alapban sebzi az illetőt, és ha dispellezik, akkor megjelenik, és lövi a raidet. Összesen 20 sec élettartama van, így eldönthető, hogy az emberen marad, és úgy próbáljuk, single target heal mellett életben tartani az illetőt, vagy inkább hamarabb leszedjük, és vállaljuk a raidsebzést. Utóbbi esetben, ha kikerül, akkor sebezni nem szabad, mert minden sebződést visszalő az okozójára.
Ez egy jó kis healer-check, viszont mindenféle trükkös megoldásokkal ( Grounding Totem, spell reflect, stb. ) ki lehet bekkelni, így tehermentesíteni a healereket.
A fightnak végül 1 tank - 2 healer - 7 DPS felállással mentünk neki, mivel így garantálható volt, hogy a falak relative hamar mennek majd le, a színes fázisban az addokat is időben sikerül majd leverni. Egy 3. healer el tud férni, de akkor valamelyik részben gondjaink lehetnek.
A fight kulcseleme a Life Drain kezelése; maximálisan 3 stack mehet valakin, utána már iszonyat sokat gyógyul a boss. Jellemzően a 2. színes fázisban pl. a boss többet gyógyul, mint amennyi le van róla ütve, mivel mindenki addozik, mozog, a raid szét van szóródva, jön parazita, jön life drain, amit nehezebb kevesebb emberrel kezelni, stb.
Vannak classok, amelyek jobbak erre ( kezelni a life draint ), mivel ilyen - olyan immunitásuk van ( pl. hunter, mage ), de esetükben is vigyázni kell, hogy hiába bírnak ki 4 ticket, ha az 5. előtt nem lép be valaki eléjük, akkor a következő megöli őket ( a boss pedig több % hp-t is gyógyul ). Úgyhogy általános szabályként azt fogalmaztuk meg, hogy a melee maxról üti, és ha látod, hogy valakin már 2 van, akkor lépj be elé; ha más is belép, semmi baj, majd akkor megint odamész, de összességében kezelni kell valamilyen formában.
A kékben állt a 2 healer + 1 DPS, a sárgában 3 melee, a pirosban pedig 3 ranged nálunk. Mivel a színes fázisban megkapott debuffok az encounter erejéig végig fenn vannak ( azaz ha az elején a sárgában álltál, akkor kaptál tőle vagy 20 debuffot, így a 2. sárgát már 20al kezdted ), ezért csináltunk egy piros - kék cserét 1-1 DPS-el, ennyivel is tehermentesítve a healereket.
Ha több healer / több tank -> kevesebb DPS áll rendelkezésünkre, akkor ezt jobban el kell osztani, meg kell határozni, hogy ki - mikor - melyik színbe is álljon bele, ezzel a 2. színes fázis sokkal jobban stabilizálható.
A fight betanulási fázisa elég magas, mivel meg kell szokni a parazitát, a többféle addot, a jégfalakat, és a life drain jó kezelését is.
Valamint gyakorta belefutottunk egy - egy wipe-ba amiatt, mert a log szerint a kék add előjött, és megölte a raidet, pedig nem volt látható... ez mondjuk elég demoralizáló volt.
Egyébként ha a kék add mégis előjön, akkor annak megölése TILOS, mivel halálakor wipe-oltatja a raidet.
Elkél a gear itt is, viszont sokat kell gyakorolni is mellé.
Videó majd talán lesz, ha sikerül készíteni egyet. ;)
Sok sikert, jöhetnek a kérdések!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Popov Dániel
- Nem elérhető
- Scout
- Hozzászólások: 19
- Köszönetek: 0
Hali.
Life Drainel kapcsolatban, probáltátok az immunitást? pl. hunter camuflage, mage greater invi, akár rugo venish vagy ilyesmivel kivédeni? Hogy egyáltalán ki se dobja? mert olvastuk hogy tán ki lehet védeni, de mi csak Vasárnap fogunk rá nézni először.
Mint ahogy Councilon ki lehetett védeni a frostbiteot.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Sarthan
- Nem elérhető
- First Sergeant
- Hozzászólások: 267
- Karma: 3
- Köszönetek: 0
Block fogja.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Classrun
- Témaindító
- Nem elérhető
- Moderátor
- Tibi az Arathorról
- Hozzászólások: 2499
- Karma: 49
- Köszönetek: 115
Arra volt kíváncsi, hogy a timer előtt 2 seccel eltolni pl. az invist, és akkor ki se rakja -e?Sarthan írta: Block fogja.
Bevallom, nem próbáltuk, ha odajuttok, és kiderül, hogy egy smoke bombal kivédhető a full drain, mert a szem ki se castolja, akkor az hasznos info lehet.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Popov Dániel
- Nem elérhető
- Scout
- Hozzászólások: 19
- Köszönetek: 0
OK. Meglátjuk holnap, akár müködik akár nem, majd irok!Classrun írta:
Arra volt kíváncsi, hogy a timer előtt 2 seccel eltolni pl. az invist, és akkor ki se rakja -e?Sarthan írta: Block fogja.
Bevallom, nem próbáltuk, ha odajuttok, és kiderül, hogy egy smoke bombal kivédhető a full drain, mert a szem ki se castolja, akkor az hasznos info lehet.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Mégöt
- Nem elérhető
- Stone Guard
- Télen medve, nyáron tanár szeretnék lenni:P
- Hozzászólások: 672
- Karma: 16
- Köszönetek: 69
Kizártnak tartom hogy a hc guildekből erre senki nem gondolt és ki sem próbálták és sehol nem publikalták. Szerintem nem működik.
"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Popov Dániel
- Nem elérhető
- Scout
- Hozzászólások: 19
- Köszönetek: 0
Na sikerült lezuzni durumut nekünk is, 26. tryra de meglett!
1 tank 2 healer 7 dps fel állásban csináltuk mi is.
Addig nem is vészes a fight amég eljön az a rész hogy szinek, fal, life drain :D.
Amugy mi a sárga addot ha csak tudtuk nem hoztuk elő, tehát ugye amikor ki jönnek a szinek akkor látod hogy hol vannak az addok kb. 2 secig, és mindig ugy vittük a sárgát hogy ne mennyen bele, persze ebbe bele tartozik az is hogy akkor a pirosokat pikk pakk meg kell zuzni!
Volt jó pár 50misis wipeunk, de aztán szokás szerint az utolsó tryok egyikébe bele pusztult :).
Ja és persze a life draint nem lehet ki backelni szóval az a tény bukta!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Littleboy
- Nem elérhető
- Admin
- For the Horde
- Hozzászólások: 855
- Karma: 22
- Köszönetek: 72
Második kill:
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!