Iron Qon HC
- Skaven
- Témaindító
- Nem elérhető
- Moderator
- Hozzászólások: 1402
- Karma: 34
- Köszönetek: 109
HC-ban annyi a kulonbseg, hogy 25%on elszaladnak a gyava kutyak, majd egyszerre bejon mind a harom a bossal egyutt p4 elejen jol. Bizony.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Skaven
- Témaindító
- Nem elérhető
- Moderator
- Hozzászólások: 1402
- Karma: 34
- Köszönetek: 109
Mistake kommentje a normal topicbol:
Sok minden nem változott a taktikában a múlt heti reset próbálkozásai óta - látszott már ott is, hogy csak idő kérdése a kill és valóban.
P1 tüzes fázisban a melee csapat kezdi az összeállást, dk bubival 3 stacket elbirnak, rugó füsttel ez több is lehetne.
Utána a 2 ranged csapat közül az áll össze, amelyiken nincs villámos debuff - ez nem mindig jön össze, van, hogy már mindkét ranged csapaton pörög a lightning, de profi healereink vannak :)
Második melee összeállás után 25% alá kell érnie, mielött elérné a 100 energyt (ha nem, akkor egyik ranged csapat újra összeáll).
Villámos fázisról nincs mit mondani - tegnapi nap 2x sikerült úgy kifutni, hogy mindenki túlélte - másodikra kill is lett belőle :D
Jeges fázisban, kb ugyanúgy szóródtunk, mint p1-ben (2 ranged csapat 2 oldalról) - lehetőleg elég közel ahhoz, hogy ha valakit bevillámoz, a társa megfagy, akkor legyen mégvalaki, aki kiszedi. (ezen volt wipe - ha szarul jön az rng és stun, fagyi, dárda minden jön, azt nincs aki túlélje).
Ha aládrakja a jégcsapot, (kék effect), van időd kilépni belőle.
Utolsó fázis - aoe, prió targetba a kutyákkal (videóban mondjuk a sorrendet).
Tank frankón lebubizza ha sok a debuff rajta.
Akin nincs villám beáll a meleebe.
Profit.
(29 gold FTW)
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Skaven
- Témaindító
- Nem elérhető
- Moderator
- Hozzászólások: 1402
- Karma: 34
- Köszönetek: 109
P1ben ha karcsu a dps, akkor elegge fel tudnak gyulni a tuzek, nehany hettel a kill elott mikor eloszor raneztunk a bossra, ez tudott problemat okozni. Gyk. ez mar jelzi hogy mennyire eleg a gear.
P2-ben mi mindenkepp szerettuk volna elkerulni, hogy ket tornados fazis legyen, bar kulonbozo forumokon irtak emberek, hogy ket tankkal mentek es ketszer tornadoztak, de ehhez azert nem art egy lock, ami nalunk nem volt a killen.
p3 nem nagy szam, de mindenkepp figyelni kell ra, hogy ne alljunk nagyon messze mindenkitol, kulonben nem lehet majd kiszedni a stunbol. nem art ha van 1-2 saman a windwalk totem miatt. a debuff nem csak walking speedet csokkent, hanem attack/casting speedet is, szoval ezen azert lehet sok raid dps-t bukni.
p4-et erdemes ugy kezdeni, hogy pont elkezdi a deadzone-t a mob, mikor bemegy 25% ala, ekkor megvarja a deadzone veget es csak az utan jonnek be az addok, ugyhogy igy lehet egy kis idot nyerni. kill sorrend: pajzsos kutya, ami eleve ott volt, majd a tuzes, vegul a villamos, ez utan pedig a boss. ez utan csak eletben kell maradni, ennek azert sikerulnie kell mar, ha idaig el tud jutni a csapat. mivel az enrage meg eleg messze volt, ezert mi biztosra mentunk es mindket dps saman healelgetett itt, siman segithet mindenki mindennel amivel tud, a dps ugyis meglesz ha el mindenki. gyk. az alap dps check lement p1ben es foleg p2ben (egy vagy ketto tornados fazis), ha ezek megvoltak, akkor itt mar nem kell kapkodni.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Classrun
- Nem elérhető
- Moderátor
- Tibi az Arathorról
- Hozzászólások: 2499
- Karma: 49
- Köszönetek: 115
A különbségek a normálhoz képest: mintegy 30%-al több hp-juk van, viszont lényegében ez nem jelent különbséget a fázisváltások tekintetében, mivel 1-1 kutya akkor tűnik el, ha 25% életerőre ér.
Ami viszont lényeges különbség:
A kutyák folyamatosan tolják a képességeiket, mivel az összes aktív.
A videón látszik is, hogy pl már P1-ben kint van 2 tornádó, ami ide - oda megy a raidben, és darálja azt. Hasonlóan, az összes fázisban lövi a stunt a ranged / healer szekcióra, amit le kell kezelni.
P1 az eddigieknek megfelelő: a molten debuffot kezelni kell folyamatosan. Itt ugye a boss 30 energiánként teszi ezt ki, így pl. csökkenteni lehet a sebzést aszerint, hogy a melee csak 70 - 80 energia magasságában áll össze, úgy, hogy tesznek magukra valami rövidebb ideig tartó sebzéscsökkentést ( vagy tesznek le smoke bombot ). Így a boss kapásból rájuk is dobja, pár sec alatt a 2-3 debuffot, ami viszont így kevesebbet sebez.
30% környékén már nem kell összeállni, lehet hagyni, hogy a boss gyűjtse az energiát, ha nem éri el a 100at, akkor nem lesz belőle gond. Viszont így potenciálisan valamikor később használja el a felgyűlt energiát, viszont, mivel ilyenkor nincs kint tüzes sebződés, ezért ez nem lehet baj.
P2-nél alapfeltétel, hogy 1 futkosás alatt tudjuk megcsinálni, viszont BL nem mehet ide. Az is megoldás, ha mindenféle trükkökkel ( pl. van 2 lock, akik csillagkapuval ki tudják menteni a full raidet, vagy 1 lock + 1 druid, aki szimbiózissal kiteleportál, így csak 3 főnek kell a futkosást megoldania ). Mi fixen potit toltunk, mivel erősen szükségesnek tűnt.
Igazából 2 vihar-fázis alatt is csinálható, megfelelő setup mellett, ill. ha van elég rutin a szaladgálásban.
P2-ben fokozottan fontos, hogy az emberek ki legyenek szedve stun-ból, mivel ez érzékeny DPS-veszteség.
Emiatt érdemes kijelölni, hogy hogyan is fog helyezkedni a banda P2-ben, a P1-ben már összeszokott hármas melyik oldalra fog állni, lehetőleg ne is messzire egymástól, hogy a szabadítás egyszerű legyen.
Amikor átérsz, van idő helyezkedni, mire a boss beér.
A vihar-fázis kezdete előtt 3-4 seccel le lehet tenni oda sebzéscsökkentő cuccokat, demo banner, disc nagy bubi, stb., így amíg a raid stun-ban áll, se sebződik olyan sokat.
25%-on ez is elszáll, ha normálban sikerül 1 futkosás alatt leütni a bosst, akkor itt is meglesz ennyiből, lévén, hogy ugyan több hp-ja van, de hamarabb lelép ugye.
P3-ról nincs sokat mesélni, kicsit pozícionálgatni kell, és ütni a bosst. A ranged/heal szekció ugyanúgy egymástól nem messze áll meg, szabadítgatni.
P4 kicsit kaotikusan kezdődik, bejön az összes boss, és maga a lovasuk is.
Kill prio: jeges boss ( akit P3-ben is ütünk ) -> tüzes boss (P1-ben jelenlévő) -> villámos boss (P2-es) -> boss.
Azért a jegessel kezdünk, mivel egyrészről már eddig is azt ütöttük, így ketyegnek rajta a dotok, egyebek. Másrészről ha a pajzsot felteszi, akkor nem csak őt, hanem a társait se lehet sebezni, így érdemes hamar lenuke-olni. BL mellett elég szépen el tud fogyni.
A melee közben együtt van, de figyel arra, hogy a tank véletlen se kerüljön melléjük, mert ha így történik, akkor rajta is megy majd a molten buff -> wipe. A BL arra kell, hogy a tüzes kutya azelőtt feküdjön el, mielőtt a melee-n túlzottan felgyűlik a debuff, olyan 5-6 még kezelhető. Ha láthatólag ebbe nem fogunk beleférni, akkor terülni kell és valamelyik korábbi csapat összeáll.
Ezt követően a villámos kutya jön, majd, ha az is elhalt, és a debuffok leestek, akkor össze lehet állni.
Közben fixen lesz egy AoE a bosstól, és borítékolhatóan még egy, mire össze lehet állni az AoE heal-okba. Erre érdemes valami CD-t tolni, hogy kezeljük, a későbbieket, egyben állva, már talán valamivel egyszerűbb.
Ha idáig eljutunk, akkor nagy valséggel lesz kill, lehet nyugodtan használni a personal sebzéscsökkentő CD-ket, és vidámkodni kell, ha elbukott a boss.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Skaven
- Témaindító
- Nem elérhető
- Moderator
- Hozzászólások: 1402
- Karma: 34
- Köszönetek: 109
a fight annyibol setup fuggo, hogy hasznos tud lenni ha van egy paladin. barmilyen spec jo, csak ez kell ahhoz, hogy 1 tankkal lehessen menni.
emellett 3 melee optimalis tud lenni a tuzes kutyus melee p1ben es p4 elejen. ha kevesebb van, akkor esetleg 1-2 ranged bemehet a meleehez p1ben es p4 elejen az osszeallashoz, de ekkor elegge kell figyelni a landzsak CDjere. emiatt a 3 melee 3 ranged 3 healer 1 tank setup a legjobb.
p2ben a tornado utan nyomtunk CDket, en itt megvartam hogy kidobja a stunt, en kapom-e meg, kell-e segiteni valakinek, stb. es ez utan toltam be mindent, hogy ne a CDk alatt kelljen idot tolteni ilyenekkel.
ha megvan a setup a bosshoz, akkor egyebkent eleg kenyelmesen lehet tolni, nagyjabol egy atlag 522-es raid ilvl mellett kifejezetten siman hozhato a kill, de talan meg 520 korul is meglehet. ezen a bosson volt eddig a legkevesebb wipe, pedig mar hetekkel ezelott is raneztunk mikor meg nagyon nem volt meg a gear hozza.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!