× Jin'rokh the Breaker, Horridon, Council of Elders, Tortos, Megaera, Ji-Kun, Durumu the Forgotten, Primordius, Dark Animus, Iron Qon, Twin Consorts, Lei Shen, Ra-den

normal Primordius HC

Több
11 éve 7 hónapja #15266

Normalban 218 millio hp, HCban 258 millio.
3 helyett 4 mutacioja lehet a bossnak es eleve minden tobbet sebez, szoval erezhetoen nagyobb raid dmg van. Sokkal nagyobb. Brutalisan durvan nagyobb. :)
Van egy uj paca, szep nagy, vmi 7 es fel millio hp-val. ez eleg sokat van kint, kb allandoan jonnek ujak. ez neha harap egy specko debuffosat. a debuff egy percig van fent, 3 secenkent 20k nature dmg-et sebez, viszont a debuffos emberke minden utese +20k nature dmg-et sebez primordiusba (ha ot dps-eli ugye). a debuff elvileg stackel. ennek alapjan tank cserelges kell, illetve le kellene tesztelni, hogy melee shamanra ra tudjuk-e valahogy varazsolni a debuffot. ha van ra normalisan mukodo timer, kis trukkozessel elotte probalhat tauntolni Mate, aztan vissza kell vennie a tanknak gyorsan. De ez egyelore eleg kockazatosnak tunik.
a fight a dps-ek szamara kb. ugyanaz mint normalban, a tankoknak kell egy picit addozniuk, a healereknek viszont kategoriakkal kemenyebb.
egy random hat es fel perces killen az uj addba kb. 100 millat sebeztek, szoval azert itt is van igeny +dps-re normalhoz kepest. a boss megnovekedett hp-jat kb. a tankok debuffos bonusz sebzese leszedi, tehat itt olyan nagy kulonbseg nincs.

Elemental shaman POV:



Barmilyen mas POV, hogy tudjatok muvelodni:
www.wowprogress.com/encounter/primordius-heroic
A "search videos"-nal kivalasztjatok a nektek kello cuccot es GO.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 5 hónapja #16113

Hali.
Na látom sikerült letolni Primordiust! GZ Hozzá!
Mi is vasárnap akarunk pont rá nézni, nem tünt annyira vészesnek.
Kiváncsi vagyok majd a ti értékelésetekre! :)


EDIT: óó és most nézem még Durumut is lecsaptátok? tryoltatok már rá vagy ennyire könnyü?

Utolsó szerkesztés: 11 éve 5 hónapja Írta: Popov Dániel. Indoklás: kiegészités

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 5 hónapja #16115

Durumun 2 estet eltöltöttünk Primon pár try volt es hamar megfekudt.


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 5 hónapja #16116

Elso tanacs: trasheles kozben ne huzzatok be a bosst, foleg ne ketszer egymas utan. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 5 hónapja #16117

Primodiuson volt pár HC try még 1.5 hónapja, akkor 3 healer mellett brutál mód haldoklott a raid, és a DPS se volt elég a nagy pacára úgy, hogy 3 ranged lőtte... most már 2 healer tudta hozni ( mondjuk a fight 80%-ánál elfogyott a manájuk, ami eléggé ritkaság-számba menő ), és a nagy pacára is elég volt 2 ranged.


A fight menete a következő volt:

2 heal, 2 tank, min. 2 ranged + 1, akinek igazán jó AoE-ja van ( lock, ele sámán - de tippre jó lehet a DK is ). A többiek esetében ugyanolyan jó a melee mint a ranged.

Kiosztottuk, hogy hol állnak a DPS-ek a pullnál, ez úgy történt, hogy alapból a nagy pacát lövő 2 rangednek nincs 'helye', ők a kicsi-paca-kontroller által lelövögetett buffokat szedegetik fel.

Egy DPS induláskor 2 'rácsos részt' fog, ebből van ugye mindkét oldalon 5-5, így elfér 2-2 DPS, valamint kimarad 1-1 rács ( ahonnan jönnek a kis pacák ), itt a healerek kezdenek.

A 4ből 3 DPS ugye a 2 rácsot lefogja, felveszi az 5ös stacket, ellövik a BL-t, ütik a bosst.
Ezideig a boss középen van, mivel kis paca nem ér be hozzá.
A 4. volt a kis-paca-kontroller, az Ő feladata az, hogy egyrészt segítsen a healereknek, legyen elég pacájuk nekik is ( 5ignem kell felmenniük, de 2-3 menjen, mert 2 heal esetén kell nekik a buff, rendesen ), másrészről az elején besegít a nagy pacába, és egyáltalán, a kicsiket bántalmazza.

Ha megvolt a 3 DPS átváltozása, akkor elkezdik kite-olgatni a bosst a belső kör szélén ( azért nem bentebb, mert a lila pacák akkor beérik, és azért nem kintebb, mert a megjelenő nagy pacák egyből ne érintkezzenek a bossal ).

Az elején a tankok úgy cserélnek, hogy pullkor az egyik tank megfogja a bosst, egy másik a nagy pacát, ha a nagy paca lement, akkor egyből váltanak, majd ezt követően 2 nagy paca után.
A kijelölt 2 db ranged top prioja az, hogy a nagy paca mindig lemenjen időre.

A fight a BL után tehát valahogy így néz ki:

Egyik tank viszi körbe a bosst; ne túl gyorsan, de azért tempósan, hogy a kis pacák ne érjék be ( a boss relative gyakran megáll castolni, ekkor megtorpan, értelemszerűen erre figyelni kell ).
A másik tank fogja a nagy pacát, ők 2 nagy pacánként cserélgetnek.
Az átváltozott 3 DPS követi a bosst, és szépen próbálja elfogyasztani az életerejét. Ha leesik róluk az átváltozás, akkor a boss után lévő kis pacákból ütnek le, hogy legyen buffuk, ill. felszedik a már a földön lévő buffokat.
A kis-paca-kontroller DPS lövi a kicsiket, amelyek a boss után mennek, hogy ne érjenek be, ne legyen túl hamar túl durva a boss; valamint legyen elég buff a földön, fel lehessen őket kapni, ha szükség van rá.
A 2 ranged lövi a nagy pacát, a buffokból veszegetnek fel, ha úgy van, egyébként AoE-zzák ők is a kicsiket, 1-1 GCD erejéig, valamint ha nincs kint nagy paca, akkor a bosst is lőhetik ( ha át vannak változva ).


Úgyhogy az egész nagyban emlékeztet az 'alap' normal verzióra, annyi, hogy van egy nagy paca, amit le kell kezelni ( erre 2 rangednek elégnek kell lennie ), és a kicsiket jobb kontroll alatt kell tartani ( a buff-ok és a boss miatt is ).
A healereknek rá kell éreznie, a raidnek segítenie kell, hogy ki kapja épp melyik debuffot, hogy kicsit bónusz healt kérjen, nem árt, ha kommunikálva van, hogy mikor kell kicsit szóródni, stb.

Videó nem készült, mert túl hamar beütöttük, és tény, hogy ez a verzió erősen épít a gearre ( 2 ranged elég a nagy pacára; régebben 3 is kellett, legalábbis az elején, amíg nem szedtek fel buffokat, 2 heal épp-hogy-csak elég volt, régebben 3 mellett is brutálmód haldoklott a raid ), valamint ilyen-olyan offheal elfér ( az ele-sámán, aki a kis-paca-kontroller volt, amikor mozgott a boss után, és nem tudott DPS-elni, akkor heal CD-kkel segített be ).

Intenzív fight, de megfelelő gear mellett annyira nem problémás.

Utolsó szerkesztés: 11 éve 5 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 5 hónapja #16119

Meglepoen gyorsan lement, kov. resetben talan okosabbak leszunk picivel.
A paca aoe-zo reszrol annyit tudok mondani, hogy valoszinuleg a lock jobb erre, nalam allandoan problemat jelentett, hogy nem pattant tovabb megfelelo szamu pacara a CL, vagy eppenseggel rossz iranyba indult el es a masodik utan mar nem tudott tovabb menni mert abban az iranyban mar nem volt paca, ha meg az elejen masfele megy, siman elkapott volna egy csomo targetet.
Vegul healelos totemet sem raktam kulonosebben, kb. harmadannyi volt lent mint lehetett volna. Szoval ezt azert lehet majd jobban csinalni. Emellett tippre az utolos egy percben mar siman a bosst kellett volna lonom es meggyorsabb lett volna a kill. Majd jovo heten meg csiszolunk ezen.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 5 hónapja #16122

Egyik hunter (én) survi talenten, multishottal dotoltam a kicsiket, a blackarrow-t fenntartottam a bosson és miután átváltoztam (bár elég sokáig tartott, mert a pacákat melee és hilerek kapták prioba) és nem volt kinn add a bosst abajgattam.
Másik hunter (Még5) BM talenten jött, ami single targetben erős a pet miatt, így tényleg elegek voltunk ketten (+pet) a nagy pacára.


This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 4 hónapja #16290

Második vagy harmadik kill:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.213 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum