× Jin'rokh the Breaker, Horridon, Council of Elders, Tortos, Megaera, Ji-Kun, Durumu the Forgotten, Primordius, Dark Animus, Iron Qon, Twin Consorts, Lei Shen, Ra-den

normal Jin'rokh the Breaker HC

Több
11 éve 7 hónapja #14866

A fight a normálhoz hasonlatos, a bónusz elemek a következőek:

Az eddigi 'üldöző' gömb mellett megjelenik egy újabb debuff:

Ionization - felkerül egy debuff, ami 24 secig van fenn. Lehet dispelezni, ekkor ( ill. ha egyébként is lejárna ), sebez 450K-t mindenkibe, aki 4 yardon belül áll. Mivel a víz ezt is továbbítja, ezért ezen túl már nem csak a gömbök elől kell kifutni, és ott találkozni a gömbbel, hanem ezzel is ki kell állni, az illetőt maxra húzni, majd leszedni róla, s állhat vissza.
Mivel elég sokáig van fenn a debuff, ezért akár ki lehet azt is várni, hogy nem azonnal szedjük le, hanem szól(nak) a healerek, hogy OK, hajrá, most menj, és csak akkor mozdul ki.
Némi kommunikációval viszonylag egyszerűen feloldható, kissé csökkenti a DPS-t ( még egy dolog van, amivel ki kell szaladni ), és további terhet ró a healerekre.
Természetesen az átmeneti Lightning Strom-os fázisba nem szabad átvinni, mert ha ott lejár az emberről, akkor bizony az AoE következő tick-jében elhalálozik.
Hasonló okokból, ha valaki ezalatt kapja meg a debuffot, akkor ki kell várni, míg vége lesz, és csak utána leszedni.


Lightning Strike - az átmeneti fázisban, mikor eddig összeállt a raid és nuke-olta a bosst, immár terülni kell némileg. Az ok eme képesség - megjelennek szép kék oszlopok, amelyekbe belecsap a villám, s 4 irányban elindul 1-1 gömb, ami csúnya sebzést okoz. Hasonló, mint a ringezés Vizier esetében, annyi különbséggel, hogy itt maga a becsapódás is sebez ( azaz el kell előle futni ), és utána a gömbök is.
Terülni kell, kerülgetni kell, közben pedig lehetőleg DPS-elni.

A fight tehát a következőképpen változik:


A vízből ugyanúgy ki kell állni, ha Ionizációt kapsz, leszedik a debuffot, visszasétálsz.
Átmeneti fázisban a debuffot nem szeded le, terülsz, kerülgeted a villámcsapásokat és a gömböket, túléled.

Ha elég jól csináltad, akkor kill - mint látható is a videón, 4 paca alatt simán csinálható, több halál mellett is, a DPS annyira nem szűk keresztmetszet, sokkal inkább a túléléssel kell foglalkozni, mintsem a DPS-el, ki kell állni mindenből, amikor erre szükség van, annak rendje és módja szerint.

Túl sokat nem lehet róla elmondani, bevezető HC boss, aki le tudta tenni az endbosst, azoknak kivétel nélkül ez is sikerült.

Videó:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #14890

Találtam egy jó kis videót, amit érdemes a tankoknak és a DPS-nek megtekintenie ( sajnos 25fős )


Amire érdemes figyelni: ahogy az egyik tankot eldobja a boss, a másik elindul a paca felé. Sajnos eddig úgy csináltuk, hogy a melee elég sokat várt, mire elérte a paca, mert középen maradt a boss.
Itt odaviszik és onnan viszik középre, ahogy terjed, ez elég sok bónusz DPS a melee-nek.

A másik, az a rogue, aki a videót csinálja, Őt inkább a DPS-ek figyelmébe ajánlom, hogy hogyan NE csinálja, amit csinál.
Egy bossnál, ahol láthatóan az enrage nem létezik, fogja, és egy olyan fázisban, ahol egyébként is sokkal kevesebb sebzést tud kiosztani, mintsem a DPS-burst részben, körbeugrálja a bosst egy minimális DPS-bónuszért, s közben az összes átmeneti fázisban majdnem meg is hal...

Kéretik ilyet nem csinálni, hanem átmeneti fázisokban szépen, okosan, türelmesen, DPS-elés nélkül elkerülni mindent - a bosst így is, úgy is a 4. pacában fogjuk megölni; teljesen mindegy, hogy Storm alatt ki és mennyi DPS-t tol ki, inkább kerülgessen, figyeljen magára.

És íme az elrettentő videó:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #14893

Egy megoldás a táncikálásra - Atramedes HC-t idézi, amikor a raid együtt mozog, és pár secre mindig megáll. Így egy csapatban van mindenki, mehet az AoE heal, és folyamatosan körözve, meg - meg állva halad a raid.

Adott esetben ezt is lehet erőltetni, egész részletes leírás van hozzá, hogy hogyan is csinálják.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #14894

remélem az ionization debuff sebzését megfogja a deterrence ami gondolom némi levegő lenne a hilereknek.
ezt mindenképp érdemes megnezni.


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo
Utolsó szerkesztés: 11 éve 7 hónapja Írta: Mégöt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #14895

Mégöt írta: remélem az ionization debuff sebzését megfogja a deterrence ami gondolom némi levegő lenne a hilereknek.
ezt mindenképp érdemes megnezni.

Azt írják, hogy minden effekt ( Cloak of Shadow, IB, bubi ), ami leszedi a debuffot, működik, viszont értelemszerűen ki is váltja a sebzést.
Ellenben ha ezek az effektek épp fenn vannak akkor, amikor a debuffot kiosztja a boss, és pont Őt targetelné, akkor nem kerülnek fel.

Amire még figyelni kell ezen túl, az a Storm timer, már előtte 3-5 seccel érdemes kiállni a pacából, és felkészülni a váltásra.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #14896

Ha cast time-os, az hogy felteszi ezt a debuffot, akkor FD-vel ki tudjuk bekkelni, ha meg instant, akkor a leszedésekor bejövő sebzést tudjuk felezni deterrencel.


This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #14905

A tegnapi kill tapasztalatai:


A DPS valóban nem fontos - az, hogy valaki 5 seccel tovább van benne a pacában, vagy sem, teljesen lényegtelen.
Kb a felétől 9en öltük le, és így is bőven belefértünk, úgyhogy ettől nem kell parázni.

Minimálisra kell szorítani az abból adódó wipe-okat, hogy nem futunk ki ( eléggé ) a pacából a villámmal ( vagy az Inoizációval ), és wipe-oltatjuk a raidet. Hasonlóan, az átmeneti fázisban is, nem kell DPS-elni, inkább túl kell élni.


A képességekről:

Az Ionizációt egyszerre pakolja fel az egész raidre. Van rá jó kis timer, a DBM visszaszámol, majd egy rövid cast time, és már fel is került mindenkire. Itt volt, aki megoldotta magának a leszedést ( sámánok, healerek ), a többiek értelemszerűen kérik, hogy szedjék le róluk.
Ez ki volt osztva, meg volt mondva, hogy kiről ki szedi le - abban az esetben, ha a healernek épp akkor ki kellett futnia ( üldözte egy golyó ), akkor szólt, hogy még várj. Egyébként én a magam részéről a DBM számolás alatt már kiálltam a pacából, így, ahogy felmerült, a self CD-k betolása után már szedték is le rólam.

Az Ionizáció AoE-ban sebez, ha lekerül az emberkéről, ezért a pozícionálásra is figyelni kell, lehetőleg ne álljunk rá senkire ( vagy senki útjába ). Elég nagyot üt, úgyhogy self CD-k mehetnek, és ha épp akkor szedjük le a debuffot, amikor pulzálja az AoE-t, akkor bizony borítékolhatóan elhullunk ( AoE 150K+, debuff 300K+, nyekk ).


Rogue ( és pl. palák is ) trükközhetnek azzal, hogy feltesznek immunitást a debuff felkerülése előtt, így Ők meg sem kapják, nem kell kifutniuk, leszedni róluk, nem sebződnek, stb. Ez elég jó bónusz DPS.


A tankoknak okosan irányítaniuk kell, hogy hová is kerüljenek a pacák. Mi az óramutató járásával ellentétesen pakolgattuk le a pacákat, azért, hogy így is futkossunk körbe - körbe.

Az átmeneti fázisban az együtt való futkosást választottuk, mivel elég jó raid sebződés is van ( 50-60K ), amely, ha kikerülöd a gömböket ( 150-170K-t sebeznek ), akkor is veszélyes tud lenni. Így inkább együtt maradtunk ( nem egymás hegyén - hátán, hanem inkább csak 10 yardon belül ), és együtt mozogtunk, így legalább a szimpla AoE sebzést kezelni tudtuk, és belefért, ha valaki bekap 1-2 gömbvillámot.

Fontos, hogy a kijelölt jelre NEM szabad túl hamar kifutni. Amikor beugrik a boss, akkor kell elindulni a kijelölt hely felé, mivel ha 4-5 seccel korábban állunk oda, akkor bizony a boss is oda kezdi el dobálni a villámokat, és lehetetlen kb kikerülni azokat.
Úgyhogy nyugodtnak kell maradni, szépen, tempósan haladni, el lehet nyugodtan távolodni a healerektől is, sőt, visszafelé is lehet haladni; a lényeg, hogy valamennyire heal range-ben maradjunk, és tempósan közlekedjünk, a villámcsapások helye ( nagy kék oszlop ) ne legyen közel.

Az első két átmeneti fázis viszonylag egyszerűbb, az utolsón viszont nagyon beszorul a raid, oda kell kb. minden CD, hogy túléljük ( spirit shell, warrior shout, demo banner, tank AoE - csökkentő CD-k, mozgás közbeni tranq, stb. ). Ha itt megmarad 8 emberke ( amiből min 2 tank és 2 healer ), akkor meglesz a kill.

A videón majd látható lesz elvileg, hogy hogyan is haladtunk.

Ha a teljes raid ( vagy legalábbis minden DPS ) életben marad, akkor az utolsó pacánál kb 5% hp-ja lett volna a bossnak, azaz elég egyszerűen túlgearolható, 1 reset alatt átlagban mindenkinek jön 2 item, az simán hoz 5% dps-t.

Úgyhogy belátható időn belül 2 átmeneti fázissal is meg lehet majd csinálni, az sokat stabilizál majd a killen.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #14907

Mistake írta: Ha cast time-os, az hogy felteszi ezt a debuffot, akkor FD-vel ki tudjuk bekkelni, ha meg instant, akkor a leszedésekor bejövő sebzést tudjuk felezni deterrencel.

Ide egy kis kiigazitas huntereknek: FD-től függetlenül felkerül az ionizáció viszont ha deterrence alatt kerül le a debuff akkor a hunteren semmit nem sebez.


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #14988

A várva várt videó - látszik benne, hogy hogyan mozgunk körbe, együtt, mégis kicsit szóródva.
Thx to Rundi.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #14991

hunterkiegészítés:
ha az ionizáció castja előtt elnyomod a detterence-t, akkor nem kerül rád debuff, nem kell kirohanni ill. nem kell a healereknek dispellezni
tier1ben a chimeras talentet használva minden ionizációra visszajön a detterence, így egyszer sem kerül fel rád a debuff

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #14992

Levadászlack írta: hunterkiegészítés:
ha az ionizáció castja előtt elnyomod a detterence-t, akkor nem kerül rád debuff, nem kell kirohanni ill. nem kell a healereknek dispellezni
tier1ben a chimeras talentet használva minden ionizációra visszajön a detterence, így egyszer sem kerül fel rád a debuff

Igen ezt szerdán kitapasztaltuk ill Mistake kitapasztalta :)


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #15159

Kicsit hamar kezdtétek temetni a fightot :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #15163

DA PALADIN SAVES DA DAY!!!
Epic :)


This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #15165

megmondtam hogy ha elcseszem az elso aoe fazist, akkor ott kill lesz. :)
van egy olyan erzesem amugy hogy a 1st killunk a leggyorsabb killunk a mai napig. de legalabb nem nagyon wipe-olunk rajta, csak viccesek a killek. ez is valami. :)
amugy egy hunter osont ott el a hatterben a raid kinyiro szutyokkal. ;)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 6 hónapja #15171

Skaven írta: , csak viccesek a killek. ez is valami. :)
amugy egy hunter osont ott el a hatterben a raid kinyiro szutyokkal. ;)

Nem rossz megfigyelés de nem is jo:D
Én leraktam hatul robbano gömböt, és visszamentem a tócsába, Tstark is elkezdte vinni hátra és összeért a lerakott paca azzal amit Tstark kiteolt ez volt a bigbadabumm:)


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.172 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum