Iron Qon
- Mlnrmt
- Témaindító
- Nem elérhető
- Stone Guard
- Hozzászólások: 452
- Karma: 12
- Köszönetek: 44
Throne of Thunder tízedik bossa.
Képességek:
The Quilen Champions: a boss a kutyain lovagol kutyagol p1-ben.
Throw Spear: a lándzsáját is dobalja, ami 100k-t sebez becsapódáskor random playerre.
Impale: +20k dot dmg/sec. Stackel.
Ro’shak, the Molten Flare:
Molten Inferno: 80k fire dmg raid-wide. 10 Molten Energyt ad.
Molten Overload: ha max eneryre töltődik, Molten Infernot kasztol minden másodpercben amíg el nem fogy az
energiája. Ez az effekt 50%-kal növeli a kutya dmg-et.
Unleashed Flame: Ro’shak a legnagyobb fellelhető célpontot támadja 700k fire dmg-el ami osztódik. 30 Molten
Energy. Ha legalább 3 ember együtt áll akkor kasztolja ezt.
Scorched: ezekent az embereken 20% fire dmg taken debuffot hagy 30sec-re.
Ignite Spear: Burning Cinders: a boss lándzsájához köp, 25kdmg-et es 15k másodpercenként növekvő dotot,
akik a közelében vannak.
Quet’zal, the Stormcaller:
Arcing Lightning: random playert stunnol es a közelében lévőket sebzi 30k-val. Ez a debuff tovább ugrál a közeli
playerekre. Stunnolva maradnak amíg vki ki nem húzza a felhőből. Ha vki meghal a felhő alatt, es az Arcing
Lightning mást sebez.
Windstorm: a kutya behúz mindenkit egy viharba. Itt 30k/sec dmg-et szenvedunk el, amig ki nem jutunk a
viharbol. A viharban 80%al csökken a dmg-ünk, healünk és a bent kasztolt absorbok. A viharban Rushing Wind-
ek vannak.
Rushing Wind: Tornádókat idéz. ~137k nature dmg / 5.2 sec aki benne áll.
Strike Spear: Storm Cloud: ez a spellt is a boss lándzsájára tolja. ami 200k-t sebez. Stackel. 3 stack után
20secre stunnol.
Dam’ren, the Frozen Sage:
Dead Zone:a boss 4(egyszerre 2) oldalról pajzsozza magát, a kimenő es be-jövő támadások misselnek.
Freeze: random playert fagyaszt. 1-5 sec után a kutya feltöri, es 150k-t sebez mindenkire.
Freeze Spear: Frozen Blood: a boss lándzsájához tol egy jég pacát, melybe bele menve 100k-t sebződünk
instant es move-,attack- és casting speedet csökkent 25%-kal.
Iron Qon’s Last Stand: a kutyák halálával új támadásokat kap.
Fist Smash: Ha nincs lándzsa a boss kezében, a boss a földet verve 25k dmg-et sebez 0,75 másodpercenként
7,5 secig. Raid-wide.
Rising Anger: +10% dmg/stack. (soft-enrage)
Ignite Cyclone: random tornádót gyújt meg amit mindenkit 10k dmg/2sec-re sebez.
Freeze Cyclone: random tornádót fagyaszt be, ami befagyasztja a playerket akit elkap. 5% max hp/2sec dmg.
Taktika:
Tüzes kutyánál: 2x3fos csapat,akik 3stackig felveszik az Unleashed Flamet. Tűzbe nem állunk.
Villamos kutyánál: Tornádókerülgetés, felhőből kihúzás, spread. Villámba nem állunk.
Fagyos kutyánál: megfelelő oldalról ütni a kutyát. Fagyiba nem állunk.
Tornádókerülgetés. AoE healelése. Kill.
A ranged egész fight alatt spreadel.
PTR Video:
http://www.youtube.com/watch?v=63nIj4yRTXU
Doh.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Classrun
- Nem elérhető
- Moderátor
- Tibi az Arathorról
- Hozzászólások: 2499
- Karma: 49
- Köszönetek: 115
Ez LIVE-re érve nem sokat változott.
Ami jó hír, hogy az eredetileg bent lévő, 10 perces enrage-t kitolták 12 percre; így sokan pullkor tolnak BL-t, és a végén még egyet.
Az utolsó fázisban lévő soft enrage megmaradt, ide előre le kell beszélni, hogy melyik AoE-ra milyen CD menjen.
Maga a fight egyébként elég egyszerű - állj ki mindenből, amiből kell, és fázisonként egy dologra figyelj.
P1: állj ki a tűzből. Csinálj 2 csapatot, amiből az első az első 3 AoE -t szedi fel, a második a második hármat.
Erre azért van szükség, mert a kutya folyamatosan Molten energiát kap, ami 100ra érve wipe-oltat, és egy - egy ilyen Schorched kihelyezése 30al csökkenti ezt.
P2: fuss ki a viharból ( látszik szépen a széle ), kerüld el a tornádókat. Terülni kell, és ha valaki befagy ( hasonlóan Wind Lordhoz ), akkor egy társa egy click-eléssel ki tudja szedni. Ide is jók azon megoldások, mint pl. a Hand of Freedom, bubi, stb., ami Wind Lordon működött ( látszik a videón is, ahogy valakit kiszabadítanak, majd egy másik egy freedommal kijön ).
Ez a fázis talán a legkellemetlenebb, ide is jó választás lehet a BL, lévén, hogy az enrage nem fenyeget ( csak amolyan soft enrage formájában ).
Lock jó ötlet, letesz egy csillagkaput, és akkor 5 emberke kapásból ki tud szaladni belőle.
Amíg bent vagy, addig -80% heal / absorb, szóval ki kell belőle szaladni, amint lehet, nem szabad heal-re várni.
P3: állj ki a fagyiból. A kutyát ért sebződés 10%-át folyamatosan visszamegy az okozójába, úgyhogy kicsit fickósabb raid heal kell. Egyébként onnan üsd, ahonnan lehet.
P4: végre leugrik a boss, lehet ütni a fejét. Összeállunk, egy pontba, a boss előtt, úgy, hogy a tornádók jó messzire legyenek ( itt az, hogy begyújtja / lefagyasztja a tornádókat, sok értelme nincs, mert nem jönnek be a playerekre, kimenni értük pedig csak azért, hogy beleugorjunk, sok értelme nincs ). CD-ket lebeszélni, hogy melyik AoE-ra ki tol, értelemszerűen a vége felé kellenek az erősebbek.
Leverjük enrage előtt, lootolunk.
Ritka unalmasnak tűnik DPS ( főleg melee ) szempontból. Ráadásul hosszú a fight is. Healerként valszeg izgalmasabb.
A tankok úgy cserélgetnek, hogy az első felveszi a 2. stack Impale-t, ekkor tauntol a társa, majd ezt követően akkor váltanak, ha vkiről lejárt a debuff ( ez elméletileg 2-2 stack lesz innentől ).
Videó:
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Littleboy
- Nem elérhető
- Admin
- For the Horde
- Hozzászólások: 855
- Karma: 22
- Köszönetek: 72
- Classrun
- Nem elérhető
- Moderátor
- Tibi az Arathorról
- Hozzászólások: 2499
- Karma: 49
- Köszönetek: 115
Érdekes, nem hittem volna, hogy az utolsó fázis ennyire ki lesz centizve.
Két dolog fixen látható ezek alapján:
- meg lehet számolni, hogy mennyi AoE volt, és ez alapján leosztani a CD-ket, az erősebbeket a végére hagyni ( ne legyen úgy, mint most, hogy az elejére még volt minden, a végére meg már semmi )
- P4-ben kell a BL. Itt talán jól is jött, hogy Mistake később lett felszedve, így kicsit később volt a váltás, később jött el P4, letelt nyugiban a BL debuff
P4-ben érdemesebb lenne úgy tankolni, hogy a tank kiáll a raidből, a maradék 9 ember a boss mögött, és AoE-nál a tank is befut ( majd, ha véget ér az AoE, akkor visszaáll a helyére, visszaforgatja a bosst ).
Volt is egy ilyen, csak Little nem erőltette ezt, pedig ez is +DPS, amire itt ( legalábbis a köv. pár héten még ) szükség lesz.
A kellemesen overgearolható bossok között van ez is.
A hand of freedomot nem próbáltátok a befagyott emberekre? Nem működik?
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Mistake
- Nem elérhető
- Stone Guard
- Hozzászólások: 441
- Karma: 5
- Köszönetek: 25
Újabb infó tegnapról ami triviálisan leegyszerűsítí a healerek dolgát utolsó fázisban:
P2-ben (villámos kutya) tol a boss egy debuffot random emberre - Arcing Lightning - amellett, hogy stunnol és valakinek muszály odafutni hozzád, hogy kiszedjen, felrak egy debuffot, ami villámolja a közelben állókat és ha így történik, akkor mindenkin! frissül a debuff ideje (rajtad is és akit eltaláltal azon is). Ezért rakja ki dbm a range radart automatikusan.
Szét kell állni és p2-p3-ban úgy helyezkedni, hogy mindenkiről leessen a debuff.
Ha nem esik le, akkor utolsó összeáll fázisban mindenkin! lightning fog pörögni és a healerek szivinfarktusban elhunynak...
Mivel látszik, hogy ha van wasd és nem halunk bele a tornádóba, akkor nincs idő 2. BL-re, ezért érdemesebb lenne megpróbálni, hogy a villámos fázis elején tolunk BL-poti-kutyafasza és leverjük 1 tornádóval, vagy akár tornádó nélkül.
(ahhoz még durumunak dobnia kell a fegyóm ;-)).
This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Skaven
- Nem elérhető
- Moderator
- Hozzászólások: 1402
- Karma: 34
- Köszönetek: 109
jelenleg pont visszajott a BL (10:59 volt a kill). kov. resetben mire ide eljutunk, megint jobb gear lesz mindenkin, ami pont eleg lesz ahhoz, hogy a masodik BL mar ne porogjon ki vegig. szoval ha maradunk a ket tankos/harom healeres setupnal, akkoris van ertelme megnezni egy p2es BL-t, legalabb latjuk hogy hogy allunk a dps-sel es ha hianyzik meg egy pici a kevesebb tornadozashoz, akkor kiderul hogy mennyi az a pici. az biztos hogy p4ben kevesebb mint a felere csokkent a heal kovetelmeny igy hogy nem benaztunk, valamint az enrage-tol sem kell tartani mar, ugyhogy nyugodtan lehet trukkozgetni.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Mistake
- Nem elérhető
- Stone Guard
- Hozzászólások: 441
- Karma: 5
- Köszönetek: 25
Fatboss Guide 10 fős HC-hoz:
http://www.youtube.com/watch?v=B20XtMyhG-U
Sok változás nincs ahhoz képest amit mi próbáltunk, viszont ami érdekes, hogy náluk a ranged csak az első 2 tüzet vette fel, az összes többit (8-9 stacket) a melee szopta be dk AMZ-vel, rugó füsttel stb. Ugyan P1-ben a 3 csoport már ügyesen lekezeli a tüzeket, de utolsó fázisban a meleenek stackelni kell és felszedni a tüzeket, mert a ranged szétáll a lightning debuff miatt.
Egy tankkal (pala bubival debuff leszedés) több dps -> 1 storm fázis, viszont 2 tankkal, utolsó fázisban biztosabban nem halálozik el az MT. Majd meglátjuk Little/Towi hogy birja.
és majd Mégöttel kipróbáljuk, hogy ha jókor disengagelünk, akkor tudjuk-e skippelni az összerántást ;)
This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!