× Jin'rokh the Breaker, Horridon, Council of Elders, Tortos, Megaera, Ji-Kun, Durumu the Forgotten, Primordius, Dark Animus, Iron Qon, Twin Consorts, Lei Shen, Ra-den

normal Dark Animus

Több
11 éve 9 hónapja #14201

Throne of Thunder kilencedik bossa.

Képességek:

Powered by Anima: az Anima gólemek nem csinálnak semmi ha nincs bennük Anima. Az Anima kapacitása a gólem méretétől függ, a nagyobb gólemben több szufla van. A bossnak van a legtöbb, de nem használhatja a legtöbb képességét amíg egy bizonyos Anima szintet el nem ér. Bármely méretű gólem leölésével a gólemet működtető Anima átmegy a legközelebbi gólembe amelynek van elég kapacitása.

Critically Damaged: Egyes Anima golemek 10-esben mar elszenvedtek nemi dmg-et, így nem tudnak semmit csinálni, csak Animat felszedni.

Anima Golem:

Acceleration Link: ha közel vannak egymáshoz akkor minden gólem attackspeedjet 250%-kal és dmg-et 150%al
növeli. Az összekötött gólemek 30%movement speeded kapnak es nem lehet lassítani őket.

Large Anima Golem:

Crimson Wake: egy piros felhő fogja üldözni a targetet 30secig. Az szövetséges egységek 150k-t sebződnek ha
elkapja őket ez a felhő.

Massive Anima Golem:

Matter Swap: Debuff mely dispellezéskor helyet cserélteti a playert a legtávolabbi szövetséges playerrel és a
player max hp-jat arcane dmg-ként elszenvedik (osztódva). A teljes dmg take melyet a szövetséges player
bekap annál jobban nő, minél több idő telik el.
Explosive Slam: 200k dmg a targetre es 9y-os körzetére. Akiket ez elkap a következő Slamtől többet
sebződnek.

Dark Animus:

Siphon Anima: a boss időközönként Animat szív el a kisebb gólemekből. 2 Anima/golem
Touch of the Animus: 70k fire dmg/8sec a fight végéig.
Anima Ring: amint a boss eléri a 25 Anima-t, a boss uj képességet kap, mellyel több gombot idéz a target
korul. Ezek elindulnak a boss felé és akit elkapnak azok +70.000% dmg-et kapnak be melee ütésektől. Ha
valakit elkap ez az gomb, akkor a gomb eltűnik.
Anima Font: amint a boss eléri az 50 Anima-t, a boss új képességet kap, azok a playerek akiken rajta van a
Touch of the Animus debuff, tovább fejleszti ezt a debuffot, mely a player közelébe 250k-s fire boltokat lő.
Interrupting Jolt: amint a boss eléri a 75 Anima-t, a boss új képességet kap, 350k nature dmg raid-wide és
interrupt.
FULL POWER: amint a boss eléri a 100 Anima-t, a boss új képességet kap, Anima boltokat lő egy random
targetre mely becsapódáskor 350k-t sebez 5y-os körzetben.

Taktika:

P1-ben addok ölése, kite a felhőket, dispell a debuffot egyből. Itt a mobokat célszerű lesz elkiteolni a boss spawn helyétől, hogy ne élessze fel(?). P2-ben boss ölés, orb gyűjtögetés, spread.

PTR Video:



Doh.
Utolsó szerkesztés: 11 éve 9 hónapja Írta: Mlnrmt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 8 hónapja #14666

Nu, a köv célpont ez lesz, pulloltunk is rajta egy jót, látszott, hogy nem így kell. :D

Azért a pull előtt a kérdés ( ez most a boss vagy még trash? ) vagány volt, jól jellemzi az encounter mechnikáját, amelyben rengeteg add fog szerepet játszani. ;)

A központi elem az Animus, amely egyfajta energia, töltet, amivel a gólemek működnek.

Ennek elmagyarázása következik, ahhoz, hogy a bosst letegyük, esszenciális, hogy megértsük a működését.

Alapból a boss ( a középen lévő vérvörös gömb ) tartalmaz egy adag Animust. A cél a boss megölése, de mindaddig nem lehet ölni, amíg nem kap Animust - ez ideig inaktív, ami számunkra jó, mert remek kis képességekkel örvendezteti meg a raidet.

A teremben a következő addok találhatóak 10 fős esetben:

12 db kis gólem, amelyek üzemanyag-kapacitása 4 Anima, a fight elején fullosan feltöltve kezdenek
5 közepes gólem, amelyek kapacitása 8 Anima, a fight elején 0 Animával indulnak. Akkor aktivizálódnak, ha kapnak 8 Animát.
2 nagy gólem, amelyek kapacitása 36 Anima, a fight elején 0 Animával indulnak, és amint kapnak Animát, egyből aktivizálódnak.


Mind - mind rendelkezik speciális képességekkel, amelyek annál genyóbbak, minél nagyobb a gólem. A fight elején a kis gólemek aktivizálódnak, és elkezdődik a fight.
Anima aszerint megy át egyik addból a másikba, ha bármelyik meghal - ilyenkor a hozzá legközelebbi gólembe mászik át a töltet ( ahová még fér ), ill. a központi Dark Animusba.

A fight célja a következő:

Az elején le kell kezelni a 12 kis gólemet.
Ez nem túl egyszerű, mivel ha már több, mint 2 van együtt, akkor megkapnak egy buffot , amivel jóval többet ütnek, gyorsabbak, és nem hat rájuk a lassítás.
A plate melee DPS le tud kezelni 1-1 addot, a tankok is meg tudnak fogni akár 2-3at is, a ranged feladata pedig az, hogy lassítva a saját addját ölje le.


A trükk a következő:

Amennyiben úgy ölünk meg egy kis gólemet, hogy egy közepes mellett hal meg, akkor abba száll át az energia. Ez nem jó ( részleteket később ), több okból sem. A fight egyik kulcsmomentuma, hogy közepes add nem kap Animát, ill. ha kap is, akkor NEM aktivizálódik. Ha nincs aktív közepes add, akkor nem kell foglalkozni a képességével -> ezzel SOKKAL egyszerűbb lesz a fight.


Kicsi addot tehát csak a nagy gólem mellett ölünk.
Az ölési sorrendnek meghatározottnak kell lennie, a következők szerint:

Indulunk 12 kis addal.
A melee / tank / ranged felvesz annyit, amennyit tud, értelemszerűen az összeset fel kell venni, hogy azok ne mészárolják le a healereket.
A tankokra fog jutni potenciálisan 4-4 add, a maradék 4et kell felvennie a DPS-nek valahogyan.
A plate dps simán megfogja és tartja ( pala tank is eljátszhat eggyel ), a ranged lassítással kite-olja, de úgy, hogy nehogy másik kis gólem mellé kerüljön, mert akkor szopcsi van, begyorsul, utóléri, megöli, a tankok pedig felkapják a sajátjukat.


A killsorrendet kijelöljük, és meghatározott sorrendben megölünk 1-1 kis addot a nagy gólemek mellett.
Az elsőt valszeg egy melee fogja megcsinálni, aki utána át tud tauntolni egy másikat a tankról / rangedről.

Amint egy kis gólemet megölünk egy nagy mellett, az egyből aktivizálódik -> a tanknak fel kell vennie.

Ezt követően a nagy addot behúzzuk középre, és a DPS szépen odacipel 1-1 addot, amelyet megöl a nagy gólem mellett.

A nagy gólem kapacitása 9 kicsi, szóval ki fog maradni 3, ezzel fogjuk a bosst felébreszteni.


A boss képességei a következőek:

Ha öntudatra ébredt, akkor MINDEN életben lévő gólemből elkezd Animust szipkázni. Ideális esetben csak 3 gólem lesz kint ekkor, az egyik a nagy, mellé másik kettő kicsi. Ha úgy sikerül felébreszteni a bosst, hogy még kint rohangál 10 add, akkor bizony 1 szippantásra 10 Animát vesz el. Ha úgy öltünk le kis addot, hogy az belement egy közepes addba, de az még nem aktiviálódott, akkor azt is kiszedi.
Ebből látható, hogy az az ideális, ha minél kevesebb add van életben, amikor a boss beszáll a harcba.

Sajnos vannak alapból feltöltött, de mozgásképtelen addok, ezekből is szedi ki az Anima-t a boss, ezt elkerülhetetlen.

Ha a boss eléri a 10 Animát, akkor kap egy képességet, amivel dob egy csúnya debuffot a tankra, ilyenkor a párja tauntol. Ezt a képességet kb egyből megkapja, lévén, hogy 4 Animával ébresztjük fel, és egyből szipkáz is mellé egy rakatot a kintiekből.

Ha a boss eléri a 25 Animát, akkor kidob playerekre debuffot, akik sebzik a körülöttük állókat.

Ha a boss eléri a 75 Animát, akkor elkezd castolni egy spellt, ami interruptol, és aki bekapja, az kap 8 seces silence-t. Erre figyelni kell.

Ha a boss eléri a 100 Animát, akkor chanellingezik egy spellt, ami masszív raid sebződést jelent -> gyak wipe-oltatja a raidet.


Mi is tehát a teendő?


Az egyik kulcselem, hogy a középső addokat NEM aktivizáljuk.
Helyette a kicsiket lekezeljük úgy, hogy ne üssék szét a raidet, mellé pedig egy nagyot élesztünk csak fel ( és csak egyet ), amelyet fokozatosan, egyessével töltögetünk felfelé. Ha fullon van, felébresztjük a bosst is.
Ezt úgy a legegyszerűbb, hogy a nagy addot megfogjuk a boss mellett / előtt, odacipeljük a kis addokat, amelyek addig tolják a naftát a nagyba, amíg abban van hely - ha pedig már maxra töltődött, akkor a bossba fog ugrani.

A boss felkel, tolunk BL-t, és elkezdjük ölni a bosst. Fontos, hogy a nagy addot NEM öljük meg - ebben az esetben az összes Anima belemenne róla a bossba, ami így túltöltődne, és pikk - pakk összecsukná a raidet.

A fight kulcsa a jó add - kezelés, keresek egy videót, és még írok maguknak az addoknak a képességeiről, ill. a boss mutatványairól részletesebben, ill., hogy hogyan is lehet ezeket kikerülni ( amelyek között pl. olyan kis viccesek is vannak, mint mikor a tank és a legtávolabbi raid tag helyet cserél, és a hp-juk alapján is sebződnek ).

Addig is egy videó:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 8 hónapja #14669

Most, hogy immár az Anima működésével tisztában vagyunk, nézzük át a gólemek képességeit!


Kicsi gólem: szimplán üt, nem is sokat, nem is túl gyakran. Ha több van egymás mellett, akkor viszont bezordulnak, és turbó módban kezdik csépelni a célpontjukat.

A linkelt videón pl. az emberke soloban szépen végig elvolt a saját addjával.
Tippre a healerek is felvehetnek 1-1 addot, ha nincs ott másik, akkor elhanyagolható sebződést osztanak ki.

Hivatalos neve: Anima Golem
12vel kezdődik a fight, ennél később csak kevesebb lesz.

Közepes gólem:
0val kezdődik a fight, potenciálisan ennyivel is lesz vége.
8 Anima fér el bennük, akkor aktivizálódnak, ha ez meg is történt (=leölünk mellettük két kicsit )
Képessége: Crimson Wake . Ez a videón is látható, pulzáló - robbanó felhőcske, ami üldöz valakit. Ha bárki belelép, akkor sebződik 200K-t, ez kerülendő. Mivel nagyban nehezíti a pozícionálást, ezért aktivizálása ellenjavallt.
Ha nincs aktív közepes gólem, akkor nincs felhő -> lehet nyugodtan állni egy helyben, és DPS-elni, valamint kidobni 1-1 healt a kis gólemek által nyújtott masszázs célpontjaira.

Hivatalos neve: Large Anima Golem

Nagy gólem:
Ha kap Animát, egyből beindul, maximum 36 Animát tud tárolni (=9 kis add ).
Képességei:

Matter Swap : Egy debuff, ami 15 secig van fenn, és ha lejár / leszedik, akkor kicseréli a célpontját ( =tank ) a legtávolabbi raid memberrel, miközben még sebez is beléjük annyit, amennyi a célpont max hp-jának a fele.
Nem túl vidám, lévén, hogy a tanknak sok hp-ja van; lekezelésénél kulcsfontosságú, hogy a két illetőt maxra gyógyítsuk a dispel előtt.

Explosive Slam : Shockwave effekt, ki kell belőle állni. Nem jelenthet gondot.

A fight menete folyamán egy darabnak kell aktívnak lennie, és csak és kizárólag 1 darab lehet aktív.
Megölni ezt az addot TILOS.

Hivatalos neve: Massive Anima Golem


Boss:

Siphon Anima : tölti magát a boss

Touch of the Animus : debuff, ki kell healolni

Anima Ring : a tankra tesz egy kört, amiből ha kijön, akkor kap 15 secre +50% sebződést. Értelemszerűen ha ez megtörténik, akkor az offtank átveszi, és rajta marad egészen addig, amíg Ő is meg nem kapja a kört ( a videón is jól látszódik ). 10 Animától használja a boss, szóval gyak. az elejétől fogva

Anima Font : szabvány tűzlabda, ki kell belőle állni. 25 Animától jön ( szinte a kezdetektől fogva )

Interrupting Jolt : AoE interrupt. Aki beszívja, az 8 sec silence-t kap, ha köztük van healer is, akkor az wipe gyanú. 75 Animától fogva tolja

Full Power : soft enrage, a fight vége, wipe. 100 ( vagy több ) Animától tolja


Több lehetőség is van a fight kezelésére:

1) nincsenek közepes addok -> nincs felhő, viszont a fight egészében van cserélődés, amire figyelni kell
Helyezkedni talán egyszerűbb, a debuffok leszedése, és a targetek felcserélődését kell figyelni

2) vannak közepes addok ( lásd videó ). A fight egy jó része azzal telik el, hogy a felhőket kerülgetni kell. Cserébe a cserélődgetések csak a vége felé lesznek

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 8 hónapja #14677

Nah, találtam egy olyan videót végül, ahol nincsenek középső addok.

A fight menete:

- mindenki pozícionál, összeszedik az addokat, az egyik tank odaviszi a nagyhoz az addjait, egyet megölnek, a nagy felkel.

Ezt követően először a másik tankon lévő addokat ölik meg, majd szépen tauntolgatják befelé a kis gólemeket, és ölik le őket.

Mókás, hogy a lock az imp-el tankoltatja az egyik addot. :)

Annyit trükköznek, hogy a teljesen feltöltött nagy gólemet leölik, és töltik át a benne lévő naftát egy másik nagy gólembe - ezt gondolom azért csinálják, hogy kizárják a lehetőségét annak, hogy esetleg a boss ölése közben haljon meg, vmi tank AoE-ben. Ez okos dolog, fel lehet használni.

Amint a második nagy gólem életre kel, középen megölnek egy kicsit, jön a boss.

A kint maradt két kis addot még leöljük a bossnál, majd BL, nuke, figyelünk az AoE szakításra ( ez a locknak 1.re nem ment :P ), majd lootolás.

Utolsó szerkesztés: 11 éve 8 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #14727

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #14729

a legnagyobb problemat szamunkra a helycseres teleport miatt vandorlo addok jelentettek. a video elejen lehet valamennyire latni miutan megforditja little a kamerat, hogy ott allok a sarokban, ha p1ben kb. az a healer valtogat valakivel aki a bejarat felol balra all, akkor az teljesen jo. optimalis esetben ez egy hunter, aki pettel tankoltat egy robotot es igy o nyugodtan teleportalodhat. igy csak a healernek kell figyelnie hogy a vandorlo addja ne menjen be sehova, egyszer lehet is latni hogy vartam egy picit mielott visszafutottam volna a helyemre.
emellett ket melee volt total bal szelen, ok a kis robotot beraktak egy kettes meretube. itt arra kell figyelni, hogy tuzelemental, melee shaman farkasok, dk disease-ek, stb siman elviszik a fel millio hp-s nem aktiv kettes addot, ebben az esetben pedig aktivizalodik egy normal kettes robot, ami nem jo. szoval itt esszel kell csinalni ha ilyen jellegu dps van ott. ez a ket melee baromigyorsan vegez az addjaval, aztan bemennek a tank melle addozni. ha az elso teleport elott nem tudjak leverni az addjukat, akkor az valoszinuleg kellemetlen helycsereket eredmenyez, ami nem jo.
lehet latni, hogy p1 vege fele a tank tobbszor is helyet cserel valakivel, ez nem jo, szarul helyezkedtunk. itt egesz egyszeruen azt fogjuk csinalni, hogy ket oldalra max range-re kiall ket healer es ok teleportalgatnak majd oda-vissza.
p2ben little videojan teljesen jol lehet latni a piros karikakat amikbol ki kellene allni, na ez nalam szar grafiakai beallitasokkal nem igazan latszodik a terem kozepen. elotte amig nem ott alltam, nem volt ezzel gondom, erre esetleg erdemes figyelni, mert az a spell nagyon durvan sebez, mindenkepp ki kell belole mozogni.
510+os ilvl-lel meg lehet azt csinalni, hogy egy tank ket healer megy be, prepotival mindenki lekezeli a sajat addjat ott ahol van, mindenfele trukkozes nelkul, majd egy perccel a kezdes utan jon p2, bl, ujabb poti, minden cd ami letezik es nuke a bosst mielott kijonne egy harmadik aoe. ehhez egyelore valoszinuleg nem eleg a gearunk, bar nem is probaltuk meg, mert setup sem volt ra, orulok hogy a dc-k/login problemak miatt egyaltalan le tudtuk verni a bosst.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #14732

Széép - mindenki full hpn van, engem meg hagytok megdögleni.
...mondjuk igaz, hogy a dpshez nem sokat tudtam hozzátenni :)
De legalább állandóan engem portálozott, ami a legjobb, mert a petes tankolás miatt nem volt gond azzal, hogy a keresztberohangáló addok felbuffolják egymást.
Majd ha meglesz az ilvlje a raidnek a full nuke taktikhoz megbosszulom magam.

A videóhoz - Tökéletes a vágás: az a zárómondat epic szinezetet ad neki :D


This is Mistake - I love my Hunter.
Hunters are just awesome!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #14740

Dark Animus trashról pár szó - ahogy kinyílik az ajtó, kijön 2 mob, stunolnak, de semmi vészes, le lehet őket ölni pikk-pakk.

Bent viszont van 6 caster, ami legutóbb is erős problémákat jelentett.

Azt írják, hogy a 6ből 3 olyan, ami interruptolható, range-re ható castot tol, és 3 olyan, ami csak melee-ben novázik.
A long range casterek a legtávolabbi célpontra lőnek mindig ( kb. mint a swap a fighton ), ezt lehet is tapasztalni, mikor befutsz és le is lőnek egyből, a világ végéről.

A taktika az lenne, hogy a melee range addokat összeszedi 1 tank, és a többit pedig egy másik - erre a pack-ra helyezkedik az egész csapat is. Így, amikor kilőnek messzire, akkor csak azt az 1 tankot találják el.

A linkben vannak még alternatív ötletek, a lényeg az addok megfelelő elosztása, és a group pozícionálása.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.115 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum