× Jin'rokh the Breaker, Horridon, Council of Elders, Tortos, Megaera, Ji-Kun, Durumu the Forgotten, Primordius, Dark Animus, Iron Qon, Twin Consorts, Lei Shen, Ra-den

normal Primordius

Több
11 éve 9 hónapja #14200

Throne of Thunder nyolcadik bossa.

Képességek:

Primordial Strike: a jelenlegi targetbe sebez 600k-t 7y-os tolcsérben.

Malformed Blood: egy (de)buff, mely 20k-t sebez 3secenkent a tankba, de a tank 20k-val többet sebez a Living Fluidokba es a Viscous Horrorokba. 1 percig van fent és stackel.

Mutated Abomination: a boss túl-van-mutálódva ezért a nem-teljesen mutálódott playerektől 50% dmg-et szenved el csak.

Evolution: ha a boss eléggé mutálódott a Living Fluidoktol, Mutagenic Poolokbol es az alap mutációs folyamattól, akkor továbbfejlődik. Ez a buff 10%-kal növeli a boss dmg-ét és egy új mutációt kap. Ez stackelődik. A bossnak egyszerre mindig csak 3 mutációja lehet.

- Mutation: Ventral Sacs: 20k nature dmg/sec raid-wide.

- Mutation: Gas Bladder: 800k nature dmg, ami osztódik 25yon belül.

- Mutation: Acidic Spines: 100k nature dmg/3sec random player irányába ami 5y-on belül sebez.

- Mutation: Pathogen Glands: 100k nature dmg/sec 10sec-re random playerre.

- Mutation: Metabolic Boost: gyakrabban használja a skilljeit és 50% attack speedet kap.

- Mutation: Erupting Pustules: 10 secenként 150K nature dmg 2y-on belül a becsapódástól.

Living Fluid: pacák vannak a boss barlangja korul, melyek lassan közelítenek a bosshoz.

Mutate Primordius: ha eléri a bosst egy Living Fluid akkor növeli a boss mutációs szintjét.

Mutagenic Pool: ha egy Living Fluid meghal, maga után hagy egy Mutagenic Pool-t, melyet a boss es a playerek is felvehetnek.

Mutate Player: ha player veszi fel a pacát, akkor 50k-t sebződik a player es egy pozitív mutációt kap. Ha 5 különböző mutáció van jelen, a következő mutáció megatív lesz. Ha a mutációs embert dispellezik, akkor az összes mutáció dispellezodik.

Helpful Mutation: Thick Bones: +10% all stat. 10x stackelhető.

Helpful Mutation: Fragile Bones: -10% all stat. 10x stackelhető.

Helpful Mutation: Clear Mind: +20% mastery. 10x stackelhető.

Helpful Mutation: Clouded Mind: -20% mastery. 10x stackelhető.

Helpful Mutation: Improved Synapses: +20% haste. 10x stackelhető.

Helpful Mutation: Dulled Synapses: -20% haste. 10x stackelhető.

Helpful Mutation: Keen Eyesight: +20% crit chance. 10x stackelhető.

Helpful Mutation: Impaired Eyesight: -20% crit chance. 10x stackelhető.

Fully Mutated: ha egy player 10 „pozitív” mutációt felszed, Fully-Mutated lesz, így már nem csak 50%ot sebez a bossba. Minden más mutáció már káros.

Volatile Pool: ha egy Living Fluid meghal, néha egy Volatile Pool-t hagy maga után, mely mutálhatja a bosst es a playert is.

Mutate Primordius(Volatile): ha a boss veszi fel ezt, akkor megnöveli a boss mutációsszintjét, es 10%ot healel rajta.

Mutate Player(Volatile): ha egy player veszi fel, akkor 600k-t sebez es „negatív” mutációtokoz. Ha a mutált ember dispellezik, minden mutáció elvész.

Taktika:

***RESERVED***


PTR TRY videók:

http://www.youtube.com/watch?v=gepEoqtoTo8

http://www.youtube.com/watch?v=nYNtIzVQTm8


Doh.
Utolsó szerkesztés: 11 éve 9 hónapja Írta: Mlnrmt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 8 hónapja #14663

A fight menete a következő:


Kezdéskor a bosst bepulloljuk középre, a DPS elkezdi gyepálni.
Érdekesen működik a -75% sebzés a bossra, mert a petek fullosan sebzik, és a playerek crit-jére is teljes sebzés megy át, csak a non-crit csökken le ( legalábbis ez volt a tapasztalat ).

A terem egyik részét felosztottuk a DPS-nek, akik ott kezdték a pacázást, és szedtek fel 5-5 buffot. Van, akinek ez könnyebben ment ( pl. a melee elég könnyen tudja ezt csinálni, mivel ha leölt vmit, akkor csak beleáll a megölt paca helyére, majd fut tovább ), van, mikor nehezebb, mert a meghalt pacákból nagy kék tócsák lettek, nem pedig 'sima', buffot adó tócsák.
Én aljas módon volt, hogy más pacáját is felvettem. :P

Amikor azon oldalról , ahol nincs DPS, már kezdenek beérni a pacák, a tank elhúzza arra az oldalra a bosst, ahol a DPS tevékenykedik. A boss elé természetesen nem áll senki.
Innentől kite körbe - körbe, figyelve a következőkre:

Bónusz pacát nem szedünk fel. Ezt úgy lehet elég egyszerűen kivitelezni, hogy a bossal mozogsz ( amire szükség is lesz egy idő után, lévén, hogy a körülötte megjelenő zöld körben kell állnod ), úgy, hogy nem mögötte, hanem rajta / mellette, a körön kifelé állsz.
A kék pacába nem állunk bele.
Aki megkapja a bosstól a Pathogen debuffot, az hangosan sikoltozik TS-en, merthogy azt ki kell healolni, viszont 7 sec alatt fél milla felett sebez, úgyhogy oda kell heal CD, és agresszív overheal a healerek részéről ( és ha nem szól vki, hogy rajta van, az bizony így járt, már 2-3 sec késlekedés is elviszi az emberkét ).
Single targetben toljuk a bosst, AoE-képes ranged dobálhatja a boss után csoszogó pacákra az AoE-t, hogy azok is fogyjanak egy keveset.

A melee a boss mellett nem AoE-zik, teljesen felesleges - amelyik paca már odáig eljutott, az be fog érni ( max, ha csak 20% hp-n van, akkor gyors leüti ).
Ha a full mutated ( 2 perc ) elmúlik a karakterről, akkor szépen visszabattyog a bosst követő paca - csordába, és elkezdi az ipari AoE-t, és gyorsan visszalöki magát 5ös buffra.

Ha ez nem áll fenn, akkor ezt a részt elkerüljük, pontosan azért, mert ha 5 stack debuff mellé jön egy 6., akkor biza az már negatív módosítókkal fog büntetni minket - viszont ha ott állunk a paca-tengerben, akkor bizony nehezen elkerülhető, hogy ránk is ragadjon 1-1 tócsa.

Ha ismét felvettük az 5 stacket, akkor spuri vissza a bosshoz, és mehet ismét a single target DPS.
A BL-t az elején, amikor már az összes DPS átváltozott, tolunk.

A healerek is kapogathatnak fel pacákat ( ölhetnek meg maguknak 1-1 pacát nyugodtan ), lévén, hogy Nekik is jól jön a stat / haste.


A dispel működik, viszont viszi az ÖSSZES debuffot - a jókat és negatívokat is. Ezért dispel csak kérésre van!
Én pl azt csináltam, amikor sikerült egy 6. debuffot is felvenni, hogy gyors lecsekkoltam, mi az ( -20% haste volt, ami esetemben lényegtelen volt ), aztán eldöntöttem, hogy mi legyen; konkrétan itt kivártam, míg a jó debuffok lejártak, és amikor már csak a rossz volt rajtam, akkor szóltam, hogy dispelt kérek, és elkezdtem a jó debuffokat ismét halmozni.


Összefoglalva:

Az elején mindenki single target pacaölés, és buffhalmozás. A tankok kihúzzák a terem szélére a bosst és elkezdik körbe vinni.
Ha a DPS-ek mind átalakultak, akkor BL.

A bosst követni kell, hogy 25 yardon belül legyünk, viszont a bosst követő paca-tengert el kell kerülni.
Healerek amit kell kihealolják, a Pathogen debuff miatt sírunk / leszedjük IB-vel, cloack-al / tolunk mentő CD-t, amíg ez megtörténik ( érdekes mód, a debuffok jó része a tankokon landolt ). Alkalomadtán szednek maguknak tócsát.

A kék tócsából kiállunk, az nem jó.

Ha valakiről leesett az átalakulás ( jól látható, mivel visszaváltozik kígyóemberből ), akkor visszamegy a paca-tengerbe, és öl magának annyit, hogy visszaváltozzon.
Ha ez megvan, akkor megy vissza a bossra.

Ezt ismételjük, amíg le nem megy a boss ( vagy enrage nem lesz, és betemeti a raidet ).

2 tank, 3 healer, 5 DPS, amiből nincs szükség olyan nagy AoE-ra sem, bár bizonyára könnyíti a pacák ölését, viszont ezt meg lehet oldani akár single targetben is.

A tankoknak is érdemes lehet átváltoznia, kapnak is egy buffot az eredményesebb paca-öléshez, emiatt az off-tank egyik feladata, hogy a pacákat, amennyire tudja, ölje.

Majd keresek egy Live kill videót, hogy érthetőbb legyen, de a mechanikák nem bonyolultak, viszont a boss által folyamatosan felevett ( és ez elkerülhetetlen ) pacák ugye folyamatosan újabb és újabb képességeket adnak a bossnak; így ez egyfajta soft enrage-ként is működik.




UPDATE: a videón kb az látszik, hogy az elején a healerek és az offtank is DPS-elnek, ezzel elérve azt, hogy a középen tartott bosshoz nem nagyon érnek be pacák egész addig, míg a DPS-ek át nem alakulnak. Ez jó ötletnek tűnik, viszont vigyázni kell arra, hogy a zöld körbe azért álljon bele pár ember, ne vigye el a tankokat.

Utána viszont beleszaladnak enrage-be, mivel láthatólag sokkal fontosabbnak tartották azt, hogy a pacák le legyenek kezelve ( voltak emberek, akik elég masszívan AoE-zték a pacákat ), mi ehelyett inkább bevállaltuk azt, hogy gyorsabb mozgatás, és mindenki a bosst öli átalakulva, ill. több mutated tulajdonságot kapjon a boss. Ez inkább 2healeres felállásnak tűnik, de ez sem rossz megoldás, ha a heal billeg, akkor elég durván tehermentesíteni lehet a healereket azzal, hogy nagyobb AoE megy a pacákba ( az első pár try-on én is próbálkoztam ezzel, de rájöttem, hogy semmit sem ér a boss-közeli AoE, inkább a minél nagyobb boss DPS-re kell törekedni melee-ként, ha át vagy alakulva; a ranged nyugodtan dobhat ki terülős dotokat, hadd vigye el a pacákat, és tudjanak a healerek is felszedni buffot )


A pacákat egyébként nem lehet lassítani, ellökni, fagyasztani, stunolni, stb.

Utolsó szerkesztés: 11 éve 8 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 7 hónapja #15245

Hiánypótlás: így kell összehozni az achit hozzá.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.056 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum