× Boss-ok: The Stone Guard, Feng the Accursed, Gara'jal the Spiritbinder, The Spirit Kings, Elegon, Will of the Emperor

normal Gara'jal the Spiritbinder HC

Több
12 éve 1 hete #12451

A normal verzióhoz képest a következő változások vannak:


- ha valaki lemegy a spirit realmbe, akkor kap egy 30 seces debuffot, és nem mehet újra ( Frail Soul )
- ha a tank Banishmentet kap, akkor azon túl, hogy lekerül, és ott meg kell ölnie egy addot, még megjelenik másik két mob is a spirit realmben, amelyet szintén meg kell ölni ahhoz, hogy a tank vissza tudjon jönni ( Banishment )
- brutális enrage timer
- a boss értelemszerűen többet üt -> több sebzés megy át a voodoo dollokba
- nagyobbat lőnek az addok a raidbe


A fight menete a következő:

Pull, a raid teljesen rááll a tankra.

Az első totemmel lemegy 3 ember, takarítják az addokat.
A második totemmel lemegy másik 3 ember, aki szintén interruptol + addokat öl.

Amikor a második hullám még lent van, már megjelenik a 3. totem, és lekerül a tank is.
Egyből, ahogy lehetőség nyílik rá, le kell menni, és elsődlegesen a tank addjait ölni, majd ezt követően a maradék, 'normal' addokat.

Több probléma is jelen van.

1: mivel csak 2 healer fér el, ezért előfordulhat olyan eset, hogy az egyiken debuff van, mivel most jött fel, a másik pedig össze van kötve a tankkal, és ezért nem tud lemenni. A 3 DPS-nek ilyenkor saját kúfőből kell megoldania, hogy lemegy, lever annyi addot, amennyit tud ( potenciálisan a tank addjait is ), és max hp-ra hozza magát, hogy vissza tudjon jönni. Ezért (is) értelemszerűen olyan classok priorizáltak, akik hatékony self-healt tudnak felmutatni, valamint a HS-t erre kell tartogatni

2: a tank ( és vele együtt az összekötött playerek ) brutális sebzést kap, amelyet csak tovább fokoz a spirit realmből jövő shadow boltok. Rogue smoke bomb jól jöhet, illetve a végén, Frenzy alatt iszonyat terhelés alá kerül a raid; a tank sokkal több sebzést kap a bosstól -> sokkal több sebzést kapnak az összekötött emberek is, sokkal több sebződés jön a spirit realmből, stb., stb.

Erős gearcheck, és bizonyos szinten a szerencsére is szükség van.
Maga a fight rövid, a mechanika nagy vonalakban megegyezik a normal verzióval, viszont a healer CD-k és tank CD-k beosztása elsődleges szempont.

Disc priest kihagyhatatlan ( a végén a nagy bubira szükség van ), mellé a különböző raid CD-k szintén jól jönnek a végére ( DK bubi, self heal képességek ).

A healereknél a totális reforge is szükségszerű lehet, levenni a spirites cuccok legnagyobb részét, és helyette haste - crit / mastery-re öltözni; amennyiben sikerül viszonylag jól rotálni a healereket a spirit realmben, a mana elég lesz, viszont egységnyi idő alatt sokkal - sokkal több healre van szükség, mint normal esetben. Hasonlóan, ha a Spirit Realmben is egységnyi idő alatt 1.5x annyi healt sikerül kiosztani, akkor az annyival több buff a DPS-nek.


Videó:



Utolsó szerkesztés: 12 éve 1 hete Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #12973

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #13068

First kill:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #13069

De elmúlik. Nem tudom, hogy elmúlik-e. De elmúlik. Nem múlik el.
Ezen röhögtem :) Amúgy jó volt látni titeket akcióban.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #13070

Szerintem jó ideje ez az első kill, ami után nem tudok mélyebb összefüggéseket levonni, és jól megmondani, hogy mi kellett a killhez.
Volt enrage wipe, volt 20% körüli raidtagok kipusztulása, majd jól jött a videón is látható try, ami olyan sima killé változott, hogy nem is lehet érteni, mi ebben a nehéz...
Mondjuk az is tény, hogy itt sikerült egyedül megoldani, hogy lemenjen minden tank-add, mindig 3 fő takarítson addokat a spirit realmben, és ami fontos, a totemek relative hamar le lettek mindig ütve, így volt, hogy befértünk a doll kiosztása előtt, nem borult emiatt a terv.

Egyébként sokat nem lehet magyarázni, végül Rundi átreforge-olt spiritről teljesen, volt elég interrupt, smoke bomb, volt trükközés a pala bubival.
Remélhetőleg köv. alkalommal már könnyebb lesz, itt azért elég erősen számít némi bónusz gear, bár az már magában vagány volt, hogy fél perccel belefértünk enrage-ba.

A videón egyébként látszik, hogy amikor az utolsó alkalommal visszajöttünk, akkor 5 add maradt lent össz-vissz, így azért a raidsebződés nem volt túl jelentős szerencsére a végére.

Utolsó szerkesztés: 11 éve 11 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #13071

Halkan jegyezem meg hogy a kill alatt toltma a legfosabb dpst. Valahogy nem jött nagy igninte. Szóval nem ezen múlt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #13072

Sarthan írta: Halkan jegyezem meg hogy a kill alatt toltma a legfosabb dpst. Valahogy nem jött nagy igninte. Szóval nem ezen múlt.

Helyes, itt az ideje átmenni arcane-ra! :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #13073

Levontad az összefüggéseket. A shadow realmben dől el ez a fight. Minden lemenetre kell le a 2 DPS és 1 healer, gyorsan le kell verni a totemet, a tankoknak a piros addot, DPS-nek nagy fehér add prio, ennyi. 2 healerrel az enrage nem kihívás.

Nekem véleményes, hogy destro v. affli-e az ideális spec ide. Amennyiben nem csapnák le a feldotolt addjaim a többiek 3 sec alatt, kijönne az affli körbedotolás előnye a shadow realmben. Ehhez azonban jobban kellene koordinálni, hogy ki mit üt lent, az pedig macerás. Amennyiben mindenki üti amit ér a játékszabály, akkor a destro jobb spec. Destron a Mannoroth's Fury must have talent itt, azzal 3-4 targetre fel lehet dobni instant a Rain of Fire dotot.

Utolsó szerkesztés: 11 éve 11 hónapja Írta: Bernatella.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #13074

Nekem baromira bejön ez a figh pörgős, feszes, rövid. Előre utálom a hc Sha-t a maga 25 percevel.


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #13080

nekem is tetszik ez a fight, nem valami bonyolult de tenyleg kellemesen porgos es pont jo a hossza.

ha lesz mate is eppen, akkor egyszerubb lesz a healer nelkuli reszt megoldani, most egyebkent volt tobb olyan wipe is, hogy se healer se en nem tudtam lemenni es nem tudott mindenki eleg hp-t osszeszedni lent. 2 samannal tippre ez kenyelmesebb.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 11 hónapja #13144

Csak kimaradt egy dolog, nevezetesen a 'pala cheat'.
A doll-ok sebzik egymást, azaz nem csak ha a tank kap sebzést, sebződik a másik két fél, hanem ha a többiek sebződnek, sebződik a tank (is, meg a párja).
Ezért egyrészről, ha pl. egy pala healer kapja a debuffot, akkor egy bubit ellőve megkíméli a többieket a bónusz sebződéstől ( a bubi / ice block csak azt védi ki, hogy Te ne add tovább a sebzést, de amit a többiek lőnek rád, azt elszenveded ).
Ennél fontosabb az, hogy a bosst nem lehet tauntolni, és nem is resetel aggrot, azaz ha a tankra teszi fel a dollt, akkor egy bubit magára rakva ( ha pala ), illetve egy másik palától kapva egy fizikai immunitást a boss továbbra is csépelni fogja a tankot, de értelemszerűen az nem szenved el sebzést. Ez csak a doll kiosztása után igaz, ha az nincs fenn, akkor szabadon lefordul a boss.
Emiatt ( ha van ), akkor érdemes a pala tanknak kezdenie a tankolást, és a doll felrakása után betolnia a bubit, így az a fight végére visszajön, ill. a tank társára is dobhatja a fizikai védelmet.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.272 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum