normal Spine HC

Több
12 éve 9 hónapja #8225



A többi hamarosan.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #8231

Tegnap nem tűnt annyira vészesnek a kezdeti pár try után.
Ahogy beszéltük is, sok apróságon fog elmenni 1-1 try, korábban hal meg kicsit a nagy add, rossz helyen, kevés debuffal, túl későn, a tendon pár %-on múlik, hogy nem megy le, vki meghal a raidsebződésben, stb., stb.
Úgyhogy ide kelleni fog a kitartás, az tuti.

Ami így, első este után látszik:

- a DPS megoldható a tendonod. Itt ugye az a gond, hogy biztosan nem lesz meg minden buff, ha csak burst DPS-t viszünk. Ezt jól ki kellene számolni, mert tegnap Minsa hozott pl 4% fizikait, és a raid DPS-einek nagy része ebből profitált. Hasonlóan a melee haste, szóval itt kicsit érzékeny az egyensúly, lehet, hogy jó ötletnek tűnik vkit kicserélni, csak kiderül, hogy a raid DPS ezzel együtt oly mértékben esik, hogy az az egy emberke ne hozza vissza azt, ami meg így kiesik. Fejenként kb. 1M dmg-ről beszélünk, egy 4%-os buff itt 40K dmg, 4 karakterre az 160K ( hunter + dk + warrior + druid tank cicában tendon időben ), nem vagyok benne biztos, hogy azt visszahozza vki. Persze sose lehet tudni.
Arra is figyelni kell, hogy most még az elején nagyon jól elvigéckedik Gaia a tendonokon, de jól látható a videón, hogy P2-ben, ill. P3-ban mekkora mennyiségű add van. Itt eléggé borítékolható, hogy egyre kevesebbet tud majd beletenni Gaia a tendonba, azaz egyre nagyobb overall DPS kell majd.
Ezt mondjuk P2-ben potival lehet majd ellensúlyozni, P3-ban pedig BL-el, de szépen nő majd a nyomás a DPS-en.

- a nagy add stackelését kicsit okosabban kell majd csinálni. Általánosságban nem ment rosszul, de eléggé kritikus, hogy 9 debuffal ne ácsorogjon ott 5-10% hp-n, mert kihal a raid. Akkorákat pulzál, hogy, főleg még az elején, amikor kevés a hely, ledarálja a raidet. Az alap jól ment, hogy addig 1 stack sincs rajta, amíg nem látjuk, hogy hajrá, most menni kellene.
Általánosságban ilyenkor 20% körüli hp-n volt az add. Namost nem kellene 9et felvenni vele, amíg 10% felett van, hanem csak 8at, majd vmi 4-5% hp magasságában a 9.-et ( ill. csak 7et, és úgy rátolni, igazából mindegy ).
Előfordult, hogy 10% hp-n már pulzált, és megölte a raidet. Nyilván ezt könnyebb mondani, mint csinálni, de törekedjünk vmi ilyesmire.

- P1 -> P2 átmenetel, ill. ugyanez P2 -> P3-ra is. Itt gyorsan le kell verni a kint maradt csápokat, hogy lehessen forgatni, valamint a kis addokkal is el kell bánni. Ide vmi 'tervet' kellene készíteni, ahol tisztázzuk, hogy kinek mi a feladata a DPS-ek közül. Lehet úgy, hogy a melee is veri a csápokat, ha épp az okozza a problémát, elosztjuk, hogy az egyik melee jobb, a másik meg a bal oldali csápot abálja, és akkor nem forog a boss sem.
Illetve a kis addok is felgyűlnek ilyenkor, szóval azt is lehet, hogy a nagyokat megfogja a tank, a kicsiket a melee leabálja, a ranged pedig csáptalanít. Utána forgatás, és kezdődik minden elölről.

Így első este egész jól ment, sőt, még átgondolom én is a reforge és egyebeket.

Ja igen - meleenek jótanács, hogy én teljesen lecsökkentettem az expertisemet, mivel a tendon nem dodge-ol. A nagy add csinálta, de ott az annyira nem gond, ellenben így lehet szerezni bónusz 1-2% critet ( vagy ami kell ), az még segíthet a páncál leszerelésében.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #8233



Teszek ide egy arcane mage POV videót is.

Ami minket illet, újra lehet tolni a mage wardot (én használtam ragacsban álldogálásra, de robbanáskor is lehetne, sőt, akkor jó is lenne az SP-növekedés miatt).

A videó készítője ezt a makrót használja, és neki elvileg bevált:

Zumzar írta: /tar boss2
/stopmacro [noexists]
/cast Mana Gem
/cast Arcane Power
/cast Arcane Blast

Azt mondja, hogy csak akkor működik, ha nincs semmi kijelölve, szóval előtte egy esc-et azért nem árt eltalálni előtte. Hátha beválik, nekem a sima burning tendonsos targetelős makró ugye nem vált be, mint tegnap este kiderült.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #8239

Mágusok figyelmébe ajánlom, hogy Molten Armorra vált Tendon Burst fázisban.



Healt nézve pedig gondolkodtam picit, és úgy érzem jobban járnánk, ha forgatásra tolnánk el a cd-ket, nem pedig a tendon elött. A fa forma legalábbis ott nem sokat ér, mivel max 10 sec alatt újra fel vannak húzva az emberek, aztán 20 secig elkérgesedek...
Én mindenképpen talentolok/reforgeolok erre a fightra az tuti. Videókon úgy láttam, hogy P3-ra full manás healerek kellenek, úgyhogy max manaregenre készülök. A csata közbeni folyamatos healigény annyira nem vészes eleinte, volt amikor 2-en maradtunk healelni és teljesen jól elvoltunk. Akár azt is megtehetjük, hogy mivel nekem baromira nem éri meg dispellezni, én le is szedhetem róla a pontot, találnék neki jobb helyet:)


Ne feledjétek gyerekek csak a puffin lekvár ad kitartást és mindent legyőző akaratot!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #8244

egy cleartarget sokat segíthet. viszont így elveszted az aktuális targetodat

/cleartarget
/tar boss2
/stopmacro [noexists]
/cast Mana Gem
/cast Arcane Power
/cast Arcane Blast

egyéb macro: eu.battle.net/wow/en/forum/topic/3225626019

Utolsó szerkesztés: 12 éve 9 hónapja Írta: Littleboy.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #8254

Ebben a videóban van hasonló setup mint a mienk.
Tankok: pala, DK
Healer: sámán, priest, druid

Skaven nézd meg légyszi és jelezz vissza, hogy ha ugyanígy tankolok az megfelel-e nekünk.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 9 hónapja Írta: Littleboy.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #8259

ez igy idealis. gaia is nezze at, magolja be. ha a dps nem lesz benabb mint csutortokon volt (es biztos hogy meg jobbak is lesznek), akkor ez a fight alapvetoen a 2 tankon es a 3 healeren fog mulni igy hogy nerfeltek a tendon hp-jat. szoval csak ezt meg kell csinalnunk ami itt a videon van es kesz.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #8260

Skaven írta: szoval csak ezt meg kell csinalnunk ami itt a videon van es kesz.

Köszönöm a megerősítést, én is így gondoltam! ;)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #8264

Class azt h a nagy add ne robbanjon ennyit (kevesebb mint 10%on legyen amikor felmegy rá a 9. debuff)csak úgy lehet megcsinálni ha szerzünk még valahonnan 10% dpst vagy várunk 30 secet a következő lézerre. Nem azért viszem 20%on, hogy nehogy hamarabb meghaljon hanem azért mert úgy kell kiszámolni, hogy a tendon ütlegelése közben ne legyen lézer.


\"Nem az az igazi hős, aki vakon harcol a jóért, hanem az, aki megízlelte a gonosz gyönyöreit és magától rájött, ellen kell annak állnia minden erejével.\"

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #8266

Úgy látom mintha a pacák folyamatosan dpselve lennének little videóján szerintem volt rá egy dps kijelölve aki csak azokat ölte mert nálunk már az elején nagyon sokk volt nekik meg csak a 2. tendo leütése után szaporodtak el. amúgy oké csináljuk így.


\"Nem az az igazi hős, aki vakon harcol a jóért, hanem az, aki megízlelte a gonosz gyönyöreit és magától rájött, ellen kell annak állnia minden erejével.\"

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #8282

GaiaBlood írta: Class azt h a nagy add ne robbanjon ennyit (kevesebb mint 10%on legyen amikor felmegy rá a 9. debuff)csak úgy lehet megcsinálni ha szerzünk még valahonnan 10% dpst vagy várunk 30 secet a következő lézerre. Nem azért viszem 20%on, hogy nehogy hamarabb meghaljon hanem azért mert úgy kell kiszámolni, hogy a tendon ütlegelése közben ne legyen lézer.

Nem, nem erről van szó.

A tryokon elég jól be lett lőve, hogy mikor haljo neg, ez ment is rendesen, ez nem lesz probléma ( remélhetőleg csak jobban fog menni majd ).
Én arról beszélek, hogy amikor vinni kell, mert jön a lézer / alacsony hp-n van, akkor ne az legyen, hogy hipp-hopp, 15%-on már össze is van szedve a 9, hanem az, hogy csak 7 - 8, vársz egy kicsit, amíg lemegy 5%-ra, és csak akkor a kilencedik.
Teljesen mindegy a DPS-nek, hogy össze-vissza rohangálva van tankolva, mint a fejetlen csirke, vagy a tank megáll vele egy kis ideig, a lényeg, hogy ideális pillanatban kerüljön fel rá az utolsó.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #8313

Nézegettem videokat lock szemszögből. Megnéztem a tendon dps-eket külön is. Hát ezt a fightot nem én fogom hozni az tuti :)
Csinálok azért egy talentet/reforge-ot hozzá, ha esetleg ki akartok póbálni.

Smite-olós priestben nem lenne fantázia?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #8385

Általános leírás:
manaflask.com/en/guide/487
Class specifikus leírás:
manaflask.com/en/guide/565

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #8386

Littleboy írta: Általános leírás:
manaflask.com/en/guide/487
Class specifikus leírás:
manaflask.com/en/guide/565

A class leírás olyan szinten semmitmondó + hiányos, mint az összes, a vonatkozó oldalon lévő class guide-nak kikiáltott baromság.
Konkrétan ott leírták 4.3 elején, hogy warriornál fury > arms, de jó lesz, vmi rota szerű bizbaszt is odarittyentettek, nevetséges szinten, aztán vhogy az arms csak 10%-al veri a furyt azóta is...
A rogue-nál itt annyit írnak, hogy: 'Figyelj, hogy meglegyenek a CD-id, és burstolj'

Köszönjük szépen Manaflask!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #8388

A mage guide is informatív. Okosabb lettem tőle sokkal, mindenkinek csak ajánalni tudom. Not.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #8392

Sajna, cement leíárs nincs. hüp hüp


Doh.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 9 hónapja #8399

Akkor szar klasszal játszotok, a prot palához szépen leírták azt amit én magamtól is kitaláltam.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #9479

Egy gyors overview.

Healerek:

Általánosságban 2 feladatkör van, a Debuff kezelő healer ( sámán előnyben, olcsóbb és healol a dispel nála ), és 'normál' healerek.
A fight egyik kulcsa, a nagy addok által kipakolt debuff. Ezeket mindegyik teszi, ergo, ha kint van három belőle ( =fight kezdete ), akkor érdemes besegíteni.
Általánosságban úgy érdemes elosztani a healereket, hogy van 1 healer, aki debuffokat szed, van egy, aki besegít, ha látja, hogy nagyon sok debuff van, és van egy harmadik, aki nem dispelel ( ki se talentolja, mert minek ).
A debuff egyértelmű - van belőle egy, amit feltesz vkire, ha ez nincs leszedve X secen belül, akkor a raid felrobban és wipe.
Ha le van szedve, akkor továbbpattan, átalakulhat ( de nem törvényszerű ) 'jó' debuffá, amely innentől 20% dmg csökkentést ad az illetőre. Ebből összesen kettőt kaphat, ill. ez így nem helyes, lehet rajta 10 is, de csak max 40%-ig fejti ki a hatását.
Amikor a 'rossz' debuff lekerül, akkor egyúttal csökken az idő is, amíg a köv targeten ketyeg. Így ugyebár egyre gyorsabban és gyorsabban kell leszedni, amíg át nem alakul.
Mivel vannak olyan karakterek a raidben, akik többet sebződnek, ill olyanok, akik kevesebbet, értelemszerűen az a jó, ha olyanon van a 'jó' debuff, akik többet sebződnek (=tankok, healerek ).
Azaz ha felkerül egy DPS-re, simán lehet azt csinálni, hogy a jó debuffot is leszeded, mondván, hogy Neki nem kell - majd előbb v utóbb átpattan olyanra, aki tank, és akkor rajta hagyod. Persze ez nagyobb kontrollt igényel, van olyan része a fightnak, amikor ezzel simán lehet játszani ( pl. az 1. tendon előtt ), meg van, amikor örülni kell, hogy nincs kint 'rossz', dispellezendő debuff ( 2. tendon után ).

Minden forgatásra kell egy ( vagy több ) healer CD, ezt szépen össze kell sakkozni. Nagy bubi, sámán totem, stb.

Az elején szoktunk annyit csinálni a fenti 'jó' debuffok halmozása miatt, hogy amikor az első 3 csáp le van verve, és kint van 3 nagy add, akkor várunk kb 10 secet ( közben jön egy lézer a kint maradt, 4. csáptól ).
Ezalatt a debuff-szedő healer ( és a segítő is ) pakolgatja a debuffokat, hogy jó helyre kerüljenek. Ezt nyilván gyakorolni kell, 5-10 secnél tovább nem is lehet húzni, mert a végén már 1 sec alatt kellene leszedni a debuffokat, ha túl sokat pakolgatják őket ide - oda. Ellenben hozható így, a fight időszakára szóló 20% sebzéscsökkentés mind2 tankra ( van, amikor összejön a 40% - 20% felállás is ), ez nyilván sokat segít a későbbiekben.
Majd jön egy forgatás, és kezdődik a fight.
Értelemszerűen ez az elején nem fog menni túl lazán, kell vagy 5-10 wipe, mire rátalál a ritmusára az illető, de mivel ezek 1 perces tryok ( + befutás ), ezért érdemes azt a 15-30 percet rááldozni, hogy az illető kitanulja, hogy hogyan is érdemes a debuffokat pakolgatnia, hogy jó legyen.
A healereknek a forgatáson túl még a 9. stacket összeszedő nagy addokra kell figyelniük, itt még van egy jó kis raidsebződés.

DPS:

A DPS erőssége adja meg, hogy milyen taktikát is lehet itt alkalmazni. Nyilván a burst DPS-re van szükség, de egy minimális cleave elfér P2-ben ( azaz a második tendon magasságában ).
Min. 2 ranged kell, ezek közül az egyik van kijelölve ( és csak Ő ), hogy a csáp lézereit kezelje. A többi rangednek annyit kell csak csinálnia, hogy precastolja a spellét lézer előtt, azaz, mikor ellövi a lézert, abban a pillanatban csattanjon rajta 1 spell. Amennyiben a kijelölt csáp-kezelőt kapja el a lézer, akkor folytatja, és lövi a csápot addig, amíg az abba nem hagyja, ellenkező esetben leveszi a targetet.
Több csáp-kezelő használata ellenjavalt - túl kevés HP-ja van, aminek következtében könnyen le lehet lőni, ha többen bántják -> kijön 1 bónusz nagy add -> szopódás.
Egyvalaki kell, aki figyel rá, Ő is precastol, és megoldja. Ha pedig Őt is elkapja, akkor vki kiszedi ( adott esetben lehet Őt is priorizálni 'jó' debuffal, 1 stack erejéig ).
A többi DPS-nek ajánlottak a következőek:
- valoros trinket ( 1.5 perces CD )
- melee esetén exp és hit hanyagolása ( nekem ide van egy külön gearom, ami előző tier set itemét is tartalmazza, mivel az is boostot ad, és úgy van a reforge, hogy van 5% hitem, meg 2% expertisem ), mivel a tendon nem dodge-ol, a nagy add, meg a kis pacák pedig majd lemennek vhogyan
- a DPS-t növelő, GCD-t használó képességek használata a robbanás előtt ( amíg végigér a nagy, 9es stacket hordozó nagy add halála ), amíg elfutkosunk a robbanás elől. Így amikor a tendon megjelenik, akkor már csak a sebző skilleket kell használni

Alapvetően két taktika van, mint írtam, ezek pedig a DPS-től függenek.
Amennyiben van elég sok burst sebzés, és a tendon lemegy 35%-ra már elsőre ( vagy kevesebbre ), akkor ajánlatos a 'free-for-all' taktika, amennyiben 40%-ra se sikerül leverni a tendont általánosságban, akkor a kiszámított, 'lézer-elkerülő' taktika.

Az előbbi nagyon egyszerű - a legelején van némi várakozás, hogy legyen elég kis paca, és robbantása a nagy addnak ( pont a pulzálás előtt van egy lézer ), itt a tendon DPS közben nincs lézer, az összes DPS csak a tendont öli. Innentől ahogy esik, úgy puffan taktika lép életbe - NINCS várás a nagy addal, amint le sikerül verni a hp-ját ( és van is kint elég kis paca, de ez az első után nem lesz probléma ), megy a robbantás, és a tendon DPS-elése. Ez esetben a lézer a tendon ütése közben lesz, ami fixen kikapcsol 1 DPS-t ( =a lézer kezelőjét ), ill. potenciálisan még egyet ( akit elkap a lézer ).
Ellenben iszonyat időt nyersz vele, kb úgy 2 percet. Ez azt jelenti, hogy a végjátékban, P3-ban, 'alig' lesz kis paca ( legalábbis a másik taktikához képest ), és így a tanknak nem kell kite-olnia, beáll középre, és kihealolják a healerek, oszt annyi.
A másik taktika akkor játszik, ha nincs elég DPS, és így az, hogy a lézer tendonozás közben történik, kétségessé teszi a tendon leverését. Ez esetben meg kell várni 2 fullos lézer-kört ( közben a nagy addal le kell állni, azaz nem szabad megölni, ÉS nem szabad felszedni a 9 pacát se vele ), és úgy kell időzítenie a tanknak, hogy a robbanás a lézer után legyen pár seccel.
Ez esetben minden DPS szabad, csak a tendon van prioban, viszont van elég sok bónusz idő -> ami nagyon sok kis pacát jelent a végén.
Ezek, ilyen szinten, jó eséllyel már megölik a tankot, ha nem kite-ol, azaz itt nagyobb meló hárul a heal / tank szekcióra.
Nyilván, ha a DPS nem elég, hogy röptében, -2 DPS-el is kivitelezze a fightot, akkor nincs más megoldás, ez is egyébként az eredeti módszer, csak a nerfek / megfelelő mennyiségű burst DPS lehetővé teszi az első változatot, aminek a healerek örülni fognak.

P2-ben lehet nyugodtan cleavolni, hogy a kis pacák ritkuljanak ( a nagy addot érdemes kicsit a paca-tank mellett tankolni, úgy, hogy a pacák ne gyűljenek rajta, de a DPS tudjon cleavolni ). Nem kell mindet eltakarítani, de nem jó, ha felgyűlnek, és az utolsó forgatás előtt is már van kint jó adag.

Forgatás közben TILOS kis pacát ölni. Ilyenkor egyébként is a beszarás határán vannak a healerek, ha még robbantgatjuk a kis pacákat bónuszban, akkor jó eséllyel wipe ( főleg azért is, mivel több csáp van kint -> több heal absorb bubi, és még ráadásnak jön a lekötözéses sebződés is ).

Tankok:

Van egy paca tank és egy nagy add tank. Utóbbi minden tendon alatt felszabadul, minden robbanás után, az Ő feladata itt, hogy minél nagyobb DPS-t toljon a tendonba. Emiatt nyilvánvalóan a feral druid ideális nagy addot tankolni, és bárki más pacákat. A nagy add tanknak ( taktikától függően ) figyelnie kell, hogy mikor jön a lézer, és a robbanást úgy kell időzítenie, hogy a lézerezés után jöjjön a robbanás, pár seccel ( ideális esetben nagy add 9es stack -> közben lézer -> az add a helyére kerül -> lézerezés elintézve -> többiek 0 hp-ra leverik az addot, az felrobban -> mindenki szabad és ready to kill ).
Taktikától függően P3-ban a paca-tanknak adott esetben van némi kite-olnivalója, ide a pala mass stun ( retri / holy is besegíthet ) ideális, ráérő war stompok is mehetnek, stb., stb.


Ezek az alapok, a többit ki kell tapasztalni, és az adott raidsetupra igazítani a fightot. Van is egy videó a legutóbbi killünkről, ha Skavent megkéritek, felteszi, ezen az első, 'megyünk előre, oszt majd lesz vmi' megoldás látható, de megfigyelhető rajta az elején történő, 3 nagy addal lévő debuff-halmozás is.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #9481

Köszi Class!
Sajnos tegnap kevés volt a DPS ahhoz, hogy a tendon lemenjen BL nélkül 2 fordulóban, még BL-el is csak neccesen, szóval most ez a legnagyobb bibi.


A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #9482

Dögrovás írta: Köszi Class!
Sajnos tegnap kevés volt a DPS ahhoz, hogy a tendon lemenjen BL nélkül 2 fordulóban, még BL-el is csak neccesen, szóval most ez a legnagyobb bibi.

Elsőre ez nem meglepő, a try-ok, CD-időzítést, stb., stb. simán hoz 20%-os különbséget.
Ide már fixen a megfelelő reforge ( hit / exp mehet a levesbe ), megfelelő spec ( sub rogue, arcane mage ), stb. kell, az, ami az első 6 bossra teljesen megfelelt gearben / talentben, ide nem jó, annyira spec a fight.
Ki kell váltani a trinketeket, át kell talentelgetni, ill. össze kell válogatni a megfelelő setupot, sajnos se a boomkin, se a lock nem túl nyerő ide, ellenben a retri pala - rogue - arcane mage - feral druid tank teljesen vagány.
Onnan meg már csak gyakorlás, hogy tényleg mikor és hogyan told el a CD-ket, hogy jó legyen, targetelés, stb., stb.
Olyanokkal lehet még variálni, hogy nem a DW-s fegyvert használod, mert ott ugye, ha proccol a csáp, az jó, mert sok bónusz sebzés, de ha nem, akkor az használhatatlan. Helyette pl. a HC Yorshaj fegyver jobb, mivel a sebzése / statok többet adnak.
Persze, ha nincs olyan, akkor a normálra nem érdemes átállni.
A healereknek a DW heal fegyver jó, mert elég sokat proccol, ha jól helyezkedsz.
Bele kell mennie minden classnak, hogy melyik spece hozza a legtöbb DPS-t itt, 'tele van' a net ezekkel a leírásokkal.
Sajnos a feral DPS / tank eléggé need ide, mivel tankként sokkal több DPS-t tol ki, mint a többi tank, ha felszabadul, ill. 1 GCD alatt felpakol 3 stack FF-et, ami bónusz 12% sebzés a meleenek. Az nagyon sok ( átlagban 1M sebzést lehet 1 körben hozni, nyilván proccfüggő is, itt ez 100K sebzéskülönbség ).
Úgyhogy nem csak azzal kell játszani, hogy ki hozza a legtöbb burstot, hanem, hogy esetlegesen ki hoz 1 GCD-vel nagy raid DPS növekedést 1 targeten. Így pl hunter jó lehet, hogy ha tud olyan petet hozni, ami kivált vmi debuffot, ami egyébként nem lenne ( 4% fizikai, 8% magic, stb, ).

Variálni kell némileg, ez kicsit rendhagyó, majd Madnessre megint lehet menni a lock - boomkin - sp felállással, ide más kell.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 7 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.188 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum