normal Morchok HC

Több
12 éve 11 hónapja #6321

Az alapesettől annyiban különbözik, hogy HC módban 90% hp-nál kettészakítja önnönmagát, és immár két bosst kell tankolni, mindkettő tolja a spec képességeket, és linkelt hp-val rendelkeznek. A képességek között van némi csúszás, ahogy castolják, de sebaj, ellenben, ahogy fogy a hp-juk, szépen összemennek a bossok, ezt bizonyára a tankok kérvényezték, hogy kivételesen ne csak lábakat lássanak egy fighton.

20M hp-ra kell készülni.

Ez a következőket jelenti 10fősben:

- 2 tank, akik 1-1 bosst tankolnak
- a bossok pozíacionálására két lehetőség is van, vagy vhogy egymás mellé helyezed el őket, és köztük áll a DPS, vagy széthúzod kétfelé. Mindkettőnek vannak előnyei / hátrányai. Az előny az, hogy ha egymás mellett vannak, akkor cleave damage mehet rájuk, ám sokkal nehezebb lesz a gömbökkel elbánni, mivel ki kell szaladgálni, akkor elhagyod a Stomp területét, de a bosst nem viheted rá.
- mivel mindkét boss elárasztja szmötyivel a területet, ezért lesznek olyan helyek, amelyek az egyik irányból jövő cuccnak útját állná, de a másik irányból befolyik mögé az anyag. Azaz itt kicsit jobban figyelni kell a bújkáláskor.

Alapból azt jobbnak látom, hogy kicsit jobban szét van húzva a raid, és a bossok nem egymás mellett vannak - annyira nem látom, hogy durva DPS race lenne a fight, 20M nem sok, bár az enrage még egyelőre ismeretlen.
Ellenben így, a boss ide-oda mászkáltatásával akár a tank is bevállalhatja a gömbözést, ill. nem történhet olyan, hogy stomp + gömb kombóval megfekszik vki a raidből.

Alternatívaként az is látszik még adott esetben, hogy a két bosst egymás mellett, a melee köztük, üti mindkét bosst, és 3 kijelölt emberke csak orbozik az egész fight alatt. Itt viszont necces, hogy az egyik gömbtől odaérjenek a másikhoz, mivel nincs túl sok idő a kettő között.

Fontos, hogy a boss képessége, miszerint a stompból dupla sebzést kap a két legközelebbi célpont, megmarad, szóval nem árt, ha van vmi sok hp-val rendelkező melee, aki bele tud állni mindkettőnek a hitboxába a tank mellé.

Mivel linkelt hp-juk van, ezért az követendő példa lehet DPS növekvényért, hogy mindenki ugyanazt üti, hogy csak egyen legyen maxos debuff. Itt persze az a melee, aki a kimaradt bossra jut, nem kap semmit, de ez valszeg egyébként is így lenne, míg a ranged kaphat vmi buffot a meleetől.

Itt egy videó, szépen lehet látni a sebződések sorrendjét, úgyis mint:
1. stomp - 2. stomp - 1. gömb - 2. gömb
Valamint 3:48 magasságában van egy olyan, hogy a gömbhöz úgy mennek ki, hogy a stomp még elérje őket.
3 healert használnak a fightban, priest + sámán + druida.



UPDATE: LIVE-ról egy felvétel

Utolsó szerkesztés: 12 éve 11 hónapja Írta: Classrun. Indoklás: LIVE-ra aktualizáció

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 11 hónapja #6337

Classrun írta: ... szépen összemennek a bossok, ezt bizonyára a tankok kérvényezték, hogy kivételesen ne csak lábakat lássanak egy fighton.

Szóval fennáll annak a lehetősége hogy a polearmos mackónk hátsója el fogja takarni a bosst? :D

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 11 hónapja #6342

Tettem be egy LIVE videót is, ott le van írva a setup szépen.
Ami látszik, hogy:

- kell fixen vki, aki a tank mellett felszedi a stompokat, ide aki jó: rogue CD-kkel, holy pala ( sok armor, hp ), DPS warrior ( szintén )

- LIVE-on nem linkelt a HP, vagy az eredeti később jött rá, hogy már meg kellene halnia, nem tudom, mindenesetre érdemes vmi kiegyensúlyozott DPS-t kialakítani

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 11 hónapja #6344

Kiegészítőként a Class által leírtakhoz, egy hasznos link az első 4 bossról HCban:
http://www.icy-veins.com/heroic-mode-advice-for-morchok-zon-ozz-yor-sahj-and-hagara-news-71
Morchoknál azt írják, hogy a HP nem linkelt, ezért két 5 fős csoportra kell oszolni a raidnek. A következő dolgokra kell figyelni szerintük:

  • A két csapatnak távol kell állnia egymástól azért, hogy mindenki csak az egyik bosstól kapjon Stompot. (Szerintem ez tapasztalat kérdése lesz, majd meglátjuk, hogy mennyire healelhető ha közel áll a két Mocsok.)
  • Mindkét csapatban kell legyen 1-1 nagyobb HPjű melee a Stomp mechanizmusa miatt (nagyobb sebzés a legközelebbi két játékosra).
  • A tankoknak ügyelni kell arra, hogy mindig 25 yardnál közelebb legyenek a rájuk eső kristálytól, hogy a kristályozó emberkék ne menjenek ki a Stomp hatósugarából.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 11 hónapja Írta: Manith.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 11 hónapja #6356

Írják egyébként bizonyos helyeken, hogy 10fősben 4 healer használata erősen trivializálja a fightot.

Nincs különösebb enrage a bosson, amit be kellene ütni, ugye soft enrage van a végén, ellenben így fel lehet 2 partyt állítani, mindkettőben 1 tank - 1 melee ( vagy inkább nem hunter, szóval aki közelről is tudja ütni ) levenni a stompot - 1 ranged - 2 healer felállással, mindkettő kap egy 'vezetőt', aki RC-n bemondja, hogy 'Party1 menjen közelebb a gömbhöz kicsit' és más efféléket, a 2 csapat teljesen függetlenül elvan egymástól, és ennyi.
A random halálok megszűnnek, a stomp soaker karakter nem hal meg, eléggé nagymértékben stabilizálja ugye a fightot. A dps is egyenletesebb, mivel 2-2 DPS van, ebből ugye az egyik + a 2 healer futkos a gömbökhöz mindig.
Az a csapat nyer, akinél nem hal meg senki / hamarabb dől el a boss.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 11 hónapja #6357

ja, en is ezen filoztam, hogy egesz egyszeruen nem szarozunk hanem odamegyunk 4 healerrel es kesz. na majd nemsokara meglatjuk.
hosszu tavon jo lenne 3 healerrel menni mondjuk, mert kulonben nagyon fix setup lesz, adott a 4 healer, a 2 tank es egy rugo a legendary miatt, ez maris 7 ember...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 11 hónapja #6359

Lock mindkettőt egyszerre tudja dotolni. A 2 target miatt valószínűleg destro itt az ideális spec. ( Bane of Havoc )

Utolsó szerkesztés: 12 éve 11 hónapja Írta: Bernatella.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 11 hónapja #6391

paran azt irtak tobb helyen is, hogy a stomp nem a bosshoz legkozelebbi 2 emberre sebez sokat, hanem a tankra es a tankhoz legkozelebb allo emberre. szerintem a tegnapi tryok utan kijelenthetjuk, hogy ez tenyleg igy mukodik.

stomp dmg a killen:
www.worldoflogs.com/reports/rt-krzq1v2a2...09033/?s=4339&e=4695

bar a g1 pont meghalt a vege elott, nem indokolja semmi a kulonbsegeket az alkalmak szamaban.
szerintem itt egesz egyszeruen szar a leirasa a kepessegnek. masok is azon a velemenyen voltak, hogy akit sebez a stomp, az egy sima egyszeru flat dmg-et kap, nem oszlik ez szet sehova. a mi oldalunkon volt hogy harman sebzodtunk osszesen a tank a melee es en, miss meg nem szerepel a tobbieknel a logban.
esetleg megnezhetnenk jovo heten hogy a harom kristalyos a stompon kivul all, ha ez mukodik, akkor maris okesabbnak tunik kevesebb healerrel. az is lehet, hogy eleg 3 ember stompba, stb.
mondjuk ha az egyik oldalon egy healer eleg, akkor a masik oldalon is elegnek kell lennie, szoval maris ket healeres taktikank van. :-p

Morchok's attack pattern is very straight forward:
Stomp -> Summon Crystal -> Stomp -> Crystal Explodes, Summon New Crystal -> Stomp -> Crystal Explodes -> Black Blood Phase -> Stomp -> Repeat

---

update:
paran ugy csinaltak, hogy csak a tank szedte fel mindenfele CDvel a stompokat melee es mindenfele mas trukkozes nelkul, es jo gyorsan levertek 6 dps-sel. viszont mai post alapjan hotfixeltek valamit a stompon es akik ma probalkoztak ezzel, azoknal ez mar nem jott ossze. valoszinuleg voltak gondok a stomp mukodesevel, tippre most mar tenyleg ugy mukodik, hogy a leirasban van.
szoval marad a tengapi 4 healeres taktika, elobb-utobb meglesz ra a gear, hogy egy healer is megoldja a healt, ami utan mar 2 healeres lesz a fight. ez persze sokkal nagyobb dps-t is jelent, szoval csak 3-4 huzos reszre kell valoszinuleg beosztani a CDket, abbol egynel meg eleve lesz BL.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 11 hónapja Írta: Skaven.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 11 hónapja #6393

Ezen szerintem egyébként nem kell parázni különösebben.
Én akár végig kimaradok, mire nem lesz overgear, az, hogy nincs achivement, nem faktor.
És akkor a 3 üres spotot lehet rotálni, igény szerint, hogy most épp melyik DPS fér be. Többet ér, hogy elborul fixen 1-2 tryon belül, és mehetünk tovább, mintsem most váltogatni, hogy mi - merre - meddig, és kicsit nagyobb raidmember rotáció legyen.
Főleg így, hogy HC bossból is csak a szutyok gemtáska jön, még az sincs, hogy vkinek marad a 3g-s zöld cucc, míg más mindig szedi ki az 5K g-t érő epic gemeket.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.179 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum