normal Spine of Deathwing

Több
12 éve 11 hónapja #5962

Spine of Deathwing - A sárkány gerince

A fight lényege, hogy lehámozzuk manciról a nagy nehezen rákalapált armort csigolyánként. Két phase fog váltakozni, egy taktikus, és egy burst-ölős. A teljesség igénye nélkül a lényeges dolgok következnek.

Phase 1
A sárkány két oldalán csápok fognak megjelenni. Ha egyet megölsz, megjelenik egy tüzes add, amit az egyik tank felvesz. Illetve a csáp helyéről tüzes gombócok fognak szivárogni a raidbe, másik tank felveszi őket. 9 tüzes gombócot kell rárobbantani az elementál jellegű másik addra, ekkor az robban egyet. Amikor ez bekövetkezik, a lehető legközelebb kell lennie a sárkány fejéhez -> így fogjuk fokozatosan kinyitni a konzervet.

Phase 2
Amint felemelkedik a páncél, izomdps a tendorba ami alatta van. Ha annak elfogy a hpja, leesik 3 csigolyányi páncél, és megyünk arrébb.

Ezek váltakoznak. Ami fontos még, hogy a raidnek egyenletesen kell elterülnie a sárkány két oldalán, mert ha az egyiken többen vannak, ledobál magáról. Az addokkal lehet majd variálni, pl ha bírják a healerek és a tankok, több helyről engedni egyszerre a pacákat, felgyorsítva ezzel az eseményeket. Egy adag páncél letöréséhez ~2 addrobbanás kell majd.

Videó:


Up the Irons!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 11 hónapja #6100

Meglepő modon nekem az egyik legélvezetesebb fight eddig, itt volt elöször az hogy konkrétan a taktikán csiszolva
lett meg és nem pedig azon h vki nem allt ki vagy nem futott el vmi sebzés elöl
vagy nem nyomott vmi gombot időben.
Van benne dps check is, addozás is nem észnelkül,
heal, és tank igénye is felette van az átlagnak.


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo
Utolsó szerkesztés: 12 éve 11 hónapja Írta: Mégöt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 11 hónapja #6106

Ami engem illet, ezen a fighton átváltottam arcane-ra (reforge-dzsal meg mindennel együtt, jó is volt a szünet előtte), mert elsősorban burst damage-re van szükség, mint kontans, stabil DPS-re a sok-sok szünet miatt. (Arról nem is beszélve, hogy a fire esetén kiesik a passzív LB tick, mivel nem kell a felesleges AOE sebzés.) Gondolom, a többi classnak is jobban jön ide az elsősorban single target DPS-re kihegyezett spec.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 11 hónapja #6107

Beszéltetek meg egyébként ide valamilyen CD sorrendet?
Azaz pl. első robbantás után mindenki full CD, másodikra ami épp van + poti, harmadikra BL, negyedikre meg ami maradt?
Vagy ennyire nem volt elosztva, hogy esetlegesen elég legyen mindig 1-1 robbantás?
Végül mennyi add kellett a páncéllemezekhez? Egyszerre csak 1 addot tartottatok meg?
A csápok kezelése hogyan történt?
Videó készült?
Több kérdésem egyelőre nincs. :)

Utolsó szerkesztés: 12 éve 11 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 11 hónapja #6108

A BL a második csápra ment el a killkor, a CD-k pedig a többségünknél szépen lejártak szerintem mindegyik Burning Hogyhívjákra, szóval elég rendesen puffogtattuk őket. Egyszer volt probléma a leverésével, amikor közben az egyik Corruption elkezdett lézerezni, mert túl sokan váltunk ki rá egyszerre (gondolom), de amúgy ezzel már nem volt gond. Azzal mondjuk igen, amikor például túl gyorsan leszedtük az anomáliát (annak sem tudom a nevét), mielőtt elkezdett volna robbanni, vagy épp túl messze volt magától a pikkelytől. Egyszerre egy add mindig elég volt - kivéve, amikor túl gyorsan öltük meg az egyiket, de még ezzel a hibával együtt is összejött a kill, mert nem tartott sokba újra felstackelni rá a dolgokat.

Ha jól emlékszem, az utolsó tryon minden páncéldarab után forgattuk a bosst, hogy ne legyen túl sok kis add, illetve a helyezkedést illetően az derült ki, hogy mindig a négy Corruption közé kell beállni, mert úgy a legideálisabb.

A videót illetően viszont nincsenek információm :).

EDIT: ha a heal CD-ket kérdezted, az be volt osztva, bár Sellő mondogatta nekem közben, hogy az aura masteryt minden robbanásnál eltolta, mert mindig lejárt neki. Ahogy észrevettem, az elnézett addot követően Skaven és Duesten CD-i is visszajöhettek, mert a végére újra volt nagy buborék például.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 11 hónapja Írta: Rhaia.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 11 hónapja #6109

A taktika röviden:

Minden guildnek/ raidteamnek más és más lesz attól függően mennyire tudja egy raid "erőböl megoldani a dolgokat.

Ahogy Raiha írta fontos a burst dps mert nagyon sokszor kell váltani ..kb semmi sem él 10-15 secnél tovább ami meg igen azt nem szabad megölni idő előtt.

tehát:

leestek lesz 4 csáp: a Csápok lényege, hogy minél kevesebb legyen belőlök DE LEGALÁBB 1: Azért mert ha nincs minimum 1 akkor 1 újra éled random helyen

A csápok 2 dolgot csinálnak ha jól emléxem AOÉznak meg néha random emberre 30 seces stunt vágnak (elkapják lézerrel) ezt úgy lehet leszedni a bajtársadról, hogy megütögeted a csápot aki ettől elereszti (nagyon fontos, hogy miután eleresztette NE öld meg a csápot ha csak nem muszály a fentebb leírt dolog miatt).

Ha megölsz 1 csápot 3 dolog fog történni:

1: marad a helyén egy seb ami úgy mond ragasztóként működik: sebez és lassít viszont odakötözz deathwing testéhez
2:jön nagy add (1 darab/csáp halás) a csáp meghalása után
3: a csáp helyén maradt sebből folyamatosan jön kis add (paca)

kis add: üt elég kicsit viszont a végére sok lesz belőle...kurva low hpjuk van ha meghal robban egyet és 10kát sebez a raidra aoéban + hagy egy kis tüzlángot a földön ami nem sebez egyáltalán csak ott van.

Nagy add: Ez üt elég Lown és ha a tank beleviszi a kis paca álltal megölt tüzlángocskába felhevül attól(mint ha combo pont lenne számolja a nameplate mellett neki ezt a hevülést csak nem pontokkal hanem számokkal). Elér 9et bedurvul elkezd folyamatosan aoézni (ilyenkor már olyan HPén kell lennie hogy kb 1 ütésből meghaljon). 1%hpén megáll elkezd castolni egy OP aoét ami 10 yardban sebez 400000et. Elkell előle futni és ilyenkor már közel kell lennie a páncélhoz. Ugyanis ez a robbanás fogja felnyitni a páncélt.

3 páncél van: Mi ugy csináltuk hogy elsőnél CDék 2.nál BL 3.nál megint visszajött mindenkinek a CDje...így levertük mindet 1 nagy add robbantással

amikor leütsz egy páncélt megnyílik a kövi páncélhoz az út és még plusz csápok. Tehát vagy több csápod lesz aoéval és stunnal vagy ezeket megölöd és több addod lesz...lehet variálni. (nem igazán emléxem hogy páncélonként plusz kettő vagy plusz négy csáp lesz)

A fight folyamán akármit csinálsz overrun lesz az adokból. ezt hogy lehet kezelni:

Ha DW egyik oldalára áll az egész raid ő ezt érzi megpróbál téged ledobni egy nagy cifrakanyarral.
Ez sikerül is neki ha nem állsz benne a ragasztóban (még leírás elején említettem ez a megölt csápok után visszamaradt seb amiből a kis addok jönnek). Ha beleállsz a ragasztóba sebzödsz is szoval csak akkor állj bele amikor ez van.

Ez a módszer letisztítja az összes NAGY addot. A kicsik fent maradnak ezekből ha tul sok van lekell ölni belőlük de óvatosan nehogy olyan nagy add szívja fel a helyén maradt lángnyelvet akinek nem kéne

Így kell szépen előre haladni rárobbantani a nagy addot a páncélra ha meg overrun van nagy addokból akkor forgatni DWét úgy hogy az egyik oldalra tömörültök. (Ez amúgy wipot is okozhat tehát ha nem kell addoktól megszabadulni mindenki maradjon középen!!!!)

Mi ugy csináltuk, hogy első páncél lebaszás után megöltünk még pár csápot és forgattunk egyet DWén. Ugye ilyenkor lesz kb 4-5 nagy add kint meg egy csomo kis add mert amig a páncélt utod mással nem foglalkozol igy kicsit elkanászodik a kis addok mennyisége.

Tehát mi az első páncél leütése után fixen forgattunk egyet DWén utána meg akkor amikor tul sok nagy add volt és nem is nagyon volt még olyan amivel tudtunk volna robbantani. (Little tank szempontból vagy Skaven heal szempontból mindig beszólt hogy nem sokáig bírják már ilyenkor löktük le az addokat)

2 tank ugye az egyik a DW farok oldalán áll felszedi a felesleges nagy/kis addokat a másik tank a páncélnál áll tankolja a kiválasztott nagy addot és betauntolgatja a nagy add alá a kis adokat akiket ott megölnek a dps hogy hevüljön fel.

A DPS prioritási sorren:

1:Csápot ütöd amikor bestunol valakit (de vigyázva csak addig amig elnem engedi ha nem muszály ne öld meg)

2:Robbantásra kijelölt nagy addot levinni 10-15% HPra ott STOP!!!!! amig nincs rajta 9 hevülés és nem durvul be aoézó köcsöggé ilyenkor kell megölni és elfutni tőle tíz yardra

3: ha ez megtörtént felszakad a páncél ilyenkor mindent ignorálsz elnyomod a cdéket és engeded neki, hogy érezze a törődést(kivétel ha pont ilyenkor stunol le vkit a csáp azt ki kell ütni)

4: kis addok ölése

5: csáp ölése ha szól a tank, hogy nincs Nagy add amivel lehetne robbantani.

Jó hosszúra sikerült bocsi...


\"Nem az az igazi hős, aki vakon harcol a jóért, hanem az, aki megízlelte a gonosz gyönyöreit és magától rájött, ellen kell annak állnia minden erejével.\"

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 11 hónapja #6124

Kiegészíteném azzal, hogy amikor az első páncél leverése után a boss forgatásakor leesett az összes nagyadd, ekkor a páncél alól előbújt 2 csáp + az első 4-ből élt 1 csáp. Ekkor levertünk 2 csápot, 1 add gaia-nál stackeléshez, 1 add nekem offtankolás. DE! Mivel 1 nagyaddom volt ezért az érkező felesleges kisaddokat egyesével levertem és arra az 1 nagy addra felstackeltem 4 buffot. Ezért amikor a következő páncél leesett (második), Gaia-nak már át tudtam adni egy 4 stackes nagyaddot.

Egyébként a második páncél után olyan sok kis add jön, hogy az addtanknak szedni kell össze őket, hogy ne bántsák a healereket és hogy ne legyen sok, egyesével le kell őket verni. Fight végére ígyis maradt rajtam 2-3 nagyadd + 6-8 kicsi.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 11 hónapja #6126

ujra osszefoglalva:

elkezdodik a fight, mindenki kozepen all, hogy ne porogjon a boss.
a ranged lever harom csapot, a negyedik maxon van, a raid tobbi resze var, nem megy ki oldalra, nehogy porogjon a boss.
kijon 3 nagy add, kettol felvesz az offtank, egyet a main tank. main tank elol all a pancelnal, a raid az offtankkal hatrebb, kb. 15-20 yard tavolsagra. a main tank nagy addjat le kell verni kb. 10-15%ra.
jonnek a kis pacak, main tank behivja oket a nagy add melle, leverodnek.
ha a kint levo nagy csap belezerez valakit, akkor a rangedek ralonek, hogy abbahagyja. a csapot igyekezzenek nem leverni, hogy ne jojjenek ki folosleges nagy addok.
a main tank ranyom kilenc stacket a nagy addra, az addot abban a pillanatban leverik.
felnyilik a pancel, mindenki benyom minden CD-t es leverik a bosst.
mindenki kimegy az elore megbeszelt oldara es beforgatjuk a bosst a csapok utan ottmaradt ragasztopacan allva. az eddigi nagy addok leesnek, csak a pacak maradnak meg.
mindenki visszamegy kozepre, leverjuk a serult regi csapot es az egyik ujat. a tankok felvesznek 1-1 nagy addot mikozben ujra pozicioba allunk a pancelhoz kozel.
az MT kiszedegeti az OT mellol a pacakat es felnyomja kilencre a stackeket a nagy addon. mivel ilyenkor mar eleg sok paca van kint, ezert az OT elkezdi leverni a mellette levo pacakat es stackelgeti a nala levo nagy addot.
kozben a ranged ugyanugy figyel a lezerezos csapra, ez vegig top prioritas.
nagy add megint kilencen, gyorsan leverik, BL, boss leverese.
maradunk kozepen, nem forgatjuk a bosst, de elorreb megyunk hogy ugyanugy a pancelnal alljon az MT. az MT leszedi az OTrol a nagy addot, amint mar egesz sok stack van, kiszed melle par kis pacat es villamgyorsan felnyomjuk kilencre ezt is.
harmadik bossveres, erre megint benyom mindenki minden CD-t es le is megy a boss.

gyakorlatilag az elso szakasz a leghosszabb, a masodik a forgatas utan kicsit gyorsabb mert mar van kint tobb paca is, igy gyorsabban lehet stackelni a nagy addot, a harmadik szakasz pedig mar nagyon gyors is lehet, itt nem kell forgatni es eleve van tobb stack is a nagy addon. akar 6-7 is osszeszedheto siman egyebkent, ha eletben tudjak tartani a tankot a healerek.

healer szempontbol a nagy add neha mar erdekes lehet, +10% dmg es attack speed kerul ra minden egyes stackkel.
az OT egy ido utan eleg sok mobot tankol + ha mar stackelget is egy nagyra, akkor mar ott is jonnek a nagy utesek eleg szepen.
emellett a nagy csapok egy 200k healinget absorbolo shieldet dobnak ki az emberekre neha-neha (ez az egyik ok ami miatt nem lehet kint egynel tobb beloluk), ami 10 secenkent 10k-t tickel. ezt a shieldet le kell healelni a raidrol, hogy megszunjon a dot effekt es fel lehessen huzni mindenkit. disc priestek hatranyban, de a tobbi healernel ez nem lehet gond, foleg druidanal es samannal. a wol jelenleg a fullos healt mutatja, azt is beleirja, ami az absorbba ment bele, illetve nem igazan megallapithato, hogy mi volt rendes heal es mi lett absorbolva. mindenesetre kiderul ha valaki csak abrandozik a fight alatt es ugy gondolja hogy minden rendben mert az emberek max kozeleben vannak.

2 tank 2 healer eleg lehet, de 3 healerrel is lehet menni nyugodtan, ugy meg hibazni is lehet boven.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 11 hónapja #6208

sajna mindenki hallatszik a videon, csak en nem, sikerult frankon beallitanom a dolgokat. :D

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 11 hónapja #6209

Üti az izzét musclet xDDD látszik bazdmeg, hogy csak latinul meg angolul hallom az izom szót egyetemenxD


\"Nem az az igazi hős, aki vakon harcol a jóért, hanem az, aki megízlelte a gonosz gyönyöreit és magától rájött, ellen kell annak állnia minden erejével.\"
Utolsó szerkesztés: 12 éve 11 hónapja Írta: GaiaBlood.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 11 hónapja #6250

Nem tudtam a muscle bugról, nálunk talán az első try-ok egyikén fordult elő, hogy nem vertük le időben. Jelentősen hosszabb lesz a harc, ha 2-szer kell robbantani 1-1 páncélt, ezért mindent meg kell tenni, hogy meglegyen a DPS az izomra. Madness of DW fázisok ennél nagyobb DPS-t igényelnek majd (a mi taktikánkkal legalábbis), ezért össze kell tudnotok hozni az egy fázisos izomverést.

Alap, hogy be kell osztani a DPS CD-ket, beszéljétek meg, hogy kinek milyen lehetőségei vannak és azt mikor lövi el. Bár én destro talenten mentem, ez muszályból a healerek mana háztartása miatt történt. Nálunk ez az egyetlen opció a replenishmentre, a Demon amúgy ideálisab ide (is).

Hogy csinálnám én (ha triviális elnézést):

Metamorphosis CD a módosítókkal 2 perc körül van, így az első demon formot Demon Soul-lal és trinkettel, faji képességgel kombózva az első izomnál kell csak eltolni. 8 yardon belül állva az Immolation Aura is sebez, tehát Demon lock => melee range. Shadowflame-et is be kell tenni a rotába és hadd szóljon. Második izomra valószínűleg nem jön vissza a Metamorphosis és a többi 2 perces CD, ezért akkor ki kell tenni a doomguardot. Harmadik csomóra újra Metamorphosis +Demon Soul+trinket. A bossra utána mehet a BL, és a poti.

A gyors target váltás miatt írnék egy a /target ...izom... makrót összerakva a Metamorphosis-sal, DS-del, trinkettel, mivel ork vagyok a fajival is. Valamint a petattack-al és mondjuk egy Corruption-nel. Bossframe mutatja ha kijön.

Utolsó szerkesztés: 12 éve 11 hónapja Írta: Bernatella.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.142 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum