normal Warlord Zon'ozz

Több
13 éve 1 hete #5571

Zon'ozz egy újabb arcmentes ellenség, aki C'thun és Yogg-saron ellen harcolt N'Zoth odlalán, még amikor az Old Godok idői jártak, mos azonban Halálszárnynak csicskul és segít neki bevenni Wyrmrest Temple-t.

Felállás:
1 Tank
3 healer (normalban lehet, hogy 2 healer is meg tudja oldani)
6 dps

Képességek:
Focused Anger: Egy stackelő buff amit pakol magára, mely növeli a sebzését és a támadási sebességét 10-10%-kal.
Psychic Drain: 30 fokos szögben fúj maga elé, ez 120k shadow dmg-et jelent, mely healeli is a bosst, a kiosztott sebzés tízszeresével. Értelemszerűen elfordítva kell tankolni a raidtől, és a csapat többi tagjának is vigyáznia kell, hogy semmiképpen se rohangáljon be elé, amikor várható egy fújás.
Disrupting Shadows: Egy Magic debuff, mely egy 36k/2sec - es dot, amit le kell szedni. Dispel hatására hátralöki az áldozatot, ránézésre egy 15-20 yardot és sebez bele 60k shadow damage-et. A gyors dispellel spórolunk healelnivalót, viszont a debuffos emberkének számítania kell a knockbackre, így a dispel után gyorsan vissza kell tudni rendeződni az alap felállásba (ha fixen a hátad felé dob, még azt is el tudom képzelni, hogy ha vki debuffot kap, hátat fordít, hogy befelé dobja a cucc, ne ki a rákba healrange-ből) Ezen az egyedüli buktató a Void golyó-robbanás által kiosztott sebzéssel való összecsúszása lehet, erre figyelni kell.
Void of the Unmaking: Így hívják a videón látható lila void gömböt. A pull után 2 seccel kezdi letenni, maga elé kb 30 yard távolságra. A golyóbis először egyenesen abba az irányba halad tovább, amerre kiküldte a boss (a lila csík segít)
tehát: BOSS


gömb-->haladás irány.
Ez a kis gombóc ha ütközik valakivel, 180k dmg-et oszt ki (ami osztódik a környező játékosok között), és felrak a bossra +5% dmg takent, ami stackel. A robbanást követően pár pillanat és a golyó már meg is kezdi az útját az ellenkező irányba, immáron egy 20%-kal nagyobb robbanótöltetet hordozva, ami érintkezésenként tovább növekedhet. Így megy ez, míg a void nem találkozik magával a bossal. Ha ez bekövetkezik, a boss ledobja magáról a Focused Anger stackeket és jön a phase 2, amely 30 secig tart. (Erről kicsit később)
Fontos, hogy ha az orbnak nem képez robbanófelületet egy player sem, akkor ugye szépen halad kifelé, egészen a terem faláig. Ekkor a raid kap 60k sebzést/kopf, és mindenki felrepül a magasba.


Phase 2:
A Phase 2 ugye a boss a voiddal való érintkezésekor következik be és 30 secig tart. Ekkor a boss befut középre és nem üti tovább a tankot. Cserébe viszont az egész raid kap 14k shadow sebzést másodperceként, + megjelennek szemek (a videón 8at láttam), melyek random targetbe tolnak 28k shadow sebzést, kb 3 secenként, ezzel téve a raidsebződést viszonylag kiszámíthatalanná. Ilyenkor stackelünk, raidcdket nyomatunk, majd a 30 sec lejártával, újraindul a p1. Érdekesség, hogy a videó szerint a következő void orb csak 30 seccel a phaseváltás után jön ki, addig csak dispelezgetni kell, meg ütni a bosst mint a répát.

Nostehát:
Bemegyünk, a tank vhol a raidtől elfordítva tankolja, melee a seggében, ranged+ healerek kint állnak. A megbeszéltek alapján a melee és a ranged passzolgat a golyóval x-szer (melee közben mindig futhat ki a rangedhez is, ha van hpja, h még több részre oszoljék a sebzés), majd nekivezetjük a bossnak. Ilyenkor boss alatt összállunk 30 secig, aoeheal, raidcd-k, dpsnek burn ezerrel, majd az elejétől újra az egész. BL 2. vagy 3. burnfázisra, attól függően hogy állunk CD-kkel, milyen a dps.
Összességében úgy gondolom, hogy normalban nem okozhat nagy gondot ez a boss, a HC verziót meg majd megnézem az első live reset alatt. Közben saját tapasztalatok alapján majd szerkesztgetem a postot.

És végül a videó:


szerk: Köszi az infót Class, a Te tapasztalataid szerint átírtam pár dolgot.

Utolsó szerkesztés: 13 éve 1 hete Írta: Zino.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 1 hete #5572

Ezt teszteltük vagy 1.5 óra erejéig PTR-en, a körülötte lévő trash is megér egy misét egyébként, ami nem feltétlen látszik a videóból.

Ha kiér a falig a gömb, akkor wipe van, kb healolhatatlan lesz a szitu, ráadásul nagy eséllyel a dmg boost is le fog esni, lásd alább.

Ha beér a gömb, akkor felpakolja az 5%-okat, de ez stackel, a bosson 2 percig ( legalábbis ennyit írt a timer, amikor néztem P2-ben ) van fenn. Azaz szépen frissíteni kell időnként, hogy le ne essen, így a végére simán lesz rajta 20as stack is akár, dupla sebzést garantálva.

Azért vannak szóródva, mivel az első robbanás 'csak' 180K hp-t sebez. Ezt akár egy karakter is le tudja venni némi resist / CD mellett, így nincs vele gond, hogy visszamenjen. Ott a melee már stackelve vissza tudja pattintani, a ranged összeállva szintén vissza, egész addig, amíg be nem ér a bosshoz egyszer csak.
Mivel heal szempontjából a P2 könnyebb ( nincs debuff - a healerek legalábbis azt mondták, hogy ez lazább volt számukra ), valamint a boss is begorombul egy idő után, ezért nem lehet sokáig húzni.


A videón gyanusan kevés hp-ja van a bossnak egyébként, de lehet, hogy csak nekünk volt vele problémánk, hogy ( 2 halott mellett ) simán belefutottunk az enrageba, még jóval a boss potenciális halála előtt, szóval a jelenlegi állapota a bossnak ennél keményebb, mint ami a videóban látszódik.

A debuff csak a célpontot löki el, a többieket nem, bárhol is állnak, azért szóródnak, mert ahogy megjelenik a gömb, nem lehet tudni, hogy pontosan merre is indul el.

Elméletileg még videó is lehet róla, ha Skavennál még megvan.

Ha teszteled PTR-en, akkor 10es, normál verzióban tedd meg, mivel LFR-ben sokkal könnyebb, pl. a gömb a boss háta mögött jelenik meg, nem előtte, így annyit kell csak csinálni, hogy a boss mögött 20 yarddal megáll a ranged, akikről visszapattan a gömb a boss mögött szorosan álló melee-re, majd így tovább, kb. a fight egyetlen komplikált része veszik el.

Utolsó szerkesztés: 13 éve 1 hete Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 11 hónapja #6065

Két buktatója volt.
Elsőnek, hogy a tank jellemzően gyakorta elhalálozott, P1-ben és P2-ben egyaránt.
Vagy 2 tank, és váltogatnak, CD-zni, vagy intenzívebb heal kell, egy healerrel a meleeben.

A gömb sokkal jobban pattog, mint PTR-en, 5 pattintásonként operáltunk, azzal volt csak szenvedés, hogy ha a ranged közel jött, akkor a gömb még nem volt pattintásra képes állapotban, így nem a meleen pattant vissza, hanem pl. a tankon.
Azaz a ranged kicsit álljon messzebb ( a tó szélére ), hogy vissza tudjon pattanni a gömb rendesen.

Egyéb gondokkal, azon kívül, hogy a tank előszeretettel elhalálozott, nem találkoztunk.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 11 hónapja #6077

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.081 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum