- Omnislash Horde - Arathor EU
- Fórum
- Nyilvános Fórum
- Tactics & Guides
- Old content
- Dragon Soul
- Warmaster Blackhorn
Warmaster Blackhorn
- Ragingfist
- Témaindító
- Nem elérhető
- Stone Guard
- Long live rock n' roll
- Hozzászólások: 470
- Karma: 3
- Köszönetek: 9
A Deathwing előtti boss DS-ben. Két fázisból áll a harc. "Az új lootship".
10man setup:
2 tank
2-3 healer (valószínűleg normalban elég lesz 2, hcba 3)
5-6 dps (ranged és melee megosztva)
10man normal
Phase 1:
Csak addokkal fogunk találkozni, ezekből 3 féle lesz. A phase lényege, hogy a hajót el akarják pusztítani, mi meg megakadályozzuk ezt.
A hajó: A hajó fel van szerelve szigonypuskákkal, amikkel a sárkány addokat fogják a közelbe rángatni a barátságos NPC-k. Ezek időnként kiszabadulnak, aztán visszarántják őket, stb.
Goriona: A boss ezen a nevesített sárkányon ül, 1 ability:
Twilight Onslaught
. Ez 10-esben 800k sebzés -> ráfutunk és mi kapjuk be a hajó helyett (min. 8 ember).
Twilight Assault Drake: A lerángatott sárkányok. Közel jönnek ledobni a rajtuk ülő mobokat, aztán távolodnak a bombázáshoz. 1 ability:
Twilight Barrage
. Ebbe is bele kell állni, ugyanúgy sebzi a hajót (min. 2 ember - 10esben 200k sebzés). Nem kell tankolni.
Twilight Elite Dreadblade/Slayer: Ezeket kell tankolni. 2 ability (egyelőre nincs wowheaden, nincs link):
Blade rush: random emberre charge, 100k damage. Deadmines robotos bosshoz hasonlóan az útjában álló minden ember szintén kap egyet.
Degeneration (Dread): 40k sebzés maga elé (tank elfordítva tartja) + 1 perces dot: 2 másodpercenként 3k shadow damage.
Brutal Strike (Slayer): Ugyanez, csak fizikai sebzés.
Twilight Sapper: kamikaze goblinok amik sebzik a hajót, a rangednek a levegőben meg kell ölnie különben sebzi a hajót.
3 hullámnyi (3x2) sárkánylovas után leugrik a fedélzetre a boss > P2.
Phase 2:
Tank 'n Spank. A boss warrior képességekkel rendelkezik.
Devastate: -20% armor a targetre -> tankcsere 2nél.
Disrupting roar: 10 yardon belül tartózkodó emberekre 65k damage és interrupt -> healerek és rangedek álljanak távolabb.
Shockwave: 100k damage maga elé + 4 sec stun-> el kell fordítani a bosst. PTR-en voltak gondok, nem tudom hogy a tankok bénáztak-e, de volt olyan, hogy hátat fordított a boss és úgy nyomta....viszont akkor is van idő kiállni belőle.
Vengeance: passzívan rakja magára. Amint sebződik 1%-ot, 1%-al nő a sebzése.
Goriona bedobja közénk a bosst, és a megáll a levegőben a hajó mellett.
Új ability: Twilight Flames: random emberre köp, akin 50k-t sebez, valamint mindenki máson, aki 8 yardtól közelebb áll ehhez az emberhez. Ezután akit leköpött, annak a helyén "tócsa" marad a fight végéig. Mihamarabb meg kell futamítani.
Tehát a taktika:
Phase 1-ben addokat ölünk, a fontossági sorrend:
Twilight Sapper > Twilight Assault Drake > Twilight Elite Dreadblade/Slayer
3 hullám után jön a boss, az egyik tank felveszi, elfordítja a raidtől. 2 stackenként váltanak a másik tankkal. A ranged + healerek 10 yardtól messzebb állnak a bosstól. Ranged öli a sárkányt. Amint elrepült, mindenki a bosst. A BL-t valószínűleg a Vengeance miatt a végén érdemes elnyomni.
Raid pozícionálás: később.
Video:
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Skaven
- Nem elérhető
- Moderator
- Hozzászólások: 1402
- Karma: 34
- Köszönetek: 109
p1-ben erdemes nagyjabol kozepen tankolni a szutykokat, hogy ne kelljen baromi sokat futni a nagy lila pacaig (NLP! - copyright, trade mark, stb), illetve hogy a kis lila pacakba (KLP) is gyorsabban be tudjon erni par ember. parat nyugodtan ki lehet hagyni a kicsikbol, ha valamennyire leverik a hajot, az meg nem veszes.
p2ben az egyik oldalon ott lesz a sarkany, a masik oldalra kell kihuzni a bosst ugy hogy kifele nez. igy eleg hely marad a raid szamara hogy letocsazzon a fedelzetre.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Classrun
- Nem elérhető
- Moderátor
- Tibi az Arathorról
- Hozzászólások: 2499
- Karma: 49
- Köszönetek: 115
A prio kb így néz ki:
- Sapperek haljanak meg. Ezek ritka trükkösek, amikor lejönnek, és kapnak egy sebzést, egyből eltűnnek, ellenben lehet őket death gripelni, lassítani ( és szerintem stunolni is, mások szerint nem, lényegtelen ). Egy sapper -20% a hajó hp-jába, ergo ha már egy is bemegy, az gyanús, hogy wipe
Amikor nincsenek sapperek, akkor a prio kb. a következő:
- Meleenek: ölje le a nagy addokat
- Rangednek: ölje le a sárkányokat, amelyek köpködik a hajót VAGY álljon bele a köpetekbe. Nyilvánvalóan a heal szempontjából szerencsésebb, ha lelövik a sárkányt, de ehhez min. 2 ranged kell, hogy időben meglegyen, így pl. ha 3 ranged van, akkor azt lehet csinálni, hogy az egyik oldalon megáll 2 ranged, akik az arra az oldalra érkezett sárkányokat lövi, amikor ilyenek nincsenek, akkor pedig lövi a nagy addot, míg a másik oldalon 1 mobilisabb ranged + 1 healer beáll, a healert fel kell jelölni, vele kell mozognia a rangednek, és a ranged a nagy addokat lövi + a rangeddel szinkronban felszedi a lövéseket. A 2 rangedes oldalon be kell engedni az érkezett lövéseket, inkább az add mihamarabbi eltakarítására kell törekedni.
Ha vki egyedül szed fel egy pacát, akkor potenciálisan meghal, mivel nagyon sokat sebez. Ergo egyedül nem pacázunk.
Ritka nagyokat üt a boss a végén, ha bárki beragad, és stunolódik / meghal ( healer főleg ), akkor wipe.
Egy 2 tank + 3 healer + 2 melee + 3 rangedes setup esetén kb a forgatókönyv:
2 tank + 2 melee a nagy addokon, vhol középtájon. Ha paca jön a környékre, akkor annyit érdemes alrébbmenni, egyébként pedig ölni őket.
2 ranged az egyik oldalon, 1 ranged + 1 healer a másik oldalon. A 2 rangedes oldalon lelövöd a sárkány addot, és a pacákkal nem törődsz, a healer + rangedes oldalon viszont a healert fel kell jelölni, a ranged vele megy, és szépen szedegeted a pacákat + a ranged lövi a középen lévő nagy addokat.
Ha jött sapper, akkor azt mindenki lövi, lassító csapda és egyebek mehet arra az oldalra, ahová majd be akar futni, így megjelenik, kap egy lövést, eltűnik, majd ezt követően legközelebb vmikor a lassító csapda táján jelenik majd meg.
P2-ben ranged sárkányt, majd bosst lövi, a shockwavere mindenki figyeljen.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Sarthan
- Nem elérhető
- First Sergeant
- Hozzászólások: 267
- Karma: 3
- Köszönetek: 0
Szerintem akkor van p1 vége amikor az összes sárkány ami lövöldöz elhullik, továbbá tegnap úgy tűnt hogy egyszerre csak egyik oldalon kötözik le a sárkányokat.
Tehát top prioritás a sapper kinyírása, mert ha bemegy wipe, de a második prioritás minél hamarabb kinyírni a sárkányokat. Ha hamar meghalnak akkor kevesebb sapper kevesebb probléma.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Littleboy
- Nem elérhető
- Admin
- For the Horde
- Hozzászólások: 855
- Karma: 22
- Köszönetek: 72
A nagy sárkányokat melee is ütheti.
Ha 3 ranged van és 2 melee, akkor mehet 2 ranged egyik oldal, 1 ranged + 1 melee másik oldal. Gyorsan burn és mindenki mehet vissza a nagy melee addra.
P2-ben is a ranged a srákányokat lövi.
Itt egy hasonló setup a milyenkhez:
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Littleboy
- Nem elérhető
- Admin
- For the Horde
- Hozzászólások: 855
- Karma: 22
- Köszönetek: 72
Első postban javítani:
[quote=post
]Shockwave: 100k damage maga elé + 4 sec stun-> el kell fordítani a bosst. PTR-en voltak gondok, nem tudom hogy a tankok bénáztak-e, de volt olyan, hogy hátat fordított a boss és úgy nyomta....viszont akkor is van idő kiállni belőle.
[/quote]Shockwave: 100k damage + 4 sec stun. Kinéz valakit a raidből, ráfordul és elkezdi az ő irányába castolni. Mindenki álljon el abból az irányból!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Classrun
- Nem elérhető
- Moderátor
- Tibi az Arathorról
- Hozzászólások: 2499
- Karma: 49
- Köszönetek: 115
Aha, szóval meleevel fel kell állni a peremre, onnan érhető el a boss.
Ez hiányzott tegnap, nem ugrottam fel, és úgy out of range volt.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Mégöt
- Nem elérhető
- Stone Guard
- Télen medve, nyáron tanár szeretnék lenni:P
- Hozzászólások: 672
- Karma: 16
- Köszönetek: 69
Számomra ez a boss eddig a leggázabb /ill a p2/ shockwaveböl meglehetösen nehéz kiállni ha messze vagy a bosstól
mert csóva formában nyomja és ott mar nagyon széles a sáv viszon a boss mellöl nem értem el a sárkányt
ha lehet legközelebb probaljunk mar egy kicsit közelebbi helyen tankolni a sárkányhoz.
Ahogy néztem Manithnak is ez volt a baja, vagy csak mindketten noobok vagyunk.
"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Classrun
- Nem elérhető
- Moderátor
- Tibi az Arathorról
- Hozzászólások: 2499
- Karma: 49
- Köszönetek: 115
Végül elég fixen toltuk már, P1-ben nem is volt halál, azt sikerült a következő taktikával összetenni:
2 DPS egyik oldalon sárkányt ölt, ha oda tette a pacát, akkor belelépett, egyébként kb állt és lőtt.
2 DPS másik oldalon sárkányt ölt, hasonlóan.
Mivel itt volt melee is, ezért a melees sárkányos oldalon voltak a nagy addok tankolva, hogy ha nincs sárkány, akkor tudjon mit csinálni a melee.
1 DPS volt a nagy addokra középen ( helyesebben szélen ) a 2 tankon kívül, ide rogue lenne talán a legideálisabb, mivel Ő tudja mindkettőt ütni non-stop, olyanunk nem volt, úgyhogy warrival csináltuk ezt. Volt, hogy felszaporodtak az addok, 3 v 4 is kint volt, de előbb v utóbb stabilizálódik a helyzet ( mint ahogy Betti HC-n is kb ), és szépen eltűnnek.
A nagy pukkanásokra megvolt a CD sorrend ( nagy bubi - sámán totem - aura mastery - pala tank CD - shout ), így kb mindenre jutott.
A sapperek top prio, erre DK eléggé hasznos, azzal, hogy visszarántja, volt pár necces szitu még az elején, utána ezzel már nem volt gond.
A végén P2-t gyakorolni kell még, hogy a shockwave-kből kimásszon mindenki időben, ez nyilván a ranged / healereknek problémásabb inkább, mivel Ők nem mehetnek közel, mert akkor kapnak némi silence-t ( és bónusz sebződést ).
Amint elfogytak a drakek, még jön egy sapper a boss mellé, ahogy Bettin is jön még egy pók, mikor már lejött a boss, azt még le kell lőni, és utána már csak a bosst kell felszámolni.
Itt azért már látszott, hogy a taktika fontos eleme a fightnak, sima overgeareléssel nem nagyon lehet előrejutni ( sőt, itt az elején még voltak kétségeim is, kevésnek tűnt a DPS, amikor felgyűltek az addok, 1 DPS a nagy addokra nem volt túl sok, de utána szépen elkoptak, szóval ami félősnek tűnt elsőre, az meg lett oldva végül ), a priorizáció, ill. P2-ben a WSAD elengedhetetlen.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Zino
- Nem elérhető
- Senior Sergeant
- Hozzászólások: 116
- Köszönetek: 0
Mit gondoltok, 2 healerrel megoldható? (druid+shaman)
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Skaven
- Nem elérhető
- Moderator
- Hozzászólások: 1402
- Karma: 34
- Köszönetek: 109
gondolkoztam a kill utan ezen, biztos hogy lesznek necces szituaciok, de akar ossze is johet, gear es rutin kerdese. az hogy par dolog gyorsabban lemegy, biztos hogy sokat segit, de a heal nagy resze p1-ben a pacak robbanasa miatt kell, amik azert tudnak sebezni. teny, hogy ha ezutan egy ideig mindenki ki tud allni a charge-okbol, akkor nem lenne szabad meghalnia senkinek.
onnantol kezdve meg, hogy a tankoknak megvan a kettes setbonusz, kb nem kellene gondnak lennie.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Classrun
- Nem elérhető
- Moderátor
- Tibi az Arathorról
- Hozzászólások: 2499
- Karma: 49
- Köszönetek: 115
Itt egyébként ki lehet próbálni, sajnos én elfelejtettem, hogy disarmolgatod a mobokat / bosst.
Ha a bossra is hat, akkor P2-ben elég nagy segítség, egyébként P1-ben is jelenthet vmit a kicsiken, bár ott inkább a nagyobb DPS-en van a hangsúly.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Dögrovás
- Nem elérhető
- Moderátor
- Ha folyik ne legyen a te véred
A Twilight Onslaught-ot mindenkép megkapja a hajó, de ő is egy targetnek számít. Azaz ha 10 ember áll össze, akkor a hajó a 800k 1/11-ed részét fogja kapni. Tehát nem jó, ha bárki egyedül veszi fel, mert az 400k-t jelent a hajónak.
A szar DPS-t nem megmagyarázni kell, hanem javítani rajta…
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!