normal Occu'thar

Több
13 éve 5 hónapja #2184

PTR és Dungeon Journal alapján


Baradin Hold új lakója - nem meglepő módon nem egy hatalmas skill-mérő, és bizonyára maximum a tier elején fog DPS check-ként jelentkezni.
A harc maga tartalmaz némi AoE-t és helyezkedést, de egyébként a szokásos nuke-nuke-nuke elemeket tartalmazza.
Amikor a 10es verzió kijött PTR-re, akkor BUG-os volt, több helyen is ( pl a boss életereje a 25ös verziós változattal egyezett meg ), valamint a mechanizmus is kicsit más volt ( az addok nem a játékosokon jelentek meg ).
Mivel eléggé kétséges, hogy a mechanizmus eltérne a 10es és 25ös esetben, ezért a már 'fixált' 25ös verziót veszem alapul, de a későbbiekben majd írok a 10esről is, ha az eltérne ( ill. majd 10es videót is teszek fel, remélhetőleg sajátot ).

Lássuk hát a boss képességeit:

Focused fire - néha a boss kifordul a tankról, és egy véletlenszerű játékos alá pislant egy elég nagy kiterjedésű void zonet, amelyből ki kell kászálódni, három szemének fókuszálásával. Emiatt a raidnek értelemszerűen terülnie kell.
Searing Shadow - az aktuális tankra lehel egy nagyot, amely maga után hagy egy csúnya debuffot is. Ezt követően a másik tank tauntolja ( aki addig sem állt társa mellett ). Hasonló a másik, BH-ban lévő bosshoz, a tankok felváltva tauntolgatnak.
Eyes of Occu'thar - minden raid tag kap a hátára egy - egy kis szemet, amely lenézően bánik vele. 10 sec múltán robban. A szem képességei:
Gaze of Occu'thar - egy adag shadow sebzés a szemtől
Occu'thar's Destruction - a már említett, 10 sec utáni robbanás

Azaz, miután kiosztja a szemeket a raidre, a tagok összefutnak egy helyre ( optimálisan a boss seggében tartozkodó, egy kijelölt emberkére ), majd irtózatos AoE-ban részesítik a szemeket, amíg azok le nem hunyják azt örökre ( közben persze jó, ha az AoE éri a bosst is ). Ezt követően mindenki visszaáll a helyére.

A taktika tehát egyszerű - a két tank a megfelelő pillanatokban tauntolgatja egymásról a bosst, a rangedek szóródnak és kiállnak a kapott void zonekból, majd egyszer csak varázsütésre összeszalad mindenki a hátára kapott addal, phew-phew, majd azok halála után vissza a helyükre ( az AoE-ra mozgással együtt 10 sec van ).
Ezután GOTO 10.
Az egyetlen trükkös rész talán csak az lehet, amikor a raid összefut, de valakit kinéz, és odalövi a voidot. Mivel láthatólag nem mindenki kapta meg ( 25ösben ) az addot a fejére, ezért aki nem kapott, az ne fusson be. Ha esetleg minden ranged megkapta, akkor egy melee jó, ha kiáll ( már persze, ha nem fixálták, hogy lehet ilyen egyszerre egyáltalán, mmint addok + void ).
Tízfős felállásban PTR-en az addok nem kötödtek a játékosokhoz, hanem véletlenszerű helyeken jelentek meg, és le kellett kezelni őket - bizonyára ez már nem aktuális, hanem javították / átálltak a játékosok fejére ülő addokhoz.

Íme egy videó:

Utolsó szerkesztés: 13 éve 5 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 5 hónapja #2185

meglatjuk majd hogy mennyi szem lesz, ha mondjuk max. harom, akkor az resist elott ez alapjan a sebzes alapjan ossz. 75k raid dmg, lehet nem is kell oket leverni kb. :) ha mondjuk mar 5ot kirak legalabb, akkor mar foglalkozni kell majd veluk. na meg az sem mindegy, hogy mennyi hp-ja lesz egy szemnek.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.121 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum