normal Ragnaros HC

Több
13 éve 1 hónapja #4805

Egyelőre még csak egy link van, angolul, amelyben leírják az alapokat.
Íme, itt írnak róla.
A fight mechanikája a következőképpen változik.

P1: a magma trap felvétele durván sebez, valamint debuffot is hagy. Aki felveszi, annak muszáj kivárnia, hogy leessen a debuff mindenkiről, csak utána szabad felvenni a következő trapet.
A melee jobb, ha úgy helyezkedik, ahogy majd P3-ban, hogy ne parryzzon, és hamar meglegyen az átmenet.
Valamint trapenként 1-1 raid CD segít.

P1 -> P2. Ugyanaz, mint eddig.

P2: Új elemként jön a World in Flames. Ez már nem csak a terület 1/3-adát fedi le, hanem folyamatosan változva teszi ezt, kb. mint Heigannál. A megoldás az, hogy két terület szélén kell helyezkedni, hogy az egyikből a másikba át tudjunk mozdulni, ha szükséges. Valamint a seedek kezelése is változik, érdemes a kivárás -> együtt futás -> lassítás / aoe az addokba -> goto10 módszert alkalmazni, nem pedig a szóródásos megoldást. Ehhez követni kell a timert. Fontos továbbá, hogy a World in Flames miatt úgy helyezkedjünk, hogy el tudjuk kerülni azt, sokkal több a mozgás.

P2 -> P3. Ugyanaz, különösen kritikus egy kicsi add fennhagyása, amelyet a lehető legkésőbb kell leverni, legyen idő elbánni a scionokkal.

P3: max két meteor lehet, a World in Flames táncikálás megmarad. Fullos DPS, BL-el és ami belefér.

P3 -> P4. Ragna gyógyul egy jóízűt, 10%-ről felmegy 50%-ra ( nyilván ha 10% alá sikerül ütni, akkor ez megmarad ).
A 2 meteorral labdázni kell egy keveset, valamint jönnek az új képességek.

Címszavakban:

- Superheated. Ez szépen megöli a raidet, hacsak az nem áll benne a tutiba.
- Gejzír. Ez egy jó mocsok képesség, ha 3nál többen vannak egy helyen, odabassza, és megöl mindenkit. Ergo nem szabad összeállni csak 3assával.
- Enpowered Sulfuras. Meglóbálja, és megöl bárkit a fegyverével a boss. Ill. egyúttal a raidet is. Ezt csak úgy lehet elkerülni, ha becsapdázzuk.
- Dreadflame. Az egyik legdurvább wipe-faktor. Letesz tüzeket a talajra, amelyek gyorsan elterjednek, kiszorítva a raidet és megölve mindenkit. Fel kell őket szedni megfelelő védelem mellett. Egy kijelölt ranged csak ezt csinálja kb., úgy, hogy némi segítséget nyújtanak neki adott esetben a többiek ( egy sprint / dash erejéig ).

Lássuk, hogyan tudunk védekezni ezek ellen.

Superhated ellen Breadth of Frost. Ez egy kék paca, amibe, ha beleállsz, akkor véd a superhated ellen. Nem mellesleg lefagyasztja a golyókat is. Fontos, hogy kapásból nem szabad befagyasztani a golyókat, mivel akkor nem tudsz benneállni -> megesz a superhated. Általánosságban kijelenthető, hogy a második Breadth of Frost megjelenésekor kell átmozogni abba, és amíg az első kint van, belekite-olni a meteorokat, majd lelőni őket. Mivel a gejzírek wipeoltatnak, ezért úgy kell itt állni, hogy 5 yardon belül max másik 2 emberke lehet.

Empowered Sulfuras ellen Entrapping Roots. Ez egy nagy zöld kör, egy csapda. Amikor Ragna bedurcul, bele kell vinni a bosst ebbe a csapdába, különben wipe. Értelemszerűen érdemes úgy csinálni, hogy az egyik tank beáll a trap túloldalára, és amikor jön a megfelelő pillanat, tauntolja, így Ragna belesétál. Amíg stunolva van, kapunk rá bónusz sebzést.

Gejzír ellen jó helyezkedés. Ezt biztosan gyakorolni kell, nem is keveset majd, főleg amikor az egyik Breadth of Frostból átmegy a raid a másikba. Ilyenkor elég nagy a Gejzír-veszély, akárha Yellowstone-ban lennénk.

Dreadflame ellen Cloudburst. Aki ebbe beleáll, megkap egy buffot, amivel a Dreadflame-ket fel lehet szedni sebződés nélkül. Ha ezt nem tesszük meg, akkor elfogy a hely és wipe van. Erre egy kijelölt ranged kell, aki mást se csinál. A megadott playert néha érdemes váltani, hogy a Superheated leessen róla, addig egy rugó / druid fel tudja váltani, gyorsan körbefut és felszedi ami esetleg még közben megjelenik, a ranged pedig beáll kicsit a Breadthbe.

Elég durván intenzív fight, főleg az eleje, amíg golyózni is kell, utána már stabilizálódik.

Ha minden jól megy, a tankok megfelelően stunolják a bosst, a dreadflame felszedő emberke elég helyet biztosít, senki se okoz gejzírt és még a DPS is úgy - ahogy megvan, nem fogynak ki a healerek, akkor előbb v utóbb a boss elfekszik és mindenki sóhajthat egy nagyot.

Részletesebb leírásért nézzétek meg a linket, onnan van videó is, de azt is beteszem ide.

Baromi hosszú fight, 10+ percek, amire még rátesz a befutkosás, így egy este 10-15 pullnál többet nem nagyon tudsz beletenni, elég időrabló ez a rész, az biztos.

warcraftmovies.com/movieview.php?id=198425

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 1 hónapja #4810

Megnéztem, sokkal jobb kedvem lett. Eddig tragédiának éltem meg a nerfet, de tetszik ez a harc, élvezni fogom. Ami nem tetszett, a lock tökutolsó volt DPS-ben :) Ami tetszett, destro talenten nyomta. Ennek még utánanézek és tegyen így mindenki: alakítsa ki az ide optimális geart és talentet.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 1 hónapja #4811

Bernatella írta: Megnéztem, sokkal jobb kedvem lett. Eddig tragédiának éltem meg a nerfet, de tetszik ez a harc, élvezni fogom. Ami nem tetszett, a lock tökutolsó volt DPS-ben :) Ami tetszett, destro talenten nyomta. Ennek még utánanézek és tegyen így mindenki: alakítsa ki az ide optimális geart és talentet.

Aki a trapeket szedi fel P1-ben, annak a DPS-e egyébként is megérzi ezt.
A destro talán az AoE stun miatt jó, bár elvileg nerfelték az addok hp-ját is, így ez talán kisebb gond.
Shannoxra jöttél még a 1st kill magasságában vmi talenten, ami 25% alatt durvult be - az mondjuk ide igencsak jóságos, az egyik gondot én abban látom, hogy P3-ban csak 2 meteor legyen kint.
Ezen az execute phase-ben felpörgő specek / classok tudnak segíteni, warri, assa rugó, stb.
Ha ma csak annyit érünk el, hogy eljutunk stabilan P3-ba, és ott a 2 golyó elérése akaszt meg, én már örülni fogok; egyelőre úgy tűnik, hogy a váltásokat és P2-t fullra újra kell majd tanulni, ami biztos elvisz majd jópár try-t.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 1 hónapja #4812

Olvastam valami guidban, hogy ragnaros nem wipeoltat hanem egész guildeket semmisít meg, ezért javasolja, hogy ne enrageljen senki sem illetve lépésről lépésre tanuljuk újra az egész fightot, mert hcban ugye nem ugyanaz mint normálban. Én már első nap egy p2be átjutásnak is örülnék. De aztán lehet hogy túlmisztifikálom és nem nehéz, de azért jó pár buktatója van.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 1 hónapja #4813

Sarthan írta: Olvastam valami guidban, hogy ragnaros nem wipeoltat hanem egész guildeket semmisít meg, ezért javasolja, hogy ne enrageljen senki sem illetve lépésről lépésre tanuljuk újra az egész fightot, mert hcban ugye nem ugyanaz mint normálban. Én már első nap egy p2be átjutásnak is örülnék. De aztán lehet hogy túlmisztifikálom és nem nehéz, de azért jó pár buktatója van.

P2-ig a változások kimerülnek abban, hogy több hp, többet sebez, és a trap felszedésekor vigyázni kell.
Onnantól kezdődik az igazi móka, nem véletlen amit írtak egyébként, jópáran panaszkodtak azért, mert olyannyira nehéz volt, hogy nagyon sokaknak elment a kedve a játéktól, még az első nerf előtt.
Azóta ez már a második könnyítés, de még így is bazinehéz maradt, ez nem kétséges, többek között P4 semmivel se lett egyszerűbb, mivel a bossnak ugyanannyi hp-ja maradt... és egy server 1st-re hajtó guild tippre ezen a részen ütközik általánosságban akadályba, nem pedig ott pukkad ki, hogy P2-ben nem tudják lekezelni a World in Flamest.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 1 hónapja #4814

Classrun írta:

Bernatella írta: Megnéztem, sokkal jobb kedvem lett. Eddig tragédiának éltem meg a nerfet, de tetszik ez a harc, élvezni fogom. Ami nem tetszett, a lock tökutolsó volt DPS-ben :) Ami tetszett, destro talenten nyomta. Ennek még utánanézek és tegyen így mindenki: alakítsa ki az ide optimális geart és talentet.

Aki a trapeket szedi fel P1-ben, annak a DPS-e egyébként is megérzi ezt.
A destro talán az AoE stun miatt jó, bár elvileg nerfelték az addok hp-ját is, így ez talán kisebb gond.
Shannoxra jöttél még a 1st kill magasságában vmi talenten, ami 25% alatt durvult be - az mondjuk ide igencsak jóságos, az egyik gondot én abban látom, hogy P3-ban csak 2 meteor legyen kint.
Ezen az execute phase-ben felpörgő specek / classok tudnak segíteni, warri, assa rugó, stb.
Ha ma csak annyit érünk el, hogy eljutunk stabilan P3-ba, és ott a 2 golyó elérése akaszt meg, én már örülni fogok; egyelőre úgy tűnik, hogy a váltásokat és P2-t fullra újra kell majd tanulni, ami biztos elvisz majd jópár try-t.

Filózom azon mi a megfelelő. 3 talent jöhet számításba. Leírom ide is, mert Kapszlock okulhat belőle. Még jobb lenne ha beleszólna.

Destro:
1. AoE stun
2. legmobilisabb
3. legnyagobb burst dmg
4. -30% bejövő fire dmg 10 sec-ig 30 sec CD-n
5. Replenishment

Affli:
1. Magasabb single target dmg
2. Durva execute 25% alatt, de csak álló helyzetben.
3. Közepes mobilitás
4. Szakítás

Demon:
1. Legerősebb single target DPS
2. Durva Aoe
3. 25% alatt execute, de nem túl nagy +DPS
4. Nincs burst
5. 2 percenként 30 sec-es DPS spike-ok
6. Legkevésbé mobilis

Arra jutottam, hogy Destro-n fogok menni. Ha a DPS lesz a szűk keresztmetszet, akkor váltok. De ahhoz, hogy megismerjük a harcot a legbiztosabb talent biztosan a Destro. Szóval átreforgeolok estére. Az is megerősít a döntésben, hogy a linkelt videon is azzal megy a lock. Így viszont váltom a secondary talentem afflira, mert a mastery vs. haste miatt a demon gyengülni fog. Élethalálharcot fogok vívni az utolsó előtti DPS helyért :)

Utolsó szerkesztés: 13 éve 1 hónapja Írta: Bernatella.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 1 hónapja #4815

Berna tudod hogy en rendes vagyok es magam elé engedlek:D


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo
Utolsó szerkesztés: 13 éve 1 hónapja Írta: Mégöt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 1 hónapja #4816

Mégöt írta: Berna tudod hogy en rendes vagyok es magam elé engedlek:D

akkor fogd vissza magad :) de ez mostanaban nem jellemzo rad.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 1 hónapja #4820

Bernatella írta:

Classrun írta:

Bernatella írta: Megnéztem, sokkal jobb kedvem lett. Eddig tragédiának éltem meg a nerfet, de tetszik ez a harc, élvezni fogom. Ami nem tetszett, a lock tökutolsó volt DPS-ben :) Ami tetszett, destro talenten nyomta. Ennek még utánanézek és tegyen így mindenki: alakítsa ki az ide optimális geart és talentet.

Aki a trapeket szedi fel P1-ben, annak a DPS-e egyébként is megérzi ezt.
A destro talán az AoE stun miatt jó, bár elvileg nerfelték az addok hp-ját is, így ez talán kisebb gond.
Shannoxra jöttél még a 1st kill magasságában vmi talenten, ami 25% alatt durvult be - az mondjuk ide igencsak jóságos, az egyik gondot én abban látom, hogy P3-ban csak 2 meteor legyen kint.
Ezen az execute phase-ben felpörgő specek / classok tudnak segíteni, warri, assa rugó, stb.
Ha ma csak annyit érünk el, hogy eljutunk stabilan P3-ba, és ott a 2 golyó elérése akaszt meg, én már örülni fogok; egyelőre úgy tűnik, hogy a váltásokat és P2-t fullra újra kell majd tanulni, ami biztos elvisz majd jópár try-t.

Filózom azon mi a megfelelő. 3 talent jöhet számításba. Leírom ide is, mert Kapszlock okulhat belőle. Még jobb lenne ha beleszólna.

Destro:
1. AoE stun
2. legmobilisabb
3. legnyagobb burst dmg
4. -30% bejövő fire dmg 10 sec-ig 30 sec CD-n
5. Replenishment

Affli:
1. Magasabb single target dmg
2. Durva execute 25% alatt, de csak álló helyzetben.
3. Közepes mobilitás
4. Szakítás

Demon:
1. Legerősebb single target DPS
2. Durva Aoe
3. 25% alatt execute, de nem túl nagy +DPS
4. Nincs burst
5. 2 percenként 30 sec-es DPS spike-ok
6. Legkevésbé mobilis

Arra jutottam, hogy Destro-n fogok menni. Ha a DPS lesz a szűk keresztmetszet, akkor váltok. De ahhoz, hogy megismerjük a harcot a legbiztosabb talent biztosan a Destro. Szóval átreforgeolok estére. Az is megerősít a döntésben, hogy a linkelt videon is azzal megy a lock. Így viszont váltom a secondary talentem afflira, mert a mastery vs. haste miatt a demon gyengülni fog. Élethalálharcot fogok vívni az utolsó előtti DPS helyért :)


Halihó!
Először is GZ a tegnapi killekhez
Másodszor: destroról nem nyilatkozok, mert abból satuhülye vagyok, ha az mondod, mobilis és jó, akkor engem meggyőztél, hiszek Neked:)
Szerintem is jobb választás az affli a mobilitás miatt továbbá a Paragonosok is azt mondják, hogy Ragnaros HC egy affli fight. Bár az más dolog, hogy ők ennek ellenére DEMO-n nyomták, mert úgy vették észre, hogy a doomguard háromszor annyi dmg-t tol, mint amennyi indokolt lenne. Lehet, hogy ez bug volt, lehet, hogy javították, nem tudom, de élő adásban hangzott el, mikor egyik hétvégén néztem az egyik raidjüket, és a két kommentátor erre is kitért. Ha még fennáll ez a bug(?), akkor P3-ban nagyon jól jöhet, és érdemes lehet kihasználni. A demo-t nem igazán javaslom, még p1-ben jó lehet a DPS-e, mert nem kell nagyon szaladgálni (kivéve, ha csapdázol), de utána már nem igazán tudod kihasználni az előnyeit. Én azt mondom, hogy az AOE-t se lehet igazán kihasználni demo-ban, amikor a seed-ek jönnek, max a felguard pörgést tudod ráküldeni, de nehéz kontrollálni, és nem akkora DPS, mintha a SoC menne. Én speciel ha egyszer eljutok odáig, affliban fogok menni.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 1 hónapja #4827

Nah, asszem okosabbak lettünk némileg, jó volt, hogy kiderült, miért is úgy csinálják, amit csinálnak, ahogy, a taktikai leírásban.

Teljesen követhető és OK lesz ez így szerintem, nemhiába találták ki úgy a dolgokat, ahogy.
Ami jó, hogy végre nem ásítós a fight, még P1 is kicsit izgalmasabb ( healereknek biztosan ).
Ami kicsit gázos, hogy nem gyengén overtune-oltnak érzem ebben a pillanatban a P2 heal részét, ide valszeg majd ki kell olyanokat találni, hogy 1. után Gaia tranq, másodikra LB CD, harmadikra shout, ill. bármi, ami eléri az egész raidet és úgy-ahogy kivitelezhetővé teszi a healt.
Az, hogy néminemű DPS problémák is felmerültek, nem érzem nagyon mérvadónak, hétről hétre jobb lesz a gear, valamint World in Flames dance közben is le lehet ezeket verni.
Majd próbálkozni kell olyanokkal, hogy world markerekkel meghúzzuk a vonalat, ahová állni kell a 2. - 3. közé, ill. az 1. - 2. közé, ezzel is segítve a dolgokat, egyelőre még az újdonság megvan, oszt majd meglássuk, mi sül ki ebből.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 1 hónapja #4828

igen nem volt rossz ahhoz képest hogy folyamatosan embercserélgetés volt meg dc hegyek.

De menni kell és csinálni mert látszik, hogy elegek vagyunk hozzá mind gear mind skill szempontjából.


\"Nem az az igazi hős, aki vakon harcol a jóért, hanem az, aki megízlelte a gonosz gyönyöreit és magától rájött, ellen kell annak állnia minden erejével.\"

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 1 hónapja #4829

a markeres dolog jo otlet. javasolnam hogy mindenki gondolja at hogy milyen talent kell neki ide es az fixen legyen meg, ha a tobbi bossra az nem optimalis, akkor sincs semmi gond, azokat kb akarhogy leverjuk.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 1 hónapja #4835

A harc tanulható, legyen benne mondjuk 200 wipe. Ha egy resetben hozunk 40-et, akkor 5 reset.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 1 hónapja #4855

Tegnap kb annyi derült ki, hogy:

- P2 mocskosul nehezen lesz healolható
- P3-ban normálban 1 meteor pottyant csak le, 1.5x annyi hp-ja van a bossnak HC-ban, sajnos a pontos timert nem figyeltem, de emlékeim szerint a kill pillanatában még nem szólt, hogy jön még egy. Ergo az látszik, hogy a DPS elég lesz 2 meteorra ( nyilván tovább tart az execute phase, én is oda tartogatom majd a CD-ket, de lesz némi dance, szóval itt vannak + / - faktorok bőségesen ). De talán ezzel megleszünk.

Ami problémák fixen megvoltak:

- P1 bénázások. Itt fokozottan figyelni kell a magma trapre, ill. később is, P1 -> P2 átmenetnél, hogy ne pottyanjunk bele. Ez mondjuk nem ment valami jól, de minimális koncentrálással kivédhető lenne, szóval itt még fejlődni kell.
- P1 -> P2. Itt legutóbb teljesen jól mentek az rnd mobok kezelése, most meg szenvedtünk vele. Talán a legvégén már OK lett volna, ha úgy csináljuk, hogy bebiztosítjuk, ezt majd erőltetjük akkor, ill. némi bónusz gear majd segít rajta biztosan.
- Timer pontatlansága. Ez szivatott tegnap erősen, remélhetőleg az új, alfa változatok majd pontosítanak rajta, mivel


Jelenleg amit fogósabb problémának érzek, az a P2 szóródás + heal kombó, ott nagyon el tudott vékonyodni a raid hp-ja. Ezzel nemtom, mit lehet majd kezdeni, tippre ez ügyben kell majd olvasgatni, hogy ezt hogyan is oldották meg a srácok, mert ez így kicsit izmosnak tűnik, így, elsőre, még úgy is, hogy 1-1 CD talán lesz mindegyikre ( HS - shout - pala CD ).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 1 hónapja #4856

Classrun írta:

Jelenleg amit fogósabb problémának érzek, az a P2 szóródás + heal kombó, ott nagyon el tudott vékonyodni a raid hp-ja. Ezzel nemtom, mit lehet majd kezdeni, tippre ez ügyben kell majd olvasgatni, hogy ezt hogyan is oldották meg a srácok, mert ez így kicsit izmosnak tűnik, így, elsőre, még úgy is, hogy 1-1 CD talán lesz mindegyikre ( HS - shout - pala CD ).

Ebben talán annyit lehetne segíteni, hogy akik elintézték az addjukat vagy alapból nem ment rá add azok összefutnak és valahol találkoznak őket már könnyebb lenne így felhealelni. persze nem szabad elfeletkezni a fire danceről az összefutott embereknek is futkosni kell ott. Plusz itt lehet, hogy a milinek a robbanás után elkellene kezdenie menni középre (vagy miután végzett a saját addjával de miközben üti azt hátrál befele középre) és segíteni megcsapdosni a többit/lestunolni.

Aztán amikor összeálltunk pedig természetesen megkell beszélni a raid CD sorrendeket.


\"Nem az az igazi hős, aki vakon harcol a jóért, hanem az, aki megízlelte a gonosz gyönyöreit és magától rájött, ellen kell annak állnia minden erejével.\"
Utolsó szerkesztés: 13 éve 1 hónapja Írta: GaiaBlood.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 1 hónapja #4916

itt van egy video amiben lehet latni a p4 tuzosszeszedest (hunter pov)
emellett a p2es addkezeles is jonak tunik, de nalunk alt. tobb melee van, ami ezt neheziti sajna. ettol fuggetlenul probalhatnank vmi kombinalt dolgot, a robbanas utan par aoe heallel felhuzni a raidet, az addoktol hatralva aoe dmg, aztan szorodunk picit (tankok meg hatrebb mennek, a dps ramegy az addokra, a healerek meg a ket kupac kozott, de minharom "csapat" picit lazan all), igy valamennyire az addok is szorodnak a vegen (mert pl. tovabbmennek a targetukre), viszont hatekonyabban lehet hasznalni priest bubit, healing raint, totemet, chain healt, stb. az addok elvileg 6 yardon belul buffoljak egymast, szoval annyira nem kell messze allni egymastol, emellett 2-3 mobot egyutt meg le tudunk kezelni siman, csak nyolcat nem.
emellett vhol azt irtak, hogy miutan megjelennek az addok, de meg benne vannak a buborekban (a robbanas elott), addig van par aoe kepesseg, ami sebzi oket, pl. d&d, blizzard, rain of fire, stb.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 1 hónapja #4919

Humm akkor meg lehet a hunter tüzes aoe csapdaja is sebzi öket
ami szintén nem rossz na kiprobáljuk faszan:)


"AZ üt elöször, aki igazán nagyot üt, és elöször"
by Argo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 1 hónapja #4920

elvileg a druidak hurricane-je nem sebzi oket, nem tudom mi alapjan mukodnek, az is lehet, hogy az elmult par hetben ez valtozott. tesztelni kell. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 1 hónapja #4922

Ebben annyi veszélyt látok, hogy aki közelebb áll az addokhoz P2-ben, az először is többet sebződik robbanáskor, másodszor, amikor eléri őt az add-tenger, akkor rajta még úgy üt a saját adja vagy kettőt, hogy ott van a többi is. Utána már nincs gond, de az első ütéseket elég durván megkapja.
A videoban beér 2-3 add, az még egyben se gond, de nálunk nem reális, hogy 5nél kevesebb érjen be ( sőt, inkább valszeg az összes be fog ), ott pedig az első sorban tartózkodók kapnak majd pár méretes pofont.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 1 hónapja #4923

igen, ehhez tobb ranged kellene elvileg. viszont a videon is lehet latni, hogy amennyire lehet, hatralnak kozben az emberek es mire odaernek az addok, valamennyire szorodik a raid. mivel eleg 6+ yardra lennie az addoknak egymastol, folosleges annyira szetszorodni, mint amennyire mi probaltuk. a healt mindenesetre egyszerubbe tenne valamennyire, ha mindenki ugyanazon az oldalon allna es mindket healer elerne mindenkit. mas healerekkel masmilyen raid CDk lennenek es egyszerubb lenne durvan szorodni, viszont disc priest/resto saman mellett kb tank pala es warrior shout amit fel tudunk mutatni, es az nagyon keves. ha alapbol kozelebb allunk egymashoz, akkor viszont van +2 CD es a robbanas utan tobb heal jut mindenkibe.
valoszinuleg mindket modszerrel meg lehet ezt oldani a mi setupunkkal is, csak sokkal tobb teszteles es gyakorlas kellene.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.190 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum