normal Alysrazor HC

Több
13 éve 3 hónapja #3628

Pár lényeges különbség van normálhoz képest.

A bossnak 77,3 millió hp-je van (normalban kb. 51,5)
Az initiate-eknek 962k hp-je van (normalban 642k)
A hatchlingeknek 7,47 millió hp-je van (normalban kb. 20 millió), viszont p1ben háromszor jönnek, összesen tehát jó 10%-kal több hp-t kell levernie a tankoknak.

Extrák:

Középre bejön egy öngyilkos kommandós add (herald of the burning end), ami sebezhetetlen, nem kell vele csinálni semmit, csak elnyom egy spellt, amivel megidéz egy meteort, ami rázuhan és megöli. A meteornak 166k hp-je van, aki 5 yardon belül kerül hozzá, az gyk. meghal. A golyó elindul a sziklafal felé, ha eléri, akkor felrobban és szétesik 3 darabra, amik szintén elkezdenek vándorolni és kerülgetni kell őket. Ennek átalában nem szabad megtörténnie, a meteort le kell verni. Ha elfogy a hp-ja, akkor ott marad tereptárgyként és oda lehet menni mellé.
A boss néha elnyom egy firestorm nevezetű spellt a völgy közepén, ez 5 secig tart, secenként 100k-s fire dmg-et sebez. A hatástalanított meteor mögé kell befutni, így a raid nem lesz LoSban a bossnak és nem sebződik a tűzvihartól. A fent repkedő embernek / embereknek is be kell ide repülniük, ha vége van a spellnek, akkor mehetnek vissza repkedni, remélhetőleg eközben nem esik le róluk a buff.
Firestorm alatt az initate-ek egy shieldet channeleznek magukra hogy ne haljanak meg, eközben mást nem castolnak, ilyenkor nem kell őket megszakítani.

A harc menete:

1. pull
2. kijönnek az első initate-ek
3. kijön a 2 fióka
4. herald
5. meteor leverése addozás közben
6. herald
7. meteor leverése addozás közben
8. fiókák kb. halottak
9. firestorm - > a raid befut valamelyik kihűlt meteorhoz
ezután megint fiókák egy újabb firestormig, majd a harmadik adag fióka után jön a tornádókerülgetős fázis a "lekötözéssel" ahol semmi új cucc nincs.

Normálhoz képest tehát meg kell oldani a több hp-val rendelkező initiate-ek leverését és közben ugyanúgy kell megszakítani. Mivel tovább tart leverni őket, ezért több hibalehetőség van, valamint kevesebb idő áll rendelkezésre arra, hogy segítsen a dps a tankoknak a fiókákban. Megszakítgatás közben pedig még a meteort is le kell verni. Amellett hogy a fiókáknak összeségében több hp-je van mint normálban, még a firestormos rész is bekavar az addozásba, jó lenne, ha addigra kb. meghalnának.

Kis gyorstalpalós videó p1-ről:



A fight totálisan setup függő, de ezt eddigis tudtuk.
A jó hír viszont az, hogy ettől függetlenül rengeteg variációs lehetőség van.
A leggyorsabb killt a 2 healer - 2 repkedő ember eredményezné, de ez azért messze nem általános. Sok helyen egy repkedő ember van, nem árt, ha ez az ember 50k körüli dps-t azért kiizzad magából. 40k alatti pedig semmiképp nem elfogadható. Persze van jópár fire mage, aki 70k fölött van, de ilyen elvárásaim egyelőre nincsenek. :)

Mage - rugó repked, a hülye kezdés ne tévesszen meg senkit.


Vannak 3 healeres, egy repkedős emberes verziók is, ezek érdekessége, hogy rohadt sokáig tartanak, 15 perc alatt pedig sokat lehet hibázni. Itt tipikusan 2 BL van, a boss elvileg enragelne, de akkor enragel, amikor a foldön fekszik és nem csinál semmit, ilyenkor még pont mehet a második BL, ha meghal a boss ebben a 20-25 másodpercben, akkor az jó, egyébként meg elment rá negyed óra. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3630

hát én teljesen erre a bossra szavazok :) a fiokákkal nem igazán lehet gond most h littlenek van uj fegyoja se az addokkal. Nekem ez a fight igy leirva is nagyon tetszik éloben is biztos fog.


\"Nem az az igazi hős, aki vakon harcol a jóért, hanem az, aki megízlelte a gonosz gyönyöreit és magától rájött, ellen kell annak állnia minden erejével.\"

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3636

Azért vannak ennek a fightnak szép buktatói.

Egyrészről a DPS-nek is oly mértékben DPS check-é válik a fight, hogy az addokra tippre 0-ra fognak tudna besegíteni.
Ez azt is jelenti, hogy a tankoknak el kell intézniük egyedül a fiókákat, mert ha nem, akkor az bejön a meteor mögé és cleavel, szóval vhogy úgy kell forgatni ( ha nem enragelt és ette meg a tankot ), hogy ne a raid felé álljon, de azért még LoS-ba legyen a tank is.
És ugye még több hp-juk is van, bár a P2-be való átmenetel tornádó alatt talán annyira nem vészes, ott maradhat hp-juk.
Tippre ezzel lesznek majd gondok, jp-ből ki lehet majd váltani a license to slayt pl, ami ad egy rakat hit-et, hasonlóan a chimeronos expertises trinket se jön rosszul itt.
Másrészről azért van benne egy adag masszív WSAD, a fent repkedő népeknek főleg ( nem kaphatod be a tűzgömböket se ), mivel nem csak P2 elején kell leérni időben, hanem ezen túl még kétszer a meteor mögé kell kerülnöd. Mindez úgy, hogy közben a buff se essen le, mert az kb értékelhetetlen tryt eredményez majd.
Elég sokszereplős ez a rész, a meteor mögé való rejtőzködés se evidens a lent maradóknak, mivel, hacsak nem középtájon DPS-eled le egyből a meteorokat, a túloldalról átszaladó DPS-nek nem lesz könnyű dolga ( főleg úgy, hogy ilyenkor fixen menni kell, ha ottmarad egy lövöldőzős add, akkor az szétszedi a raidet, amíg beálltok - akkor abbahagyja a castot -, de amint kijöttök megint újrakezdi és vissza kell mennetek ).
Ritka sok buktatóját látom a fightnak, ennek ellenére tetszetős a téma, és láthatóan egy adag +gear-rel ellensúlyozni lehet a hibafaktorok felét ( nem mennek le a fiókák, nem mennek le az addok, meteor DPS, enragel a madár ), ami jó, mivel így előbb v utóbb meglesz. Más kérdés, hogy adott esetben mennyi idő alatt sikerül elég geart összeszedni / addig finomítani a fightokat, amíg nem lesz rá szükség.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3640

sajnos itt a setup eleg lenyeges lesz. nagyon fontos pl hogy messzirol meg tudjuk szakitani az addokat a befutasos resz miatt. a tuzvihar utan meg egy kis ideig rajtuk van a shield es aztan a fieroblast is casttime-os, de egy melee nem biztos hogy oda fog tudni erni ilyenkor.
az is biztos hogy nem nagyon volt eddig olyan killunk, ahol a repedo ember tokeletesen nyomta volna, boven van meg itt gyakorolni valo es hc-ben meg nehezebb is.
az addokon mar azert is kevesebb lesz a dps, mert eddig oten voltak lent a kevesebb hp-ra, most pedig lehet hogy csak negyen lesznek, szoval megszakitani is sokkal tobbet kell majd mert tovabb lesznek kint az addok es a tankok is magukra maradnak a fiokakkal.
mivel tobb meteor jon, ezert nem kell feltetlenul a volgy masik vegebe atfutni a tuzviharnal, de tippre a meteorok elindulasi iranya full random, az elejen biztos hogy azzal is lesznek gondok, hogy egyaltalan beer-e mindenki mogejuk.
emellett jo lenne, ha nem nagyon allna bele senki egy tornadoba sem, na meg a kis tuzhullamokat is ki kellene fullosan kerulni, amiket az addok ideznek.
szoval igen, lehet itt szivni. :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3647

Ezen a harcon a multidot sokat segíthet. Ha Khetana tudna dps-elni, az nem lenne rossz.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3745

ha a druid addokkal nem lesz ugy baj akkor én támogatnám azt h Little reforgoljon némi expet plusz rakjon be két dps trinyot és menjen fel két ember repülni azt nem lesz para sehol. Ízibb fight mint gondoltam csak rengeteg olyan lehetőség van benne ahol egy személyes hiba wipoltat. Nem kéne ebbe beleesni és olyan dolgokban amikben már vki halt többször ne haljunk (lefuj a kukac bele állsz a tüzgömböcbe nem állsz be a meteor mögé etc.)


\"Nem az az igazi hős, aki vakon harcol a jóért, hanem az, aki megízlelte a gonosz gyönyöreit és magától rájött, ellen kell annak állnia minden erejével.\"

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3746

Csináltam egy videót, hátha jó lesz valamire

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3747

Megnéztem a logokat, egyértelmű, hogy Sarthannak fel kell mennie bosst ölni. Lent most alig volt dolgom, besegítettem ide-oda. A try-ok második felében Destro-n mentem, ott van burst, azzal a meteort le fogjuk tudni kezelni. Közben a Bane of Havoc sebzi a bosst, illetve intézem a druid addokat és ha útba esik dobok dotot Little addjára. Ha kell, akkor rá tudom küldeni az impet is akár... Eszembe jutott valami... Mi az az effekt, ami miatt a tankok nagyot sebeznek az addokba? Nem lehet taunt képes petekkel ezt begyűjteni, majd velük is fixen a nagy addokat ütni?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3748

Láthattuk tegnap a hibalehetőségeket, amelyeket el lehetne kerülni, és nem lenne gáz.

'Csak' a következőkben lehet wipeolni ( a szokásos 160K-t kap a tank 3 secen belül és eltűnik ):

- valaki úgy mozog, hogy bezárja magát egy féreg mögé, nem tud kijönni, meghal
- a meteor nincs elég hamar lelőve, a videón remekül látszik, ahogy az első milyen jó helyre kerül, míg a firestorm utána nagyon szélen van, és 'belát' mögé a boss, nem lehet kimenni LoS-ból
- nem hal meg az add, kimegy tűzgolyó
- nem hal meg a hatchling
- a nagy meteor széthullik, a kicsik pedig elkapják az óvatlanokat

Tegnap a killen látszott, hogy mennyire leegyszerűsíti a dolgokat, ha 2 DPS tud fenn lenni. Így csak 2x2 firestormot kell túlélni, sokkal kevesebb a hibázási lehetőség.

Azt kellene kitalálni / meghatározni, hogy hogyan is legyen, 2 DPS repkedjen, vagy csak egy. Nyilván mindaddig, amíg a fiókák nem mennek le, ill. a meteor kimegy a széléig, addig ezt nem tudjuk megcsinálni.
Valahol meg kellene találni az arany középutat, hogy ezek menjenek ( legyen lent elég burst, Berna destron mondta, hogy ezt le tudná kezelni ), LB próbálkozott trinketek cseréjével, kérdés, hogy úgy healolható marad -e, vagy sem.
Legközelebb tenni kellene pár próbát, hogy LB elbírja -e az addokat egyedül, némi reforge / trinketcsere után, ill. két DPS tudja -e teljesíteni a meteor-ölést odalent, jó pozícióban.
Ha ez összejönne, akkor fix kill lenne kb, ingyen loottal.


Mondjuk az is igaz, mint ami normálra megvolt, hogy ellenben ha sikerül begyakorolni, akkor viszont tökmindegy, hogy 10, 15 vagy 25 percig tart a fight, egy idő után már nem nagyon lehet elcseszni, rutinból megoldjuk. Ez pedig az 1 repkedő mellett szól.

Utolsó szerkesztés: 13 éve 3 hónapja Írta: Classrun.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3749

Bernatella írta: Eszembe jutott valami... Mi az az effekt, ami miatt a tankok nagyot sebeznek az addokba? Nem lehet taunt képes petekkel ezt begyűjteni, majd velük is fixen a nagy addokat ütni?

Az másképp működik, amikor kikelnek, akkor a legközelebbi playerre fixálnak rá, aki kap rájuk sebzésbónuszt.
A bónusz nem az aggróelsőre vonatkozik, tippre tauntolni se lehet egyébiránt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3751

Én még tudok növelni ezen a dpsen valamelyest. Csak ki kell számolni. Valószínű hogy még egy vagy két combustion biztosan belefér, ami sokat dob, plussz korábban kellene kezdenem a pyroblast spamot is. Meg a karikákról is lemaradtam egy 2- 3 darabról kb.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3752

Hát azért normálnál jelentősen komolyabb a wasd igénye az egésznek és nagyon durva a sebződés a tankokon, a legkisebb hiba is hógolyó effekttel berántja az egészet, pl ha túl sokat vagy rosszkor kell kihealelnem a raidre meg nem szakított fireball vagy brushfireban állás miatt, akkor a tank nagyon simán meghal.
Tornádó fázis 80K-kat sebez fail esetén. De resistálható, szal kb 2 tick elfér, fire res aura legyen kint.
Normálban ez 40K.
Kérdés, milyen a földi fázis sebzése, de az SL/PWB kombinációval a normál alig mozgatta meg a raid hpját, heroicban is remélhetőleg elég lesz.
Én azt mondanám ez egy DO NOT FAIL csata, ezért ha bármivel rövidíteni tudjuk akkor tegyük meg, legyen fent 2 dps. Gyakorlatilag nem láttam olyan logot ahol 1 ember repült volna, biztos nem véletlen.
A Cataclysm azt jelenti, hogy jön a meteor. Ez mindig középre esik, a hülye NPCre aki magára idézi. Darwin díjas. De lényeg az, hogy erre kell figyelnie a rangednek és lelőni a golyót sürgősen.

Utolsó szerkesztés: 13 éve 3 hónapja Írta: Khetana.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3754

Khetana írta: Tornádó fázis 80K-kat sebez fail esetén. De resistálható, szal kb 2 tick elfér, fire res aura legyen kint.
Normálban ez 40K.

Haha, tök vagány, HC-ban egyszer sem kapott el a tornádó, normálban meg utólértem, olyan gyorsan futottam....
Jó lenne jövő héten egy egész estét rászánni, és letakarítani az égről, ketten egyébként könnyebb is fenn, ha Te nem látod, hogy hová kell menni ( elég nagy a légi forgalom ), még mindig támaszkodhatsz a másikra, szóval valszeg nagyobb DPS-t is lehet kihozni, ha ketten mentek, fejenként, mintha egyedül.
A gear szerintem megvan hozzá, ha a meteor + fiókák lemennek időre, akkor nem lehet gond.

Mmo-n van egyébként a fiókák kezelésére topic, tank-specifikusan ( legalábbis láttam egyet, ahol warrior tankok beszélgettek erről ), szóval utána lehet olvasni, hogy mivel is lehet trükközni ott még ( pl. amikor megjelenik, még előtte consecet lehet letenni alá, ott úgyis csak áll a tank pár secig, amíg nem történik semmi se ).

Csak aztán nehogy olyan jól sikerüljön a tank DPS boost, hogy megmaradjanak kukacok, mert az láthatóan wipe-gyanús volt, ha nem fogytak el teljesen.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3758

Szerintem is 2 ember menjen fel, már ha sikerül a meteorokat és a lövöldözős addokata lekezelni.
A madárkámat megoldom. Az biztos, hogy prot paladin megtudja oldani.



A videóban szereplő paladin profilja: us.battle.net/wow/en/character/frostmourne/Quave/advanced

Két irányba mehetek el, str/hit/expertise vagy HP ( Vengance )
A dps trinketes dolgot próbáltam tegnap, a normal killen szépen látszik, hogy hasonlót toltam mint gaia, de még mindig kevesebbet: www.worldoflogs.com/reports/wkiom1vs8yxa...ource/?s=9138&e=9585

Leközelebb megpróbálom a két stamos trinkettel, így lesz 214k hp-m ez plusz 2-3k ap.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3759

Sarthan írta: Én még tudok növelni ezen a dpsen valamelyest. Csak ki kell számolni. Valószínű hogy még egy vagy két combustion biztosan belefér, ami sokat dob, plussz korábban kellene kezdenem a pyroblast spamot is. Meg a karikákról is lemaradtam egy 2- 3 darabról kb.

Íme egy vicces videó, ahol a fire mage semmi érdekeset nem csinál, csak a dolgát teszi kb.
Ami esetleg extra trükk, az a P1 váltás előtti IB, hogy ne lökje el és egyből mehessen, meg, hogy tornádózás közben is lövi a madarat, de ezt még én is szoktam meleebe, szóval ez se nagy találmány.
A kill is vicces, 1 fővel tolják a levegőbe, aki végül, amikor már full wipe van, leszólózza 5%-ról.



Jól látszik a pyroblast használat, hogy mikor is áll át rá, a DPS-e is elég meggyőző volt.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3760

Ja igen, az addozásról írják, hogy mikor és hogyan jönnek:

First, people on each side. Second, the spawns get easier and easier over time, because they are fewer. It goes like this:
- Pull/reignite
- 2 sets of 2 adds each spawn: NE-SW, then NW-SE (this is the hardest wave, use cooldowns to burst them down in time, else it will be very hard)
- in this mini-phase, ranged ignore first meteor because they need to help on the first add wave
- Firestorm 1
- 3 adds: E, then W, then SE (easier wave, can be easily handled without cooldowns)
- Firestorm 2
- 1 single add: NW (burn this one quick and then help on the hatchlings)
- Tornado phase

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3761

Jaj ezt láttam pár napja, MMOCn kapta a savat az UIja miatt, meg tecsőn is és hát joggal :D
Az addos infó karaj.

Utolsó szerkesztés: 13 éve 3 hónapja Írta: Khetana.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3762

Igaz. Valószínűleg az expertise/hit lesz a nyerő, de van itt még egy fontos dolog:


the other thing to remember ot to fully debuff the chickens for him, as he is a pally so he wil benefit from

sunders
4% physical
8% magic
arcane tactics/ret aura 3% damg boost
tricks of trade 15% boost
shattering throw 20% armour reduction(stacks with sunders)

Utolsó szerkesztés: 13 éve 3 hónapja Írta: Littleboy.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3763

Littleboy írta: Igaz. Valószínűleg az expertise/hit lesz a nyerő, de van itt még egy fontos dolog:


the other thing to remember ot to fully debuff the chickens for him, as he is a pally so he wil benefit from

sunders
4% physical
8% magic
arcane tactics/ret aura 3% damg boost
tricks of trade 15% boost
shattering throw 20% armour reduction(stacks with sunders)

Ezzel mondjuk annyit tudunk segíteni, hogy amikor felveszitek az addokat, akkor Gaia egy FF-et feldob a tiedre, az máris 12% fizikai sebzés bónusz.
Könnyen lehet, hogy az már elég is lesz.
A necces rész egyébként, ahogy látom, a P2 utáni első addok lesznek - itt a DPS-nek nincs CD-je, szóval maguk a spellcaster addok is lassabban / nehezebben mennek le, a tankoknak sincs CD-je, szóval a fiókák is nyűgösebben halnak meg.
Ez esetleg még problémát jelenthet majd.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
13 éve 3 hónapja #3764

Viszont ha 2 DPS van fent, akkor kell 2 Burst-ranged lent a meteorra. nem tudom egyedül megoldani, főleg ha tőlem ellenkező irányba indul el, mert a középen való átfutás nagyon függ az RNG-től (kukacok forgása, tűzkörök haladási iránya).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.173 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum